Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Sankaba ir pavaros

| 2007-09-12 Force | 165/160295 žinut.
 
Puslapiai: 123456


 
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#61    

Citata:
Cituoju: Niurzglys
Citata:
Cituoju: lauris^
Citata:
Cituoju: Niurzglys
Citata:
Cituoju: vygisz
gal galit pasakyti kas yra mano kawasakiui gpz 500 isijungus antra begi ,vos vaziuojant ji ismeta ir taip visalaik , o vaziuojant greiciau to nedaro , su kitais begiais viskas gerai

čia tik viena priežastis manau ,antro bėgio sinhranizatorius,turėtu jungtys su traškesiu ir mest lauk bėgį..........

O kas ten tiksliai per beda? ir kaip ja salinti?

reik dėžę išrinkinėt,ir keist sinhranizatoriu-bėgio fiksavimą,o dėl viso proceso jau reik gero meistro.........

Aciu, kad paaiskinai. (+)
o galbut zinai kaina tos detales? ++--
kaikur servisuose buna standartine kaina remonto, o jeigu cia reik keist nebrangiai detale ir pan, nesinoretu labai permoket. Motociklas anketoje jei ka.
2011 Gruodžio 31 13:30
Narys
400cc ***
#62    

tai visų pirma, nėra tokio žodžio "sinhranizatorius".
antra - motociklų dėžėse sinchronizatorių paprastai nėra. detalė, kurią turėjo galvoj Niurgzlys lietuviškai vadinasi kogero perjungimo mova ar pan.
toliau: nėr garantijos, kad čia būtent ta viena detalė parėjus. gali būti ir perjungimo šakutė, ir pats krumpliaratis ir dar gal bbz kas. todėl ieškok ebėjui kažko panašaus http://www.ebay.co.uk/itm/ZXR400L-gearbox-complete-ZXR400-Breakin....

galiausiai - remontuot visiškai neapsimoka, nes reikės išardyt visą variklį. tai darbų kainos + tarpinės ir salnykai nauji = geriau daryk kaip visi - parduok, koks yra, kokiam kaimiečiui. pasakysi kad "sinhranizatoris" sugedęs, remontas 200 Lt.
2011 Gruodžio 31 16:19 redagavo mbaubz 2011 gruodžio 31 16:20
Narys
25cc *
#63    

Citata:
Cituoju: mbaubz
tai visų pirma, nėra tokio žodžio "sinhranizatorius".
antra - motociklų dėžėse sinchronizatorių paprastai nėra. detalė, kurią turėjo galvoj Niurgzlys lietuviškai vadinasi kogero perjungimo mova ar pan.
toliau: nėr garantijos, kad čia būtent ta viena detalė parėjus. gali būti ir perjungimo šakutė, ir pats krumpliaratis ir dar gal bbz kas. todėl ieškok ebėjui kažko panašaus http://www.ebay.co.uk/itm/ZXR400L-gearbox-complete-ZXR400-Breakin....

galiausiai - remontuot visiškai neapsimoka, nes reikės išardyt visą variklį. tai darbų kainos + tarpinės ir salnykai nauji = geriau daryk kaip visi - parduok, koks yra, kokiam kaimiečiui. pasakysi kad "sinhranizatoris" sugedęs, remontas 200 Lt.

ačiu kad pravedei lietuvių kalbos pamokėlę,aš tik norėjau žmogui padėt ,o ne protinguolį vaidint
2012 Sausio 2 02:52
Narys
400cc ***
#64    

nėr už ką. lietuvių klabos pasimokyti niekada ne pro šalį!
2012 Sausio 2 08:51
Narys
500cc ***
Avataras
#65    

Citata:
Cituoju: mbaubz
...
galiausiai - remontuot visiškai neapsimoka, nes reikės išardyt visą variklį. tai darbų kainos + tarpinės ir salnykai nauji = geriau daryk kaip visi - parduok, koks yra, kokiam kaimiečiui. pasakysi kad "sinhranizatoris" sugedęs, remontas 200 Lt.


