Motomanų Diskusijos » Remontas » Problema su yamaha fz400r velenų mietkėm ir elektronika uzvedimui

| 2010-05-20 FZRas | 67/31402 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
400cc ***
#61    

Citata:
Cituoju: jawasaki
butu gerai kazkaip pakeist bent pavadinima, ir prie metkiu sugaudymo per/ ar - darasyt pvz. uzvedimas, nes cia tikrai jau ne metkiu gaudymas vyksta :)
del alyvos uzpylimo norejau pasiulyt :) jei sukilo kompresija vadinas stumokline padilus, kadais teko tik tokiu budu uzvedinet generatoriaus dvitakti varikliuka, nes kitaip niekaip :D
be to jei bandytumet ji uzstumt, nes traukt butu nelabai saugu, tai velgi neblogai issuktumet varikli ir negadintum energijos starteriui sukt
zvakes geros - kontaktai neisdege, viduj apie centrini izoliatoriu nera prsisikaupe kokiu nuodegu ir nesvarumu, keramika niekur nenuskilus (?) koks tarpelis tarp elektrodu (?) tam kartui, jei netycia kur nors (laidai, pypkes) pramusineja auksta itampa (gali ir nematyt) - gali pabandyt apipurkst WD40.
beto ten kur rasiau apie golf3 nesikurianti, jis buvo pastatytas vaziuojantis, bet paskui pastovejus - bac ir niekaip nesivede kol nepakeite laidu su pypkem


zvakes naujos, viena visai balta, nes pries gala nedirbo 3 cilindras pries nutrukstant voztuvui. Tarpelius truputi didinau iki kokio 1mm. Pypkes apipurkst siulai? Bet kaip tada del fzr600 babinu su zvaklaidziais, buvau nuemes nuo vaziuojancio motociklo ir taspat variantas. Kaip patikrinti komutatoriu kad jis veikia? Nes nuemus ji vistiek duoda kibirksti. Gal prie suspaudimo jis nevalioja paduot tiek itampos kad babinos skeltu kibirksti?
2010 Birželio 5 09:52
Narys
1000cc ******
#62    

Citata:
Cituoju: FZRas
Citata:
Cituoju: jawasaki
butu gerai kazkaip pakeist bent pavadinima, ir prie metkiu sugaudymo per/ ar - darasyt pvz. uzvedimas, nes cia tikrai jau ne metkiu gaudymas vyksta :)
del alyvos uzpylimo norejau pasiulyt :) jei sukilo kompresija vadinas stumokline padilus, kadais teko tik tokiu budu uzvedinet generatoriaus dvitakti varikliuka, nes kitaip niekaip :D
be to jei bandytumet ji uzstumt, nes traukt butu nelabai saugu, tai velgi neblogai issuktumet varikli ir negadintum energijos starteriui sukt
zvakes geros - kontaktai neisdege, viduj apie centrini izoliatoriu nera prsisikaupe kokiu nuodegu ir nesvarumu, keramika niekur nenuskilus (?) koks tarpelis tarp elektrodu (?) tam kartui, jei netycia kur nors (laidai, pypkes) pramusineja auksta itampa (gali ir nematyt) - gali pabandyt apipurkst WD40.
beto ten kur rasiau apie golf3 nesikurianti, jis buvo pastatytas vaziuojantis, bet paskui pastovejus - bac ir niekaip nesivede kol nepakeite laidu su pypkem


zvakes naujos, viena visai balta, nes pries gala nedirbo 3 cilindras pries nutrukstant voztuvui. Tarpelius truputi didinau iki kokio 1mm. Pypkes apipurkst siulai? Bet kaip tada del fzr600 babinu su zvaklaidziais, buvau nuemes nuo vaziuojancio motociklo ir taspat variantas. Kaip patikrinti komutatoriu kad jis veikia? Nes nuemus ji vistiek duoda kibirksti. Gal prie suspaudimo jis nevalioja paduot tiek itampos kad babinos skeltu kibirksti?


