Motomanų Diskusijos » Remontas » Variklio apsukos nekrenta staigiai

| 2010-06-30 poseidon | 25/15710 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
400cc ***
Avataras
#1    

Variklio apsukos nekrenta staigiai

Sveiki,kas galetu buti motociklui jei variklio apsukos nenukrenta kai uzgazuoji ir atleidi,krenta isleto ,modelis Kawasaki zx9r 95m.(ninze),perjungiant begi vaziuojant nenukrenta apsukos arba krenta letai.

P.S. gazo troselis suteptas ir atsoka atleidus tvarkingai
2010 Birželio 30 23:28 redagavo Nordas 2010 liepos 1 06:18
Narys
Uždraustas
#2    

kuro misinys gal blogas?ar ora kur traukia gerokai?oro filtra valyt meginai?
2010 Birželio 30 23:52 redagavo Jirocker 2010 birželio 30 23:59
Donoras
1100cc *****
Avataras
#3    

sinchronizuot karbus matyt laikas :)
2010 Liepos 1 01:00 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#4    

panasu, kad kazkur ora gaudo
ziurek isiurbima :)
2010 Liepos 1 09:09
Narys
400cc ***
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: informatikas
panasu, kad kazkur ora gaudo
ziurek isiurbima :)


tas turbut teisingiausias gali but spejimas,nes buvau ziema isardes o po ziemos surinkimo tas prasidejo
2010 Liepos 1 12:32
Narys
800cc *****
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: poseidon
Citata:
Cituoju: informatikas
panasu, kad kazkur ora gaudo
ziurek isiurbima :)


tas turbut teisingiausias gali but spejimas,nes buvau ziema isardes o po ziemos surinkimo tas prasidejo


Nesuverziai gal isiurbimo gumu? Man taip buna, kad kartais uzmirstu :D
2010 Liepos 2 14:59
Ian
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

Kur dar gali orą siurbti jei ne per tas gumas? gal kam dar kokių atvejų yra buvę?
beje, autorius rado savo problemą?
2010 Liepos 20 14:35
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Ian
Kur dar gali orą siurbti jei ne per tas gumas? gal kam dar kokių atvejų yra buvę?
beje, autorius rado savo problemą?


jei labai liesas misinys ir taip pat gali buti
2010 Liepos 20 14:52
Ian
Narys
500cc ***
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Ian
Kur dar gali orą siurbti jei ne per tas gumas? gal kam dar kokių atvejų yra buvę?
beje, autorius rado savo problemą?


jei labai liesas misinys ir taip pat gali buti


Pas mane du karbai ir abiejuose yra vadinami 'pilot screws', tik nelabai suprantu jų funkciją? Jie tiesiogiai ir reguliuoja kuro padavimą?
Ar daug įtakos turi dalis pasukimo, jei tarkim pradinis nustatymas manuale parastya 2 atsukimai?
2010 Liepos 20 15:21
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: Ian
Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Ian
Kur dar gali orą siurbti jei ne per tas gumas? gal kam dar kokių atvejų yra buvę?
beje, autorius rado savo problemą?


jei labai liesas misinys ir taip pat gali buti


Pas mane du karbai ir abiejuose yra vadinami 'pilot screws', tik nelabai suprantu jų funkciją? Jie tiesiogiai ir reguliuoja kuro padavimą?
Ar daug įtakos turi dalis pasukimo, jei tarkim pradinis nustatymas manuale parastya 2 atsukimai?

pasiieškok kažkur info apie tų varžtų paskirti, manuale, internete
2010 Liepos 20 15:27
Narys
1000cc ******
#11    

Citata:
Cituoju: Ian
Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Ian
Kur dar gali orą siurbti jei ne per tas gumas? gal kam dar kokių atvejų yra buvę?
beje, autorius rado savo problemą?


jei labai liesas misinys ir taip pat gali buti


Pas mane du karbai ir abiejuose yra vadinami 'pilot screws', tik nelabai suprantu jų funkciją? Jie tiesiogiai ir reguliuoja kuro padavimą?
Ar daug įtakos turi dalis pasukimo, jei tarkim pradinis nustatymas manuale parastya 2 atsukimai?


