Motomanų Diskusijos » Likimo broliai užsienyje » Motomanai Anglijoje » Aplink Britanija

| 2009-08-02 kikis | 106/152138 žinut.

Puslapiai: 1234

#1

Aplink Britanija

Gal organizuojam kelione aplink Britanija? Jei iseis tai siais metais, jei ne, tai kitais. Mintis tokia: pradedam rytiniame Britanijos taske Lowestoft (salia Norwich) Galima susirinkti is vakaro su palapinemis. Ryte, pirmieji Britanijoj pasitinkam saule ;) ir i kelione. Judam i Britanijos apacia, i pietus. Margate, pradedam judet i vakarus, Brighton, Weymouth, Plymouth. Vakarop turetume buti vakariniame Britanijos taske Land's End. Palydim saule, paskutiniai Britanijoje ;) Gaunasi apie 560 myliu, ziurint kokiais keliais vaziuosim. Is cia ryte pajudam i Britanijos virsu. Bristol, Cardiff... ir taip toliau iki siaurinio Britanijos tasko Dunnet Head
(info: Dunnet Head (Scottish Gaelic: Ceann Dùnaid) is a peninsula that includes the most northerly point of the mainland of Great Britain. The point lies in Caithness, on the north coast of Scotland. The point, known also as Easter Head, is at (grid reference), about 18 km (11 miles) west/northwest of John o' Groats and about 20 km (12 miles) from Duncansby Head. Dunnet Head can be seen also as the western limit ...)
Is tenai, rytine pakrante gryztam i savo isvykimo taska- Lowestoft. Tiksliai neskaiciavau, bet turetu buti apie 5000 myliu. I diena pravaziuojant 500 myliu, kelione truktu 10 dienu. Kaip pas mane su matematika ;)
Butu idomu isgirsti jusu pasiulymus, pakoregavimus, galu gale nubrezti tikslu keliones zemelapi ir zinoma sudalyvauti sioje kelioneje.
Kaip pasiulimas: starto vieta kiekvienas galetu pasirinkti pagal gyvenama vieta, kad nereiketu lekti per visa Britanija, tik tam, kad pirmam pasitikt saule ;) Taip pat jei motomanai is Airijos susidometu sia kelione, tai galetu prisijungti prie musu Holyhead ;)
Beieskant info internete, radau zmoniu, kurie apvaziavo dviraciais aplink Britanija per 4-5 menesius, picu isveziojimo scooteriais, aukstais dviraciais ir t.t.
2009 Rugpjūčio 2 13:12 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#2

Pats rytinis Britanijos taskas Lowestoft (Aplankyta)

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugpjūčio 18 22:51 redagavo kikis 2011 balandžio 25 20:05 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#3

Pats pietinis taskas Lizard point (neskaitant salu) Mainland Great Britain (Aplankyta)

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugpjūčio 18 22:53 redagavo kikis 2011 balandžio 25 20:06 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#4

Pats vakarinis taskas Corrachadh Mòr Jis randasi 36 kilometrais toliau i vakarus nei Land's End Cornwall

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugpjūčio 18 22:57 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#5

Na ir pats siaurinis taskas Dunnet Head

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugpjūčio 18 22:58 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#6

Jei labai i pakrascius Britanijos nelysti, o aplankyti tik siuos taskus, gautusi apie 2500 myliu ;)
2009 Rugpjūčio 18 23:30 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
#7

Abejoju, ar pavyks jums po 500 myliu (800km) islaikyt kieviena diena. Planuodami kelione, planuokites max 500km (300-350 myliu), nu 400myliu max.. Nes pirma, antra diena dar nuvarysit tiek (500ml), bet po to jums jau ne kaifas keliaut bus, o vargas ir visiskai nedziuginantis..
Ir toki trip'a planuojant kas 3-4 dienas vienos dienos day-off'a darykit..

Cia patarimas :) O siaip fain, jei susiorganizuosit ir padarysit tokia kelione (y) (y) (y)

(jow)
2009 Rugpjūčio 18 23:33 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
#8

islipus i tokia kelione su laiku viskas greitai susireguliuotu.sikines skausmai viska sutvarkytu.o 500 myliu tai tikrai nera labai mazai ir jei dar taip 10 dienu tai istvermes reiketu rimtos praktiskai tai beveik neimanoma toki atstuma prasukti.esu per para 750 myliu isukes bet jau poto tai atrodziau visai neapetitiskai o jei dar zinociau kad ir ryt tiek laukia tai lipciau i antra auksta ir pro langa tol zemyn galva be salmo sokineciau kol uzsimusiau :) ta marsruta tiesiog reiketu google maps sudelioti ir paziureti kiek jis priskaiciuotu valandu dar pridedant degalu ir skrandio papildyma ,ir su kiekviena mylia didejanti malonuma sutojus nors akimirkai griuti ant zoles ir issitiesiant visu ugiu zaibiskai atsijungti...
2009 Rugpjūčio 18 23:47
#9