Jau as skaitau,kad su elektra susipykes,bet tu tai tikrai nemaziau...Prie ko cia komutatorius ir itampa? Komutatorius itampos gi tau nesukuria...Ir kam tu tuos zvakiu tarpus padidinai, kokiu tikslu?
2010 Birželio 5 11:19
Narys
400cc ***
#63    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: FZRas
Citata:
Cituoju: jawasaki
butu gerai kazkaip pakeist bent pavadinima, ir prie metkiu sugaudymo per/ ar - darasyt pvz. uzvedimas, nes cia tikrai jau ne metkiu gaudymas vyksta :)
del alyvos uzpylimo norejau pasiulyt :) jei sukilo kompresija vadinas stumokline padilus, kadais teko tik tokiu budu uzvedinet generatoriaus dvitakti varikliuka, nes kitaip niekaip :D
be to jei bandytumet ji uzstumt, nes traukt butu nelabai saugu, tai velgi neblogai issuktumet varikli ir negadintum energijos starteriui sukt
zvakes geros - kontaktai neisdege, viduj apie centrini izoliatoriu nera prsisikaupe kokiu nuodegu ir nesvarumu, keramika niekur nenuskilus (?) koks tarpelis tarp elektrodu (?) tam kartui, jei netycia kur nors (laidai, pypkes) pramusineja auksta itampa (gali ir nematyt) - gali pabandyt apipurkst WD40.
beto ten kur rasiau apie golf3 nesikurianti, jis buvo pastatytas vaziuojantis, bet paskui pastovejus - bac ir niekaip nesivede kol nepakeite laidu su pypkem


zvakes naujos, viena visai balta, nes pries gala nedirbo 3 cilindras pries nutrukstant voztuvui. Tarpelius truputi didinau iki kokio 1mm. Pypkes apipurkst siulai? Bet kaip tada del fzr600 babinu su zvaklaidziais, buvau nuemes nuo vaziuojancio motociklo ir taspat variantas. Kaip patikrinti komutatoriu kad jis veikia? Nes nuemus ji vistiek duoda kibirksti. Gal prie suspaudimo jis nevalioja paduot tiek itampos kad babinos skeltu kibirksti?


Jau as skaitau,kad su elektra susipykes,bet tu tai tikrai nemaziau...Prie ko cia komutatorius ir itampa? Komutatorius itampos gi tau nesukuria...Ir kam tu tuos zvakiu tarpus padidinai, kokiu tikslu?


Gal ne taip parasiau, nes ne elektrikas gi esu :D O ka mastyt jei jokio griebimo, ciadejimo ar panasiai? Kodel zvakes nedirba prie suspaudimo ir nepadega misinio? komutatorius kiek zinau lygina ar kazkiek sukelia srove "ar vel ne taip parasiau", kaip ji butu galima patikrinti, nes ji pajungus, ar atjungus vistiek musa kibirksti, tai kokia funkcija jis tada atlieka? Tarpus zvakiu padidinau todel kad sakau gal per "mazi", del to negriebia :)
2010 Birželio 5 16:52
Jawamanas
500cc ***
#64    

namanai kad ne ji atjungei (?) kitu atveju tikrai nebutu kibirksties
tarpai zvakiu turi but kokie turi but - pagal gamintoja
principas toks: jutiklis siuncia sugeneruota itampele komutatoriui, tuomet jis zino kada nutraukti itampa pirminej babinos apvijoj tada susikuria antrinej auksta itampa (babina veikia kaip trafas aukstinantis), jei komutatorius nieko nedarytu tai nebutu kibirksties visai - ar jis veikia patikrinti gali prijungdamas kontroline lempute prie babinos + ir - tuomet lempute turi zybseti
galimybe jog nemusa kibirksties prie suspaudimo del jos silpnumo galima, bet cia kaip minejau lemia: babina-laidai-pypkes-zvakes.
Kokie laidai sudeti i babinas (?) korozijos nera ten viduj kur jis kisas (?) siaip laidai turi but greiciausiai kieti su viela viduj (kaip ižo) ir pati varza jau tuomet sedi pypkese (!) NE silikoniniai, kurie patys jau turi varza
2010 Birželio 5 17:54 redagavo jawasaki 2010 birželio 5 17:56 RF 900
Narys
400cc ***
#65    

