Motomanų Diskusijos » Remontas » Atrodo jog sudroziau Honda VT1100C2 sankaba (?) Tema užrakinta

| 2013-06-11 Decoy | 7/5017 žinut.
 
 


 
Narys
1100cc *****
#1    

Atrodo jog sudroziau Honda VT1100C2 sankaba (?)

Sveiki,

Vazineju 2001m Honda Shadow VT1100C2 Sabre
2 metai/sezonas.
Jeigu ne kamsciai, cruiseriu vazinejau greitai.

Na o dabar prasideda teksto siena, siandienos istorija.
Is anksto atsiprasau.

Vakar vakare smagiai pasivazinejau pro lazdynu ruka, ~30km palaksciau ir cia ir ten, siandien is ryto tvarkingai nuvaziavau i darba, o per pietus turejau nulekti paimti stabdziu kaladeliu. Kaip visada - viskas super.

Pravaziavus kilometra ar du per kamscius ir isriedejus i laisva juosta, davus gazo pastebejau kad motociklas kazko nebetraukia kaip buvo pries kelias valandas. O laikant rankena ji aiskiai 'stumdo' (tai traukia tai sekunde nebetraukia), nepriklausomai nuo pavaros. Pirma ir antra, aisku, jautesi geriausiai, nes gaunasi didziausios apsukos. Tecioj ir auksciau - tragedija. Pagal pojuti, galingumas nukrito procentu 30-40.

Siaip bei taip avaziavau iki vietos (Ogmijos "automobiliu miestas"), palaukiau pusvalandi kol motociklas ataus. Nusprendziau patikrinti tepalu lygi, pastbejau kad aplink matuokli dregna ir prilipo nemazai smelio, bet nieko nelasa (jokiu salu nei garaze, nei aikstelej prie darbo). Ikisus i anga nuvalyta lygi, istrauktas buvo visiskai sausas. Issigandes nubegau i salia esanti motul shopa, nupirkau litra 10W40, visa supiliau. Po 5 min atsirado minimali norma. Pravaziavau keleta metru pirmin-atgal, pasirode kad kazkas pagerejo, bet toli grazu nevisai. Del viso pikto nupirkau antra litra ir isvaziavau atgal i darba - dinamika akivaizdziai pagerejo.

(Tepalus keiciau praeito sezono gale, bukle tikrinau pries 2 men, uzsikurus po ziemos)

Tesiant siandienos istorija:
Atvaziavus i darba (5km~) pastebejau kad duslintuvai spjaudos juodais dumais :| . Uzgesinau, palikau kaip yra. Gryzau po 30 min patikrinti tepalu lygi - jo vel neradau. Is antros motulo bonkes ipiliau 250-300 ml~, po 5 min lygis vel atsirado. Isejau dirbti.

Po darbo vel patikrinau lygi - matyt viskas pilnai nusistovejo ir lygis pasidare maksimum ir kazkiek daugiau. Kaip sakoma, kartina Repina - "atvaziavom".

Uzsikurus, saltas motociklas dirbo tik pilnu podsosu, kratesi, "saude" juodais debesiais (aisku ne taip ziauriai, kaip Volvo dizeliai, bet matesi iskart virs sviesaus asfalto). Karta pastebejau net ugnies :O , bet gal cia as pats persistengiau "testu".

Skaudancia sirdim gryzau i garaza (apie 5km~). Neuzgesintas motociklas nenorejo ijungti lasiva pavara. Pavyko ja pagauti tik gerai pasistengus. Nors ir susiles, jis dirbo tik su pilnu podsosu, o pagal garsa - pilnas atsuktas podsosas itartinai jautesi tarsi atsuktas tik iki puses. Gazuojant, motociklas smarkiai spaudes/saude (net , dirbo netolygiai.

