Motomanų Diskusijos » Remontas » Klausimai dėl stabdžių

| 2006-05-01 devil_racer | 695/192918 žinut.
 
Puslapiai: 1..1011121314..24


 
Narys
1000cc ******
#331    

Citata:
Cituoju: beliali
Klausimas apie stabdžius..
Kai keičiau padangą ir nuėmiau ratą uždėt atgal buvo šiek tiek sudėtinga, nes tai dariau pirmą kartą ir nelabai įsižiūrėjau kaip ten kas turi būti.. Esmė tokia, kad dedant aš kažkaip galinio stabdžio suportą paminkiau ir tie cilindriukai dabar stovi taip, kad kaladėlė pastoviai liečia diską. Ratas sukasi, bet sunkiai. Pvz pakėlus ant pakelėjo jis laisvai nesisuka, reikia iš jėgos sukti.
Paaiškinkit man nesuprantančiam kaip šitą problemą ištaisyti. Vėl nuėmus ratą kažkuo sutepti suportą? Ar tesiog atstumti tuos cilindriukus atgal, kad vietos daugiau būtų tarp disko ir kaladėlės? Noriu tą pasidaryti kol dar galutinai neatšalo orai :)


Tikiuosi supratot ką čia prirašiau..

P.S. Stabdžiai skrupulingai nuorinti.


Susitvarkyk suporta, issiardyk, isplauk, nuvalyk visa slamsta kuris prilipes prie cilindriuko, pasikeisk suakmenejusias gumytes jei reikia. Elementariai nevaiksto pas tave cilindriukas nuo apsileidimo. Kad jis vaiksciotu reikia svaros. Kai vaikscios normaliai cilindras, tada ir cilindras ir kalades vaziuojant pacios atsoks i ta padeti, kur ir turi buti, ir niekas ten nieko nelies.
2011 Lapkričio 13 15:27 redagavo deuce 2011 lapkričio 13 15:28
Narys
900cc *****
Avataras
#332    

Citata:
Cituoju: deuce
Susitvarkyk suporta, issiardyk, isplauk, nuvalyk visa slamsta kuris prilipes prie cilindriuko, pasikeisk suakmenejusias gumytes jei reikia. Elementariai nevaiksto pas tave cilindriukas nuo apsileidimo. Kad jis vaiksciotu reikia svaros. Kai vaikscios normaliai cilindras, tada ir cilindras ir kalades vaziuojant pacios atsoks i ta padeti, kur ir turi buti, ir niekas ten nieko nelies.


Tai va, kad buves moto savininkas vaziavo, kad vaziuot, o apie elementaria tvarkos prieziura negalvojo. Tai cilindru niekuo tept nereikia?
2011 Lapkričio 13 16:29
Narys
1000cc ******
#333    

O kuo tu juos nori pritept, jei tvarkingo cilindro darbine dalis ir taip visada yra tepale (stabdziu skystyje). Kokio jam dar ir kuriai vietai manai reikia tepimo?
2011 Lapkričio 13 19:20
Narys
25cc *
Avataras
#334    

Ar turetu galinio rato supportas klibėti ? Vasara pas meistriuka vietini nuveziau, jis pažiurėjo sako taip turi buti čia. Bet kažkaip dvejoniu man kyla. (Honda CBR 600F 1997)
2011 Lapkričio 14 00:45 redagavo Justas Leo 2011 lapkričio 14 00:46
Narys
900cc *****
Avataras
#335    

Citata:
Cituoju: deuce
O kuo tu juos nori pritept, jei tvarkingo cilindro darbine dalis ir taip visada yra tepale (stabdziu skystyje). Kokio jam dar ir kuriai vietai manai reikia tepimo?

Žinočiau kaip visos suporto dalys vadinasi - pasakyčiau :D
Dabar situacija yra tokia, kad aš nuėmiau suportą..Jis ten išsiardo į dvi dalis, bet yra tokia bėda, kad tie cilindriukai (pistons) nelabai nori judėti.. Spaudžiant stabdžio pedalą jie juda vos vos (~1mm). Sustūmus juos vidun ir paspaudus pedalą jie beveik nepajuda..Jei pedalą minkai ilgai, tai po truputi išlenda.. Kame čia replės? Aš turiu tokią mintį, kad galbūt būtent jie yra apsinešę kažkuo, bet nesugalvoju kaip juos reikia ištraukti..
2011 Lapkričio 14 01:49
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#336    

minkyk stabdžius ir stumokliukai patys išlys(iškris), dar išsivaslyk gumyčių(salnikėlių) griovelius, būna ten prisioksidaves aliumas ir taip užspaudžia stumokliukus, todėl jie sunkiai vaikšto ;)
2011 Lapkričio 14 07:34
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#337    

