Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Kelionė į Tatrus

| 2012-07-27 Edi | 20/10211 žinut.

#1

Kelionė į Tatrus

Sveiki.Noriu papasakot apie mūsų kelionę į Tatrus.
Veiksmas: liepos 10 -18 d.
Dalyviai Edvinas ir Sigita
Mūsų ''žirgas'' -Suzuki GSF Bandit 1200
Kelionės tikslas : Krokuva,Veličkos druskų kasyklos,Lenkijos ir Slovakijos Aukštieji ir Žemutiniai Tatrai.
Taigi išvykstam 07.10 06 val. ryte.Pora kartų stabtelim -kuras, kava.15 val.stojam apie Varšuvą-pietūs.Na kas Lenkijoj patiko tai maistas-porcijos didelės,skanu ir pigiau nei pas mus.Pailsėjom ir tolyn-19 val.tikslas pasiektas-Krokuva.Nuvažiuota 900 km.Apsistojam viešbutyje,nusiprausiam,persiriangiam ir į senamiestį-tik 20 min.pėstute.Krokuvos senamiestis vakare ypač gražus.

2012 Liepos 27 18:11 redagavo Edi 2012 liepos 27 21:02
#2

Antrą dieną keliamės,pusryčiaujam ir vėl į senamiestį-apeinam kur nebuvom.

2012 Liepos 27 18:29
#3

Apie 11 val.šokam ant moco ir važiuojam į Veličkos druskos kasyklas.Čia netoli tik 15 km.Deja pavėluojam į ekskursiją rusų kalba(kitokios nemokam).Kita ekskursija tik 16.15. Taigi keturias valandas prasivartom parkelyje ant žolytės,bet po vakarykščių 900 km.tai tik vienas malonumas.Bilietai nepigūs-73 zlotai,bet vaizdas tikrai geras-tikrai aplankyti verta.Iš pradžių leidiesi mediniais laipteliais į 65 m. gylį, o paskui urvais,laipteliais,salėmis iki 135 m.Viso nusileidi virš 800 laiptelių.O iškelia greitaeigiu liftu,kuris visas dreba ir dejuoja-jausmas nekoks.Foto nėra ,nes pats nefotografavau.Išėję važiuojam į Zakopanę-tai apie 100 km.Zakopanėj tai kaip pas mus Palangoje-sėdi žmonės prie kelio ir siūlo kambarius.Arba vos ne ant kiekvieno namo skelbimas -nuoma.Nuoma nebrangi -sumokėjom 140 zlotu dviem dienom (be pusryčių).
2012 Liepos 27 18:47
#4

Trečia diena.Ryte lietus kaip iš kibiro- laukiam

2012 Liepos 27 18:48
#5

Apie 10 val.nustojo lyti.Sėdom į autobusą, važiuojam į Morskie Oko.Išlipus iš autobuso reikia eiti 9,5 km. pėstute (gali nuvežti ir su arkliukais ,bet 10 eurų žmogui),bet mes nusiteikę pasivaikščioti-tam ir kalnų batus nusipirkom :) .

2012 Liepos 27 18:54
#6

Morskie Oko -ežeras vidury kalnų nuostabaus grožio,skaidrus kaip šaltinis,plaukioja žuvys

2012 Liepos 27 19:00
#7

Einam apie ežerą -grožimės,padarom vikenda :) ,užkandam.Apėjus pusę ežero matom,kad šalia kitas ežeriukas, bet kalnuos dar aukščiau,reikia lipti kokius 150-200 m.Keliamės,bet pažiūrėjus apačion baisu- kaip reiks nusileisti.Bet užlipus vaizdai nepakartojami.

2012 Liepos 27 19:07
#8

Na o tada leidžiamės žemyn-pasirodo ne taip jau baisu-žiūri tik sau po kojom. O tada tuos 10 km.į pakalnę ir autobusu namo.Parėjus jau nieko nesinorėjo tik kojas ištiesus pailsinti :)
2012 Liepos 27 19:14
#9

Ketvirta diena.Saulėta.Važiuojam į Slovakiją,į Aukštuosius Tatrus.Apsistojom Stary Smokoviec- višbutėlis už 36 eurus su pusryčiais.

2012 Liepos 27 19:18
#10

Važiuojam į Dobšino ledo urvus.Tai apie 50 km. pro Popradą.Ten leidžiantis reikia apsirengti- temperatūra žemiau nulio ,drėgna.Ekskursija trunka apie puse valandos-tai sušalti spėji.Urvuose daug ledo, varvekliu,daug ir įspūdžių.

2012 Liepos 27 19:28 redagavo Edi 2012 liepos 30 21:56
#11

Išėjus lyja,tai sėdom pavalgyti(maistas tai nekoks visur Slovakijoj kur valgėm,o gal tik mes nepataikėm kur skanu).Grįžom per lietų -ačiū lietaus aprangom.Tada į parduotuvę- slivovica ,dešrytė ,sūris užkandai ir praleidom vakarą.
Penkta diena.Saulėta,gražu.Važiuojam į Slovakijos nacionalinį parką -Slavianski Rai.

2012 Liepos 27 19:38 redagavo Edi 2012 liepos 30 21:57
#12

Užsukom į Levočo miestelį-skaičiau internete,kad labai gražus senamiestis.Na o pagal mane tai nieko įspūdingo.

2012 Liepos 27 19:42
#13

O tada į Spiš pilį.Va ten tai gražu.Senovinė pilis ,pusiau apgriuvus,stovi aukštai ant kalno -reikia pamatyti.Kieme-suvenyrai,galima pavalgyti.Čia pirmą kartą paragavom kofolos -tai slovakiška kokakola.