Citata:
Cituoju: jawasaki
namanai kad ne ji atjungei (?) kitu atveju tikrai nebutu kibirksties
tarpai zvakiu turi but kokie turi but - pagal gamintoja
principas toks: jutiklis siuncia sugeneruota itampele komutatoriui, tuomet jis zino kada nutraukti itampa pirminej babinos apvijoj tada susikuria antrinej auksta itampa (babina veikia kaip trafas aukstinantis), jei komutatorius nieko nedarytu tai nebutu kibirksties visai - ar jis veikia patikrinti gali prijungdamas kontroline lempute prie babinos + ir - tuomet lempute turi zybseti
galimybe jog nemusa kibirksties prie suspaudimo del jos silpnumo galima, bet cia kaip minejau lemia: babina-laidai-pypkes-zvakes.
Kokie laidai sudeti i babinas (?) korozijos nera ten viduj kur jis kisas (?) siaip laidai turi but greiciausiai kieti su viela viduj (kaip ižo) ir pati varza jau tuomet sedi pypkese (!) NE silikoniniai, kurie patys jau turi varza


Manau kad komutatoriu, labai daiktas panasus i deltos :) Kitas greiciausiai yra krovimo rele. Babinos bus geros, kadangi jas sukeiciau nuo savo vaziuojancio fzr600. Nuo fzr600 komutatorius netinka, kadangi ten dviem laidais maziau fyskeje. Sumetu nuotraukas, kaip atrodo.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Birželio 5 19:05
Jawamanas
500cc ***
#66    

vidurine nuotrauka, blokelis su melynu lipduku ir dideliom raidem rekia - IGNITION - degimas... tai va cia ir yra komutatorius.
Deltos cia nekisk ;) ji net akomo neturi ir ten viskas i viena sukista: ir itampos reguliatorius-ribotuvas ir komutatorius.
2010 Birželio 5 21:07 RF 900
Narys
400cc ***
#67    

Citata:
Cituoju: jawasaki
vidurine nuotrauka, blokelis su melynu lipduku ir dideliom raidem rekia - IGNITION - degimas... tai va cia ir yra komutatorius.
Deltos cia nekisk ;) ji net akomo neturi ir ten viskas i viena sukista: ir itampos reguliatorius-ribotuvas ir komutatorius.


OK, dekui, zinosim :)
2010 Birželio 6 00:53
Narys
1200cc ******
Avataras
#68    

Ziurint i pirma nuotrauka kurioj yra sroves keitiklis, tai ten atrodo laidas nukirptas prie fiskes - abejoju, kad taip turi buti. Dar toje pacioje nuotraukoje fiske yra padegusi (?) ar man tik taip atrodo? Nusuk sroves keitikli nuo nuo metalo ir zvilgtelk i kita jo puse ar ne bus kartais issiputes(del viso pikto).
Atidziai patikrink saugyklius.
2010 Birželio 6 16:54 It comes after years going both ways
Narys
400cc ***
#69    

Citata:
Cituoju: Mugen
Ziurint i pirma nuotrauka kurioj yra sroves keitiklis, tai ten atrodo laidas nukirptas prie fiskes - abejoju, kad taip turi buti. Dar toje pacioje nuotraukoje fiske yra padegusi (?) ar man tik taip atrodo? Nusuk sroves keitikli nuo nuo metalo ir zvilgtelk i kita jo puse ar ne bus kartais issiputes(del viso pikto).
Atidziai patikrink saugyklius.


Ten jau kazkas daryta buvo, laidai padege, bet issiaiskinau viskas su elektra gerai.
2010 Birželio 9 17:15
Narys
400cc ***
#70    

Taigi DRAUGAI, pagaliau ilgai lauktas momentas atejo! Isgirdau balsa sito japono. Turiu prisipazinti, kad jau buvau prarades vilti :) . Didelis ACIU uz patarimus, tikrai buvo jie visi naudingi ir butent del JAWASAKIO pastebėjimo pavyko ji uzvesti. Pats pasake kad uzvedinedavo generatoriaus dvitakti varikliuka ipyles tepalo i cilindrus, nes kitaip niekaip, taigi mano atveju lygiai tas pat variantas yra, sitas japonas megsta auksta kompresija, kol jam neypyliau tepalo i cilindrus ir nepadariau zalyfkes jo balso nebuvo galima isgirsti. Beja jeigu uzgesta jau nebepavyksta taip ant sauso uzkurt. Bandysiu daryti apkatke, koki baka isdeginti kuro ant laisvu apsuku. Gal apsitrins ziedai ar suvaikscios i savo vietas. Kas pagelbejot rimtais patarimais tarsimes del alaus is mano puses ;)
2010 Birželio 14 23:09
Jawamanas
500cc ***
#71    

