Motomanų Diskusijos » Remontas » Ar yra Motomanų elektrikų?

| 2007-06-26 adrenalinaz | 779/414292 žinut.
 
Puslapiai: 1..910111213..27


 
Narys
50cc *
#301    

sveiki, keliu tema i elektronika, gal kazkas pades susigaudyt.

Kitoj temoj prasiau patarimo del keisto garso garso varadero 125 variklyje:
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.6893.page-47.html#pid393175
Pries kelias dienas turedamas laisvo laiko, nuleides tepalus ir nuemes generatoriaus dangteli radau ikritusi vyriska zieda - gulejo po smagraciu.. :)
Keista tai kad kai pirkau motocikla jokio bildesio variklyje nebuvo, o pradejo kalenti po 2 savaiciu eksploatavimo. Aisku nesuprantu kodel is kart perkant bildesiu nebuvo bet dziaugiuosi kad aplamai ji istraukiau ir neatsitiko baisesniu dalyku.
Dabar surinkau viska ka buvau nuardes beieskodamas to garso skleidejo (prie laidu ardydamas nelindau) , uzpyliau tepalu, bandau vest: degimas yra, starteris sukas, bet nera kibirksties nors pries remonta variklis vedesi. Taip pat paspaudziant starterio mygtuka buvo atsirades garsus kliksejimas krovimo relej (anksciau eksploatuojant tokio garso nesu girdejes) Dabar tas kliksejimas dingo o visa kita liko kaip ir buve.
Siandien pagal manuala atlikau pora testu multimetru:
1) akumas rodo = 13.O V
2) current leakage (текущая утечка) = 3,10 mA (pagal manuala Max 1.0 mA)
tikrinau taip:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


3) Is statoriaus iseina 3P jungtis (3 geltoni laidai) ir 2P jungtis nuo "pulse generator":
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Pagal manuala statoriui patikrint reikia tik tu triju laidu 3P jungtyje, juos galiu pasigauti ir prie reguliatoriaus kur yra 5P jungtis:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Pagal manuala geltonas su geltonu, turi buti 0.1 - 0.5 omo. As gaunu 1.3-1.4
Taip pat bet kurio 5P jungties kontakto kombinacija su minusu negali tureti kontakto (no continuity). O pas mane visi kontaktai ok isskyrus r/w + minusas/ground = 1.0 omas
Nesu elektrikas, tad jei kazka ne taip parasiau, ne taip patikrinau - nebauskit :) Gal pasiulysit kokiu nors kitokiu tikrinimo budu. Ir parasykit ka manot apie tuos rodmenis kur as gavau.
Stai dar el. schema:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 30 03:06 redagavo sausainiz 2011 rugpjūčio 30 03:36
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#302    

qqtis o tai kokia itampa ant akumo rodo? pamatuok, gal nekrauna? kokia rodo prie uzgesinto ir uzkurto motoro. ar aplamai motaras veikia tik kai laikai prijunges pakroveja?
2011 Rugpjūčio 30 08:35
Narys
50cc *
#303    

ant akumo rodo 12v, kai uzvestas tai ~13-14v, generatorius krauna. o motoras dirba ir be pakrovejo ir atjungus akuma, bet paskui prie zemesniu apsuku uzgesta. kokie variantai sove i galva tuos patikrinau ir viskas gerai... bet elektros kaip ner taip ner..
2011 Rugpjūčio 30 10:28
Auksarankis
900cc *****
#304   +1  

Citata:
Cituoju: sausainiz
sveiki, keliu tema i elektronika, gal kazkas pades susigaudyt.

bandau vest: degimas yra, starteris sukas, bet nera kibirksties


1.degimas isjungtas,akumas pakrautas,jungtis nuimta nuo ICM.
begis laisvas,kojele atlenkta
su testeriu matuoji varza tarp korpuso ir jungties laidu(NE ant ICM ,o kur ateina is moto i jungti :) )

Y -W/Y degimo daviklis-varza manuale.
P/W - G/O temperaturos sensorius -nezinau ten termo jungiklis ar varza-pagal manuala
G nulis omu(trumpas)
Lg nulis omu
G/W varza turi keistis spaudant sankabos rankenele ir stovejimo kojele nuleidus pakelus (ju kombinacijos) nuo trumpo iki begalybes(nutrukusi grandine.)

