Motomanų Diskusijos » Remontas » Sankabų gedimai

| 2007-07-12 Neriokas | 688/349579 žinut.
 
Puslapiai: 1..678910..24


 
Narys
1000cc ******
#211    

Citata:
Cituoju: paffis
turiu problema, ir nezinau ka ten keisti reikia. man sankaba skleidzia garsa kai nera isminta( lb panasus garsas kaip masinoje buna parejes isminamasis guolis) ismynus sankaba garsas dingsta, sankaba neprabuksuoja, neveda. bet begiai nera kad jau labai graziai jungtusi. gal zinot kas gali buti?


Isminamasis guolis garsus skleistu priesingu atveju, t.y. ismynus sankaba- isminamasis guolis apkrova gauna tik tada. Ardyk sankaba ir ziurek viska is eiles, cia realesnis gedimas nusimato pagrindinio guolio. Perziurek "karzinkos" isdilima, guolius. Nera ten tiek daug daliu, kad nerast rimto gedimo. Jei pabires pagrindinis guolis, tai jungiant pavaras ir vaziuojant turetu jau jaustis nemalonios vibracijos. Pavaros sunkiai gali jungtis ir ne tik del sankabos, gal garsai jau is pavaru dezes.
2011 Vasario 25 11:36 redagavo deuce 2011 vasario 25 11:38
Narys
600cc ****
Avataras
#212    

Citata:
Cituoju: TawaS
O gal galima prie to pačio, kaip sankaba reguliuojasi? Nes sumažėjusi eiga yra, vos pusę atleidžiu ir rieda, taip pat ant kojelės pakėlus imetus bėgi laikant sankabą ratas pradeda suktis ir normaliai :) dėl šito šiektiek negražiai pirmas bėgis jungiasi.. Ižui panašiai buvo, tai ten susireguliuoti paprasta :) ir persirinkau sankabą be problemų. Bet čia first japonas nesinori kišti pirštų :)

Motociklias: Suzuki gsx 600f 1996m


Reguliavimas: atpalaiduoji trosa, tada zemiau atidarius gumini kamsti yra varztelis su kontraverzle. Atpalaiduoji verzle ir atsuki maza varzta kad butu laisvas, o tada letai ji prisukineji atsuktuvu, kai pajunti kad jau atsireme i spyruokles, sustoji ir nuo sitos vietos manualas rekomenduoja ji isukt nuo ketvirtadalio iki puses apsisukimo (daugiau isuksi - bus mazesne rankeneles eiga iki praslydimo). Tada padarai troso laisvuma atitinkanti 1cm rankeneles galo judejimui.
2011 Vasario 25 17:59
Narys
250cc **
#213    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: paffis
turiu problema, ir nezinau ka ten keisti reikia. man sankaba skleidzia garsa kai nera isminta( lb panasus garsas kaip masinoje buna parejes isminamasis guolis) ismynus sankaba garsas dingsta, sankaba neprabuksuoja, neveda. bet begiai nera kad jau labai graziai jungtusi. gal zinot kas gali buti?


Isminamasis guolis garsus skleistu priesingu atveju, t.y. ismynus sankaba- isminamasis guolis apkrova gauna tik tada. Ardyk sankaba ir ziurek viska is eiles, cia realesnis gedimas nusimato pagrindinio guolio. Perziurek "karzinkos" isdilima, guolius. Nera ten tiek daug daliu, kad nerast rimto gedimo. Jei pabires pagrindinis guolis, tai jungiant pavaras ir vaziuojant turetu jau jaustis nemalonios vibracijos. Pavaros sunkiai gali jungtis ir ne tik del sankabos, gal garsai jau is pavaru dezes.

tai kad masinai isminamasis guolis uzia sankaba atleidus. ir man taip pat db ant motociklo.
2011 Vasario 25 20:11
Narys
1000cc ******
#214    

Citata:
Cituoju: paffis
Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: paffis
turiu problema, ir nezinau ka ten keisti reikia. man sankaba skleidzia garsa kai nera isminta( lb panasus garsas kaip masinoje buna parejes isminamasis guolis) ismynus sankaba garsas dingsta, sankaba neprabuksuoja, neveda. bet begiai nera kad jau labai graziai jungtusi. gal zinot kas gali buti?


