Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Kelionė į Kroatija, arba kaip paskendusią Austriją pakeitė saulėtoji Kroatija :) 2013.06.10-2013.06.19d.

| 2013-06-27 Tadass79 | 30/10107 žinut.

Puslapiai: 12

#1   +8

Savaitė iki atostogų pradžios, o atostogų plano dar nėra. Šeimos siūlomos kryptys –Sicilija,Malta,Sardinija- ir netikėtas Minko viliojantis pasiūlymas garaže: „gal varom kur su mocais“. Užsikabinom :) Pradinis planas buvo kuklokas – Latvija, Estija, Saremos. Bet pradėjus dėliotis kelionės maršrutą apetitas išaugo - pradėjom žvalgytis į Austriją. Pasižvalgius po Austrijos lankytinas vietas, ta mintis mums patiko ir pradėjom dėliotis maršrutą... Trijų dienų laikotarpyje maršrutas sudėliotas, nakvynių rezervavimas atidėtas rytui, o ryte delfi‘ai jau skalambija apie potvynius mūsų suplanuotame maršrute :( Steigiamas skubus pasitarimas dėl kelionės pakeitimų ir naujo maršruto – nutariam vienbalsiai, kad jamam Kroatiją (tuo labiausiai apsidžiaugė Simona). Kadangi laiko neliko, per vakarą gimė naujas maršrutas ir užsakomi viešbučiai į vieną pusę. Taigi, viskas sudėliota, tik abejonės kyla dėl FJR‘o galinės padangos, o gauti skubiai tokią padangą pasirodo sudėtinga. Bet sėkmė mūsų neapleido ir ant FJR‘o galo naujas Metzeler‘is. Netrukus kelionės pradžia. Keliauninkai: Tadas (Tadass79) su Simona – Yamaha FZ1S ir Mindaugas (Minkas) su Kristina – Yamaha FJR1300.

1 diena.
Pirmą dieną laukia daug kilometrų, tai išvažiuojame anksti. Klaipėda skendi rūke, bet tai entuziazmo nenumuša ir mes jau 7 val. lekiam autostrada. Rūkas baigias, jį palengva pakeičia lietus (kuris tą dieną baigiasi tik po vakarienės kažkur pietų Lenkijoje). Ties Kaunu prasideda jau nebe lietus, o tikra liūtis – bet mes su šypsenom šalmuose skuodžiam toliau. Pasiekę šios dienos kelionės tikslą ir pasidžiovę aprangas puolam vakarieniauti ir atsigaivinti lenkišku alučiu.
Šią dieną prasukta 777km (gražus skaičius :) ).

2013 Birželio 27 20:42 Yamaha FZ1-S
#2   +3

2 diena.

Vėl lyja... Važiuoti neskubam, nes sinoptikai žadėjo nuo pietų lietaus pabaigą – apgavo!!! Pralaukus iki vidurdienio lendam į lietaus aprangas ir išjudam link Čekijos. Lietus mus lydi iki pat Čekijos, šiandieną jau ne vien šlapi, bet jau ir šaltoka – šilumos tik +12 C. Pasiekus Čekijos pasienį lietus pagaliau baigiasi, degalinėje išsiaiškinam, kad keliai mocams nemokami ir greitkeliais lekiam link šios kelionės tikslo – Brno miesto. Viešbutį pasiekiam jau vakarėjant, viešbutis ant ežero kranto su geru vaizdu iš terasos, bet stipriai prirūkytas. Viešbutuko šeimininkas draugiškas ir užleidžia mūsų žirgeliams savo garažą. Jau gerokai įvakarojus išjudam į miestą su tikslu pasiekti ir apžiūrėti senamiestį, bet vietiniai čekiški pinigai pakiša koją, tai pasitenkinam pasivaikščiojimu ežero pakrante ir smagia vakariene viešbučio terasoje :)

Šią dieną prasukta 457 km.

2013 Birželio 27 20:44 Yamaha FZ1-S
#3   +3

3 diena.