2.matuoji itampa.degimas ijungtas,avarinis mygtukas irgi toj padetyje,kada leidziama uzvesti.vienas testerio galas i mase(moto,o ne akumo)su kitu:
BI , Bu/y ,Y/Bu -pliusai(tiek ,kiek ant akumo.)

bandyk.gal pades
:)
2011 Rugpjūčio 30 11:13 redagavo veplys 2011 rugpjūčio 30 11:14
Narys
25cc *
Avataras
#305    

turiu ir as problema del elektros - sviesos neveikia. gal galit patart nuo ko pradet ieskot saknu? stopas dega, tiek priekinio tiek galinio stabdzio, posukiai be problemu, o vat sviesu nera... bandziau paziuret, mase yra, o srove neateina, nes nuo tos pat mases ir stopas ir posukiai uzsimaitina.. ir dar, ant vairo mygtukas yra na tipo pamirkseti ilgom, tai ten irgi viskas ok... butu saunu sulaukti protingu patarimu, dekui..
2011 Rugpjūčio 30 20:22
Auksarankis
900cc *****
#306    

Citata:
Cituoju: Yamazakis
turiu ir as problema del elektros - sviesos neveikia. gal galit patart nuo ko pradet ieskot saknu? stopas dega, tiek priekinio tiek galinio stabdzio, posukiai be problemu, o vat sviesu nera... bandziau paziuret, mase yra, o srove neateina, nes nuo tos pat mases ir stopas ir posukiai uzsimaitina.. ir dar, ant vairo mygtukas yra na tipo pamirkseti ilgom, tai ten irgi viskas ok... butu saunu sulaukti protingu patarimu, dekui..

elektros schema?
2011 Rugpjūčio 30 21:40
Narys
25cc *
Avataras
#307    

kad zinok nieko ten nesuprantu.. man geriau metodam naucnovo tika...beje, sviesos dingo speju po to kai buvau nusilupes spidometra ir faras..nzn, pora fyskiu atgal sujungiau, na neturetu buti del to... zodziu, smegenys kaista..
2011 Rugpjūčio 30 21:53
Narys
50cc *
#308    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: sausainiz
sveiki, keliu tema i elektronika, gal kazkas pades susigaudyt.

bandau vest: degimas yra, starteris sukas, bet nera kibirksties


1.degimas isjungtas,akumas pakrautas,jungtis nuimta nuo ICM.
begis laisvas,kojele atlenkta
su testeriu matuoji varza tarp korpuso ir jungties laidu(NE ant ICM ,o kur ateina is moto i jungti :) )

Y -W/Y degimo daviklis-varza manuale.
P/W - G/O temperaturos sensorius -nezinau ten termo jungiklis ar varza-pagal manuala
G nulis omu(trumpas)
Lg nulis omu
G/W varza turi keistis spaudant sankabos rankenele ir stovejimo kojele nuleidus pakelus (ju kombinacijos) nuo trumpo iki begalybes(nutrukusi grandine.)

2.matuoji itampa.degimas ijungtas,avarinis mygtukas irgi toj padetyje,kada leidziama uzvesti.vienas testerio galas i mase(moto,o ne akumo)su kitu:
BI , Bu/y ,Y/Bu -pliusai(tiek ,kiek ant akumo.)

bandyk.gal pades
:)


Y -W/Y - gaunu 0.21 omo (testeris ant 20K)
P/W - G/O temperaturos sensorius - gaunu 2,91 omu (testeris ant 20k)
G nulis omu(trumpas) - gaunu 0,01 omu (testeris ant 20k)
Lg nulis omu - gaunu 0,02 omu (testeris ant 20k)
G/W varza turi keistis spaudinejant..- nesikeicia nieks (jei gerai suoratau kad G/W + mase?)

2.
Akumas ijungus mase = 7,30V (neijungus 12,8V, trumpos isijungia su degimu)
BI - 7,11V
Bu/y - 7,09V
Y/Bu - 0,40V

Dar pastebejau isiminedamas akuma, kad vos vos siltas buvo.
2011 Rugpjūčio 30 21:55 redagavo sausainiz 2011 rugpjūčio 30 22:27
Auksarankis
900cc *****
#309    

Citata:
Cituoju: Yamazakis
kad zinok nieko ten nesuprantu.. man geriau metodam naucnovo tika...beje, sviesos dingo speju po to kai buvau nusilupes spidometra ir faras..nzn, pora fyskiu atgal sujungiau, na neturetu buti del to... zodziu, smegenys kaista..