Isminamasis guolis garsus skleistu priesingu atveju, t.y. ismynus sankaba- isminamasis guolis apkrova gauna tik tada. Ardyk sankaba ir ziurek viska is eiles, cia realesnis gedimas nusimato pagrindinio guolio. Perziurek "karzinkos" isdilima, guolius. Nera ten tiek daug daliu, kad nerast rimto gedimo. Jei pabires pagrindinis guolis, tai jungiant pavaras ir vaziuojant turetu jau jaustis nemalonios vibracijos. Pavaros sunkiai gali jungtis ir ne tik del sankabos, gal garsai jau is pavaru dezes.

tai kad masinai isminamasis guolis uzia sankaba atleidus. ir man taip pat db ant motociklo.


Tai kam klausi, jei pats viska zinai?EIk tada ir tvarkyk arba varyk pas masinu meistrus ir jie tau sutvarkys.
2011 Vasario 25 22:59 redagavo deuce 2011 vasario 25 23:09
Narys
250cc **
#215    

tai vat butent nezinau, todel ir klausiu. tik sakau kad garsas toks
2011 Vasario 25 23:34
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#216    

Citata:
tai kad masinai isminamasis guolis uzia sankaba atleidus. ir man taip pat db ant motociklo.
Vienam pazystamui buvo panasi problema. Tai buvo diskatoriaus yvores kalte, vienu zodziu isdilusi. Tik nezinau, ar pas tave yvore stovi, ar guolis.
2011 Vasario 26 20:52 redagavo kefneris 2011 vasario 26 20:55
Narys
400cc ***
Avataras
#217    

--
2011 Vasario 26 20:56
Narys
250cc **
#218    

butu viska paprasciausia issiardyti ir pasiziureti, bet kai i darba su ja vaziuoti reikia tai nelabai iseina tai padaryti
2011 Vasario 26 21:35
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#219    

koks mocas nes pvz vframs tai norma yra sankabos garso pasikeitimas ja ismynus.
2011 Vasario 26 23:06 Honda VFR 800Fi
Narys
250cc **
#220    

Kalba eina apie yamaha r6 2005 metu
2011 Vasario 27 01:35
Classic'as
500cc ***
Avataras
#221    

Padariau viena lepsusa, apie ka suzinojau tik perskaites sita tema, sudejau sankabos diskus neismirkes tepale. Kaip tai blogiau itakos ar niekuo neitakos sankabos darba ir ar labai jau baisus tas reikalas sudeti sausus diskus? Ne spelioniu noriu, o rimtu argumentu. Dekui.
2011 Vasario 27 12:47 redagavo Iksas 2011 vasario 27 15:57
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#222    

Citata:
Cituoju: Iksas
Padariau viena lepsusa, apie ka suzinojau tik perskaites sita tema, sudejau sankabos diskus neismirkes tepale. Kaip tai blogiau itakos ar niekuo neitakos sankabos darba ir ar labai jau baisus tas reikalas sudeti sausus diskus? Ne spelioniu noriu, o rimtu argumentu. Dekui.

Tai neitakos niekaip. jai labai nori sumirkt diskus, tai uzvesk mota ir nejungdamas pavaros pamaigyk sankaba.Taip susiteps diskai bedirbanciam motorui.
Tas disku tepimas tai tik kosmetinis reiklas, jai nesutepsi bedos nebus, nes sankaba nori nenori mirksta tepale.
2011 Vasario 27 16:26 Mune
Classic'as
500cc ***
Avataras
#223    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Iksas
Padariau viena lepsusa, apie ka suzinojau tik perskaites sita tema, sudejau sankabos diskus neismirkes tepale. Kaip tai blogiau itakos ar niekuo neitakos sankabos darba ir ar labai jau baisus tas reikalas sudeti sausus diskus? Ne spelioniu noriu, o rimtu argumentu. Dekui.

Tai neitakos niekaip. jai labai nori sumirkt diskus, tai uzvesk mota ir nejungdamas pavaros pamaigyk sankaba.Taip susiteps diskai bedirbanciam motorui.
Tas disku tepimas tai tik kosmetinis reiklas, jai nesutepsi bedos nebus, nes sankaba nori nenori mirksta tepale.