Kuro padavima reguliuoja karbas. Kokio velnio jis tada isvis reikalingas, jei viska jus norit su varztais pasireguliuot...Dedam tada slanga nuo laselines ir tegu varo samatioku...
Realiai su tuo varztu tu pakoreguosi uzkurima ir darba prie laisvu apsuku, misinio tu ir noredamas su juo nepareguliuosi...Ora gaudyt gali per daug kur - per isiurbimo gumas, per vakumo sistema. Misinys gali but uzliesintas nebutinai del oro pertekliaus, gali but ir del kuro trukumo,kai jo negauna, kai nuteka ne ten kur reikia ir pan.
Jei manuale parasyta 2 - neisradinek dviracio. Jei zvakes baltos, tai ar 1 padarysi ar 4 atsukimus, jos vistiek bus baltos. Su pilot screw gali zaist,kai labai gerai zinai ka darai ir kokiu tikslu.
2010 Liepos 20 20:46
Narys
400cc ***
#12    

Uzsilaiko apsukos, kur ieskoti bedu?

laisvais sukiais dirba lyk ir gerai, negesta, bet pagazavus upsukus krinta labai vetai . vaziuojant permetinejant pavaras jaucaisi kad visiskai nenukrinta apsukos ao kartais ir uzsigazuoja...gal yra kam tai buve ir nuo ko pradeti ziureti?

gsx 600f
2010 Rugpjūčio 2 11:31 redagavo Nordas 2010 rugpjūčio 3 15:28
Gatvinis
500cc ***
#13    

Ieskok ,gal kur prie karbu traukia ora ar pns ,gal karbai nesandarus.
2010 Rugpjūčio 2 12:23
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#14    

arba jau laikas karbus sinchronizuoti
2010 Rugpjūčio 2 13:19
Narys
400cc ***
#15    

dar yra taip...sunku uzkurti karsta varikly..kartais jis dirba tik pilnu gazu ir apsukos nepakyla auksciau 1000rpm...meta kazkoky neaisku pilka duma.po kiek laiko burbuliudamas prasidirba ir vel viskas ok..
2010 Rugpjūčio 3 10:49
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#16    

nieko cia nepribursi, karbuose bėda- reik ardyt , valyt...paziek ar adatos nestringa...panasu, kad kura perpilinėja
2010 Rugpjūčio 3 11:24 redagavo legiux 2010 rugpjūčio 3 11:28
Narys
400cc ***
#17    

Citata:
Cituoju: legiux
nieko cia nepribursi, karbuose bėda- reik ardyt , valyt...paziek ar adatos nestringa...panasu, kad kura perpilinėja


ir man toks vaizdas kad perpila...ziurejau adatas jos nepazeistos , gerai vaiksto...
2010 Rugpjūčio 3 23:10
Narys
25cc *
#18    

Nu turiu as irgi gsx600 problema panasei kaip pas m a rius , saltas dirba lyg ir gerai pradejus silti varikliui prasideda nesamones gazuojant jauciasi dusimas apsukos laikosi iki 3000 ir labai jau letai krenta. Ar buvo pas ka nors ispresta tokia problema?
2010 Rugpjūčio 6 22:23
Narys
500cc ***
Avataras
#19    

Nenoriu kurti temos be reikalo, tad paklausiu cia... Yamaha Yzf, 600cc 1996 metai, problema su apsuku tachometru. Apsuku tachometras elektroninis, beda tame kad apsukas uzkurus rodo, po keliu sekundziu neberodo, vel po keliu sekundziu uzkyla iki 3000 rpm (variklis dirba vienodomis apsukomis, svaigsta tik rodykle), ir taip kartojasi nesvarbu ar vaziuoji, ar stovi. Vaziuojant taip pat arba nerodo, arba rodo kelias sekundes, arba 3000 rpm rodo. Kame beda? butu kaip senais laikais trosas, tai zinociau nuo ko pradeti, bet ka daryti su elektronika???
2010 Rugpjūčio 6 23:20
Narys
25cc *
#20    

manau del tachometro rodymo bus paciame skydelyje problema,nes jis ima signala is kompo-komutatoriaus,nebent kazkur kontakto nera
2010 Rugpjūčio 7 09:25
Narys
500cc ***
Avataras
#21    

dekui, bandysiu kita skydeli medziot, gal issispres tada beda!
2010 Rugpjūčio 7 10:26
Narys
1000cc ******
#22    

Citata:
Cituoju: Egidijuse
Nenoriu kurti temos be reikalo, tad paklausiu cia... Yamaha Yzf, 600cc 1996 metai, problema su apsuku tachometru. Apsuku tachometras elektroninis, beda tame kad apsukas uzkurus rodo, po keliu sekundziu neberodo, vel po keliu sekundziu uzkyla iki 3000 rpm (variklis dirba vienodomis apsukomis, svaigsta tik rodykle), ir taip kartojasi nesvarbu ar vaziuoji, ar stovi. Vaziuojant taip pat arba nerodo, arba rodo kelias sekundes, arba 3000 rpm rodo. Kame beda? butu kaip senais laikais trosas, tai zinociau nuo ko pradeti, bet ka daryti su elektronika???


