Motomanų Diskusijos » Remontas » Sankabų gedimai

| 2007-07-12 Neriokas | 688/350547 žinut.
 
Puslapiai: 1..1011121314..24


 
Narys
800cc *****
Avataras
#331    

Koks cia stebuklas, kad plienines plokstes daugiau nei 400 lt kainuoja? Mano raritetui, zxr 1989 metu ir tai intermotors plieno diskai - 90 lt kainuoja.
2011 Rugpjūčio 3 15:59
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#332    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Koks cia stebuklas, kad plienines plokstes daugiau nei 400 lt kainuoja? Mano raritetui, zxr 1989 metu ir tai intermotors plieno diskai - 90 lt kainuoja.

na man komplektas kainuotu 800lt cia visas komplektas su spiruokle. oi tavo labai jau naujas motociklas :D tame ir reikalas kad nei koks stebuklas nei kas bet kaina viieno disko 10gbp reikia 7, motociklas maico.
2011 Rugpjūčio 3 18:41
Narys
800cc *****
Avataras
#333    

Aaaa.... tai cia jau tikrai retenybe. :) Tada net nezinau ka patarti :D Tekintojas yra mano dede, bet jis Ukmergiskis :D
2011 Rugpjūčio 4 01:15
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#334    

Sveiki motomanai, norėjau pasiteirauti jūsų pagalbos dėl yamahos fzs 600 2003 metų. Kartais būna problemos perjungiant bėgius iš 1 į 2 arba iš 2 į 3. Išmynus sankabą jungiant pirmą truputį stuktelna kai sujungia dantračius. Pradedu važiuot ir kai jungiu į 2 bėgį tai kartais būna toks nešvarus jungimasis kaip nepilnai išmynus sankabą, tas pats iš 2 į 3. Į aukštesnes pavaras jungiant tokių problemų nebūna. Kartais nesinori įjungti į 1 pavarą kai pilnai stojam ir žeminam sakykim iš 4 iki 1 pavaros. Sustoja ties laisva pavara, tada atleidžiu sankabą ir išmynus įsijungia puikiai. Kartais išvis puikiai jungiasi aukštyn visos be jokių problemų. Gal kas buvot susidūrę su panašia problema? Ar tai sankabos problema ar šakutės kuri junginėja? ar reikia eiti keisti savo kairiąją koją? :-]
2011 Rugpjūčio 4 11:03 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
1000cc ******
#335    

2 murakest:
Koja aisku geras variantas, bet ji palik pabaigai, kai kitus isbandysi :D
1. Pasitikrink sankabos trosus, laisvumus, itempimus ir t.t. Paziurek ar rankenele turi laisvumo, ar ismina pilnai sankaba, ar nieko nepriburta.
2. Pabandyk pavaru kojele pasireguliuot. Kartais ji buna tiesiog per aukstai uzkelta ir tada fiziskai sunku ja iki galo kilstelti jungiant pavara.
3. Jei manualu moki naudotis, tai sankabos diskus ir ypac tarpdiskius pasimatuot valandos darbas. Kartais panasiu problemu buna del issikraipiusiu tarpdiskiu. Kreivi tarpdiskiai = neisminta sankaba.
4. Pries tai turejes savininkas motociklu daugiau vaziavo ant galinio rato, nei abiem. Pavaras grudo be sankabos ir t.t. Ir gali sakyt kas ka nori, kad tai nekenkia pavaru dezei, tegul ta nuomone pasilaiko sau. Sakutes linksta, net ir labai nezymiai linkusios nesujungia krumpliaraciu iki galo, "droziasi" krumpliu sonai, pavaros vis jungiasi sunkiau, vis jungiamos dar labiau per jega, ko pasekoje visos detales dar labiau devisi. Ir tokiu atveje vien sakuciu keitimas tikrai negelbsti, krumpliai jau nuesti.
2011 Rugpjūčio 4 22:47
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#336    