kadangi neturi schemos ieskok taip:

paziurek sviesu saugikli!

ijungus rakteli(ignition switch) ,i jungikli (lighting switch) kuris ijungia sviesas arba pazibincius(priklauso nuo jungiklio padeties),turi ateiti pliusas(raktelis sujungia akuma su tuo laidu).ta jungikli pastacius i padeti ,kad degtu sviesos(nesvarbu ilgos ar trumpos),
pliusas keliauja i ilgu/trumpu sviesu perjungeja(dimmer switch HI/LO),kuris duoda pliusa vienam ar kitam priekiniu sviesu lempos siului.
2011 Rugpjūčio 30 22:21
Auksarankis
900cc *****
#310    

Citata:
Cituoju: sausainiz
Y -W/Y degimo daviklis-varza manuale: gaunu 0.21 omo (testeris ant 20K)
P/W - G/O temperaturos sensorius -nezinau ten termo jungiklis ar varza-pagal manuala: gaunu 2,91 omu (testeris ant 20k)
G nulis omu(trumpas) - gaunu 0,01 omu (testeris ant 20k)
Lg nulis omu - gaunu 0,02 omu (testeris ant 20k)
G/W varza turi keistis spaudinejant..- nesikeicia nieks (jei gerai suoratau kad G/W + mase?)

2.matuoji itampa.degimas ijungtas,avarinis mygtukas irgi toj padetyje,kada leidziama uzvesti.vienas testerio galas i mase(moto,o ne akumo)su kitu.
Akumas ijungus mase = 7,30V
BI - 7,11V
Bu/y - 7,09V
Y/Bu - 0,40V

Dar pastebejau isiminedamas akuma, kad vos vos siltas buvo.


akumas aiskiai nepakrautas,arba tikrai ne 7.3 volto :)
Y/BU arba matuodamas sumaisei,arba kazkas padaryta-tai laidas is degimo rites,kurios kitas galas pajungtas i pliusa(paziurek pats i schema-bu/y ir y/bu galai tokie patys.
G/W ka testeris rodo,kai atramine kojele nuleista ir kai pakelta?
2011 Rugpjūčio 30 22:29
Auksarankis
900cc *****
#311    

Citata:
Cituoju: qqtis
ant akumo rodo 12v, kai uzvestas tai ~13-14v, generatorius krauna. o motoras dirba ir be pakrovejo ir atjungus akuma, bet paskui prie zemesniu apsuku uzgesta. kokie variantai sove i galva tuos patikrinau ir viskas gerai... bet elektros kaip ner taip ner..


NE uzvedus ,tiesiai ant akumo prijunk kokia nors lempa,arba dar geriau ijuk degima ir pamatuok

akumo itampa,BET kai degimas ijungtas,o variklis neveikia.manau klausimu nebeliks :)
2011 Rugpjūčio 30 22:40
Narys
50cc *
#312    

Citata:
akumas aiskiai nepakrautas,arba tikrai ne 7.3 volto :)
Y/BU arba matuodamas sumaisei,arba kazkas padaryta-tai laidas is degimo rites,kurios kitas galas pajungtas i pliusa(paziurek pats i schema-bu/y ir y/bu galai tokie patys.
G/W ka testeris rodo,kai atramine kojele nuleista ir kai pakelta?


Akumas 12,8 o kai ijungiu degima(plius trumpos sviesos automatiskai) pasidaro 7,30V (bandziau kelis kart)
Del Y/bu pabandysiu rytoj dar karta. Ar galejau gaut 0,4 V del to kad pyplaidis nuimtas nuo zvakes? Na visvien patikslinsiu rytoj...
O del G/W - ir kojele lanksciau ir sankaba spaudinejau bet visiskai nieko nerode. Pameginsiu dar rytoj del tikslumo.
2011 Rugpjūčio 30 22:58
Auksarankis
900cc *****
#313    

Citata:
Cituoju: sausainiz
Citata:
akumas aiskiai nepakrautas,arba tikrai ne 7.3 volto :)
Y/BU arba matuodamas sumaisei,arba kazkas padaryta-tai laidas is degimo rites,kurios kitas galas pajungtas i pliusa(paziurek pats i schema-bu/y ir y/bu galai tokie patys.
G/W ka testeris rodo,kai atramine kojele nuleista ir kai pakelta?