Tai brac dekui nuraminai, taip ir dariau uzvedes, maniau jau prisidirbes busiu ko negero, nes seniau neteko girdet nieko panasaus apie mirkymus ruskiu technikoj...
2011 Vasario 27 16:40
Narys
1000cc ******
#224    

Citata:
Cituoju: Iksas
Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: Iksas
Padariau viena lepsusa, apie ka suzinojau tik perskaites sita tema, sudejau sankabos diskus neismirkes tepale. Kaip tai blogiau itakos ar niekuo neitakos sankabos darba ir ar labai jau baisus tas reikalas sudeti sausus diskus? Ne spelioniu noriu, o rimtu argumentu. Dekui.

Tai neitakos niekaip. jai labai nori sumirkt diskus, tai uzvesk mota ir nejungdamas pavaros pamaigyk sankaba.Taip susiteps diskai bedirbanciam motorui.
Tas disku tepimas tai tik kosmetinis reiklas, jai nesutepsi bedos nebus, nes sankaba nori nenori mirksta tepale.

Tai brac dekui nuraminai, taip ir dariau uzvedes, maniau jau prisidirbes busiu ko negero, nes seniau neteko girdet nieko panasaus apie mirkymus ruskiu technikoj...


Nedrąsiai, bet paprieštarausiu Mune tau. Ką turi omeny sakydamas "kosmetinis"? Tikrai ne dėl grožio ir ne dėl kokio nors durno noro sankabų gamintojai tokį reikalavimą parašė vartotojo vadove. Pripažinkim daiktas, kuris griežtai skirtas veikti tepale sausas neveiks ir devėsis. Kaip ir tarkim alkūninio indėklai sutepami, kad nesisuktų sausi, taip ir sankaba. Aišku indėklas prasuktas sausas apskritai taps nebenaudojamas. Sankaba, gal taip stipriai nenukentės, bet prasukus sausą pirmą kartą tikrai nukentės frikcinė medžiaga (dėl didelės apkrovos sukimbant), išbirs smulkiais gabaliukais, ko pasekoje greičiau dėvėsis, prasčiau veiks ir t.t. Nepasakysiu, kaip tiksliai veikia tepalas naują sankabos paviršių, čia jau chemija, bet sankabos paviršius yra pagamintas iš mineralinio pluošto, o šis linkęs tepalą mažais kiekiais į save sugerti. Taigi drįsiu teigti, kad tas mirkymas tikrai nebereikalingas ir 1 valanda tai minimalus laikas, kurį sankabos diskam reiktų praleisti tepale. Pats juos visada palikdavau ,kad ir per naktį mirkti. Taip, gal dabar kažkas pasakys čia juokingos smulkmenos, bet jei tos juokingos smulkmenos padeda techniką eksplotuot kokybiškiau ir ilgiau - aš už.
2011 Vasario 27 20:22 redagavo deuce 2011 vasario 27 20:25
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#225    

Citata:
Cituoju: deuce
Nedrąsiai, bet paprieštarausiu Mune tau. Ką turi omeny sakydamas "kosmetinis"? Tikrai ne dėl grožio ir ne dėl kokio nors durno noro sankabų gamintojai tokį reikalavimą parašė vartotojo vadove. Pripažinkim daiktas, kuris griežtai skirtas veikti tepale sausas neveiks ir devėsis. Kaip ir tarkim alkūninio indėklai sutepami, kad nesisuktų sausi, taip ir sankaba. Aišku indėklas prasuktas sausas apskritai taps nebenaudojamas. Sankaba, gal taip stipriai nenukentės, bet prasukus sausą pirmą kartą tikrai nukentės frikcinė medžiaga (dėl didelės apkrovos sukimbant), išbirs smulkiais gabaliukais, ko pasekoje greičiau dėvėsis, prasčiau veiks ir t.t. Nepasakysiu, kaip tiksliai veikia tepalas naują sankabos paviršių, čia jau chemija, bet sankabos paviršius yra pagamintas iš mineralinio pluošto, o šis linkęs tepalą mažais kiekiais į save sugerti. Taigi drįsiu teigti, kad tas mirkymas tikrai nebereikalingas ir 1 valanda tai minimalus laikas, kurį sankabos diskam reiktų praleisti tepale. Pats juos visada palikdavau ,kad ir per naktį mirkti. Taip, gal dabar kažkas pasakys čia juokingos smulkmenos, bet jei tos juokingos smulkmenos padeda techniką eksplotuot kokybiškiau ir ilgiau - aš už.