Citata:
Cituoju: deuce
2 murakest:
Koja aisku geras variantas, bet ji palik pabaigai, kai kitus isbandysi :D
1. Pasitikrink sankabos trosus, laisvumus, itempimus ir t.t. Paziurek ar rankenele turi laisvumo, ar ismina pilnai sankaba, ar nieko nepriburta.
2. Pabandyk pavaru kojele pasireguliuot. Kartais ji buna tiesiog per aukstai uzkelta ir tada fiziskai sunku ja iki galo kilstelti jungiant pavara.
3. Jei manualu moki naudotis, tai sankabos diskus ir ypac tarpdiskius pasimatuot valandos darbas. Kartais panasiu problemu buna del issikraipiusiu tarpdiskiu. Kreivi tarpdiskiai = neisminta sankaba.
4. Pries tai turejes savininkas motociklu daugiau vaziavo ant galinio rato, nei abiem. Pavaras grudo be sankabos ir t.t. Ir gali sakyt kas ka nori, kad tai nekenkia pavaru dezei, tegul ta nuomone pasilaiko sau. Sakutes linksta, net ir labai nezymiai linkusios nesujungia krumpliaraciu iki galo, "droziasi" krumpliu sonai, pavaros vis jungiasi sunkiau, vis jungiamos dar labiau per jega, ko pasekoje visos detales dar labiau devisi. Ir tokiu atveje vien sakuciu keitimas tikrai negelbsti, krumpliai jau nuesti.


Dėkui už patarimus, bandysim žiūrėti toliau, nes pirmus du variantus jau praėjęs
2011 Rugpjūčio 4 22:56 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#337    

Citata:
Cituoju: deuce
2 murakest:
Koja aisku geras variantas, bet ji palik pabaigai, kai kitus isbandysi :D
1. Pasitikrink sankabos trosus, laisvumus, itempimus ir t.t. Paziurek ar rankenele turi laisvumo, ar ismina pilnai sankaba, ar nieko nepriburta.
2. Pabandyk pavaru kojele pasireguliuot. Kartais ji buna tiesiog per aukstai uzkelta ir tada fiziskai sunku ja iki galo kilstelti jungiant pavara.
3. Jei manualu moki naudotis, tai sankabos diskus ir ypac tarpdiskius pasimatuot valandos darbas. Kartais panasiu problemu buna del issikraipiusiu tarpdiskiu. Kreivi tarpdiskiai = neisminta sankaba.
4. Pries tai turejes savininkas motociklu daugiau vaziavo ant galinio rato, nei abiem. Pavaras grudo be sankabos ir t.t. Ir gali sakyt kas ka nori, kad tai nekenkia pavaru dezei, tegul ta nuomone pasilaiko sau. Sakutes linksta, net ir labai nezymiai linkusios nesujungia krumpliaraciu iki galo, "droziasi" krumpliu sonai, pavaros vis jungiasi sunkiau, vis jungiamos dar labiau per jega, ko pasekoje visos detales dar labiau devisi. Ir tokiu atveje vien sakuciu keitimas tikrai negelbsti, krumpliai jau nuesti.


Šiandien patestavau tai priėjau išvados, kad reik ardyti ir matuoti tarpdiskius, nes
1. bėgių kojelę nuleidau dar truputį žemiau, tad puikiai tiek aukštyn tiek žemyn minasi kojelė
2. patikrinau sankabą keliais būdais: truputį palaisvinau trosą - pavažiavau ir truputį patempiau - pavažiavau. Grįžęs į garažą pasistačiau mocą ant centrinės kojelės ir susireguliavau sankabą pagal manualą. Tada užkūriau variklį ir įjungęs pirmą pavarą lėtai atleidinėjau, ratas pradeda po truputį suktis likus mažiau nei pusei eigos. Ant užgesinto motociklo įjungiau bėgį ir lėtai bandžiau pastumti, tai nejuda - nuspaudi juda. Padariau išvadą, kad sankaba veikia.
3. sulinkusią šakutę palieku pabaigai, nes turėtų pastoviai negražiai jungti, bet važiuojant kartais jungia švelniai ir kartais ne.