Akumas 12,8 o kai ijungiu degima(plius trumpos sviesos automatiskai) pasidaro 7,30V (bandziau kelis kart)
Del Y/bu pabandysiu rytoj dar karta. Ar galejau gaut 0,4 V del to kad pyplaidis nuimtas nuo zvakes? Na visvien patikslinsiu rytoj...
O del G/W - ir kojele lanksciau ir sankaba spaudinejau bet visiskai nieko nerode. Pameginsiu dar rytoj del tikslumo.


siulau nieko nedaryti,kol nesusitvarkysi su akumuliatoriumi.TURI BUTI 12 voltu,na ten,11.5V,bet ne maziau.
pajunk prie akumo ilgu trumpu sviesu lempa(geriau abu siulus)jei maziau kaip 11.5v arba iskrautas,arba mesti lauk.
del GW
kad nemaisytu,siulau nuo sankabos mygtuko(schemoje chlutch switch) atjungti laidus ir lankstant atramine kojele matuoti varza.turi sudirbineti kojeles daviklis(side stand switch)kuris prie to laido pajungia korpusa,arba atjungia laida nuo visos sistemos.
del y/bu-kaip minejau-kas yra ant bu/y tas turi buti ir ant y/bu,nepriklaisomai nei nuo zvakiu neikitu dalyku.ijungus degima turi buti akumo pliusas-grubiai kalbantdvi susuktos spirales,kurios pajungtos per kelis jungiklius i akumo pliusa :)
2011 Rugpjūčio 30 23:18
Narys
50cc *
#314    

jei minciu nieks neturit, tai gal zinot kur geriau varyt i vilniu moca kad apziuretu visa ta elektra jo???? :)
2011 Rugpjūčio 31 00:13
Auksarankis
900cc *****
#315    

Citata:
Cituoju: qqtis
jei minciu nieks neturit, tai gal zinot kur geriau varyt i vilniu moca kad apziuretu visa ta elektra jo???? :)


taigi parasiau.pasitikrink akuma.SU APKROVA(ijungus degima ar prijungus lempa)
2011 Rugpjūčio 31 08:00
Narys
25cc *
#316    

Sveiki kas galetu patarti uzsikuria motoroleris ir vaziuojant pradeda trukcioti ijungus lempas arba prijungus akumuliatoriu kas gali buti patarkite..
2011 Rugpjūčio 31 19:44
Narys
50cc *
#317    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: sausainiz
Citata:
akumas aiskiai nepakrautas,arba tikrai ne 7.3 volto :)
Y/BU arba matuodamas sumaisei,arba kazkas padaryta-tai laidas is degimo rites,kurios kitas galas pajungtas i pliusa(paziurek pats i schema-bu/y ir y/bu galai tokie patys.
G/W ka testeris rodo,kai atramine kojele nuleista ir kai pakelta?


Akumas 12,8 o kai ijungiu degima(plius trumpos sviesos automatiskai) pasidaro 7,30V (bandziau kelis kart)
Del Y/bu pabandysiu rytoj dar karta. Ar galejau gaut 0,4 V del to kad pyplaidis nuimtas nuo zvakes? Na visvien patikslinsiu rytoj...

O del G/W - ir kojele lanksciau ir sankaba spaudinejau bet visiskai nieko nerode. Pameginsiu dar rytoj del tikslumo.


siulau nieko nedaryti,kol nesusitvarkysi su akumuliatoriumi.TURI BUTI 12 voltu,na ten,11.5V,bet ne maziau.
pajunk prie akumo ilgu trumpu sviesu lempa(geriau abu siulus)jei maziau kaip 11.5v arba iskrautas,arba mesti lauk.
del GW
kad nemaisytu,siulau nuo sankabos mygtuko(schemoje chlutch switch) atjungti laidus ir lankstant atramine kojele matuoti varza.turi sudirbineti kojeles daviklis(side stand switch)kuris prie to laido pajungia korpusa,arba atjungia laida nuo visos sistemos.
del y/bu-kaip minejau-kas yra ant bu/y tas turi buti ir ant y/bu,nepriklaisomai nei nuo zvakiu neikitu dalyku.ijungus degima turi buti akumo pliusas-grubiai kalbantdvi susuktos spirales,kurios pajungtos per kelis jungiklius i akumo pliusa :)