Galbut nera ten viskas taip siaubinga. Nereikia iskarto zmogaus taip nuteikinteti.
Kiek bus to ardymo priklauso nuo motoro konstrukcijos. Gali uztekti tik koki sonini dangti nuimti su sankaba, o gal karteri teks nuimti. Bet cia tikrai nera nieko siaubingo del ko reiktu parduoti motocikla.
Del to "sinchronizatoriaus" tai irgi greiciausiai nieko rimto. Zodziu reikia ardyti ir ziureti.
2012 Sausio 2 12:16
Donoras
1100cc *****
Avataras
#66    

Citata:
Cituoju: KlaXon^
Citata:
Cituoju: mbaubz
...
galiausiai - remontuot visiškai neapsimoka, nes reikės išardyt visą variklį. tai darbų kainos + tarpinės ir salnykai nauji = geriau daryk kaip visi - parduok, koks yra, kokiam kaimiečiui. pasakysi kad "sinhranizatoris" sugedęs, remontas 200 Lt.


Galbut nera ten viskas taip siaubinga. Nereikia iskarto zmogaus taip nuteikinteti.
Kiek bus to ardymo priklauso nuo motoro konstrukcijos. Gali uztekti tik koki sonini dangti nuimti su sankaba, o gal karteri teks nuimti. Bet cia tikrai nera nieko siaubingo del ko reiktu parduoti motocikla.
Del to "sinchronizatoriaus" tai irgi greiciausiai nieko rimto. Zodziu reikia ardyti ir ziureti.


ar bent matęs kaip išsiardo ta pavarų dėžė kad kliedi tokias nesąmones? reik nusiteikinėt ir skaičiuot blogiausią variantą o ne geriausią, remontuojant paaiškės geresnė situacija, sutaupysi.
2012 Sausio 2 13:48 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
500cc ***
Avataras
#67    

Mates.. lyg ir ardes dar atrodo.. Bet geriau patylesiu, cia juk geresniu specialistu yra..

Juokas net paeme :-] Tipo nusiteikt moto pardavimui o isardzius apsidziuagt kad reikia pakeist tik kokia susikta spiruokle ar dar ka..
2012 Sausio 2 18:54 redagavo KlaXon^ 2012 sausio 2 18:56
Donoras
1100cc *****
Avataras
#68    

Citata:
Cituoju: KlaXon^
Mates.. lyg ir ardes dar atrodo.. Bet geriau patylesiu, cia juk geresniu specialistu yra..

Juokas net paeme :-] Tipo nusiteikt moto pardavimui o isardzius apsidziuagt kad reikia pakeist tik kokia susikta spiruokle ar dar ka..


man tai juokingi tokie patarinėtojai, ne nuo to galo patarinėt pradedantys, ir raginantys ardyt ir žiūrėt.

nuo manualo skaitymo reik pradėt ir domėjimosi, kas konkrečiai būna sulūžę esant vienokiem ar kitokiem simptomam, tuomet dalių kainų ir pasiūlos paieška, ir tik tuomet ardyt važiuojantį motociklą.
2012 Sausio 2 19:44 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
400cc ***
Avataras
#69    

Citata:
Cituoju: KlaXon^
Mates.. lyg ir ardes dar atrodo.. Bet geriau patylesiu, cia juk geresniu specialistu yra..


... tikri specialistai... be to, tas, kuris pasiūlė kaimiečiui įkišti sugadintą motociklą... visada žinojau, kad visi mes gyvename viename kaime.

Susipažinau su tema ir iškilo dar daugiau klausimų. Tik pora žmonių normaliai atsakė į užduotą klausimą, visi kiti tik aiškinasi tarpusavy, kas ką matė, darė ir t.t. Kas nors galėtų normaliai papasakoti (aprašyti) nuo a iki z? Ar yra tikimybė greičiau sugadinti pavarų dėžę, jungiant (teisingai) bėgius tokiu būdu (nenaudojant sankabos)?
2012 Sausio 2 19:50
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#70    

Citata:
Cituoju: AutoBoomsas
Citata:
Cituoju: KlaXon^
Mates.. lyg ir ardes dar atrodo.. Bet geriau patylesiu, cia juk geresniu specialistu yra..


