Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Vairas ar clip-on´ai vingiuotam kely?

| 2013-02-13 Edvardas | 15/7150 žinut.
 
 


 
Krapštukas
1100cc *****
#1    

Vairas ar clip-on´ai vingiuotam kely?

Gal yra bandziusiu ant superbike ar sport touring uzdeti klasikini vaira? Kokie pasikeitimai vaziuojant siauresniam uzmiescio kely? Ar motociklas lengviau ir tiksliau keicia kryptis esant mazesniam greiciui (maziau nei 70km/h)?

Kiek suprantu, clip-on´ai sutverti vardan aerodinamikos, kad butu imanoma pasiekti greiti didesni nei 250km/h. Ir jauciu jog visa tai manevringumo saskaita. Retai kada virsiju 160km/h, visada patikdavo vaziuoti kuo vinguotesniais keliais, bet kai persedau ant 250kg sport- touring´o, vingiai patapo kancia, o platus tiesus kelias kaip issivadavimas :) Taigi, ar verta det iprasta vaira ne del komforto, bet del lengvesnio ir tikslesnio valdymo- ar tai duos norima rezultata?
2013 Vasario 13 01:04 redagavo Edvardas 2013 vasario 13 01:17
Narys
500cc ***
Avataras
#2    

http://youtu.be/qgt3GVugB2A va cia manau geras pavyzdys, kaip vairas keicia manevringuma, nes labai abejoju ar su standartiniu vfr vairu (aukstesniais siek tiek clip-onais) taip lengva butu.

va cia dar su sport tipo mocu http://youtu.be/XCGaQMgkzw8 .
2013 Vasario 13 16:51 redagavo forsmajoras 2013 vasario 13 16:52
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#3    

Citata:
Cituoju: forsmajoras
http://youtu.be/qgt3GVugB2A va cia manau geras pavyzdys, kaip vairas keicia manevringuma, nes labai abejoju ar su standartiniu vfr vairu (aukstesniais siek tiek clip-onais) taip lengva butu.

va cia dar su sport tipo mocu http://youtu.be/XCGaQMgkzw8 .


Kad cia vairuotojai sveriantys kaip mano viena koja :D
2013 Vasario 13 19:11
Donoras
1100cc *****
Avataras
#4   -2 / +2  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Gal yra bandziusiu ant superbike ar sport touring uzdeti klasikini vaira? Kokie pasikeitimai vaziuojant siauresniam uzmiescio kely? Ar motociklas lengviau ir tiksliau keicia kryptis esant mazesniam greiciui (maziau nei 70km/h)?

Kiek suprantu, clip-on´ai sutverti vardan aerodinamikos, kad butu imanoma pasiekti greiti didesni nei 250km/h. Ir jauciu jog visa tai manevringumo saskaita. Retai kada virsiju 160km/h, visada patikdavo vaziuoti kuo vinguotesniais keliais, bet kai persedau ant 250kg sport- touring´o, vingiai patapo kancia, o platus tiesus kelias kaip issivadavimas :) Taigi, ar verta det iprasta vaira ne del komforto, bet del lengvesnio ir tikslesnio valdymo- ar tai duos norima rezultata?


tai gal neteisingai vairuoji motociklą tiesiog? nežinau aišku apie kokius vingius kalbi, bet realiai vairo sukiojimas yra minimalus, mėtai svorį daugiau, ir skirtumo nelabai yra koks tas vairas :)
2013 Vasario 13 20:01 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
800cc *****
Avataras
#5    

idomu kokiu tikslu 600rr stabdziu rankenele taip sureguliuota, ar del patogumo, ar kad uzspaudus iki galo stabdytu be blokavimo.
2013 Vasario 13 20:56
Krapštukas
1100cc *****
#6    

Siaip technika vairavimo kaip ir aiski, counter steering, body positioning ir t.t. Zinoma, praktikuotis ties visu tuo per daug nebuna.
Esme gal tame, kad pries tai vaziavau su 250cc supermoto ir 250cc maxi-scooter su 12 coliu ratais, kurie valdesi kaip dviraciai. Gal noriu to, kas nera pasiekiama. Del to ir idomus isbandziusiu placius vairus, komentarai.
O siaip kas nepatinka- tai koks nepaslankus keisti trajektorija motociklas yra pries ivaziuojant i posuki ir kokia nenuspejama trajektorija motociklas isvaziuoja is posukio. Pavyzdziui po staigiu S formos posukiu norisi nulipt ir pergalvot kas cia ivyko :D
Beje, dar gal galima kaltint taip besidevincia BT021 priekine padanga http://www.goraiders.org/bike/forumpics/misc/021FrontA.JPG bet pavasary vietoj jos keliauja nauja BT016 pro, gal tai pataisys situacija.
2013 Vasario 13 21:00
Donoras
1100cc *****
Avataras
#7    

na supermoto kiek kitaip valdosi, man atrodo ten arčiau krosinio motociklo tiek posukių ėmimas tiek visa kita :) įtariu tiesiog neperpratai valdymo :) pabandyk tiesiai važiuodamas greitai "pakeitinėt juostas" counter steering pagalba :) aišku blogos padangos taip pat prideda valdymo subtilybių :)