Garaze palaukiau 15-20 min~, vel patikrinau lygi - po paskutinio karto nieko nepasikeite, lygis= siektiek virs maksimumo. Issukau zvakes: visos tamsiai-rudos/juodos, bet daug grazesnes nei senos, keiciant pries savaite. Nors pagal manuala viskas gerai, vistiek pavaliau metaliniu sepeteliu (kaip nurodyta), isukau atlgal.

Uzkurus laisvoj pavaroj - viskas dirba graziai praktiskai be podsoso, niekas nebesaudo kad ir kaip gazuojant. Taciau tik ijungus pavara (laikant sankaba) motociklas pradeda dirbi sunkiau net pilnu podsosu, nors po zvakiu tikrinimo - visiskai nebesaudo. Atgal i neutralia pereiti atsisako, tiksliau arba pasikankinus, arba pats persoka is antros. Isjungus varykli - pavaros vel junginejasi idealiai. Keiciant dirbancio motociklo pavaras laikant sankaba - motociklas visiskai nejuda ir nedreba (tik ijungus pirma - metalinis "smugis", bet tas yra visur ka tik teko bandyti)

Garaze, karstas varyklis, atrodo dumu nebeleido - tikrinau pridejus balta lapa, jis visai netamseja. Toks jausmas kad zvakiu apziura kazka siuo atzvelgiu pagerino, arba varyklis isspjove pernelyg dideli tepalu kieki (ar tai isvis imanoma?)

Anksciau irgi buvau pastebejes, kad uzkurus motocikla, saltas - kazkiek juodu dumu mesdavo kas karta, bet po minutes jau dirbdavo graziai.

Eksperimentus tesiu rytoj.

Klausimai:
1) Ar sankabos gedimas (del bendru tepalu) gali itakoti varyklio darba - butent dumu buvima?
2) Ar yra kazkokie budai paganyti motocikla be serviso pagalbos, kad patikslinti gedima?
3) Gal kazkas galetu rekomenduoti ne pati brangiausia servisa kuris galetu atlikti sazininga diagnostika?

Aciu!
2013 Birželio 11 22:02
Narys
1200cc ******
Avataras
#2   +1  

1) Gali, bet...
2) Service manual turi 90% atsakymu. Isleisk tepalus ir pasiziurek kiek ju ten yra. Taip suzinosi ar variklis degina tepalus. Juodi dumai - daugiau kuro nei reikia. Gal ten melyni dumai? Ar tinkamo modelio zvakes yra isuktos? Kas su karbiuratoriais?
Isardyk sankaba ir palygink tai ka pamatysi su tuo kas rasoma service manual. Matuoji kompresija; placiau apie tai bus parasyta service manual.
3) Sekmes
2013 Birželio 11 22:23 It comes after years going both ways
Narys
1100cc *****
#3    

Dumai juodi, ne melyni.
(Visai pamirsau kad nuo alyvos jie kitos spalvos, nors tiek gerai)

Zvakes tinkamos 100%, isrinktos pagal Hondos part numberius. Ne originalas, bet ju OEM gamintojo standartas.

Nesu mechanikas, ardyti sankabos ar reguliuoti karbiuratoriu nepajegsiu. Tad ieskosiu normalaus mechanko.

Del tepalu, tikrai taip, reikes ta atlikti artimiausiu metu.

Aciu uz patarimus :-)
2013 Birželio 11 22:31 redagavo Decoy 2013 birželio 11 19:33
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#4    

Nemanau kad tos dvi bedos susijusios: prabuksuojanti sankaba ir dumai neturetu buti susije. Susitvarkyk sankaba tada bus galima pazuireti cilindru tinkama veikima (zvakes, kompresija - stumokliu ziedai, karbiuratorius ar degimas...) zodziu geri specai servise manau greitai pasakytu kur suo pakastas. Kantrybes laukiant remontuojamo moto :)
2013 Birželio 11 22:54 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Donoras
1100cc *****
Avataras
#5    

sankaba trosinė ar hidraulinė?
2013 Birželio 11 23:09 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Auksarankis
900cc *****
#6    

Citata:
Cituoju: Decoy
Sveiki,


Pravaziavus kilometra ar du per kamscius ir isriedejus i laisva juosta, davus gazo pastebejau kad motociklas kazko nebetraukia kaip buvo pries kelias valandas. O laikant rankena ji aiskiai 'stumdo' (tai traukia tai sekunde nebetraukia), nepriklausomai nuo pavaros. Pirma ir antra, aisku, jautesi geriausiai, nes gaunasi didziausios apsukos. Tecioj ir auksciau - tragedija. Pagal pojuti, galingumas nukrito procentu 30-40.

