Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Triumph motociklai » 2012 Triumph America – amerikonas iš Britanijos

| 2012-03-13 Dellamorte | 13/9605 žinut.
 

 
Žodis „kruizeris“ pirmiausia asocijuojasi su HARLEY DAVIDSON ir amerikiečių dizainą kopijuojančiais didžiosios japonų ketveriukės gaminiais. Tačiau iš tiesų beveik kiekvienas motociklų gamintojas savo produkcijos gamoje turi kažkokį modelį, kurį vadina kruizeriu – tiesa, kartais tas daiktas niekuo neprimena HD formų.

Legendinė britų kompanija TRIUMPH, šiais laikais garsėjanti kaip gatvių chuligano „Speed Triple“ ir visureigio „Tiger“ gamintoja, kruizerių rinkoje ilgai buvo beveik nepastebima. Tačiau tai pasikeitė 2004 metais su „Rocket III“ pristatymu. Šis 2,294cc trijų cilindrų monstras privertė į kompaniją atkreipti į tradicinių „čioperistų“ dėmesį.

Dar po penkerių metų, 2009-aisiais, kruizerių gerbėjus TRIUMPH pradžiugino dar vienu nejuokingu modeliu – „Thunderbird“. Šis 1597cc tūrio, dviejų vertikaliai įstatytų cilindrų variklio motociklas taip sužavėjo MOTORCYCLE.COM žurnalistus, kad jie jam net skyrė „metų kruizerio 2009“ apdovanojimą.

Ir beveik niekas nepastebėjo, kad iki minėtų dviejų modelių pristatymo britų gamintojo modelių gamoje jau būta kruizerio! Tai - jau dešimtmetį gaminamas „America“, kuris 2012 metus pasitinka šiek tiek atnaujintas ir pagaliau atkreipęs motožiniasklaidos dėmesį.

V-2 variklių dominuojamame kruizerių pasaulyje „America‘os“ tolygiai dirbantis, dviejų vertikalių cilindrų, 865cc tūrio variklis su kuro įpurškimu, laužo šią tradiciją. Jei jums svarbiausia, kad praeiviai atsigręžtų į jūsų motociklo riaumojimą, tuomet jums greičiausiai patartume rinktis kitą modelį – „amerikono“ variklis, uždegantis mišinį 270 laipsnių intervalu, yra tylus tarsi pelė. Bet jei mėgstate grožėtis kraštovaizdžiu netrukdomi variklio vibracijos ir garso – tuomet šis baikas vertas jūsų dėmesio.

Nepaisant tylaus būdo, motorui nekyla jokių kliūčių išjudinti gan nemažą (250 kg) motociklo masę. „America“ ties 6500 apsukų žyma sugeba išspausti 50 AG bei 64 Nm siekiantį maksimalų sukimo momentą prie 3400 apsukų per minutę. Popieriuje tai nėra įspūdingi skaičiai, tačiau motociklas įsibėgėja pakankamai guviai ir tolygiai.

Šiam kruizeriui nepamaišytų ir šeštoji pavara, tačiau esama greičių dėžė nusipelno pagyrimo dėl švelnaus pavarų perjungimo, „akompanuojamo“ lengvai veikiančios sankabos.

Pirmosios kartos „America“ buvo apauta klasikiniais stipinuotais ratais, tačiau 2012 metų modelis rieda ant aliumininių 12 stipinų ratlankių, kurie suteikia raumeningesnį įvaizdį.

Priekinis ratas yra apginkluotas 310mm, o galinis – 285 mm – stabdžių disku su „Nissin“ apkabomis. Vėlgi – tai nėra supermodernios technologijos, tačiau tokių stabdžių šiam motociklui visiškai užtenka efektyviai sustoti bet kurioje situacijoje.

Dėl ne visai lieknos priekinės padangos (130/90 x16) ir ilgos ratų bazės šis TRIUMPH kūrinys nekelia lengvai valdomo kruizerio įspūdžio. Tačiau įveikiant posūkius šie nuogąstavimai prapuola.

Pastebimai platus, prie vairuotojo patrauktas vairas leidžia patogiai valdyti motociklą, o į posūkį „paguldyta“ „America“ yra nuostabiai stabili. Žinoma, neužmirštant to, kad tai yra kruizeris, ir pasvirimo kampas yra gana ribotas – jei persistengsite, pajusite asfaltu braukiant pakojį.

Pakaba dėl didelės priekinių bei galinių amortizatorių eigos užtikrina komfortabilų važiavimą per nedidelius nelygumus – amortizacijai galima rašyti aukštesnį už bendrą vidurkį balą.

Pažymėtina, kad „America“ savo išvaizda per daug nesistengia būti panaši į HD. Ir, aišku, labiausiai į akis krentantis skirtumas – vertikaliai įstatyti cilindrai, o ne įprasti akiai mieli „vė-du“. Kai kurių kritikų nuomone, šis modelis panašesnis ne į HD, o į kurį nors japonišką kruizerį (kopijos kopija?).

Čia aš netgi pasiūlyčiau savo versiją – iš profilio motociklas man visų pirma kelia asociacijas su „vienakaušiu“ SUZUKI „Savage“, kuriuo ir pats važinėjau porą savo pirmųjų sezonų. Aišku, įsižiūrėjus daugiau panašumų rasti sunku – galinis ratas varomas ne diržu, bet grandine, o duslintuvai išvesti iš abiejų pusių.