... tikri specialistai... be to, tas, kuris pasiūlė kaimiečiui įkišti sugadintą motociklą... visada žinojau, kad visi mes gyvename viename kaime.

Susipažinau su tema ir iškilo dar daugiau klausimų. Tik pora žmonių normaliai atsakė į užduotą klausimą, visi kiti tik aiškinasi tarpusavy, kas ką matė, darė ir t.t. Kas nors galėtų normaliai papasakoti (aprašyti) nuo a iki z? Ar yra tikimybė greičiau sugadinti pavarų dėžę, jungiant (teisingai) bėgius tokiu būdu (nenaudojant sankabos)?

TAIP.Sankaba skirta perjungti pavaroms, o ne rankai mankstinti.
2012 Sausio 2 21:29
Narys
25cc *
#71    

Citata:
Cituoju: Niurzglys
Sveiki, norėjau pasiteiraut, gal kas žino kokia nuorodą: hondos CBR F3 pavarų dežės išardytos su paeikslėliais ir paaiškynimais? pusiau išardžiau,bet vis tiek negaliu suprast kas jungent pimą pavarą, klanksi

na matau man nieks nepatars nieko?
2012 Sausio 5 23:08
Narys
900cc *****
Avataras
#72    

Citata:
Cituoju: Niurzglys
Citata:
Cituoju: Niurzglys
Sveiki, norėjau pasiteiraut, gal kas žino kokia nuorodą: hondos CBR F3 pavarų dežės išardytos su paeikslėliais ir paaiškynimais? pusiau išardžiau,bet vis tiek negaliu suprast kas jungent pimą pavarą, klanksi

na matau man nieks nepatars nieko?


susirask manuala ir ten ieskok info!
2012 Sausio 6 09:41
Narys
250cc **
Avataras
#73    

sveiki, as cia irgi noreciau apie greiciu deze uzklausti, :
Ar turi kai jungi pirma begi brakstelt ? bet taip tas brakstelimas gerai girdisi, nors gal tiksliau ten buna takštelėjimas., bet ir toliau kai jungineji begius irgi su takstelejimu isijungia, cia normalu ?
2012 Sausio 26 00:16 redagavo wilmix 2012 sausio 26 00:26
Narys
600cc ****
Avataras
#74    

to wilmax, sakykim kad normalu, kaip jungi pirma pavara (stovint vietoje) stenkis kad variklio apsisukimai butu kuo mazesni, tada ir maziau subarskes. As laikau mazdaug ant lasvu 1200-1400rpm, kartais labai svelniai isjungia kartais, sutarska, bet cia nuo motociklo priklauso. Vaziavau su senu cbr1000 tenuis pirma jungiasi su didesniu trenksmu :D
2012 Sausio 26 00:37
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#75    

Citata:
Cituoju: wilmix
sveiki, as cia irgi noreciau apie greiciu deze uzklausti, :
Ar turi kai jungi pirma begi brakstelt ? bet taip tas brakstelimas gerai girdisi, nors gal tiksliau ten buna takštelėjimas., bet ir toliau kai jungineji begius irgi su takstelejimu isijungia, cia normalu ?

elkis svelniai kaip su mergina,ir viskas bus (y)
2012 Sausio 26 09:07
Narys
500cc ***
#76    

