Bendrosios diskusijos » DynoJet Kit ir Dyna PowerCommander
Narys
250cc |
pirmas linkas abejotinas, negirdetas gamintojas, o pegasu skirtingu daug yra. tai kaip zinot dabar kuriam cia konkreciai, nes metai nenurodomi.. :/ antram irgi metai nenurodomi, o ir nusipirkt neimanoma, nera mygtuko add to card sikna krc, tai jei nuo bmw f650 man netiks, pinigai i bala.. zinoma dar galima grazint.. nesekas..
2010 Kovo 21 15:52
|
Gatvinis
500cc |
Turiu power commander III, nuo daužto suzuki gsxr. Gal kam reikia?
2010 Rugpjūčio 8 20:34
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Sunkiasvoris
500cc |
Sveiki. Turiu Power Comander III. Galvoju det i savo VTX1800, bet ar bus is jo kokia nauda, jei dusles ir oro filtras standartiniai? O jei dusles ir oro filtras "padidinto pralaidumo", reikalingas power comanderis, ar nebutinai? Dekavoju uz atsakymus
2012 Gruodžio 17 18:20
|
Narys
1000cc |
Jei padidinto pralaidumo ismetimas ir oro filtras - comanderis butinas. Kaitaip gausi minusa, o ne pliusa. Trauka gali net sumazeti, liesinsi misini cilindruose, dides kuro degimo temperatura ir su tuo bus visos sekancios pasekmes. Prie betkokio rinkinio yra toks smulkutis prierasas kaip: norint maksimalaus efekto...ir t.t. Ant ziklioriu komplektu/power comanderiu yra prierasai/nurodymai ka ir kaip daryti, ka deti, kaip reguliuoti esant tam tikriem patobulinimam. Yra ir stock variantas, yra su ismetimu ir filtru...O yra ir maksimalus variantas - ismetimai, filtrai,paskirstymo veleneliai. Visada galima likti prie standartinio komplekto ir deti comanderi, bet galios padidejimas manau nesieks net 10%. Tai bus juntama, bet...Vien uzdejus didesnio pralaidumo ismetimus tu leidi komanderiui siekt visai kitu rezultatu, ir nuo stock varianto manau prieaugis galios gali skirtis net dvigubai. Juk ir auto chip tuningas visada yra su minimaliu variantu, t.y. nelupant lauk katalizatoriu ir pan. Bet prieaugis galios bus minimalus. O kai vazineji su cruizeriu ir truksta galios, reiskias laikas prikt sport bike. Pigiausias variantas.
2012 Gruodžio 17 21:09
|
Sunkiasvoris
500cc |
hm... galios tai uztenka, tiesiog yra mocas su filtrais ir duslem ir PC, is kurio galima toki issimti ir isideti sau... bet jei nukentes tas, i skurio isimama ir naudos bus maziau, nei pridaryta bedos, tai turbut teks palikti taip kaip buvo... O gaila...
2012 Gruodžio 17 21:44
redagavo aciputes 2012 gruodžio 17 21:45
|
Narys
1000cc |
Perdedant visų pirma mocas turi būti toks pat (modelis). Antra - PC puslapyje yra nemažai map'ų pagal įvairius parametrus daugeliui motociklų, kurie tinka ne visu 100%, bet daugmaž bus gerai, nes kur tu čia rasi tą Dyno stendą. Galima ir per forumus paieškot su panašiu išmetimu ir oro filtrais - žmonės pasidalina. Žiūrėti, kad būtų panašaus jūros lygio vietovėj. Sužinok kokios dūdos ir kokie oro filtrai ir persidėk, o map'ą PC surasi internete. O tą iš kurio išimi grąžink į gamyklinę būklę ir niekas nenukentės. Iš savo moco sudėk gamyklines dūdas ir oro filtrus. Ir oro dėžę, jeigu filtrai kūginiai ir užmauti tiesiai ant skylių.
2012 Gruodžio 18 00:09
|
Lenktyninkas
600cc |
Sveiki, GSXR1000 K6 Yoshimurą išmetimas, K&N sport filtras, ar pasijustų efektas įdėjus power commanderį? Beja dėsiu žvaigždę +2 dantukus, tad, kiek žinau tai ir prideda traukos
2012 Gruodžio 18 13:14
|
Narys
1000cc |
Jausis jausis, tikrai jausis. Tik aisku jei nepagailesi pinigiaus ir sureguliavimui tvarkingam. O del zvaigzdziu, tai protingesnis variantas yra +2 gale ir -1 priekyje. Efektas bus tolygus mazdaug +5 gale. Vien du dantys ant galo mazai ka duos, nebent tu motocikla pazisti kaip savo pirstus ir reguliuojiesi konkreciai trasai. Dar pasidomek, paskaitinek uzsienio forumus, kaip pavaru dezes reaguoja i mazesne priekine zvaigzde. Prisipazinsiu, superbike ne mano sritis, bet kitose kategorijose yra modeliu, kuriu pavaru dezes tiesiog netoleruoja tokiu deriniu, butent kai dedama priekyje mazesne zvagzde.
