Motomanų Diskusijos » Likimo broliai užsienyje » Motomanai Švedijoje » Trečiasis Švedijos lietuvių motosąskrydis (2012 Birželio 30)

| 2012-06-07 Andraika | 39/11271 žinut.

Puslapiai: 12

#31

Na sendien gavau sviezios info apie suvaziavima( kaip suprantau dar ne sezono uzdaryma) Norvegijoje. :)
Kiek zinau veiksmas vyksta rugpiucio 31d, isvykimas is Skånes, su nakvyne netoli Mellerud, kita diena sukam i Oslo o toliau kaip dievas duos :-] .
Kol kas tai 2,5 ekipazo jau yra pasiryze vaziuoti, mes tame tarpe (+) , jeigu atsirastu dar norinciu vykti kartu galite skambint Almantui arba tiesiog rasykit forume o ten mes jau issiaiskinsim kas ir kaip ;) .
Tikekimes orai bus mums palankus :)
2012 Rugpjūčio 16 19:50 redagavo lala 2012 rugpjūčio 16 20:24 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
250cc **
#32

po paraliais, žmonos gimtadienis kaip tik tada. negaliu niekaip. ot po paraliais. pabandysiu atkomandiruot kuo daugiau žmonių iš aplinkui. Uždarymą dar darysim, gi vasara, pagal termometrą, dar tik prasideda :)
2012 Rugpjūčio 16 20:05
#33

Jami zmona, ir darai jai dovana kelione i Norge su nakvyne 5 zvaigzduciu viezbutyje, prie sampano ir zvakiu (y) :-]

Citata:
Cituoju: Andraika
2012 Rugpjūčio 16 20:27 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
250cc **
#34

mhm. su 3 metų vaiku. jau apsidžiaugiau.
2012 Rugpjūčio 16 20:50
#35

Sveiki visi kaimynai lietuviai is Svedijos ir is kitur.Skandinavijos lietuviu moto suvaziavimas ivyks rugsejo 1-2d. Norvegijoj sodyboje netoli Darbu miestelio prie Kongsberg.Lauksim sveciu rugsejo 1d. tarp 15 ir 16val.Osle ant Holmenkollen prie slidinejimo tramplino aiksteleje(turistu lankoma vieta)www.google.no/#hl=no&sclient=psy-ab&q=adresse+til+holmenkollen&oq=holmenkollen+adre&gs_l=serp.1.2.0j0i8i30l2j0i8i10i30.0.0.1.356 5.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.vEvY8e5eC_8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=ae097d3dae48c02f&biw=1366&bih=632.Is ten kolona pasuksim link Drammen,ten uzkilsim i Drammen spiralen http://www.anorwayattraction.com/norway-attractions/spiralen.htm.Po to i sodyba.Palapines,maista ir gerimus atsivezam patys.Jei netycia uzpultu stiprus lietus,tilpsim dideliam senam name(tik ant ko atsigulti reikia tureti,kambariu yra,lovu nedaug :) ).Yra pirtis,malku,uzsikursim patys.Visais klausimais galima derinti telfonu +4799894412,as perskambinsiu.Tikimes,kad Odinas baikeriams israsys gera ora...
2012 Rugpjūčio 17 01:20
#36

Sveiki visi kaimynai lietuviai is Svedijos ir is kitur.Skandinavijos lietuviu moto suvaziavimas ivyks rugsejo 1-2d. Norvegijoj sodyboje netoli Darbu miestelio prie Kongsberg.Lauksim sveciu rugsejo 1d. tarp 15 ir 16val.Osle ant Holmenkollen prie slidinejimo tramplino aiksteleje(turistu lankoma vieta).Is ten kolona pasuksim link Drammen,ten uzkilsim i Drammen spiralen.Po to i sodyba.Palapines,maista ir gerimus atsivezam patys.Jei netycia uzpultu stiprus lietus,tilpsim dideliam senam name(tik ant ko atsigulti reikia tureti,kambariu yra,lovu nedaug ).Yra pirtis,malku,uzsikursim patys.Visais klausimais galima derinti telfonu +4799894412 ,as perskambinsiu.Tikimes,kad Odinas baikeriams israsys gera ora :) P.S.kazko nepavyko ankstesne zinute. (t)
2012 Rugpjūčio 17 01:43
#37