Taip. Dabar klausimėlis. Pavaros i viršų metosi idealiai. Prie visu apsuku galiu junginėti kaip noriu. O Pažeminti vargas. Lekiam plentu iš 6 i 5 ijungsi. O jau i 4 neduos nei už ka, kol nenuleisi greičio iki kokiu 70km. Taip pat jei iš 4 i 3 greiti vėl turime mažinti. Iš 3 i 2 jau vėžliuku turiu pavirsti. O iš 2 i 1 beveik sustoti. Noriu pakelti pavaras, be problemu tik suk gazą ir junk aukštesne.
Per žiemą sprendžiau bėdas, išvados. Jei jungiasi pavaros, tai dėže normoje turi būti. Tepalas jungimui niekuo dėtas. Pameginau patraukti sankabos trosą. Rankėnėle dabar pilnai prisispaudusi prie laikiklio, nera skirtumo.
Dar viena idėja šovė į galvą. Gal sankbos trosas mirštantis tiesiog nesugeba jis išminti tos sankabos kaip priklauso. Metalas nuvargo ir tempiasi kaip guma, ir tas milimetras lemiamas prarandamas. Palieku pamastymui, gal ka iki atšilimo sumastysit.
2012 Kovo 10 16:46
Narys
600cc ****
Avataras
#77   -1 / +1  

Citata:
Cituoju: Egidijus
Taip. Dabar klausimėlis. Pavaros i viršų metosi idealiai. Prie visu apsuku galiu junginėti kaip noriu. O Pažeminti vargas. Lekiam plentu iš 6 i 5 ijungsi. O jau i 4 neduos nei už ka, kol nenuleisi greičio iki kokiu 70km. Taip pat jei iš 4 i 3 greiti vėl turime mažinti. Iš 3 i 2 jau vėžliuku turiu pavirsti. O iš 2 i 1 beveik sustoti. Noriu pakelti pavaras, be problemu tik suk gazą ir junk aukštesne.
Per žiemą sprendžiau bėdas, išvados. Jei jungiasi pavaros, tai dėže normoje turi būti. Tepalas jungimui niekuo dėtas. Pameginau patraukti sankabos trosą. Rankėnėle dabar pilnai prisispaudusi prie laikiklio, nera skirtumo.
Dar viena idėja šovė į galvą. Gal sankbos trosas mirštantis tiesiog nesugeba jis išminti tos sankabos kaip priklauso. Metalas nuvargo ir tempiasi kaip guma, ir tas milimetras lemiamas prarandamas. Palieku pamastymui, gal ka iki atšilimo sumastysit.
Na tai brangusis, klausimas, ar tu moki jungti tas pavaras žemyn. Praktika iš automobilio pusės: išmini sankabą, sukeli apsūkas, jungi žemesnę pavarą. O kiek to akseleratoriaus spaust, su laiku priprasi, visgi nuo greičio priklauso kada ir kiek.
2012 Kovo 10 17:38 [URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/527913.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/527913.png[/IMG] [/URL] Kawasaki ZX6R 98'
Narys
500cc ***
#78    

Supratau, siknoje smegenu tada ieskau. Buvo f3 tai lengviau jungesi, dabar r6 tai dar nepagaunu kampo. Na tuoj atsils ziuresiu.
2012 Kovo 10 20:21
Narys
600cc ****
Avataras
#79    

Na štai žemiau pavyzdys, tik nerodo gazo ir kada perjungia pavarą. Čia matau yra žmonių, kurie nesutinka su mano nuomone, bet vistiek toks sankaba-gazas-pavara-sankaba perjunginėjimo metodas yra švelnesnis negu sankaba-pavara-sankaba.
Nereikia pamiršti, kad esant aukštiems sūkiams galima nuslysti nuo kelio, tad nepatariu to daryt esant šlapiai ar purvinai kelio dangai.
http://www.youtube.com/watch?v=2qkRiytX5lQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0u9R3h9iHwM&feature=relmfu
 
2012 Kovo 10 22:19 [URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/527913.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/527913.png[/IMG] [/URL] Kawasaki ZX6R 98'
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#80    

kazkas vistiek negerai pas tave, i virsu tai aplamai be sankabos galima sumetyt, biski tik iprast reik jungimo metu truputi atleist rankena, susimeto ir zemyn be problemu, jei ramiai vaziuojant, gal tik i 1-a sunkiau, o su nuspausta sankaba tai turetum makaluot ta kojele is kokios nori i kokia nori(asiku nereik atleist sankabos is 5-os i 1*a imetus :D ) , cia sraigiaus pergazavimus tai gal labiau su kokiu GAZ53 sunkvezimiu vaziuojant reik daryt
2012 Kovo 11 01:24
Narys
600cc ****
Avataras
#81   +1  