2012 Gruodžio 18 18:03
|
Narys
900cc |
suzukis toleruoja viska (cia apie zvaigzdes). prieki tikrai uzsidek +1. beje, traukos del pakeistu zvaigzdziu nepadauges,t.y. ag nebus daugiau Reguliuot vienareiksmiskai reikia, kaip ir det PC. Manau, kad arkliu nelabai pajausi, bet motociklas bus tolygus. O sita tolyguma labai net pajausi.
2012 Gruodžio 18 18:36
|
Sunkiasvoris
500cc |
Kaip tik nenoriu tiuninginiu dusliu, garso man papildomo visai nereikia. Reiks palikti taip kaip buvo. Bus geras mocas pardavimui su tiuningu.
2012 Gruodžio 18 20:48
redagavo aciputes 2012 gruodžio 18 21:14
|
Lenktyninkas
600cc |
Bet juk prarasi daug maksimalaus greičio, jei gale gausis +5. Kiek girdėjau per akis užtenka gale +2 Ačiū už komentarus to ir reikėjo, kad nuo kokių jau nepamenu net, gal 250km/h tos galios kiek pritrūksta. Norėtųsi, kad iki top speed suktusi tolygiai. Ačiū, jei finansai leis būtinai dėsiu comanderį ir statysiu ant dynojet stendo.
2012 Gruodžio 19 00:53
|
Narys
1200cc |
-1 priekyje ~ +2.5 gale Didinant pagreiti visada prarasi maksimalu greiti
2012 Gruodžio 19 01:33
It comes after years going both ways
|
Narys
1000cc |
O kiek jau tuo maksimaliu greiciu yra vaziuojama? Ar greicio rekordu sieki? Ar pries draugus bus nepatogu, jei rodykle "neuzsilaus" iki 299km/h? Galiu pasakyt,kad su tokiu deriniu tas greicio praradimas yra minimalus, o efektas vaziuojant maziasniais greiciais tikrai juntamas buna. Yra dar vienas niuansas kodel daroma -1/+2, nes toks derinys leidzia grandinei nepersislinkti. T.y. uzdejus tik gale didesne zvaigzde grandine su slaiuzikliais tempiasi, gali tekt pridurt koki nareli. Bet cia irgi nuo motociklo modelio daznai priklauso. O del komanderio, sakyta jau daugybe kartu, ji reiktu det ne tada kai lieka pinigu, o krapstyt paskutinius ir nusipirkt. Ne tik del galios, bet ir del "sveikos" variklio gyvensenos. Nepatingesiu dar karta sita beletristika parasyt. Variklis yra didele galinga pompa. Per viena gala siurbia, per kita ismeta. Kad isiurbtas misinys degimo metu liktu ten kur jam ir dera (degimo kameroj) ismetimo sistema projektuojama taip,kad joje susidarytu tam tikras pasipiresinimas, slegis. Lygiai tas pats ir su isiurbimu, filtras ir deze paskaiciuota isiurbti tam tikra kieki oro. Uzdejus kita ismetima, kuriame beveik nera to pasipriesinimo, ir oro filtra kuris turi dvigubai didesni pralaiduma, tu padarai ka? oro patenka daugiau, o negana dalis kuro dar ir islekia pro ismetima, nes jo niekas nestabdo. Tam procesui pastatyt vel i pradine padeti reikia i cilindrus paduot daugiau kuro. Nepadavus kuro degus misinys uzsiliesina (daug oro,mazai benzino). Liesas misinys turi aukstesne degimo temp., dega ziedai, svyla voztuvai, stumokliai, kencia zvakes.
2012 Gruodžio 19 10:23
|
Keliauninkas
800cc |
Užtat smarkiai sumažini CO kiekį išmetime ir tausoji aplinką
2012 Gruodžio 19 10:36
|
Sunkiasvoris
500cc |
o moco kompiuteris neskaiciuoja kaip jam reikia dirbti gavus papildomo oro? Kalba butu apie vtx.
2012 Gruodžio 19 10:38
|
Narys
900cc |
jei noresi neprarast maksimalaus greicio, zvaigzdziu keist nereiketu. Nes bent koks perdavimo pakeitimas didinant gala ir mazinant prieki, itakoja maks greiti!