Sveiki kaimynai Norvegai!Pietu Svedijos motociklininku grupele pajudes link jusu penktadieni.Vaziuosim mes iki Melleröd.Ten prie musu prisijunks daugiau motociklininku.Melleröd mes permiegosim pas Vaida Akuni.Kaip jis sake bus uskurta pirtis atsaldytas alus ir uzraugtas saslykas.Taip kad po penktadienio pirties ir alaus mums bus nebaisus joks lietus ar ilgas kelias.Neuskalnu kelione,kaip as jos laukiu....
2012 Rugpjūčio 23 13:08
#38

Labas,laukiam laukiam sveciu.Turbut jau zinot kiek mazdaug zmoniu atvaziuosit.Duokit zinia,kad zinociau kokio ilgio stala ir kokio dydzio pastoge sukonstruoti.Pas Vaida pirtis,pas mus pirtis,cia jums gausis tarptautine pirtininku kelione :-] .Visai neblogai.suomiai kiekviena diena i pirti eina,kuo baikeriai lietuviai prastesni?
2012 Rugpjūčio 24 09:40
#39

Siandien ziurejau busimus orus.Kolkas rodo kaiptik nuo rugsejo 1d.nuostabias oro salygas baikeriams,+19 ir be lietaus.Tikekimes,kad nepasikeis prognozes.
2012 Rugpjūčio 27 12:29
#40

Planai bent jau pas mane nesikeicia :)
2012 Rugpjūčio 28 07:41
#41

Klausyk Almi tai sutariam kur nors Halmstade susitikt, ir toliau kartu minam ???

Citata:
Cituoju: Almantas
Planai bent jau pas mane nesikeicia :)
2012 Rugpjūčio 28 21:22 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
#42

Tikslesnes nuorodos i suvaziavima(veluojantiems) :V aziuojant nuo Oslo link Drammen E 18 keliu,pervaziavus Drammen ilga tilta iskarto bus nusukimas i E 134 link Kongsberg.Pavaziavus 22km(ne mylias :) sukti i 35 kelia link Tønsberg.Poto uz 500 metru ziede bus zenklas link Darbu miestelio.Tuo keliu pavaziavus 5,5 km desinej pusej bus keliukas su nuoroda apie susitikima.Keliuku vaziuoti liks 500 metru. Vaziuojantiems nuo Kongsberg puses sukti i pati Darbu miesteli,jame pravaziavus baznycia kelyje link Drammen bus trecias keliukas kairej pusej su nuoroda i susitikima.O neveluojantiems tai planai nesikeicia.Kas nuo Oslo puses tai renkames prie Holmenkollen slidziu suoliu tramplyno Osle tarp 15 ir 16 val.Kas nuo Drammen puses 17 valanda susitinkam Drammen Spiralen virsuje.Po to i sodyba.Iki.
2012 Rugpjūčio 31 09:51
#43

Tikekimes hebryte suvazinejo iki Drameno sekmingai ir isgere visa Norvegijoje tureta deganti gerima na o po to aisku dar ir sekmingai gryzo namuciu ;) .
Lauksime pasakojimo is keliones , na o mes savo ruostu prisegsime keles nuotraukikes nes buvome tik lydetojai iki Mellerydo tai kas vyko toliau mes kol kas nezinom :V
Tiesa vykstant i Melleryd vienas pensininkas bande is salutinio kelio sugriauti musu grazia kolona, dekui dievui kad priesais auto nebuvo. :A
Kada pasivijom dieduli net pykti nebedrysom ant jo kadangi jis sulaukes kokiu 95metu dar vis vairuoja. :-]

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Rugsėjo 3 18:13 redagavo lala 2012 rugsėjo 3 18:23 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
#44

Taip pat aplankem Melleryd izimybe (y)

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2012 Rugsėjo 3 18:24 redagavo lala 2012 rugsėjo 3 18:29 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
#45

Svedijos motociklistu kelione pas Norvegijos kolegas

Skone,prabudus ryte nuotaika sugadino lietus....