Viliuosi, kad bus tarpdiskiai kreivi, nei kažkas su pačia greičių dėže
2011 Rugpjūčio 5 21:58 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#338    

Sveiki dar kartą. Šiandien išardžiau savo motociklo sankabą ir norėčiau pasiteirauti kelių patarimų.
Kiek ieškojau visur tai 2003 metų fazeriui nurodoma naudoti service manual nuo 1998 metų + sup priedus.
Taigi pagal service manual sankabai taikomi techniniai parametrai yra 1 nuotrauka

Tarpdiskio pavyzdys yra 2 ir 3 nuotraukos

taip atrodo sankabos diskas - 4 nuotrauka

Taip atrodo clutch house - 5 nuotrauka

Sankabos spyruoklės - 6 nuotrauka

1. Iš visų sankabos diskų yra tokie trys juodi, pats pirmasis ir du paskutiniai, o kiti tokios šviesios rudos spalvos. Ar tie juodieji yra perkaitinti?? visų storis yra 3mm - matavau keturiose vietose kiekvieną.
2. Paskutinysis tarpdiskis kiek pats suprantu yra perkaitintas. Išsikraipymą matavau ant stiklo, kad įsitikinti jog tarpelis egzistuoja tarpdiskį pastumdydavau į skirtingas vietas, kad gauti kuo tikslesnius rezultatus. Visi tarpdiskiai turėjo tarpelį kur tilpdavo tarpumačio 0.1mm juostelė, o pagal manual turi būti mažiau. Tačiau idomumas toks, kad tie tarpeliai būdavo tik iš labiausiai nudilusios pusės tarpdiskio. Apvertus mažiau dėvėtą pusę tarpumatis jau nelįsdavo. Kiek suprantu tarpdiskius reikėtų keisti. Dėl bendro išsilavinimo ar dažniausia nelygi būna tik viena pusė?
3.Cluth house turi truputį nelygumų ant auselių ir pagal manual siūloma juos lygint arba keisti nauju. Kaip tokiu atveju dažniausia yra daroma? Ką rekomenduotumėte.
4. Pagal manual sako, kad spyruoklės ilgis turi būti 34.9 tačiau man matuojant (lengvai prispaudus) ilgis yra beveik 38mm. Ar matuojant truputį reik paspausti ar čia kažkas jau bandęs standžiau diskus paspausti?

Taigi laukiu jūsų komentarų ir pastebėjimų.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 9 21:05 redagavo murakest 2011 rugpjūčio 9 21:07 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
800cc *****
Avataras
#339    

Panasu, kad spyruokles sudetos per dideles. Siaip jos matuojamos laisvai, nespaudziant - gal tik kad neiskristu is slankmacio (parasyta-freeplay). :D O zingsnis spyruokles susidevejimo yra kazkur apie 1mm. Pas tave net maziau 0,6 mm.
Zinoma tavo plieniniai diskai patamseje keliose vietose, bet tai cia nieko baisaus. Teoriskai jie geri, nes net nenusilygines tas akytas pavirsius. Pas mane pvz. is 7 tarpdiskiu, visi buvo 2.2 storio, akyti, o vienas lygus - 2mm storiu. Tai nezinau ar toks idetas ar nusizulines kas nelabai tiketina tepale (dedasi jie buna skirtingu storiu).
Pabandyk padaryti paprasciau. Sudetk visus diskus i kruva ir pamatuoka tada stori. As bent jau taip dariau. Tiesa as turejau su kuo palyginti, turejau nauja frikciniu disku komplekta. Sukroviau i kruva, pamatavau ir palyginau, kad senu tarpdiskiu kruvos storis identiskas naujam. :D Be reikalo ismesti 200 lt, nes dar turejau ir trecia frikciniu disku kruva is seno variklio.
Be to, si sezona, pavazinejus kokius 4000 km su beveik prasisukancia sankaba (suknista hidrauline sankaba ir stringantis cilindriukas), isitikinau, kad sankaba sudeginti reikia labai daug pastangu. Frikciniai diskai visai nenusideveje, o plieniniai net nepatamseje, nors tas aliuminis strypas (push rod) prisivirino prie sankabos slave cilindriuko :D . Tik spyruokles susiede labai greitai. :(
2011 Rugpjūčio 9 21:33 redagavo sandman^kfmf 2011 rugpjūčio 9 21:36
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#340    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Panasu, kad spyruokles sudetos per dideles. Siaip jos matuojamos laisvai, nespaudziant - gal tik kad neiskristu is slankmacio (parasyta-freeplay). :D O zingsnis spyruokles susidevejimo yra kazkur apie 1mm. Pas tave net maziau 0,6 mm.
Zinoma tavo plieniniai diskai patamseje keliose vietose, bet tai cia nieko baisaus. Teoriskai jie geri, nes net nenusilygines tas akytas pavirsius. Pas mane pvz. is 7 tarpdiskiu, visi buvo 2.2 storio, akyti, o vienas lygus - 2mm storiu. Tai nezinau ar toks idetas ar nusizulines kas nelabai tiketina tepale (dedasi jie buna skirtingu storiu).
Pabandyk padaryti paprasciau. Sudetk visus diskus i kruva ir pamatuoka tada stori. As bent jau taip dariau. Tiesa as turejau su kuo palyginti, turejau nauja frikciniu disku komplekta. Sukroviau i kruva, pamatavau ir palyginau, kad senu tarpdiskiu kruvos storis identiskas naujam. :D Be reikalo ismesti 200 lt, nes dar turejau ir trecia frikciniu disku kruva is seno variklio.
Be to, si sezona, pavazinejus kokius 4000 km su beveik prasisukancia sankaba (suknista hidrauline sankaba ir stringantis cilindriukas), isitikinau, kad sankaba sudeginti reikia labai daug pastangu. Frikciniai diskai visai nenusideveje, o plieniniai net nepatamseje, nors tas aliuminis strypas (push rod) prisivirino prie sankabos slave cilindriuko :D . Tik spyruokles susiede labai greitai. :(