Pagaliau saulė !
Šios dienos tikslas – Slovėnijos sostinė Liubliana. Nepastebimai pralekiam Čekija, keliai neblogi, orai lepina, nuotaikos superinės. Stojam Austrijos pirmoje degalinėje apsimokėti už kelius – vinjetė galioja 10 dienų, kaina 4.5 eur. Vaizdai vis gražesni ir gražesni po pilkos Lenkijos. Žiauriai patiko vingiuotas automagistralės ruožas – gal kokia 30km padilino padangų šonus :) Žinoma, posūkių smagumą padidino viršytas greitis (labai už tai gailimės ir tikimės austriškų baudos kvitų negauti). Kertam Slovėnijos sieną ir perkam vinjetę – 7 dienos ~ 8eur., jei gerai pamenu. Liublianą pasiekiam šiek tiek popiet, tai laiko užteko pilnai apžiūrėti senamiestį, vietinę fauną – kuri mums pasirodė labai bohemiška. Paragavom vietinio alaus ir valgių (pasirodo čia buvo mūsų kelionės prabangiausia vakarienė). Senamiestis labai gražus, tai daug laiko skyrėm jo apžiūrėjimui tai palaipsniui užpakalio skausmą pakeitė kojų nuovargis. Alaus ragavom saikingai su sąlyga, kad viešbučio kavinėje atsigriebsim. Labai nustebino naktinis senamiesčio gyvenimas - žmonių lauko kavinėse ir ant gatvių suoliukų buvo sausakimša. Viena gatvė priminė Veneciją. Pasukus link viešbutuko vienoje aikštėje aptikome kamerinės muzikos koncertą, kuriuo domėjosi netgi inteligentiškas šuo :) . Grįžus pasirodė, kad mūsų kavinukė jau užsidarė, ir apturėjom alaus badą.

Šiandien lengvai nuriedėjom 541 km.

2013 Birželio 27 20:47 Yamaha FZ1-S
#4   +2

4 diena.

Atsikėlęs prabangiame ir jaukiame viešbutyje, Tadas pajautė bado pasėkmes – sustojo skrandis. O dar ir susierzinome, pamatę viešbutuko priimamajame po laiptais pilnas 3 dėžes alaus – būtume vakar tikrai pasiskolinę :) . Sočiai papusryčiaujam ir pajudam link Kroatijos. Slovėnijoj užtaikom į kažkokį labai smagų keliuką, geri posūkiukai ir gražūs vaizdai neprailgina kelionės ir mes jau KROATIJOJE!!! Praeinam pasų kontrolę, pasitikslinam dėl kelių mokesčių (kurių mocam nėra, bet reikia atskirai mokėti įvažiuojant į salas ir greitkelius ir jie nemaži), ir judam link Rijekos. Pravažiuojam Rijekos senamiestį ir palei uostą prabėgom ant mocų, judam apžiūrėti Krk salos. Susimokam už įvažiavimą ~3eur, pravažiuojam labai aukštą gražų tiltą ir mes saloje. Saloje keliai labai geri – ilgi posūkiai ir graži gamta. Krk miestelyje užkandame, atsigaiviname ledais ir judam toliau. Kelto iš salos link Zadaro nėra, tai grįžtam atgal per salą ir judam kalnų keliu su pastoviu vaizdu į Adriją – visur labai gražu žydra jūra ir skardžiai. Dilinam padangų šonus apie 90km labai vingiuotais smagiais keliais ir keliamės į Pag salą. Iš to visapusiško džiaugsmo nuo gamtos vaizdų ir kelio vingių tik jau besikeliant mums kyla klausimas – kur mes keliamės, nes perkant bilietus nieks net nesitikslino kur mus kels :) , bet viskas ok, mes Pag saloje. Pirmoji salos pusė panaši į negyvenamą planetą, vien uolos, jokios žalumos. Kitoje salos pusėje vaizdas visiškai pasikeičia, daug žalumos. Pralekiam salą, persikeliam per tiltą ir pasiekiam savo pirmus „namus“ Kroatijoje. Apsistojame apartamentuose ant jūros kranto su vaizdu į Zadaro senamiestį, pailsim, vyriokai pasimaudo Adrijoje, aš į uolas susipjaustau kojas, bet visiems šypsenos iki ausų :) Vakarojam senamiestyje, ragaujam vietinį valgį ir džiaugiamės nuostabiu vakaru...

Šiandien nuvingiuota 400 linksmų km.

2013 Birželio 27 20:53 Yamaha FZ1-S
#5   +3

5 diena.

Ši diena - poilsio diena. Motorinkas paliekam ilsėtis, patys išeinam apžiūrėti vietinių pliažų ypatybes. Pusdienis ir prabėga besimaudant ir džiaugiantis saule...super po 4 dienų kelio :) Užeinam paplūdimyje tarptautinę jaunimo stovykla, kur jaunimas parodė kaip reikia linksmintis – 12~14 metų jaunimėlis jau iki pietų apšilęs, svaigieji gėrimai iš rankų nekrenta, o dainas traukia kaip per fulę sirgaliai :) va ir leisk vaikus į Kroatijos anglų kalbos tobulinimo kursus :)
Popietę jau einam rimčiau apžiūrėti Zadaro senamiesčio – gražu. Gatvelės jaukios, siauros, švarios. Užkylam į varpinę iš kur atsiveria puikus miesto vaizdas. Karšta, einam apžiūrėti jūros vargonų ir aptinkam čiabuvio jaunimo maudynių vietą pačioje miesto širdyje, netrunkame ir mes prie jų prisijungti :) tarp maudynių, kol kaitinomės saulutėje, kaifavome nuo jūros vargonų skleidžiamo garso – tikrai verta aplankyti. Pavakarieniavę grįžę namo praleidom ramų vakarą su nuostabiu vaizdu į miesto ir priešais esančios salos žiburius.