Taigi akumas tikrai buvo silpnas. Pakraudavau ji bet greit issikraudavo. Nupirkau nauja.
Bu/y ir y/bu dabar tas pats kas ir akumas, bet pries tai dar reikejo kontaktus ant y/bu pravalyti (prie babinos).
Toliau G/W:
a) koja pakelta = 0,00 ~ 0,01 omu
b) sankaba nuspausta + koja pakelta = 0,00 ~ o,o1 omu
c) sankaba nuspausta + koja nuleista = begalybe

Toliau visus kontaktus pravaliau ir atsirado silpna kibirkstis. Bandziau uzvest, bet vel kaip ir po remonto surinkus genera ir pirma kart vedant, su kiekvienu variklio sukiu pradejo trasket rele (i kuria ateina starterio laidas ir pliusas nuo akumo), siek tiek pasilo akumas ir starteris pradejo sunkiai sukt, lyg butu akumas vel issikroves. Tai dabar nezinau ar cia tik rele ar kazkas daugiau?? I ja ateina dar 4 laidu fiske. Is kur tie laidai?
2011 Rugpjūčio 31 21:09 redagavo sausainiz 2011 rugpjūčio 31 21:28
Auksarankis
900cc *****
#318    

Citata:
Cituoju: sausainiz
Toliau visus kontaktus pravaliau ir atsirado silpna kibirkstis. Bandziau uzvest, bet vel kaip ir po remonto surinkus genera ir pirma kart vedant, su kiekvienu variklio sukiu pradejo trasket rele (i kuria ateina starterio laidas ir pliusas nuo akumo), siek tiek pasilo akumas ir starteris pradejo sunkiai sukt, lyg butu akumas vel issikroves. Tai dabar nezinau ar cia tik rele ar kazkas daugiau?? I ja ateina dar 4 laidu fiske. Is kur tie laidai?


pradekim nuo pradzios :)
SKAITOM, kad akumas pakrautas ir tikrai geras
i starterio rele ateina du stori laidai ir du plonesni.
nejungi degimo,begis laisvas.
su geru atsuktuvu ar kuo panasau uztrumpini storus laidus.(tie laidai vienas i akumo pliusa,kitas i starteri,rele kaip jungiklis)starteris turi suktis kaip bite. :)

jei ne,kazkas blogai su mase-nekontaktuoja akumo minusinis laidas ar tai blogas kontaktas su moto korpusu arba kontaktas remas- variklis.
zodziu,uztrumpinus tuos du reles laidus gauni paprasta sistema-kaip batareika prijungta prie varikliuko :)
jei taip sujungus gerai-trauki lauk starterine rele ismontuoji ir valai jos kontaktus.
2011 Rugsėjo 1 10:15 redagavo veplys 2011 rugsėjo 1 10:22
Narys
50cc *
#319    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: sausainiz
Toliau visus kontaktus pravaliau ir atsirado silpna kibirkstis. Bandziau uzvest, bet vel kaip ir po remonto surinkus genera ir pirma kart vedant, su kiekvienu variklio sukiu pradejo trasket rele (i kuria ateina starterio laidas ir pliusas nuo akumo), siek tiek pasilo akumas ir starteris pradejo sunkiai sukt, lyg butu akumas vel issikroves. Tai dabar nezinau ar cia tik rele ar kazkas daugiau?? I ja ateina dar 4 laidu fiske. Is kur tie laidai?


pradekim nuo pradzios :)
SKAITOM, kad akumas pakrautas ir tikrai geras
i starterio rele ateina du stori laidai ir du plonesni.
nejungi degimo,begis laisvas.
su geru atsuktuvu ar kuo panasau uztrumpini storus laidus.(tie laidai vienas i akumo pliusa,kitas i starteri,rele kaip jungiklis)starteris turi suktis kaip bite. :)

jei ne,kazkas blogai su mase-nekontaktuoja akumo minusinis laidas ar tai blogas kontaktas su moto korpusu arba kontaktas remas- variklis.
zodziu,uztrumpinus tuos du reles laidus gauni paprasta sistema-kaip batareika prijungta prie varikliuko :)
jei taip sujungus gerai-trauki lauk starterine rele ismontuoji ir valai jos kontaktus.