2012 Liepos 27 19:48
#14

Grįžom pro Tatranską Lomnicą -ten susiradom keltukus ir kokia laimė susitikom lietuvių šeimyną,jie ten jau kelintus metus važinėja.Tai jie mus pamokino kokiais keltukais keltis ,kokia trasa pavaikščioti ,kur gražu.Kadangi buvo pavakarys tai viską atidėjom kitai dienai.
Šešta diena.Sėdom į traukinuką-irgi atrakcija, ir važiuojam į Tatranską Lomnicą.Pasikeliam keltukais ir išlipam į debesį .Aukštis 1700 m. su virš,matomumas vietom 15-20 m.,bet įdomu ir savotiškai gražu.

2012 Liepos 27 20:04 redagavo Edi 2012 liepos 30 21:58
#15

Kalnų trasa ėjom apie porą valandų,priėjom tarpukalne kur kaip mums sakė turi matytis ir vienoj pusėj slėnis ir kitoj ,bet tas rūkas ar greičiau debesis matomumą darė tik 15-20 m.Aukštis buvo jei neapsirinku 2200-2300 m.Taigi pasėdėjom nuo kalno kojas nukorę į bedugnę,bent jau taip įsivaizdavom ir atgal.Grižtant rūke matėm kalnų ožkas, bet kol išsitraukiau fotoaparatą spėjo pabėgti.

2012 Liepos 27 20:17
#16

Septinta diena.Reikia važiuoti,bet lyja.Laukiam iki 12 val.vis lyja.Tada rengiamės lietaus aprangas ir važiuojam.Tai kol išvažiavom iš Aukštųjų Tatrų ,tai gavom ir lietaus ir krušos.Tikslas Žemieji Tatrai,Liptovski Mikulaš,Demanovo stalaktitų urvai.Deja šiandien pirmadienis,šiandien nedirba nei urvai nei keltukai.Tai susiradę viešbutį ir pasidėję daiktus užvažiuojam į kalną,mocą paliekam aikštelėj ir bandom pėstute užkariauti Žemuosius Tatrus :) .

2012 Liepos 27 20:30
#17

Aštunta diena.Papusryčiavę važiuojam į stalaktitų urvus.Ekskursija trunka apie valandą,temperatūra-7 ar 8 laipsniai,drėgmė 98 procentai taigi vos nelyja. Labai gražu, labai patiko, tik nuotraukos to grožio neperteikia.

2012 Liepos 27 20:38
900cc *****
#18

Pažįstami kalnai, norisi ten grįžti...
2012 Liepos 27 20:43
#19

Iš urvų išėjom gana anksti,dar planavom keltukais pasikelti ir paimti kalno viršūnę.Deja kalnų viršūnės skendėjo debesyse ,tai nusprendėm ,kad į debesis kilti nebeverta.Taigi susidėjom daiktus ir 12 val. patraukėm namų link.Navigacija parodė 1100 km. iki namų,tai nusprendėm ,kad mums šiandien užteks 500 km.Tą dieną kirtom kalnus ir beveik pusę Lenkijos ,nuvažiavom 550 km.Apsistojom šone Varšuvos Gmina Brok miestelyje

2012 Liepos 27 20:53
#20

Devinta diena.Ryte pakoregavus maršrutą pasirodė ,kad mums liko važiuoti "tik" 500 km. Lietuva mus pasitiko nesvetingai- žiaurus vėjas, kol parvažiavom nulijo gal 6 kartus,bet parvažiavom laimingai.
Taigi -
nuvažiuota 2420 km. išbūta 9 dienos , iš jų 3 kelionėj.Ir daug daug Įspūdžių ir prisiminimų.
2012 Liepos 27 21:01
1000cc ******
#21

grazu ten ir prisiminti yra ka.
2012 Liepos 27 22:00
#22

Dviem savaitem anksciau ir mes tryse panasiai važiavom :) . Tik į Tatranska lomnica neužvažiavom, nes papildomą dieną praleidom parke (Slovenskij raj). Ir ezeras kalnuose labai panašus tik mūsų buvo prie miestelio Dedinky. Ir kasiklose irgi nespejom ыг rūsų grupe tai teko angliškai klausytis :) )
2012 Liepos 29 11:12
#23   -1

mes tai pratę, kad ir kur varom būtinai turėt kažkokių užkandžių, riešutų, džiovintų vaisių, datulių.. užsiperkam abrikosas.eu ir turim jei ką. jei nebūtų kur greit nusipirkt ir t.t.
2023 Liepos 28 17:25
#24   -1

Ačiū už informaciją!
2023 Spalio 4 13:32 redagavo williamwill 2023 spalio 11 01:18
Pėsčiasis narys
#25

Kelionės nuostabios.., tik kad po paskutinės savos kelionės tai visiems sakau, jog reik tikrinti transporto priemonę, kad po to nebūtų nemalonių staigmenų...ypač ratai, jei ketinama važiuot žiemą.. Pasisekė, jog laiku pastebėjom ir įsigijom padangas https://www.transratai.lt/ziemines, nes kitaip nežinau, kas būtų atsitikę...
Vasario 24 21:11
Pėsčiasis narys
#26

O kokias kuprines jūs tokioms kelionėms naudojat? :)
Kovo 21 14:20
Pėsčiasis naujas narys
#27

Citata:
Cituoju: pastarnokas
O kokias kuprines jūs tokioms kelionėms naudojat? :)

Svarbu kuo tvirtesnė ir patogesnė, kad ant pečių patogiai gultų, nes yra buvę, kad reikėjo ilgai su nevisai kokybiška vaikščiot tai neduok tu Dieve...