Galu gale ne varzybos gi ;) Po kiek nuvaziuosim, po tiek. Svarbu dalyvavimas. Vat ir gerai butu zemelapi pabraizyti ir km paskaiciuoti ;) I diena gali ir 300 myliu buti. Jei apie 2500 myliu, po 300 i diena tai reikia kokias 8 dienas planuoti.
2009 Rugpjūčio 19 00:01 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#10

bet Kiki, kaip sakei, juk vaziuojat ne istvermes tikrint, o geru vaizdu ir ispudziu prisigaudyt. Savaitgali mes su kestu vaziuojam i airija, susiplanavom po max 300 myliu i diena prasukt, ir tai jau limitas. Mano manymu keliones planas realesnis butu, jei aplink Britanija kokiom 8 ar 10 dienu vaziuot. Tada relax'as.... :)
2009 Rugpjūčio 19 16:15 va-va-vum :G
#11

tai jei kitiems metam, gal apytiksliai bent jau menesi susigalvot, kada butu geras laikas vaziuoti. Kad bent isivaizduot atostogas kada bukintis :V
2009 Rugpjūčio 19 23:25 va-va-vum :G
#12

Oi, mintis nuostabi.As palaikau ta ideja.Tikrai butu smagu, galetume net koki filmuka susukti :) tik operatoriaus reikia :)
2009 Rugpjūčio 20 22:32
#13

saviskei geresni mobileka i rankas ir viskas paruosta ;)
2009 Rugpjūčio 21 23:21
#14

na praeita karta visai nieko gavosi ir su mobiliaku, susukom trumpametrazini :)
2009 Rugpjūčio 21 23:29
#15

apie ka as ir sakau.dabar geresni ir butu galima ilgakilometrazini vynioti...
2009 Rugpjūčio 21 23:35
#16

na tuoj cia ateis maiden ir paporins visiems nuo dusios kiek gi kilometru yra nekenksminga sveikatai ir nuotaikai ne vienos dienos kelioneje.gaila kad ji ne visas dienas ant baikes praleido nes pas ja buvo dar planas B kuriuo priverstinai pasinaudojo bet ....bet jau siokia tokia nuomone turi su kuria manau drasiai pasidalins ir netgi kai kuriuos nusvies ;)
2009 Rugpjūčio 26 19:36
#17

:D manau geriau paporintu ne Maiden, o MadZero del dieniniu kilometrazu.
Mano kuklia nuomone- 300 myliu per diena- maksimali riba normaliai nuotaikai ir savijautai. Geriausia- 250. o tai po 400 jau pradeda vaziuoti stogas, o artejant prie 600 ribos jau like nulis reakcijos, o zodis "nuotaika" aplamai dinges is zodyno (z)
2009 Rugpjūčio 26 22:43 va-va-vum :G
#18

Gal paplanuojam kokiam vasaros savaitgaliui kelione is rytinio britanijos tasko i pietini ir vakarini, kolkas ;) Na vakariniu tasku apsiriboti Lands end, o ne Corrachadh Mòr, kuris toli toli siaureje (nors 36 km vakariau) ;)
Pvz: http://maps.google.co.uk/maps?f=d&source=s_d&saddr=A146%2....
Aisku marsruta reiktu pakeist i mazesnius kelius, ne motorway'jais juk varyti ;)
Tiesa, marsruto adresa reikia visa nukopijuoti, o tai ta vieta kuri spaudziasi, nieko neatidaro

[Redaguota 2010-1-31 kikis]
2010 Sausio 31 23:18 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
600cc ****
#19

Ar neidomiau butu koki ilgesni savaitgali palekt iki prancuzijos/olandijos/belgijos ar, kad ir i Isle of man ar kazka panasaus
2010 Sausio 31 23:29 "Keliu Ereliai" MC
Kol neisgeriu, prie vairo nesedu baisu n*. Dalbajobu pilnos gatves
#20

"484 mi – about 9 hours 1 min" na jei dar pakeitus motorway'us į mažesnius kelius tai nemažas gabaliukas gautusi, čia tokiam reikėtų viso bank holiday monday savaitgalio ir medinio subinio :D :D Nu man kaip naujam motomanui per dviejų mėnesių "karjerą" dar nei 1000 mylių nepramynusiam tokia kelionė turėtų būt su keturiom nakvynėm :-] :-] - į vieną pusę :-] :-] :-] :-]
2010 Vasario 1 14:04 galiu būti geras... bet tik kai netingiu...
250cc **
#21