Spaudziu desine ;) Viskas taip kaip ir sakiai. Rele pakirmijus buvo. Stai ka reiskia palaikyt moca menesi ant lauko. Dabar sutepsiu visus kontaktus ir bus ramu. Pamatavau ant akumo - starteri krauna kaip priklauso, vadiansi statoriui nieko blogo nenutiko del to ziedo ikritusio. Tik vat tas pats garsas variklyje liko. Dabar gera motorista motomanuose reikia susirast.
Dar karta dekui uz patarimus ir kantruma ;)
2011 Rugsėjo 1 21:08
Narys
25cc *
#320    

Sveiki , pradėjo dinginėti kibirkštis mano kawasakiui el250,šiandien pastovėjo per lietų apie 4val, poto pavažiavau apie 12km, ir pradėjo nebedirbt ant didesnių apsukų , duodi gazo ir šaudo labai garsiai, išsuku žvakes abi-geros,kibirkštis yra,įsuku,vėl normaliai važiuoja,biški pavažinėjau , ir vėl tas pats , vėl išsuku žvakes , pažiūriu išvis nėra kibirkšties abejuose žvakėse, mano manymu čia komutatorių jau laikas keisti?
2011 Rugsėjo 6 21:04
Narys
500cc ***
Avataras
#321    

qqtis - numire tavo akumuliatorius - uztrumpinta kazkuri sekcija. Jeigu akumas garantinis - nesk keitimui (nesvarbu, kad rodo normalia itampa). Jeigu ne - pirk nauja :)
Sekmes.
2011 Rugsėjo 7 08:42
Narys
25cc *
Avataras
#322    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Yamazakis
kad zinok nieko ten nesuprantu.. man geriau metodam naucnovo tika...beje, sviesos dingo speju po to kai buvau nusilupes spidometra ir faras..nzn, pora fyskiu atgal sujungiau, na neturetu buti del to... zodziu, smegenys kaista..


kadangi neturi schemos ieskok taip:

paziurek sviesu saugikli!

ijungus rakteli(ignition switch) ,i jungikli (lighting switch) kuris ijungia sviesas arba pazibincius(priklauso nuo jungiklio padeties),turi ateiti pliusas(raktelis sujungia akuma su tuo laidu).ta jungikli pastacius i padeti ,kad degtu sviesos(nesvarbu ilgos ar trumpos),
pliusas keliauja i ilgu/trumpu sviesu perjungeja(dimmer switch HI/LO),kuris duoda pliusa vienam ar kitam priekiniu sviesu lempos siului.


kurioj ten vietoj turi/gali buti tas saugiklis? tai man issiardyti jungiklius, kad paziuret ar atreina iki ju laidais itampa? to dimmer switch korpuse yra ir mygtukas, kad na tipo pamirkseti, tai va kai paspaudziu sviesos dega. ten kur yra lighting switch ten lights off/po/on .. ka tas "po" reiskia? ..nedega nei gabaritai, nei spidometro apsvietimas.. Nr.1 - saugiklis, kur ten prieiti prie jo..
2011 Rugsėjo 14 00:04 redagavo Yamazakis 2011 rugsėjo 14 00:43
Auksarankis
900cc *****
#323    

Citata:
Cituoju: Yamazakis
kurioj ten vietoj turi/gali buti tas saugiklis? tai man issiardyti jungiklius, kad paziuret ar atreina iki ju laidais itampa? to dimmer switch korpuse yra ir mygtukas, kad na tipo pamirkseti, tai va kai paspaudziu sviesos dega. ten kur yra lighting switch ten lights off/po/on .. ka tas "po" reiskia? ..nedega nei gabaritai, nei spidometro apsvietimas.. Nr.1 - saugiklis, kur ten prieiti prie jo..



cia tiksliai tavo schema?
ziurek 7 ijungia prie + jei onn R/Y (Sviesos ,skydelio apsvietimas ir t.t) IR L/R (pazibinciai,arba stovejimo sviesos) laida.aisku,sujungia ir kitus pribumbasus,bet tai nesvarbu.
jei tau nedirba ne tik sviesos (41 , 42 ,43,)bet ir pazibinciai(44,37 ) ieskai problemu
7.
jei pazibinciai yra,o sviesu ne,eini laidu R/Y iki saugiklio 39 (kur jis yra ieskok manuale -as tikrai nepasakysiu).jei jis neperdeges ir ten yra + tada prisikabini prie starterio mygtuko 23 punktyras rodo,kad jungiant starteri,sviesos atjungiamos.
jei ten gerai,tada prisikabini prie toliau i 40 einancio laido L/B.jei ten gerai-ieskok gedimo mygtuke 40.ji junginejant,+ turi atsirasti ant Y arba ant G kurie eina i lempas.