Pagal tave Egidijaus R6 yra GAZ53. Antras video pripažinsiu niekam tikęs, bet geresnio pavyzdžio neradau, pats netoleruoju tokio lėto sankabos atleidimo. Yra skirtumas tarp pavarų junginėjimo aukštyn ir žemyn. Į viršų taip, gali ir be sankabos tik reikia numest apkrovimą nuo pavarų dėžės t.y. jungimo metu numest truputėli gazo kaip ir pats minėjai. Kaip žinia, apsūkos be akseleratoriaus savaime krenta žemyn, todėl lengvai ir junginėjasi pavaros aukštyn tiek auto, tiek moto. Žemyn jungiant jau kitas reikalas, pavaros jungiasi sunkiau ir perjungus pavarą bei atleidus sankabą yra per prievartą sukeliamos apsūkos. Kad numest apkrovimą nuo dėžės, reikia sukelt apsūkas. Kaikuriuose automobiliuose jau naudojama auto rev-match technologija ir manau ne dėl grožio, o tam kad viskas vyktų sklandžiau.
2012 Kovo 11 05:15 [URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/527913.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/527913.png[/IMG] [/URL] Kawasaki ZX6R 98'
Narys
500cc ***
#82    

Vat ir mano pagrindinė klaida buvo mėtant žėmyn. Nes dariau taip. Nuleidžiu pilnai gazą ir vienu metu išminu sankabą. Tik sankaba išmynus bandau imest pavarą, ir kaput :D
2012 Kovo 11 09:40
Narys
900cc *****
Avataras
#83    

Paprasciausias paaiskinimas:pavara persijungia sklandziausiai kai krumpliaraciu sukimosi greitis vienodas.Kadangi daugumas mocu neturi sinchronizatoriu pavaru dezese ,tai SRAIGIUS sako tikra tiesa apie perjungima i zemesne pavara.Pavaras perjunginekite sklandziai,vazinekite saugiai . :)
2012 Kovo 11 13:13
Pėsčiasis narys
50cc *
#84    

Sveiki ,an mano bandito 96 metu 600 gsf ziauriai sunkiai sankaba spaudzias. kame beda gal aks zinot?
2012 Balandžio 24 18:11
Narys
25cc *
#85    

Sankabos troselį žiūrėkis išimk susitepk gerai, pasižiūrėk ar neprispaustas kur :)
2012 Balandžio 24 18:37 :-)
Narys
600cc ****
Avataras
#86    

Citata:
Cituoju: nesvarbus
Sveiki ,an mano bandito 96 metu 600 gsf ziauriai sunkiai sankaba spaudzias. kame beda gal aks zinot?


nuimk dangteli kairej pusej prie pavaru svirties, is vidines jo puses rasi ismynimo mechanizma ten viskas turi buti svaru. Pati guoli reikia sutepti tirstu tepalu, priestai isvalyti visa smeli is vidaus, ardant nepamesti nei vieno rutuliuko.
2012 Balandžio 25 10:00
Narys
25cc *
#87    

sveiki kawasaki kx 250 turetojai.pasibaige sankaba ,niekaip negaliu rasti.patarkit
2012 Balandžio 27 16:11
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#88    

Citata:
Cituoju: coold
sveiki kawasaki kx 250 turetojai.pasibaige sankaba ,niekaip negaliu rasti.patarkit

Siuskis is uzsienio, ten tikrai rasi :D
2012 Balandžio 27 16:55
Narys
400cc ***
Avataras
#89    

Citata:
Cituoju: coold
sveiki kawasaki kx 250 turetojai.pasibaige sankaba ,niekaip negaliu rasti.patarkit


Siuskis is Ebay.com

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=See-All-Categories&_fro....

cia tavo sankaba.
2012 Balandžio 27 18:49
Narys
25cc *
#90   -1  

o as galeciau pasikeisti is automatines sankabos i rankine?
2012 Gegužės 17 16:33
Puslapiai: 123456




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17