Atrode nejaugi reikes maudytis su nepralyvke bet isvaziavus is namu neuzilgo pasirode saulute kuri mus lydejo visa kelione. Susitike Ängelholme su dar keliais keliones dalyviais atsigere kavos ir susveite Lialios sumustinius patenkinti pajudejome i tolimesne kelione. Vazevome siaurais keliukais tad vaizdai tikrai lepino aki o misko gaivus kvapai kuteno nosi , na ispudziai nuostabus. Privazeve Vårberg aplankeme Neda su Vaida. Vaida pavaisino kava uzkandome ka turejome atsipute truputi pajudejome tolyn. Privazeve Göteborga supratome kad Rolis (Lala) mums norejo parodyti pati miesto centra ir Göteborgo merginas todel ivede mus i pacius kamscius, prakaitas pyle besistumdant kamsciuose ir ieskant isganingo issokimo i magistrale, cia ir Giedrius laiko veltui neleido vis signalizavo ir siuntinejo oro bucinukus visoms sutiktoms merginoms, jos aisku su sypsena veiduose atsakinejo tuo paciu.Pagaliau issiverze i automagistrale pajudejome link Vaido. Privazeve Melleroda jau buvome nuvarge,bet siltai sutikti Vaido namuose su saltu alumi ir puikia vakariene atsigavome.

Prie musu prisijunge Tomas. Pavalge ir isikure dar ilgai plepejomes prie zidinio (prie +25 lauke)

Pabude ryte buvom pakviesti prie pusryciu stalo Vaidas su Lena jau buvo isvire skanios kopustu sriubos. Pasivazineja po Mellerod apylinkes, pamate ispudingus sliuzus pajudejome link Oslo.Misko keliukai ispudingi , prabego didelis briedis , issigando matyt motociklu griausmo,toliau serpantinais tai kilom tai leidomes. Ivazeve i Oslo mus pasitiko Vitas su zmona. Nuvazevome i Holmenkollbakken musu lauke didelis burys Norvegijos motociklininku.Susipazine aplankeme muzieju ir pajudejome link kalno ( spirales).Tai buvo ispudinga vieta.

Vakarui artejant pajudejome link Kongsberg paskutinio tasko.Kolona judejo tuneliais vaizdas ir garsas buvo ispudingas. Vaidas vaziavo automobiliu kaip jis mums pasakojo nuo motociklu griausmo tunelyje masinoje ausis tiesiog skaudejo. Pasitiko mus moterys su Lietuviska duona lasinukais ir brendziu.Isikure,susedome prie stalo,pradejome bendrauti radome draugu pazystamu,vaizdas is sodybos ispudingas.Uzvalge iteikem organizatorems dovana nuo Svedijos motociklininku ir LBS Skones Valdybos.Prasidejo moto turnyras,Norvegijos Lietuviai buvo geresni nei mes. Na galima ir suprast mes po keliones o jie gi pailseje, bet musu Gintaras nugalejo dar niekat negirdetoje rungtyje. Nuo jo motociklo dviese vienu kartu prisidege cigaretes . Iteikem priza daugiausiai nuvazevusem motociklininkui tai musu Olegas. Po to pirtis ir vaikiska baseinas 20cm gylio (linksma).Pasimaude usikureme lauza,prasidejo sokinejimas per lauza Giedriaus(Lialia)suoliai buvo patys ispudingiausi. Po naktinio selsmo ir trumpo miego visi sukilome rytiniai sriubai.
Susirinke savo manta su gailesciu sirdyje kad iseigines tokios trumpos pajudejome,link namu. Usukome pas Manta, ikalem po kruzeli kavos ir palydeje mintimis norvegijos grozi pasukome i Skånes krasta. Kelione buvo puiki 3 dienos ant motociklo be moters. (ar gali buti geriau) Privazeve Vårberg pradejo lyti , na bet kelione be lieytaus beveik ne kelione cia tas pats kaip duona be druskos. Gryzome nuostabai pailseje gaila kad vasara i pabaiga. Na niekis kita met sturmuosime Norvegija toleliau. Aciu Norvegijos motohebrai uz silta priemima.Dekojame visiems dalyvavusiems kelioneje.Iki kitu pasivazinejimu!

Svedijos motociklistai.
2012 Rugsėjo 4 20:37 redagavo Almantas 2012 rugsėjo 4 20:37
#46

Na na foto prasom prisegti (+)
2012 Rugsėjo 4 21:06 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!