Tai tau cia klaida meta kompas, tokiu budu yamaha rodo klaidas, ieskokis manualo ir ziurek ka reiskia.
2010 Rugpjūčio 7 12:13
Narys
400cc ***
#23    

Citata:
Cituoju: irmus
Nu turiu as irgi gsx600 problema panasei kaip pas m a rius , saltas dirba lyg ir gerai pradejus silti varikliui prasideda nesamones gazuojant jauciasi dusimas apsukos laikosi iki 3000 ir labai jau letai krenta. Ar buvo pas ka nors ispresta tokia problema?


vava, lygiai taip kaip ir pas mane...saltam viskas ok ..beja anksciau pasiekes buvau 230km/h be didesniu problemu ir tai dar nebuvo dugnas, dabar kai tie bajeriai prasidejo max greitis tik 200km/h..ir taip lyk jauciasi kad gale sumazejus...


ardziau viskas jau du kartus, viska tikrinau niekur niekas neleidzia, viskas suvarzyta ir vaiskto labai puikiai..

dar. yra tokios dvi slangutes kur iseina is karbu ir nueina kazkur zemyn po oro filtor deze.kokia ju paskirtis?nes buvo taip kad kai man neprieme visiskai gazo papuciau per ta slangute ir uzsigazavo. gal cia kazkur galetu buti beda?
2010 Rugpjūčio 8 15:30 redagavo m a rius 2010 rugpjūčio 8 15:33
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: Egidijuse
Nenoriu kurti temos be reikalo, tad paklausiu cia... Yamaha Yzf, 600cc 1996 metai, problema su apsuku tachometru. Apsuku tachometras elektroninis, beda tame kad apsukas uzkurus rodo, po keliu sekundziu neberodo, vel po keliu sekundziu uzkyla iki 3000 rpm (variklis dirba vienodomis apsukomis, svaigsta tik rodykle), ir taip kartojasi nesvarbu ar vaziuoji, ar stovi. Vaziuojant taip pat arba nerodo, arba rodo kelias sekundes, arba 3000 rpm rodo. Kame beda? butu kaip senais laikais trosas, tai zinociau nuo ko pradeti, bet ka daryti su elektronika???

kiek suprantu pas tave thundecat? jai taip tai pakelus baką į ji jungiasi dviejų kontaktų fyškė, lygtais pludei skirta. nžn kaip ji ytakoja tokias nesamones, bet pas mane ja atjungus būtent tokios nesamonės vyksta su apsuko :) pasižiūrėk gal ir pas tave ten bėda :)
2011 Vasario 7 20:18
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#25    

gal kas išsprendėt temos autoriaus problemą???
2011 Vasario 7 20:35
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#26    

Išsprendžiau savo mocui autoriaus problemą. mano atveju reikėjo išvalyt karbus ir žiklerius ;) buvo oksidavęsi ir užsinešę nuo stovėjimo :) irgi pastatant prieš žiemą viskas buvo gerai. o po žiemos nebedirbo :)
2011 Kovo 9 22:28
Narys
25cc *
#27    

sveiki, mazu galit padet kalba eina apie kawasaki zzr600 1990metu. kaip reikia reguliuoti apsukas? nes zemos apsukos ir ant laisvu uzgesta. laukiu atsakymu :)
2013 Sausio 9 16:53
Narys
250cc **
#28    

Ta pati problema pas mane su ducati m600. Visus filtriukus pakeičiau, sutepiau trosus, suvaržiau chamutus ir vistiek šiltas variklis žemiau 3000aps nenukrenta. Prieš žiemą dirbo puikiai...

Ar padeda tie karbų purškalai/plovikliai kurie naudojamai neardant karbų?
2017 Balandžio 30 19:23
Narys
900cc *****
Avataras
#29    

Apsukos reguliuojasi prie karbu kur gazo troselis traukia ( pasuka sklende) yra varztelis ar rankenele pasukimui.
2017 Balandžio 30 22:11
Narys
250cc **
#30    

Būtų logiška trosus reguliuoti jei ir šaltas blogai dirbtų, šaltam apsukos krenta normaliai.
Ar blogai mąstau?
2017 Balandžio 30 22:23
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17