Citata:
Cituoju: robertass
idomu kokiu tikslu 600rr stabdziu rankenele taip sureguliuota, ar del patogumo, ar kad uzspaudus iki galo stabdytu be blokavimo.


tu apie ką? :)
2013 Vasario 13 21:21 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
800cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: devil^racer
na supermoto kiek kitaip valdosi, man atrodo ten arčiau krosinio motociklo tiek posukių ėmimas tiek visa kita :) įtariu tiesiog neperpratai valdymo :) pabandyk tiesiai važiuodamas greitai "pakeitinėt juostas" counter steering pagalba :) aišku blogos padangos taip pat prideda valdymo subtilybių :)

Citata:
Cituoju: robertass
idomu kokiu tikslu 600rr stabdziu rankenele taip sureguliuota, ar del patogumo, ar kad uzspaudus iki galo stabdytu be blokavimo.


tu apie ką? :)

http://www.youtube.com/watch?v=XCGaQMgkzw8&feature=youtu.be
 
2013 Vasario 13 21:43
Narys
600cc ****
Avataras
#9    

eina sau... jo, pradžiai, būtų gerai kokioj švarioj aikštutėj pasimokyt važiuot, o tik po į gatves.
2013 Vasario 14 13:09 USM Racing Team www.usm.lt www.dropshop.lt
Krapštukas
1100cc *****
#10    

Teoriskai jau kaip ir radau savo beda.. neteisinga sedesena. Prisiskaites neteisingos info sededavau ant sedynes vidurio arba galo, ko pasekoje budavo nepatogu kojomis apglebt bako. Taip pat per staciai sededavau, pilvu bako neliesdavau del ko tik pedomis ir keliais budavau isitvirtines prie motociklo- tas tikrai stabilumo jausmo nepridedavo.
Paskaites kaip reikia sedet ant sportbike, siandien garaze pabandziau pasimatuot. Pasaka :) Sedziu per 2cm nuo bako, slaunys patogiai apspaudzia baka, pilvu gulu ant bako lipduko, kuna permetu i sona ir galva virs galinio vaizdo veidrodelio. Nors anksciau atrode, kad rankos horizontalios, bet dabar kai virsutine kuno dalis persimete i motociklo prieki, iskart pradejau jaust kad turiu pilna kontrole vaire. Kita savaite pranesa +8, laukiu nesulaukiu ismegint.

Tik dar neaiskumas, apie kuri mazai randu info, o ir nuotraukas ziurint matau dviprasmybe- ar isorine alkune posuky turi remtis i baka?
2013 Vasario 20 02:37 redagavo Edvardas 2013 vasario 20 02:46
Narys
1000cc ******
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: Edvardas

Tik dar neaiskumas, apie kuri mazai randu info, o ir nuotraukas ziurint matau dviprasmybe- ar isorine alkune posuky turi remtis i baka?

Gal cia rasi.
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.2861.page-2.html#p....
2013 Vasario 20 10:21
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#12    

Vairas ir tik vairas visiems motams kas nevazineja ne daugiau 200km h. Pimponai sukurti tik didziuliam greiciui ir pagrinde del aerodimnamikos, bei patogios sedesenos prie didziuliu greiciu, nes tais didziuliais greiciais vaziuojant jau tikrai nebenaudojamas realus vairavimas vairo pagalba, o motas valdomas jau guldymais ir tt.
Taipogi mazu greiciu vaziuojant nereikia gulet, nes nera pasipriesinimo, taigi pimponai vel nereiklaingi ir daug patogiau ir saugiau jausies normaliai sededamas. Gulima pozicija tikrai nera ta kuria tvirtai laikaisi. Juk ir fizini darba dirbdamas neguli i rieki palinke, o isitaisai kuo patogiau.
Paprasti praktiniai pavizdziai- paimk briedi uz ragu akiu plote ir uz ragu galu mazdaug 80cm(tai optimaliausia splotis jegai paskirstyti) ir kaip manai kada tu ji paguldysi?
Arba pasimk krosini mota, pavaziuok rata su vairu, o paskui vaira nuimk ir megink laikydamasis uz stakanu(panasu kaip pimponai)apie komforta nekalbesim, nes aplamai nebus imanoma pavaziuot.
Sia tema net nera ko diskutuot.
Net auksciau pridetame video zmogus varzyboms usidejo vaira, kad galetu vairuot. Be vairo nepavairuosi, o kliponai tikrai ne vairas.
2013 Vasario 20 12:10 redagavo mune23 2013 vasario 20 16:35 Mune
Narys
250cc **
Avataras
#13    