Sveiki, padarom paskutini menesio sekmadieni, 3 valanda Lietuviu baikeriu susitikimus Ace Cafe.Tegul tai buna kaip visiems zinoma susitikimo vieta ir laikas.Paziuresim kiek ten musu susirinks ir kas is to issirutuliuos.Siaip tai,programa galetu buti tokia:susitinkame 3 valanda isgeriame kavos,pabendraujame ir apie 4 valanda vaziuojame i Kent'a pasivazineti ir papietauti Biggins Hill kavineje.Kita menesi vaziuoti i Southend,dar kita i Brighton.Prasom rasykite ar atvyksite ir siulykite programa.P S perduokite pazystamiems baikeriams apie siuos susivaziavimus-pasivazinejimus.
2010 Kovo 28 14:51
#22

Del myliu ;) Per Velyku atostogas draugelis sulakste London,UK- Alicante, Spain. 1300 myliu i viena gala per 24h. Atgal per 20h :O Lietus, sniegas, vejas. Mocas- Harley-davidson Sportster 883cc.
Svarbu noras! ;)
2010 Balandžio 7 20:46 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
50cc *
#23

su harley ir as gal pasirasysciau, bet su R6 ir Brighton ne arti pasirode is Londono :D
2010 Balandžio 7 23:49
25cc *
#24

Sveiki visi!va i Londona siunciuosi r6,gal patartumet kur galeciau pasidaryti visa motco maitenance?ir dar vienas dalykas-kaip ,saika,galvojat-ar sunku motociklu iki lt nusigauti?
2010 Balandžio 8 00:09
50cc *
#25

kelintu metu R6? Turiu draugeli mechanika, maniskiui jis padare viska: tepalai, filtrai, karbu reguliavimas, zvakes, padangos, signalke ir t.t., manau sutartumem ir del tavojo
2010 Balandžio 8 19:04
#26

Planuojama kelione balandzio 23-26 dienoms. Startuojam rytiniam taske Lowestoft. Anksti ryte, t.y. pasitike saule 5:46 Dar derinam ar 23d penktadieni ar 24d sestadieni startuojam. Iki vakaro judam iki Land's end. Pakeliui aplankydami pietini taska Lizard point. Apie 480 myliu. Pernakvoje palapinej, ryte pajudam link John O'groats, Skotija apie 850 myliu. Iki vakaro/nakties daminsim ;) Ryte pajudam namo. Dar apie 700 myliu. Grubiai viso 2100 myliu. Planuojam vaziuoti as ir dar 2 baikai. Iki Skotijos tik as ir vienas baikas. Kitas baikas tik iki Land's End.
Norintiems prisijungti, rasykit.
2010 Balandžio 8 20:51 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
#27

Sveiki kolegos (h) ,
Lands end -john o"groats -man tinka.
2010 Balandžio 8 21:41
600cc ****
#28

Gerai cia minsit manau :) 700-800 myliu per diena... mhm nei pamyst nei uzkast :D
2010 Balandžio 8 22:26 "Keliu Ereliai" MC
Kol neisgeriu, prie vairo nesedu baisu n*. Dalbajobu pilnos gatves
#29

grubiai kas dvi valandas stoju del kuro,tai ir pamyzimui ir pavalgymui laiko uztenka.
2010 Balandžio 9 00:03 redagavo Ramiai 2010 balandžio 9 00:03
#30

Susitinkam sestadienio ryta, balandzio 24d apie 4 val ant A12, vaziuojant is Londono, tik kirtus M25 pirmoje degalineje. Is ten pajudam link Lowestoft. Turetume spet iki saules ;) Sutike saule i Lizard point ir Lands end. Pernakvojam, ryte pajudam link siaures. Lyg vidurnakcio turetume buti :)
Vaziuoja:
As (kikis)- nuo pradzios iki galo
Ramiai- Lowestoft, Lands end (galbut iki siaures, bet dar derinama)
Bilas- Lowestoft, Lands end (del siaures dar neaisku)
Alex- suport vehicle :) vaziuos su van'u iki lands end, jei ikalbesim tai ir i siaure ;)
Ramke- planuoja prisijungti Exeter, iki Lands end ir atgal iki Somerset
Jei yra norinciu, rasykit
2010 Balandžio 20 22:34 redagavo kikis 2010 balandžio 21 09:21 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"