Kitų tarpdiskių tai viena pusė nušlifuoti ir to akyto paviršiaus vos besimato, o kita pusė kaip paveiksliuke. Rytoj dar pamatuosiu tarpdiskių storį. Manuale rašo, kad jei "clutch housing" tos auselės duobėtos tai gali ir sukelti nepastovumą sankabos veikime. Bandysiu privesti, kad veiktų puikiai
2011 Rugpjūčio 9 22:55 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#341    

Sveiki dar kartelį. Norėjau užduoti dar kelis klausimus.
Vakar surinnkau viską išvalęs ir išvažiavau patestutoti. Sankaba neprasisuka, viskas dirba kaip ir geriau tik vistiek kartais atrodo, kad iki galo neišsimina sankaba.
Kiek matavau visi diskai yra leistinose ribose, tik vienintelį ką radau tai sudėtas 5mm ilgesnes spyruokles. Kiek žiūrėjau tai išmynus sankabą viskas puikiai išsistumia iki galo.
1. ar bus taip kad tos ilgesnės spyruoklės susikraipo truputį ir neleidžia tolygiai atsistumti sankabos diskams?
2. Tepalas? Keičiau pavasarį nauju ir nuvažiavau tik 1500km dar šį sezoną
3. Sankabos troso susidėvėjimas?
4. Ar pakeitus visą sankabos komplektą yra tikimybė, kad ši bėda išliks? :)
2011 Rugpjūčio 12 10:44 redagavo murakest 2011 rugpjūčio 12 10:48 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly. It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
50cc *
Avataras
#342    

sveiki turiu tokia bėdą YAMAHA FZR 600 93 m. pavažinėjus šiek tiek ant vieneto teko parsistumt pora km iki namu nes bėgiai jungiasi bet nevažiuoja prieš tai kartais užsidegdavo tepalu lemputė ar pakeitus tepalus tas reikalas susitvarkis ar reikia sankaba keist gal kam teko susidurt su tuo ?
2011 Rugpjūčio 17 17:38
Narys
800cc *****
Avataras
#343    