Kodel nedrasiai, ar todel kad nesi tuo tikras, nes tikliai nezinai kaip sankaba veikia, ar galvoji kad manes negalima kritikuot? As zmogus, o zmones daznai klysta, tad jai as parasysiu klaidinga nuomone ir ta nuomone kazkas pasirems kaip faktu, bus blogos pasekmes.
Bet siuo atveju tavo palyginimas visikai netikes, nes
1 alkuninis tik uzvedus mota, jau sukasi su zveriska aprkova, o vat sankaba nesisuka (nedirba diskai su tarpdiskias)tol kol jos nesimini, bet netgi isminus ant laisvo begio buna super minimali apkrova, kas negali net teoriskai itakoti jokio devejimosi.Taipogi ir motociklui vaziuojant sankaba praktiskai irgi nedirba.O vat vos uzvedus motora ji iskart net ir nedirbanti jau pradedama tept ko pilnai ir uztenka.
2 sitas disku mirkymas isvis neisivaizduoju is kur atkeliaves, tiksliau is kur tokia info? Cia panasiai kaip ir su tepalo filtrais buvo diskusija ar i juos reikia pilt tepalo. Nes vieni manualai(dazniausiai neaiskios kilmes tokie kaip Haynes ir tt)tai nurodydavo, o kiti ne(tokie kaip oficialus gamintoju)Tai cia tas pats ir su diskais. Manau ta info ira is neaiskiu manualu, arba is aftermarketiniu disku pakuociu instrukciju, nes gamykliskai mirkyt nereikia, tereikia tik sutept diskus ir tarpdiskius.Toki sutepima puikiai galima atlikt uzvedus mota ir nevaziujant pamaigyti sankaba.Bet tikrai mirkymas nepakenks ir jai tik ira noro, tai galima daryt.
Beje manualuose buna parodoma jog netgi negalima gerti tepalo, kad jis kenkia sveikatai ir ka daryti jaigu tepalo ar antifrezo prigersi.... bet tai tik dlia asobo tupyh.
Taigi manualuose surasyta viskas iki menkiausiu smulkmenu, netgi ir kosmetiniu, kaip butinas nauju disku sutepimas tiems kas nenori usivedes moto kazkiek pabirbint pamaigydamas sankaba.
2011 Vasario 28 10:20 Mune
Narys
600cc ****
Avataras
#226    

Speju, kad diskeliu antdeklu temperaturinis pralaidumas geresnis kai jie yra 100% imirke tepale, o slydimo plokstumose susidarantys dideli silumos kiekiai pasalinami i viena puse - i tarpdiski ir i alyva, i kita puse - i metaline dali ir tada i alyva.
Jei dedi sausus diskelius ir po 15 min vaziuoji i lenktynes tai kazkiek aktualu, o kitais atvejais isankstinis mirkymas yra inzinerinis pedantiskumas, o to prasme teorine.
2011 Kovo 1 23:45
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#227    

Sveiki,gal kas kur uzmatete koki puslapiuka ar ka panasaus,kad butu tarpdiskiu ismatavimai,reikalinga todel, kad butu galima pritaikiti retam motociklui, :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Kovo 2 02:11 redagavo husvuarnate400 2011 kovo 2 02:14
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#228    

Citata:
Cituoju: golive
Speju, kad diskeliu antdeklu temperaturinis pralaidumas geresnis kai jie yra 100% imirke tepale, o slydimo plokstumose susidarantys dideli silumos kiekiai pasalinami i viena puse - i tarpdiski ir i alyva, i kita puse - i metaline dali ir tada i alyva.
Jei dedi sausus diskelius ir po 15 min vaziuoji i lenktynes tai kazkiek aktualu, o kitais atvejais isankstinis mirkymas yra inzinerinis pedantiskumas, o to prasme teorine.