Ikisus i anga nuvalyta lygi, istrauktas buvo visiskai sausas. Issigandes nubegau i salia esanti motul shopa, nupirkau litra 10W40, visa supiliau. Po 5 min atsirado minimali norma. Pravaziavau keleta metru pirmin-atgal, pasirode kad kazkas pagerejo, bet toli grazu nevisai. Del viso pikto nupirkau antra litra ir isvaziavau atgal i darba - dinamika akivaizdziai pagerejo.

(Tepalus keiciau praeito sezono gale, bukle tikrinau pries 2 men, uzsikurus po ziemos)

Tesiant siandienos istorija:
Atvaziavus i darba (5km~) pastebejau kad duslintuvai spjaudos juodais dumais :| . Uzgesinau, palikau kaip yra. Gryzau po 30 min patikrinti tepalu lygi - jo vel neradau. Is antros motulo bonkes ipiliau 250-300 ml~, po 5 min lygis vel atsirado. Isejau dirbti.

Po darbo vel patikrinau lygi - matyt viskas pilnai nusistovejo ir lygis pasidare maksimum ir kazkiek daugiau.

Uzsikurus, saltas motociklas dirbo tik pilnu podsosu, kratesi, "saude" juodais debesiais (aisku ne taip ziauriai, kaip Volvo dizeliai, bet matesi iskart virs sviesaus asfalto). Karta pastebejau net ugnies :O , bet gal cia as pats persistengiau "testu".

Skaudancia sirdim gryzau i garaza (apie 5km~). Neuzgesintas motociklas nenorejo ijungti lasiva pavara. Pavyko ja pagauti tik gerai pasistengus. Nors ir susiles, jis dirbo tik su pilnu podsosu, o pagal garsa - pilnas atsuktas podsosas itartinai jautesi tarsi atsuktas tik iki puses. Gazuojant, motociklas smarkiai spaudes/saude (net , dirbo netolygiai.

Garaze palaukiau 15-20 min~, vel patikrinau lygi - po paskutinio karto nieko nepasikeite, lygis= siektiek virs maksimumo. Issukau zvakes: visos tamsiai-rudos/juodos, bet daug grazesnes nei senos, keiciant pries savaite. Nors pagal manuala viskas gerai, vistiek pavaliau metaliniu sepeteliu (kaip nurodyta), isukau atlgal.

Uzkurus laisvoj pavaroj - viskas dirba graziai praktiskai be podsoso, niekas nebesaudo kad ir kaip gazuojant. Taciau tik ijungus pavara (laikant sankaba) motociklas pradeda dirbi sunkiau net pilnu podsosu, nors po zvakiu tikrinimo - visiskai nebesaudo. Atgal i neutralia pereiti atsisako, tiksliau arba pasikankinus, arba pats persoka is antros. Isjungus varykli - pavaros vel junginejasi idealiai. Keiciant dirbancio motociklo pavaras laikant sankaba - motociklas visiskai nejuda ir nedreba (tik ijungus pirma - metalinis "smugis", bet tas yra visur ka tik teko bandyti)

Garaze, karstas varyklis, atrodo dumu nebeleido - tikrinau pridejus balta lapa, jis visai netamseja. Toks jausmas kad zvakiu apziura kazka siuo atzvelgiu pagerino, arba varyklis isspjove pernelyg dideli tepalu kieki (ar tai isvis imanoma?)