2012 Gruodžio 19 10:48
|
Keliauninkas
800cc |
Kiek teko ardyti savo nemačiau kažko panašaus į oro masės matuoklę, taip kad greičiausiai ECU nemato padidėjusio oro kiekio, nebent per lambda zondą, jei toks dar yra. Kažkada pats norėjau spresti tokią pačią problemą pareguliavus droselinės sklendės padėties daviklį bet ten jis prisuktas spec. varžtais kurių jau nebeatsuksi.
2012 Gruodžio 19 11:11
|
Narys
1000cc |
Cia kaip ir auto, priklauso nuo modelio, nuo irangos kiekio, nuo davikliu ir t.t. Kazkiek kompas pasiraguliuoja ir pagal lambda zondus, bet ne iki tokio kritinio lygio. Pvz pilnos sportines ismetimo sistemos aplamai eliminuoja lambda zondus. O ir neeliminavus, sportinis ismetimas yra tokio pralaidumo,kad lambda zondas nelabai "bemato" tos realios situacijos, viskas ten juk kiaurai eina. Kompas kura pasireguliuos tarkim esant saltesniam orui ar pan. Bet tas yra minimaliai. Uzdejus laisvus ismetimus jis tikrai tvarkos pats nepasidarys. Nors daugeliui automobiliu juk daroma chip tuning to paties kompiuterio, nejungiant jokiu papildomu moduliu, tiesiog irasomas kitas map'as ir viskas...Neesu didelis elektroncikas, todel negaliu pasakyt kodel motociklas tas nedaroma. Gal cia tik didelis reklamos indelis power comander ir panasios irangos gamintoju. Gal vistik ir tie standartiniai ECU yra programuojami, man net paciam tas idomu. Gal koks elektronikas mums cia pakomentuos sita reikala. Nes pvz daugelis naujausiu cross, supermoto motociklu jau turi sita galimybe ir labai paprastai tas daroma, net iki tokio paprastumo,kad yra USB lizdas, ir per pora sekundziu gali pats susikelt nauja map'a. Netgi teko matyti supermoto lenktynese kaip per ECU map'us yra padaroma rato prabuksavimo sistema.
2012 Gruodžio 19 11:24
|
Narys
1200cc |
Anksciau reikejo pirkti taip vadinama gamyklini "Kit ECU" su laidynu, kai buvo noras pasidaryti rimtu pakeitimu valdymo blokui(ECU). Dabar jau daromi vadinami "reflash" t.y. perraso "softa" gamykliniam valdymo blokui ir jei yra noras uz papildoma(nedidele) suma galima isigyti iranga su kuria savo rankom galima koreguoti visus parametrus kuriuos valdo valdymo blokas
2012 Gruodžio 19 12:54
It comes after years going both ways
|
Narys
600cc |
Kodėl gi ne? Įpurškimo kompas žino įsiurbimo kolektoriuje slėgį, temperatūrą ir rpm = pratekantis oras. O pakeitus išmetimą pasikeis ir suderintas išmetimo darbas - ir be dynostendo gerai nelabai sureguliuosi. Tiek kad gamykliniai map'ai darome su atsarga purkštukų paklaidom/ skirtingam kurui ir 9 atvejais iš 10 per liesas mišinys nebus.
2012 Gruodžio 19 23:23
|
Sunkiasvoris
500cc |
tai va, ka as noreciau tiksliau suzinoti. Ar is vtx1800 su kn filtru ir pagerintom duslem isemus power comanderi bus blogiau ar kompas pats susireguliuos? Teorija aisku, bet idomu kaip yra tikrai ir su siuo modeliu.
2012 Gruodžio 20 09:23
|
Narys
1200cc |
Kai yra sudedamas Power commander, tai kuro koregavimas vyksta per ji ir is jo ECU gauna signalus kiek kuro purksti. Jei yra sudetas PC III, tai niekas automatiskai nesikoreguos i ji yra ikeliamas taip vadinamas "map" pagal kuri valdymo blokas uzduoda darba varikliui. Turi buti sudetas PC IV + autotune jei yra noras, kad koreguotusi automatiskai
2012 Gruodžio 20 15:53
It comes after years going both ways
|
Narys
500cc |
Suprantama informacija apie žvaigždžių prieky-gale santykį. http://www.jtsprockets.com/fileadmin/files/jtgearratio.pdf
2012 Gruodžio 20 15:56
|
Narys
1000cc |
Vice Versa - komanderis dedamas tarp ECU ir purkštukų, t.y. perima signalus iš ECU + oro sklendės daviklio ir perduoda savo signalus į purkštukus.
2012 Gruodžio 20 21:51
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |