Motomanų Diskusijos » Remontas » GSXR k6 600 netraukia

| 2011-06-09 Rimdzius | 0/6601 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
#1    

GSXR k6 600 netraukia

Prieš mėnesi įsigijau GSXR k6 600 su FI klaida, nuvaževau į suzukį centrą diagnostikai ten pasakė: P1658 Exhaust control valve motor circuit malfunction klaida (sistema dirba 40 % pajėgumo). Vietiniai meistrai spėjo, jog dėl sportinio akropovic išmetimo tiesiog sulankstyta sklendė ir ji sunkiai darinėjasi. Nuvaževau pas kitą meistrą, kad jis paruoštų motociklą sezonui ir tuo pačiu pažiūrėtų tą problemą. Ir surado, kad pažeistas varikliukas, kuris darinėja sklendes. Mes jį pakeitėm kitu naudotu, nuvaževau dar kartą į suzukį, ten ištrynė Exhaust control valve motor circuit malfunction klaidas (kompiuteris rodė, kad sistema jau dirba 60 % pajėgumu), lyg viskas ir ok. Tačiau vakar pastebėjau, kad trasoje apsukos nekyla daugiau 14 k o greitis normaliai kyla tik iki 200 km/h, (taip pat bėgėjantis pasijaučia kartas nuo karto ekseleracijos "duobės") Toliau bandant bėgėtis prasideda "gimdymas" ir tik nuo kokio kalniuko greitis kyla aukštyn(virš 200 km/h). Kad su motociklu dabar būtų galima išspaust 270 - 280 km/h tikrai be šansų. Kur čia galėtų būti problema ? gal kokį rimta motociklų daktarą galėtumėte rekomenduoti šiam klausimui ? Iš anksto AČIŪ norintiems padėti.
2011 Birželio 9 09:22 redagavo Rimdzius 2011 birželio 9 09:31
Paparacis
125cc **
#2    

As visada viska tvarkau Moto Stiliui
http://moto-stilius.lt/?pagrindinis /apie-mus.html
Ten nesenai xebra turejo Gsx-r 1000 K6 su labai jau panasia beda.
Pasiskambink, gal pades! Sekmingai!
2011 Birželio 9 11:09
Narys
125cc **
#3    

Skambinau, buvau nuvažiavęs, parodžiau, sakė nlb įsivaizduoja kaip ten kas, tai nlb kuom ir padėti gali. Gal dar kas kokiu pasiūlymų ?
2011 Birželio 9 19:25
Narys
50cc *
#4    

Dar variantas, kad gal su elektronika kažkas, o ne fiziškai.
2011 Birželio 9 20:35
Narys
125cc **
#5    

Manau jai butu su elektronika, tai juk turėtu kažkokia klaida mesti, ar klystu ? kilo mintis snd paziurėti dar kartą sklendę. Atjungus troselius ant laisvos pavaros apsukos užkilo iki 16 k toliau jau jaučiasi kad ribotuvas atmetinėja. Prijungus ant laisvos apsukos užkyla iki 14,5 k Tada kilo mintis šiek tiek pareguliuoti troselius: viena atleidau kita patempiau, rezultatas ant laisvų su pajungta sklende apsukos iki 16 k o toliau vėl gi suveikia ribotuvas, trasoje begėjasi jau iki 210 km/h peršasi mintis, kad tai visgi tos sklendės problema, nes paprastai iš akies pareguliavus rezultatai pagerėjo. Tai dbr klausimas ar problema varikliuke kuris darinėja sklende, nes jis veikia 60 % ar problema sureguliavime ? Kompas prie tam tikro greičio nori atidaryti sklende vienaip, bet kadangi troseliai kurie darinėja sklende išsireguliave, sklendė netik, kad nepadeda variklio darbui, bet ir maišo. Kokie būtų pasiųlymai: bandyti dėti kita varikliuka kuris veiktu bent 80 %, bandyti ieškoti kas gali sureguliuoti šita reikalą, ar išvis ta sklendę atjungti ?
2011 Birželio 9 23:58
Narys
125cc **
#6    

Lygiai tokia pat beda turejau, mete c46 klaida irgi galvojau, kad cia del sklendes traukos problemos atsirado, atjungiau as ja, bet vistiek nieks nesikeite. Tada pamatavus pasirode, kad kompresija maza ir su degimu bedos buvo
2011 Birželio 13 19:48
Narys
400cc ***
Avataras
#7    

Sveikas gal gali papasakot kaip issprendiai sia beda? Panasia ir as turiu.
2012 Gegužės 27 00:06
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17