Vairuojant „America“ kelia didelio motociklo įspūdį – didelis, platus „balnas“ (keleivio sėdynė taip pat erdvi), platus vairas, talpus benzino bakas (19 l). Šiek tiek į priekį išnešti pakojai vairuotojui leidžia sėdėti patogiai ir beveik vertikaliai; sėdynės aukštis – 70 cm.

Modelį bandę MOTORCYCLE.USA žurnalistai konstatavo, jog vairuotojo „darbo vietos“ ergonomika nesunkiai leis įveikti daugiau nei 80 km be sustojimo. O pridėjus nedidelį stiklą nuo vėjo, keliauti būtų galima kad ir visą dieną.

Motociklo 8299 JAV dolerių siekianti kaina už Atlanto daro jį stipriu konkurentu KAWASKI „Vulcan 900 Classic ($8299 – $8499), HD „Sportster SuperLow“ ($7999 – $8499) ir YAMAHA „V-STAR 950“ ($8490).

Kol kas Lietuvoje šio TRIUMPH modelio dar neteko matyti. Tai nieko keisto - ir kiti britų gamintojo motociklai gana sunkiai randa kelią į lietuvaičių širdis bei garažus, kur vis dar karaliauja japoniška ir amerikietiška produkcija. Tačiau jei ieškote savo pirmojo (o, gal ir antrojo) kruizerio, bet norite išsiskirti iš kitų – „America“ iš Britanijos jūsų neturėtų nuvilti.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
1000cc ******
Avataras
#2    

Testdriver'is kaip visada milžinas tokiose nuotraukose.
Koks 1,50m turbūt.
Batukas atrodo kokio 41 dydžio.
2012 Kovo 13 19:29 redagavo Geralt 2012 kovo 27 16:02
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Po stalu :-]
2012 Kovo 13 19:54
Narys
125cc **
Avataras
#4    

taigi galetu koki rimta dede su pilvuku pasodinti , na tarkim 120 gal 130 kg , :)
2012 Kovo 13 21:52
Pėsčiasis narys
25cc *
#5    

(y)
2012 Kovo 14 00:13
Classic'as
500cc ***
Avataras
#6    

Matyt kazkoki ipatinga angliska skoni reikia tureti, kad toks patiktu. Nors praleista daug laiko su jawom (cia kazkokia riebi jawa tiesiog), niekaip negaliu pasakyti, kad nors kiek sitas modelis man patinka, ar nors kiek grazus. Matyt ne siaip sau angliski moto musu kraste nepopuliarus.
2012 Kovo 14 10:24
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#7    

Atrodo labai patogus ir tokios pajuodintos variklio detales šiam modeliui mano manimu labai tinka :) O Kadangi jis yra tylus tai išvis super!!! Maladetzzz Triumph gamintojai.!
2012 Kovo 14 19:55
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#8    

http://www.youtube.com/watch?v=O7xv5V_3uq0
 
2012 Kovo 14 19:57
Narys
125cc **
#9   -2  

Speju iksai pats vazineji ant riebios japoniskos Jawos. Gaila, bet daugeli tokiu kaip iksa arba auksaburni veikia masinis bandos instinktas. Noras tureti kicini japona ir nenoras zinoti arba pripazinti kitokius gamintojus.
2012 Kovo 14 21:31
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#10    

nelabai supratau, prie ko cia HD, kuris pradejo gaminti kaimo pastininkams susisiekimo priemone 1903m ir keturi kopijuojantys dizaina japonai???? kaip kalbam apie britu motocikla?

O kur faktai apie tai, kad pirmasis pasaulyje serijiniu motociklu gamintojas buvo butent Triumph?????

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Triumph_motorcycles
http://www.ianchadwick.com/motorcycles/triumph/
http://www.motorcycle.com/manufacturer/history-triumph-motorcycle.html
2012 Kovo 15 17:39 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#11    

Tegu kiti tik kokybe is japonu nukopijuoja...
2012 Kovo 15 21:13
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Iksas
Matyt kazkoki ipatinga angliska skoni reikia tureti, kad toks patiktu. Nors praleista daug laiko su jawom (cia kazkokia riebi jawa tiesiog), niekaip negaliu pasakyti, kad nors kiek sitas modelis man patinka, ar nors kiek grazus. Matyt ne siaip sau angliski moto musu kraste nepopuliarus.


Skonio reikalas, juk visi moka pagaminti V-twiną, o kiek yra motociklų su varikliu 2 eilėje, o tricilindriu Triumph, o su kardanu, o opozitų ar asimetriniu BMW? manau tai išskirtinis motociklas užpildantis savo niša, ir nėra nuo kažko kažkas kopijuota, net nepanašu į kažką kita. Taip nedidelis, na ir kas juk yra ir trumpakoju, žemarūrių driverių lai jie nesupyksta :) Visiems reikia ant kažko joti :D
2012 Kovo 16 08:44 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
900cc *****
Avataras
#13    

Iksas - gal tu ir teissus apie grozi (nors cia kaip apie siknaskyles). Taviau pats mocas i klasikini "brita" panasus tik varikliu, visa kita nu ne pro kur ne britiska.
2012 Kovo 16 13:31 Kiaule Morgas
Narys
1200cc ******
Avataras
#14    

butu tie du cylindrai viens salia kito gerai,tai visi juos ir kopijuotu...daba kazko visi V2 formos laikosi,o ne opozitu kazkokiu tai,ar isvis,triju cyl....na bet is anglu ner ka noret,ka noret is zmoniu,kai jie vidury europs sugeba masinas turet su vairu desinej...keista butu,jei mocas butu normalus
2012 Kovo 27 15:53 redagavo von dutch 2012 kovo 28 05:21
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17