Citata:
Cituoju: murakest
Sveiki dar kartelį. Norėjau užduoti dar kelis klausimus.
Vakar surinnkau viską išvalęs ir išvažiavau patestutoti. Sankaba neprasisuka, viskas dirba kaip ir geriau tik vistiek kartais atrodo, kad iki galo neišsimina sankaba.
Kiek matavau visi diskai yra leistinose ribose, tik vienintelį ką radau tai sudėtas 5mm ilgesnes spyruokles. Kiek žiūrėjau tai išmynus sankabą viskas puikiai išsistumia iki galo.
1. ar bus taip kad tos ilgesnės spyruoklės susikraipo truputį ir neleidžia tolygiai atsistumti sankabos diskams?
2. Tepalas? Keičiau pavasarį nauju ir nuvažiavau tik 1500km dar šį sezoną
3. Sankabos troso susidėvėjimas?
4. Ar pakeitus visą sankabos komplektą yra tikimybė, kad ši bėda išliks? :)


manau pradzioje pasikeisk spyruokles i tokias, kokios turi buti :) Gal sitos tavo ir ilgesnes, bet as kiek zinau, mano mote jei uzsuki varztukus iki galo tai tos spyriuokles beveik susipaudzia. O tavo atveju gal isvis nebelieka vietos per spyruokliu vielas isminti sankaba?

Beje, zemiau einanciai zinutei, rekomenduoju pirmiausia pasitikrinti spyruokliu minimalius ilgius - nes man po tokio prasukinejimo, tai butent jos parejo. Sanakabos diskai ne kiek nesusidevejo.
2011 Rugpjūčio 17 19:24
Narys
125cc **
#344    

man dabar irgi yra ta problema, kad kartais tiesiog net nenori mestis 2 begis. Ar gali buti kad spyruokles perdaug priverziau ir delto kyla problema?
2011 Rugpjūčio 17 20:38
Narys
800cc *****
Avataras
#345    

Neimanoma ju per daug priverzti. Nebent persuksi varztus noredamas ta padaryti.
2011 Rugpjūčio 18 12:23
Narys
50cc *
Avataras
#346    

sveiki turiu tokią bėda jungi bet kuri bėgi bet mocas nevažiuoja o stumiasi bet kuriuo bėgiu kaip ant laisvo kur gali but bėda galvojau su sankaba problemos prasiardžiau pagal manuala diskelius ir spyruokles pasimatavau viskas normoj gal kas gali padėt FZR 600 93 m.
2011 Rugpjūčio 18 21:44
Narys
125cc **
#347    

o jauciasi kad begis isimeta ane?
2011 Rugpjūčio 18 23:39
Narys
50cc *
Avataras
#348    

jo visi bėgiai gerai jaučiasi stumi ant ijungto bėgio bet tas pats kaip ant laisvo tik vos vos jaučiasi kad yra pasipriešinimas bet visai mažai beveik nėra ar gali but dėl to kad tepalo mažai ?
2011 Rugpjūčio 19 13:38
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#349    

Citata:
Cituoju: gryfas
ar gali but dėl to kad tepalo mažai ?

tikrai ne.
2011 Rugpjūčio 19 13:51
Narys
800cc *****
Avataras
#350    

sankaba hidrauline ar trosas?
Jei hidrauline, uzsispaude cilindriukas ir negrizo push rod'as atgal ko pasekoje sukasi diskai trindamiesi vieni i kita. Jei trosas - tai situacija ta pati, tik trosas perverztas - pertemptas.
Apskritai tai labai paprasta patikrinti - atjungti/issukti trosa/cilindriuka nuo rankeneles/variklio ir ziurek ar prasisuka tada.
2011 Rugpjūčio 19 14:25 redagavo sandman^kfmf 2011 rugpjūčio 19 14:27
Narys
50cc *
Avataras
#351    

trosas pas mane aš iš pradžiu itariau kad su troseliu kažkas negerai buvau nuo rankenėlės nuėmes patampiau pasirodė viskas tvarkoj ir atgal uždėjau :) dėkui už pagalbą pabandysiu šitą variantą atidžiau panagrinėt (y)
2011 Rugpjūčio 19 15:22
Narys
800cc *****
Avataras
#352    

kitas klausimas - kada pradejo prasisukineti sankaba? Po ko?
2011 Rugpjūčio 19 17:02
Narys
50cc *
Avataras
#353    

po pasivažinėjimo ant galinio rato :) prieš tai dar tepalo lemputė kartais užsidegdavo galvoju kad tai susiją dalykai
2011 Rugpjūčio 19 17:44
Narys
800cc *****
Avataras
#354    