Countersteering - speed, position, gear va tau vairas pagrindinis
2013 Vasario 20 13:36
Narys
400cc ***
#14    

nereikia nei 200km/h vaziuok iki 100km/h ir paziuresiu kaip tu vaira sukineji :) .del patiogios sedesenos tai taip su vairu patogiau cia jau net nereikia gincytis
2013 Vasario 20 14:12
Krapštukas
1100cc *****
#15    

Neistveriau ir siandien pasibandziau pavaziuot :) Visgi sakyt, kad jausmas toks kad motociklas numete 100kg, butu maza :D
Vingiai, kurie anksciau nesuteikdavo pasitikejimo vaziuojant 80km/h, siandien lengvai buvo pravaziuoti 100km/h, ir su tokiu lengvumu, jog atrodo kad prie aukstesnes temperaturos, jie lengvai butu iveikiami ir 120km/h. Ir supratau ka reiskia "feedback from front tyre".
Nuostabu ka padaro 10cm pasislinkimas sedyne :)
2013 Vasario 20 16:03
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: donce gsxr
nereikia nei 200km/h vaziuok iki 100km/h ir paziuresiu kaip tu vaira sukineji :) .del patiogios sedesenos tai taip su vairu patogiau cia jau net nereikia gincytis

Ne ta omeny turejau, norejau pasakyt kad iki tokio greicio vaziavimui su vairu nera diskomforto ir kad tik vazinejimui didesniais greiciai reikia kliponu, nes to jau praso vejo gusiai.
2013 Vasario 20 16:34 Mune
Zzx
Narys
400cc ***
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Neistveriau ir siandien pasibandziau pavaziuot :) Visgi sakyt, kad jausmas toks kad motociklas numete 100kg, butu maza :D
Vingiai, kurie anksciau nesuteikdavo pasitikejimo vaziuojant 80km/h, siandien lengvai buvo pravaziuoti 100km/h, ir su tokiu lengvumu, jog atrodo kad prie aukstesnes temperaturos, jie lengvai butu iveikiami ir 120km/h. Ir supratau ka reiskia "feedback from front tyre".
Nuostabu ka padaro 10cm pasislinkimas sedyne :)


Siandien pravaziuot? :D nebent ne LT gyveni :)
2013 Vasario 20 17:04
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Ne LT, bet 0 laipsniu temperatura, saule sviete, kelias sausas :) Sildomos rankenos nepamaisytu pravaziavus 30km :)
2013 Vasario 20 17:18
Donoras
1100cc *****
Avataras
#19    

Mune, teisingai sėdint nėra ten kažkokio tais nuovargio, vat kai neteisingai bandoma guldyt į posukius, tada trasoj 3-5 ratai, ir jau visi šlapi grįžta, po sunkaus fizinio darbo :)
2013 Vasario 20 19:34 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#20   -1  

Nesusikalbam.... Na esme ta kad viskam sava paskirtis ir sedesena. As apie tai kad dideliu greiciu, pvz 280 su vairu kaip nori rangykis, ilgai nepavaziuosi, nes nebus kur ranku det. O jai vazinet tik letai, tai kliponai visai nereiklaingi. Nugi atvazinejes as ir su tais ir su tais pakankamai, skirtumus galiu realiai apibudint, ne tik teoriskai.
Siaip pamascius kazi ar daug cia forume yra zmoniu tiek stazo turinciu. :V
2013 Vasario 20 22:08 redagavo mune23 2013 vasario 20 22:12 Mune
Narys
600cc ****
#21    

Nuo žmogaus taip pat priklauso... Dažnam nuo sportbaikų riešus skauda, man pvz virš 100km/h su street'u važinėjant rankos pavargdavo - pūsdavo...
2013 Vasario 21 00:04
Narys
500cc ***
Avataras
#22   +1  

riesam labai daug itkos turi dtsbdziu/sankabos rankeneliu sureguliavimas, jei tik yra tokia galimybe.
2013 Vasario 21 08:23
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17