Citata:
Cituoju: Justas Leo
Ar turetu galinio rato supportas klibėti ? Vasara pas meistriuka vietini nuveziau, jis pažiurėjo sako taip turi buti čia. Bet kažkaip dvejoniu man kyla. (Honda CBR 600F 1997)

Taip turi klibeti, tokia sistema yra, mano hornetui irgi kliba siek tiek
2011 Lapkričio 14 08:13
Narys
1200cc ******
Avataras
#338    

Citata:
Cituoju: beliali
Citata:
Cituoju: deuce
O kuo tu juos nori pritept, jei tvarkingo cilindro darbine dalis ir taip visada yra tepale (stabdziu skystyje). Kokio jam dar ir kuriai vietai manai reikia tepimo?

Žinočiau kaip visos suporto dalys vadinasi - pasakyčiau :D
Dabar situacija yra tokia, kad aš nuėmiau suportą..Jis ten išsiardo į dvi dalis, bet yra tokia bėda, kad tie cilindriukai (pistons) nelabai nori judėti.. Spaudžiant stabdžio pedalą jie juda vos vos (~1mm). Sustūmus juos vidun ir paspaudus pedalą jie beveik nepajuda..Jei pedalą minkai ilgai, tai po truputi išlenda.. Kame čia replės? Aš turiu tokią mintį, kad galbūt būtent jie yra apsinešę kažkuo, bet nesugalvoju kaip juos reikia ištraukti..


Nepamirsk stabdziu skysti pakeisti
2011 Lapkričio 14 10:20 It comes after years going both ways
Narys
900cc *****
Avataras
#339    

Jie ten taip nedaug juda, kad atrodo, jog neišlys niekad, nu bet reiks pabandyt jei toks yra tas būdas. Tai ką, išimu tuos cilindriukus 2, visą suportą kruopščiai išvalau, viską surenku atgal ir turėtų veikti gerai? Nereikia sutepti su kokiu guolių tepalu tirštu ar panašiai? :)
2011 Lapkričio 14 10:31
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#340    

Citata:
Cituoju: beliali
Jie ten taip nedaug juda, kad atrodo, jog neišlys niekad, nu bet reiks pabandyt jei toks yra tas būdas. Tai ką, išimu tuos cilindriukus 2, visą suportą kruopščiai išvalau, viską surenku atgal ir turėtų veikti gerai? Nereikia sutepti su kokiu guolių tepalu tirštu ar panašiai? :)


jei nelenda stumokliukai pasitikrink ar netrūksta stabdžių skysčio, o dėl tepimo...jei turi vario tepalo gali sutept ašį ant kurios maunasi suportas,varžtų sriegius dar stabdžių kaladėlių "blogasias" puses, daugiau nėr ka ten tept :)
2011 Lapkričio 14 13:09
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#341    

Sveiki, manes nedziugina priekiniai stabdziai. Galvoju truputi modifikuoti. Norejau isgirsti jusu nuomone, gali but ir teorija. Kaip manot geriau priekyje is rankenos nuvesti 2 stabdziu slangas i atskiras puses ar deti skirstytuva (gal voztuas, nzn kaip tiksliai vadinas)?
Daba yra mazdaug taip.
O paskui tas mano vadinamas skirstytuvas :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Gruodžio 19 11:24 redagavo xr3 2011 gruodžio 19 11:30
Narys
Uždraustas
#342    

nu is esmes jai gerai suprantu pas tave visas judesys iskart patenka i viena suporta ir is jo spaudimo budu i kita?o dedant skirstytuva turetu vienu metu saut i abu suportus,is esmes variantai panasus tik originaliu atveju speju sistema veikia taip,duodi maziau stadzio -suveikia tik vienas suportas duodi daugiau-abu o aftermarket suveiktu abu iskart,stabdziai butu astresni..cia tiek destymo,o mano nuomone paprastam vaziavime kazin ar pajusi didelius pokycius
2011 Gruodžio 19 12:13
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#343    

Gal neaiskiai parasiau, bet prie rankeneles galeciau det ilgesni varzta ir isvesti dvi slangeles, kurios kiekviena nueina i skirtingus suportus arba viena i skirstytuva ir tada i suportus. Domina nuomone apie situ sistemu skirtumus. Gal yra cia kas pas mus praktiskai susidure su abiem sistemom ant panasiu motociklu arba hidraulikos specialistu?
2011 Gruodžio 19 12:43
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#344    

o koks skirtumas kaip ateina? gi sistemoj tai slegis vienodas bet kurioj vietoj ar vienam cilindriuke ar kitam ar slangoj. gal ten pas tave cilindriukai nevaiksto ar oro yra?
2011 Gruodžio 19 12:53 redagavo Zilvinas 2011 gruodžio 19 12:54
Donoras
1100cc *****
Avataras
#345    

Citata:
Cituoju: xr3
Gal neaiskiai parasiau, bet prie rankeneles galeciau det ilgesni varzta ir isvesti dvi slangeles, kurios kiekviena nueina i skirtingus suportus arba viena i skirstytuva ir tada i suportus. Domina nuomone apie situ sistemu skirtumus. Gal yra cia kas pas mus praktiskai susidure su abiem sistemom ant panasiu motociklu arba hidraulikos specialistu?


minkšta stabdžių rankenėlė ar nėr stabdymo efektyvumo?
2011 Gruodžio 19 12:59 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#346    

Matyt tiksliausiai butu atsakyt stabdziai ne tokie kieti kaip noreciau ir efektyvumas ne toks koks noreciau, kad butu.
Zilvinai: cilindriukai vaiksto ir oro nera. Per praita sezona tikrai daug pasiekiau, kad stabdziai butu geresni. Pasikeiciau diskus, kaladeles, perinko suportus, master cylindra pasikeiciau. Stabdziai labai pagerejo, bet dar truputi truksta iki laimes.
Teko pravaziuot su HD ant kurio sudeti stabdziai nuo R1 ir armuotos slangeles tiesiai i suportus nuo rankeneles. Tai galvoju pas save taip pat pasidaryt pradziai nekeiciant suportu. Nepades gal ieskosiu kitu. Nemanykit, kad as cia issigalvoju. Tikrai ne pirmas ir ne paskutinis kuriam kliuna kawasakiu stabdziai.
Banditas 1200 ir GSX turi ta paskirstytoja ju stabdziai man ir patiko. Tai vat ir iskilo klausimas kodel vieni gamina taip kiti kitaip?
Dedant armuotas slangeles man jokio is esmes skirtumo daryt su paskirstytoju ar be, bet gal galima bent teoriskai sugalvot, kuris variantas efektyvesnis. Nenoriu pasidaryt 2 variantu ir megint, kuris geriau.
2011 Gruodžio 19 13:09 redagavo xr3 2011 gruodžio 19 13:13
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#347    

Del armuotu stabdziu slanguciu, tai jos efektyvumo prideda, nes teko skaityti kad ne vienas hornetu savinikas iki '01 metu man atrodo, taip daro kad pagerinti stabdziu efektyvuma
2011 Gruodžio 19 13:53
Narys
1000cc ******
#348    

XR3, reikejo pradet nuo to koks motociklas, nes detaliu cia pridejes nuo triju skirtingu, ir supaisyk cia dabar. Bet mes primetam dabar, kad anketoj teisinga info ir bandom padet :D
Apalamai vaziuojant motociklu yra toks niuansas, kad pradeda nebetraukt, nebestot, bebegult ir t.t., vien del ipratimo ir patirties. Ir kartais liaudis jau pradeda noret to ko rinkoj net nera, nors gyvenime nei karto net nera uzblokaves savo priekiniu stabdziu. Bet teigia,kad jie persilpni. Cia tik pamastymas, primetam, kad tu juos isnaudoju, na ne 100, bet gal 99% ir stabdziu skystis pas tave jau verda :D Tokiu atveju visu pirma reiktu pilti racing stabdziu skysti kuris turi, kad ir nezymiai bet aukstesne virimo temperatura, to uztenka. (abejoju ar cia beda).
Nzn kodel kawasaki pradejo det pvz ant Z1000 situos Nissin 4 cilindriuku suportus, kai senieji tokico 6cil. suportai veike super. Ir beje tavo bandyti modeliai bandit 1200 ir gsx (speju 1400) turi butent tokico suportus 6 cilindru. Paskaitinek uzsienio forumus, ne tu pirmas skundiesi z1000 stabdziais (beje tas buvo ir su zx10 tu paciu metu). Taip, nissin ant Hondu veikia itikinamai, bet kawasaki reik manyt ipirko tik ekonomini varianta.
Tos visos slangu reizgalynes ir paskirstytojai duoda mazai skirtumu ir naudos. Taip teorija yra tokia, kad slegis visoj hidraulinej (sandarioj) sitemoj yra vienodas, bet cia ziurint tik slegio kreive. Jei ziuret dar ir laiko, kas stabdziam aktualu, skirtumas yra. Tikrai efektyviausias yra butent dvi slangos nuo pat rankenos. Keisti suportus - brangu, super brangu. Efektyviausi ir patikrinti budai: armuotos slangos (tikrai skirtumas yra nuo gumos), 2 slangos nuo pat rankenos, nepagailek pinigu minksto misinio kaladem. Efekta duoda radialinis cilindras ant rankenos. Jis jegos stabdymo nepadidins, bet padidins jautruma, ir leis tiesiog geriau jaust kas vyksta ten su ratu. Armuotos slangos 2 nuo rankenos, rimtos kalades, jei tikrai nebijai investuot ir radial cilindras (tik rimtos firmos, brembo, beringer ir pan.). Cilindra gali susirast, kad ir nuo naujesniu modeliu zx10r. Na aisku reiktu nepamirst ir padangos turetu but ne is medienos, o is gums :D
2011 Gruodžio 19 22:47
Narys
Uždraustas
#349    

sveiki vyrai beda apturejau,isejo taip kad meistrelis tepalu stabdziu stumokliuko mandzetus sutepe ir jie isbrinko,vienas meistras patare mandzetus mirkyt i carbcleaner ar kazka pan kad isestu tepala is poretos gumos ,nupirkciau naujus mandzetus bet kur ne ieskojau (o ieskojau daug)mano modeliui tokiu dalyku niekas neturri del to reik burt is kavos tirsciu...ka patarsit?
2011 Gruodžio 19 23:03
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#350    

cia dar toki grazu paveiksliuka radau kokie slangu variantai buna:
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Gruodžio 19 23:08
xr3
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#351    

Aciu deuce. Klausdamas ir norejau, kad kas panasiai atsakytu :) Gaila oponentu tau neatsirado.
Del radialinio cilindro pirma kart girdziu apie toki, tad jei netenkins atnaujintas variantas reiks ieskot daugiau info kas ir kaip :)
Beja kokiu firmu pats statai stabdziu kaladeles? Domintu tavo manymu geriausais kokybes ir kainos santykis.
2011 Gruodžio 20 08:45
Narys
1000cc ******
#352   +1  

Radialinis stabdziu cilindras tai nejoks cia nestebuklas, juos jau daug kur deda standartiskai, ant supermoto, superbike ir t.t. realiai ten tas pats hidraulinis cilindras niekuo neipatingas, tik pakeista jo pozicija. Spausdamas stabdziu rankenele tu spaudi tiesiogiai cilindra be jokiu perejimu, "peciu". Dar karta pakartosiu - stabdymo jegos jis nepagimdys is niekur, jis tik duoda valdymo tiksluma. Kuri manau jaucia tik patyres vaziuotojas, ir kuriam butent jau standartine sistema atrodo per menka.
http://www.bikehps.com/brembo/brembo-master-cylinders.html
Kalades esu isbandes labai ivairias ir nebijau bandyt toliau. Tiek Lucas, tiek ebc, tiek Goldfren, ar net brembo. Faktas kaip visur - kaina daro savo. Ir visada ieskau minkstu misiniu, jos dyla greiciau savaime aisku. Perku dazniausiai lietuvoj, jei parduotuvej primerks bent viena aki ar prades vartyt pakuote iskodami kur cia tas misinys parodytas, tai geriau iskart apsisuk ir eik namo, nes faktas, kad neturi. Arba net nezino ar turi ir paduos beleka...Kas turi, zino,kad turi ir vezasi ju specialiai, jos aisku nepigios, nes daugiausia naudojamos sporto tikslais (kaip ir pas mane). Gamintojai tas kalades keicia, tobulina tuos misinius ir is patirties galiu pasakyt, kad neverta uzsiciklint ant vieno gamintojo. Paskutines turejau Lucas, patenkintas. Bet as su stabdymu neturiu jokiu bedu praktiskai isidejes betka, skirtumas jauciasi, bet minimalus. Sakydamas betka vistiek turiu omeny is minksto misinio eiles. Kokybes ir kainos santykio nepasakysiu, nes pirmenybe visada teikiu kokybei, plius su minkstu misiniu nepritaupysi, jos dyla tikrai greit.
2011 Gruodžio 20 13:08
Narys
50cc *
#353    

Sveiki, turiu tokia beda. Motociklas stovejes metus ir daugiau laiko, priekiniai stabdziai uztrunyje... Siandien issiardziau stabdziu cilindrus vienos ir kitos puses, is keturiu "cilindriuku" maigant stabdzius normaliai islenda tik vienas... Bandziau atsargiai kalt kitus, tai isminkiau dar viena, bet po gero pusvalandzio.. gal yra geresnis ir greitesnis budas tuos cilindriukus isminkyt? Ir dar toks pastebejimas, spaudant stabdy, tas cilindriukas kuris islisdinejo... pastebejau, jog jam visam beveik islindus pasirode stabdzio skytis? ar didele tikimybe , kad reikia keisti ir mandzetus cilindriuku? ar tai tik del to , jog ji per daug isspaudziau?
2012 Vasario 14 21:41
Narys
1000cc ******
#354    

Citata:
Cituoju: Frixas
Sveiki, turiu tokia beda. Motociklas stovejes metus ir daugiau laiko, priekiniai stabdziai uztrunyje... Siandien issiardziau stabdziu cilindrus vienos ir kitos puses, is keturiu "cilindriuku" maigant stabdzius normaliai islenda tik vienas... Bandziau atsargiai kalt kitus, tai isminkiau dar viena, bet po gero pusvalandzio.. gal yra geresnis ir greitesnis budas tuos cilindriukus isminkyt? Ir dar toks pastebejimas, spaudant stabdy, tas cilindriukas kuris islisdinejo... pastebejau, jog jam visam beveik islindus pasirode stabdzio skytis? ar didele tikimybe , kad reikia keisti ir mandzetus cilindriuku? ar tai tik del to , jog ji per daug isspaudziau?


Visu pirma reikejo viska supurkst kokiu geru daiktu pvz wd40. Nejudancius cilindrus traukt reikejo naudojantis hidraulikos principais, t.y. judanti cilindra prilaikyt savo vietoj, tada slegis isjudins kitus. Skystis pasirode greiciausiai todel, kad cilindras jau isslindo is suporto. Betkokiu atveju viska isardzius reiktu mandzetus gerai apziuret. Nauji visada yra sveikintina ir naudinga. Stovejimas, ypac nesildomam dregnam garaze, yra astrus peilis ivairiom gumom.
2012 Vasario 14 21:55
Narys
50cc *
#355    

Dekui Deuce uz greita atsakyma. Meginsiu isimti visus cilindriukus ir apziuret mandzetus. O kaip rekomanduojama juos nusveisti? ir indeklus, kuriuose jie buvo...? Skaiciau, jog kokiu nors vilnoniu skudureliu galima. O pries dedant juos atgal gal kuom nors dar sutepti reiketu?
2012 Vasario 15 09:12
Narys
400cc ***
Avataras
#356    

Jei cypia galiniai būgniniai stabdžiai - nusidėvėjo kaladėlės ir jas reik keist ar kažkokios kitos priežastys gali būt?
2012 Kovo 2 11:04
Narys
1000cc ******
#357    

Citata:
Cituoju: Frixas
Dekui Deuce uz greita atsakyma. Meginsiu isimti visus cilindriukus ir apziuret mandzetus. O kaip rekomanduojama juos nusveisti? ir indeklus, kuriuose jie buvo...? Skaiciau, jog kokiu nors vilnoniu skudureliu galima. O pries dedant juos atgal gal kuom nors dar sutepti reiketu?


Valyt galima svelniu skuduru, su skiedikliu ir pan. Svelniai papoliruot veiloku, jei jau labai baisus..."Indeklu" geriau neliest,tik isvalyt, nes ten aliumas ir lengvai galima pazeist diametra. Pries dedant, kad lengviau isidetu patept geriausia tuo pacius stabdziu skysciu.
2012 Kovo 2 11:33
Narys
50cc *
#358    

Sveiki, yra tokia idomi problema,stumiant moca i prieki viskas normalei,bet kai atgal stumi kaladeles pradeda stipriau spausti diska ir automatiskai jau moca sunkiau pastumt atgal, taigi butu idomu suzinot kur ieskot problemos :)
2012 Kovo 29 13:36
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#359    

greiciausiai kaladėlės padilusios y konusą, paziek ar stabdžių cilindrų stomokliukai vienodai lengvai vaikšto
2012 Kovo 29 13:51
Narys
50cc *
#360    

dekui,eisiu ziuret :)
2012 Kovo 29 13:57
Puslapiai: 1..1011121314..24




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17