Na cia jau teorija gaunasi kur persiduoda siluma ir kas kaip ira, bet faktas kad alyva atlieka ir ausinimo funkcija, tad nesigylinsim. Paprastas variantas ducati su sausa sankaba, kas ten kur persiduoda? Beje ne vienam gamykliniam manuale nemaciau, kad butu usiminta apie disku mirkyma. Tik zmonos kulinarinese knygose ira labai daug receptu su mesos myrkymais ivairiuose marinatuose.
2011 Kovo 2 09:26 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#229    

Citata:
Cituoju: husvuarnate400
Sveiki,gal kas kur uzmatete koki puslapiuka ar ka panasaus,kad butu tarpdiskiu ismatavimai,reikalinga todel, kad butu galima pritaikiti retam motociklui, :)

http://www.trwmoto.com/_obj/downloads/de/07_Kupplungen_gesamt.pdf
2011 Kovo 2 09:31 Mune
Narys
250cc **
Avataras
#230    

Sveiki. Ziema i pabaiga, jau nebedaug liko ir matyt atidarinesim sezona, o as susizgribau, kad per visa ziema taip ir nesugebejau susitvarkyti vienos bedos :)

Moto: Aprilia SL1000 Falco (2000 m.)
Problema: Hidrauline sankaba leidzia tepala (prie rankeneles)

Tai gi, esme, prie sankabos rankeneles (zr. foto) esancio cilindro riebokslis (tikiuosi teisingai pavadinau) leidzia tepala. Matosi, kad suplysusi guma. Aprilios atstovybe kaip visada nenustebino - remkomplekto nera, reikia keisti visa rankenele, kaina ~350 EUR :)
Tai ar tikrai si problema neremontuojama remkomplekto pagalba? Jei tikrai ne, ar reikalinga butinai tik 1 prie 1 tokia pati rankenele?
Zodziu, kokiu butu minciu? :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Kovo 5 13:50 Pasilieku teise uzduoti kvailus klausimus (:
Narys
1000cc ******
#231    

Citata:
Cituoju: C9H13NO3
Sveiki. Ziema i pabaiga, jau nebedaug liko ir matyt atidarinesim sezona, o as susizgribau, kad per visa ziema taip ir nesugebejau susitvarkyti vienos bedos :)

Moto: Aprilia SL1000 Falco (2000 m.)
Problema: Hidrauline sankaba leidzia tepala (prie rankeneles)

Tai gi, esme, prie sankabos rankeneles (zr. foto) esancio cilindro riebokslis (tikiuosi teisingai pavadinau) leidzia tepala. Matosi, kad suplysusi guma. Aprilios atstovybe kaip visada nenustebino - remkomplekto nera, reikia keisti visa rankenele, kaina ~350 EUR :)
Tai ar tikrai si problema neremontuojama remkomplekto pagalba? Jei tikrai ne, ar reikalinga butinai tik 1 prie 1 tokia pati rankenele?
Zodziu, kokiu butu minciu? :)


Remontuojama. Tik aisku ne pas atstovus. Leidzia tau tikrai ne ta guna kuria tu matai suplysusia, tai tik apsaugine guma nuo dulkiu ir kitu svetimkuniu. Leidzia giliau esantis salnikas kaip ir ant betkokio hidraulinio cilindro. Variantai visada galimi du. Reiktu arba paciam issiardyt hidraulini cilindra, issimt riebokslius ir ieskot tokiu pagal matmenis. O rast tikrai imanoma jei ten jau tokie ikisti. Kalbu apie paieska ne moto prekiu parduotuvej, o pas tuos kas uzsiima hidraulika. Ir cia pigiausias variantas. Sekantis variantas nesti visa cilindra hidraulikos specialistam ir jie pakeis tau tuos salnikus. Vienas galimu variantu Hanzaflex, ir pan.
Kita vertus tai brembo stabdziai, tikrai populiarus gamintojas ir jam detaliu galima rast, bandyk ieskot internete, yra tikrai kas siulo visas rankenas ir tikrai ne tom kosminem kainom kurias zino lietuvos atstovai. Manau gerai pasikapscius galima atrast ir rem komplekta.
pvz: http://www.yoyodyneti.com/category.aspx?categoryID=3017
http://www.cyclebrakes.com/html/rebuild_kits.html
http://shop.bevelheaven.com/SearchResult.aspx?CategoryID=35
2011 Kovo 6 01:07 redagavo deuce 2011 kovo 6 01:38
dpi
Gatvinis
400cc ***
#232    