viskas paprasta Vatsonai..
del''ardyti jungiklius ar ne'':

jei atskirsi kokios kur laidu spalvos(jeigu tai tavo schema!!! ),pradziai ardyti nebutina.pasiimi plona adata,perduri izoliacija ir ziuri.na ,o jeijungiklis bus gatavas,tai tu ji ne tik ardysi,bet ir taisysi :)
2011 Rugsėjo 14 17:52
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#324    

nutiko beda: variklis sunkiau kuriasi, ir padirbes gesta, nuemus laida nuo vienos zvakes- variklis nekeicia darbo ritmo, nuemus kita laida nuo zvakes - variklis gesta iskart. pirma zvake pakeiciau, niekas nepasikete, patikrinus, kibirkstis yra, kas gali buti per beda? Aciu
2011 Rugsėjo 21 20:12 Tarpkojy BMW F650 ...
Narys
250cc **
Avataras
#325    

Citata:
Cituoju: Minusas
Gal kas pades man su mano problema.. Kai ikisu pirsta i pyplaidi ir prilieciu kur nors prie remo tai jauciasi vos vos kai kokios adatikes badytu pirsto galiuka, o kai paimu uz tos babinos metalo (tos vietos kur prie remo sukasi (pazymeta fotkei)) , tai kai duoda elektros net iki alkunes daeina. O kai babina prisuku prie remo neduoda isvis elektros. Kame cia problema galetu buti?

Foto: http://www.ipix.lt/images/61364260.jpg

o tai atsitiko kartais ne po moto rėmo perdažymo?
2011 Rugsėjo 21 21:32
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#326    

Citata:
Cituoju: Tetux
nutiko beda: variklis sunkiau kuriasi, ir padirbes gesta, nuemus laida nuo vienos zvakes- variklis nekeicia darbo ritmo, nuemus kita laida nuo zvakes - variklis gesta iskart. pirma zvake pakeiciau, niekas nepasikete, patikrinus, kibirkstis yra, kas gali buti per beda? Aciu

pamirsau dadet, kad kalba apie suzuki 500gs
2011 Rugsėjo 22 11:39 Tarpkojy BMW F650 ...
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#327   -1  

Tetuk, tau ne elektriko reikia, jei kibirkštis normali ;)
2011 Rugsėjo 22 11:45 Free Rider
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#328   +1  

Tai pas tave vienas cilindras nedirba, tas nuo kurio nuėmei žvaklaidį ir ritmas nepasikeite :D Babinas bandyk sukeist ir paziek ar pasikeite ritmai :D Jei taip keisk babiną :D
2011 Rugsėjo 22 11:58 Honda VFR 800Fi
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#329    

na ta kibirkstis tokia.. nzn nzn.. noretusi ir geresnes, bet bandysiu paeksperimentuoti... o gali taip but, kad vienas cilindras negauna bezos? :| siaip mocas gal 3 sav. buvo nekurtas ir po stovejimo, kuriant pirma kart tik klksejomas giedejosi ir nesuko.. pakroviau akuma( galvojau, kad nusedes) bet buvo tas pats... tik po keliu bandymu kurti pavyko prasukt varikli ir uzvesti...
2011 Rugsėjo 22 14:18 Tarpkojy BMW F650 ...
Narys
25cc *
#330    

Citata:
Cituoju: adrenalinaz
sveiki, gal yra kas is motomanu susigaudanciu elektrikoje, tiksliau generaturiuose?as ir pats bisky susigaudau, bet nesugalvoju minties kaip padidinti generatoriaus galia-watus,galvoju tokia minty jog gal padetu generatoriaus riciu-afiju, liaudiskai tariant, perviniojimas storesniu ar plonesniu laidu?ydomu ar tai kuo padetu?jeigu pervyniotau storesniu laidu tai sumazetu varza bet mano manymu pasikeistu ir utampa...gal kas zinote ka geriau? (t)
[Redaguota 2009-10-21 DainiusM]


o kodel tau reikia kad didesne itampa duotu?nekrauna ar siaip ka prisijunges? manau reik plonesne varines vijas viniot
2011 Rugsėjo 22 21:54
Puslapiai: 1..910111213..27




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17