Idomu kaip bus toliau ;) kaip variklis dirba pats (?) pasaliniu garsu negirdet (?)
noriu biski paklaust is pradzios temos apie metkes - velenus kai isstatinejai, tai ant ju esancius taskus suvedei gerai (?) ten minejai kad lyg su skylem sutampa (?) viska isstacius prasukai-patikrinai kaip sueina (?) buna paklaidu del issitampiusiu grandiniu - tie taskai butinai turi atitikt (!)
si men. teko rinkt varikli, tai isiurbimo velenelio taskas nesutapo su iskilimu ant velenelio prispaudimo dangtelio ~5mm - tai buvo bedu su kompresija, visa kita sutapo - ir alkuninis ir ismet. veleno taskas ir taskeliai susiejo zvaigzduciu veleneliu, beto isiurbimo velenas per jo zvaigzdutes skyle net uzsikaisciuodavo, o pasirodo buvo pasisukes pats velenelis zvaigzdutes atzvilgiu, kuri ant jo uzpresuota...
pakeitus velena - viskas susitvarke, o taskai ne tik sutapo su iskilimais ant dangeteliu, bet ir "ziurejo" virsun - stamenai variklio galvutei
2010 Birželio 24 23:06 redagavo jawasaki 2010 birželio 24 23:18 RF 900
Narys
600cc ****
#72    

kazin kokia ten abkatke gausis ant laisvu birbinant... isbandyk sita metoda http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
2010 Birželio 25 11:45
Narys
400cc ***
#73    

Citata:
Cituoju: jawasaki
Idomu kaip bus toliau ;) kaip variklis dirba pats (?) pasaliniu garsu negirdet (?)
noriu biski paklaust is pradzios temos apie metkes - velenus kai isstatinejai, tai ant ju esancius taskus suvedei gerai (?) ten minejai kad lyg su skylem sutampa (?) viska isstacius prasukai-patikrinai kaip sueina (?) buna paklaidu del issitampiusiu grandiniu - tie taskai butinai turi atitikt (!)
si men. teko rinkt varikli, tai isiurbimo velenelio taskas nesutapo su iskilimu ant velenelio prispaudimo dangtelio ~5mm - tai buvo bedu su kompresija, visa kita sutapo - ir alkuninis ir ismet. veleno taskas ir taskeliai susiejo zvaigzduciu veleneliu, beto isiurbimo velenas per jo zvaigzdutes skyle net uzsikaisciuodavo, o pasirodo buvo pasisukes pats velenelis zvaigzdutes atzvilgiu, kuri ant jo uzpresuota...
pakeitus velena - viskas susitvarke, o taskai ne tik sutapo su iskilimais ant dangeteliu, bet ir "ziurejo" virsun - stamenai variklio galvutei


Dabar jau dirba kaip bitute, isdeginau tik kokius 10l benzino. Kuriasi ir saltas ir siltas is pirmo - antro apsukimo be jokio tepalo iz zalypkiu, gal tik problema bus su benzinu, reikia karbus pravalyt ir filtriuka pakeist, nes dust pradeda kaip staigiai atsuki rankena iki 10 tukst apsuku ir paskui uzgesta, o jei svelniai keliu lyg ir nieko, graziai dirba matyt per geras apetitas motoro.. :)
Del velenu - ant prispaudeju yra skyles pro kurias matosi velenu mietkes. Kada itempiau grandine tos mietkes atsistojo grieztai per centra skyliu. Prasukus variklis lengvai prasisuko.
Dabar visas motociklas isardytas, sveiciu rudis, jei viskas seksis per pora savaiciu tikiuosi nudazyt, na zinoma jei orai bus geri remontas uztruks ilgiau, visgi pajuris traukia ;)
2010 Birželio 26 22:27
Narys
400cc ***
#74    

Citata:
Cituoju: wizby
kazin kokia ten abkatke gausis ant laisvu birbinant... isbandyk sita metoda http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm


ten daug reikalu, be to nemanau kad verta rizikuoti su situo eksliuzyviniu variantu, juolab kad daliu kainos kosmines :)
2010 Birželio 26 22:56
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17