Sveiki,
Suzuki Bandit'o sankaba pradejo kabinti tik pries pat gala, arba "isminant" uzhtenka siek tiek rankenele spustelt ir jau atsikabina. Buksuot nebuksuoja, bent jau nepastebejau. Ar reiskia, kad susidevejo ar pareguliuoti uztektu. Tiesa bandziau pats troseli pareguliuoti prie rankeneles ir variklio - tas pats. Gal patartumet koki servisiuka ar gera meistriuka Vilniuje, geriausia apie Seskine/Fabus, kad nepakeistu ko nereikia ir uz normalia kaina tvarkingai padarytu.
2011 Kovo 21 15:58
Britvininkas
500cc ***
Avataras
#233    

Isardes savo sankaba, radau susidevejusus sankabos diskus. O tarpdiskiai vietom jau pakeite spalva nuo perkaitimo, taciau jie nesubraizyti ir nesukraipyti. Taigi ar reikia keisti tarpdiskius?
2011 Balandžio 20 21:18
Narys
50cc *
#234    

rx

Sveiki,
gal zinote kas cia per reiskinys, pavaziavus didelem apsukom, per sankabos trosa prie rankeneles pradeda varveti tepalas, speju tai nenormalu.
Aprilia RX 125, 2 taktai.
2011 Balandžio 25 15:31
Narys
1000cc ******
#235    

Citata:
Cituoju: merfinis
Sveiki,
gal zinote kas cia per reiskinys, pavaziavus didelem apsukom, per sankabos trosa prie rankeneles pradeda varveti tepalas, speju tai nenormalu.
Aprilia RX 125, 2 taktai.


Tu gerai speji. Niekad tokio modelio neardes, bet is to ka greit radau internete, matau, kad sito modeliuko sankaba idomiai padaryta - ismynimo svirtele viduje variklio, o visas trosas eina kiaurai dangteli. Taigi isvada viena, trukes/susenes/sukietejes kazkoks riebokslis (salnikas), kuris sulaiko tepalo patekima i mechanizmo skyriu is pavaru dezes ar i pati troso sarva (nezinau tiksliai konstrukcijos, todel negaliu pasakyt kur yra tepalas ir kuris salnikas). Nuo spaudimo per sarva tepalas uzkyla ir iki rankenos. Imi i rankas manuala ir ieskai kurioj vietoj ir kokie salnikai stovi ir gali but pazeisti.
2011 Balandžio 25 15:47
Narys
500cc ***
#236    

Citata:
Cituoju: Egiys
Isardes savo sankaba, radau susidevejusus sankabos diskus. O tarpdiskiai vietom jau pakeite spalva nuo perkaitimo, taciau jie nesubraizyti ir nesukraipyti. Taigi ar reikia keisti tarpdiskius?
Visos dylancios detales turi dilimo ribas kurias pasiekus jos turi buri pakeistos naujomis,taigi pamatuok tiksliai ju stori ir bus viskas aisku,manau kad siaip ar taip tarpdiskius jau reiktu keist nes jie jau turetu but padile.
2011 Balandžio 25 16:19
Narys
125cc **
Avataras
#237    

Taigi, visada užkūrus moto (iš po nakties), nesvarbu, pašildžius ar esant šaltam varikliui, stipriai stukteli įjungus pirmą bėgį. Išjungus ir vėl įjungus bėgį jungiasi lengvai ir sklandžiai. Tepalai pakeisti, sankabos minkymas prieš jungiant bėgį naudos neatneša. Sankaba neveda. Kame sliekai?
2011 Balandžio 25 18:32
Narys
250cc **
Avataras
#238   -1  

manau paprasciausiai pastoveja sulimpa sankabos diskai, ir jungiant begi todel ir stukteli nes nuo smugio atlimpa. pastovejus per nakty vel sulimpa ir t.t. :)
2011 Balandžio 25 22:55
Narys
125cc **
Avataras
#239    

Kiek tai pavojinga greičių dėžei?
2011 Balandžio 25 23:17
Narys
1200cc ******
Avataras
#240   +3  

Citata:
Cituoju: Modzius
Kiek tai pavojinga greičių dėžei?

 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Balandžio 25 23:29 It comes after years going both ways
Puslapiai: 1..678910..24




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17