Maciau kitoje temoje apie ta pati rasai dar. Tepalas butent leidzia sankabai nesideveti kol diskai trinasi vienas i kita, tad jei jo nebutu speju isvis gerai sankaba kabintu bent kazkuri laika. :D
beje, klausimas del normos ribu. Spiruokles pas tave pagal manuala kiek turi buti minimumas ir kiek yra? Nes ten atrodo net dvieju milimetru susideveti nereikia, kad sankaba jau prasisukinetu ant aukstesniu sukiu.
2011 Rugpjūčio 20 11:33 redagavo sandman^kfmf 2011 rugpjūčio 20 13:40
Narys
50cc *
Avataras
#355    

na jo neturiu kur dėtis pačiam krapštyt tenka nes užsienyje esu aplink jokiu meistru nežinau ir nepažystu be to ir pačiam labai idomu kas ten ir kaip :) pagal manuala spyruoklės pas mane 3.6 priklauso o kai matavau 3 buvo kažkaip pagalvojau kad gana normaliai visai nedaug bet spėju kad klystu gal to ir užtenka plius tu diskeliu medžiaga jau kietoka tokia tai turbut irgi itakoja diskeliai pagal manuala 2.8 turi but tai tiek ir yra išskyrus vieną diskeli jis ten iki 2.5 padiles ir taip viska į kruva sudėjus gaunasi toks rezultatas pradžioj gal užtektu tik spyruokles pakeist
beje dėkui už pastangas pagelbėt (y)
2011 Rugpjūčio 20 12:46
Narys
50cc *
Avataras
#356    

ups nedarašiau 3.2 pas mane spyruoklės bet tai irgi nekas turbut
2011 Rugpjūčio 20 12:51
Narys
800cc *****
Avataras
#357    

Esme tokia, kad ant kawasaki 750 kubiku, apie 1993 metus (j,k,l modeliai), spyruokliu norma (freeplay) yra 34,7 mm, o jau minimumas 33,5 mm. :) Tai cia praktiskai 1,2 mm susidevejimas (tik tiek zemesne spyruokles) ir sankaba jau prasisuka. Kad ir kaip tai neitiketinai skambetu :)
Tavo atveju kaip suprantu kazkur puse milimetro issidevejimas. Reiketu lyginti su minimaliu reikalavimu ir bus aisku. Jeigu jis ten yra kokie 3.3, o pas tave 3.2 tai jau viskas. :)
Pas mane, ant 1990 metu moco minimumas 30,2 mm turejo buti, o su 30,0 mm motas negalejo is vietos pajudeti del prasisukancios sankabos. Teko issukti cilindriuka ir vaziuoti namo be sankabos. :G
2011 Rugpjūčio 20 13:45
Narys
50cc *
Avataras
#358    

na pas mane atvejis toks kad ir nuėmiau dangteli su cilindriuku bet viestiek situacija nesikeičia :V
2011 Rugpjūčio 20 18:10
Britvininkas
500cc ***
Avataras
#359    

Tarpdiskiu kreivuma matavai? Nuo klnojimo, vis kazkiek prasisuka sankaba ir taip galejai perkaitinti tarpdiskius, jie susimete ir db spyruokles nepajega tinkamai prispausti visko.
2011 Rugpjūčio 20 19:22
Narys
50cc *
Avataras
#360    

na matavau tarpdiskius jie ten visi po 2 mm yra nežinau kiek jie ten turi buti nes manuale nerašo :V kitoje temoje esu foto imetes diskelio vieno padilusio foto bet ir čia imesiu manau kad atgyvene tie diskeliai nors iš visu tik tas vienas ir padiles bet ju visu medžiaga jau kieta tokia čia kolegos sako turi buti minkšta tu diskeliu medžiaga o pas mane toli gražu taip nėra pirmadieni bandysiu ieškot spyruokliu nauju ir diskeliu žiurėsiu kas iš viso to išeis :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 20 22:10 redagavo gryfas 2011 rugpjūčio 20 22:19
Puslapiai: 1..1011121314..24




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17