Klausimai:
1) Ar sankabos gedimas (del bendru tepalu) gali itakoti varyklio darba - butent dumu buvima?
2) Ar yra kazkokie budai paganyti motocikla be serviso pagalbos, kad patikslinti gedima?
3) Gal kazkas galetu rekomenduoti ne pati brangiausia servisa kuris galetu atlikti sazininga diagnostika?

Aciu!



IMHO gedimai nesusije.

kiek galiu spresti-pasivazinejai kazkuri laika be tepalo,arba neteisingai matavai(uzgesinus reikia palaukti,kol subegs)juodi dumai-kazkas su kuru,ar jo misiniu negerai.jei smarkiai estu tepalus butu melyni.

aisku,jei vazinejai be tepalo -neisardzius niekas nepasakys kas ten pridirbta.

kas liecia sankaba,tai ar ten nera reguliavimo?is nupasakojimo aiskiai sankaba nepilnai isjungiama(neisispaudzia)-is cia ir prastas begiu jungimas/isjungimas ir apsunkes variklio darbas.
2013 Birželio 11 23:15
Narys
250cc **
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: devil^racer
sankaba trosinė ar hidraulinė?

Trosiukas ten
2013 Birželio 11 23:34
Narys
250cc **
Avataras
#8    

Decoy, o kaip tepala matuoji? Motociklas stovik vertikaliai ar ant kojeles?
2013 Birželio 11 23:36
Donoras
1100cc *****
Avataras
#9    

šiaip tai toks vaizdas, kad atsivertus manualą ir pasidarius visus "servisus", bėdos išsispręstų :) pasireaguliuot trosus ir pan. :)
2013 Birželio 11 23:59 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Krapštukas
500cc ***
#10    

rytoj gali privaziuoti, paziuresiu. gal ten tik pareguliuoti uzteks. telefonas anketoje, pradzia kaip visu.
2013 Birželio 12 00:02
Narys
600cc ****
#11    

Istorija su 1.3 l tepalo neatrodo gerai...
2013 Birželio 12 00:08
Narys
1100cc *****
#12    

devil^racer, tai cia savaime asiku, pagal manuala isardai, surenki, sureguliuoji :D bet cia ne informatiko rankom daryti...

Sia vasara planuoju garaza transformuoti i gera "man cave'a", bet vis rankos nedaeina del laisvo laiko stokos. Reikia atostogu paimti, ir pora algu avansu gauti :V

Zalia antena, didelis aciu uz pasiulyma :) artimiausiom pora dienu tikriausiai nelabai istruksiu, bet zinosiu i ka kreiptis.

O kad problemos nesusyjusios - tai blin visai bad luck, viskas visad veikia gerai.

Citata:
Cituoju: TomasJ
Istorija su 1.3 l tepalo neatrodo gerai...


Jeigu niekas nedega, tai cia gali buti panikos pasekmes - pilam kiek telpa ir ziurim kas gaunasi, o ne "ziurim kiek reikia pagal manuala, matuojam kieki ir dapilam". Tas pats kas jau gavosi su kardanu - forume perskaiciau "pilk iki kol neissilieja", pripiliau dvygubai nei reikia ir viskas istekejo po pirmu kalniuku.

Labai noriu tuo tiket :-]
2013 Birželio 12 00:09 redagavo Decoy 2013 birželio 11 21:21
Narys
1500cc *******
Avataras
#13    

Šiaip esu pastebėjęs, kad pas tave ir anksčiau juodai padūmindavo, tad jei ir žvakės juodos tai bus per riebus mišinys. Gal oro filtras nevalytas/nekeistas?
Dėl sankabos ir dūminimo čia nesusiję problemos.
2013 Birželio 12 08:13 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Decoy

Nesu mechanikas, ardyti sankabos ar reguliuoti karbiuratoriu nepajegsiu. Tad ieskosiu normalaus mechanko.


Vat situo tema ir baigsim, nes cia reiktu i moto speliones.Sunku padeti internetu zmogui nesuprantanciam ka jam reikia padeti.
2013 Birželio 12 08:22 Mune
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17