Šiandien pravažiuota 0 km. Poilsis :)

2013 Birželio 27 20:57 Yamaha FZ1-S
#6   +2

6 diena.

Keliamės, pusryčiaujam, atsibučiuojam su apartamentų šeimininke ir judam palei pakrantę link sekančios nakvynės vietos Podgoros. Pakeliui užsukam į nacionalinį parką Krka. Čia pamatome, kaip didelė upė pavirsta į krioklių parką. Parkas tikrai gražus – rekomenduojam. Išeinant iš parko išragaujam vietinių prekeivių pardavinėjamų figų, figų vyno ir likerių, kurių Kristina įsigyja lauktuvėms. Toliau jau važiuojam su nuotykiais – įvyksta nesusikalbėjimas tarp manęs ir Tomtom‘o ir mes apturime neblogą ekskursija tarpukalnėmis kažkur virš mūsų šios dienos tikslo. Bet tuo nesigailime, nes pamatėm gražią kalnų gamtą. Vat su nusileidimu nuo kalnu buvo linksmiau - turėjom 2 variantus: arba važiuoti aplinkeliu, arba leistis trumpesniu keliuku tiesiai į miestelį... Mindaugui mus padrąsinus ėmėm antrą variantą :) ir tada buvo linksma, serpantinas nuo kalno siaurutis (telpa tik viena mašina) ir status, bet mes su yamahom ir nieko nebijom :) Buvo linksma... Truputi pavargstam su apartamentų paieška, kol savininkas pats atbirbina su motoroleriu ir mus pasiima. Apartamentai ant kalno, miestelis ir jūra apačioje. Susitvarkę judam į miestelį vakarienės parodytu keliuku nuo kalno per kalnų keliuką tiesiai į apačią, atstumas ~ 1.5km (einant keliu ~4 km). Išsirenkam restoraną ir visi išragaujam po tuno kepsnį – skoniu visi sužavėti. Restorane sutinkam ir lietuvaičių, pasilabinam, paliekam juos apstulbusius ir traukiam namolio. Tamsu, tai einam ilguoju keliu, nors kelias neprailgo – varomoji jėga barškėjo pirkinių maišeliuose :) Grįžus apturime gerą vėlyvą vakarą su maudynėm baseine ir vakarojimu terasoje. Atostogos...

Šiandiena nuvažiuota 266 km.

2013 Birželio 27 21:02 Yamaha FZ1-S
#7   +3

7 diena.

Išsiilsėję pusryčiaujam, neskubėdami pasipliuškenę baseine judam į paplūdimį. Šiandienos diena absoliučiai poilsinė - maudomės, deginamės, gurkšnojam :) Labai karšta, sunku net jūroje atsigaivinti, o dar toks sudėtingas įlipimas per akmenis, bet maudymosi sandalų neperkam – geriau nusipirksim alaus :)
Vakarėjant užsiperkam maisto produktų ir skysčių ir jau ožkų keliu lipam į nakvynės vietą... labai karšta, einam lenktynių su bažnyčios varpų skambėjimu – ar mes spėsim užlipt kol varpai skambės :) Pavakarieniaujam skanios Simonos pagamintos vakarienės ir ramus vakaras balkone, su vis aplankančiom mintim, kad ryt jau belieka vien kelias link namų.

Šiandien prasukta 0 km.

2013 Birželio 27 21:05 Yamaha FZ1-S
#8   +2

8 diena.

Pusryčiai ir mes kelyje. Susimokam už autostradą iki Zagrebo ~ 50 lt nuo ekipažo ryjam kilometrus. Autostrada lygi kaip stiklas, nenuobodi – yra posūkių ir labai gerai atgaivinančių tunelių (ilgiausias buvo netoli 6km.) Po dienos važiavimo nakvojome mažame Austrijos miestelyje Burgau. Apsistojame kažkokiam pensione prie vynuogynų, bet vietoj vynuogynų matėm tik kukurūzų laukus :) Po dušo nesinorėjo lįsti į aprangas, tai apsirengę drąsiąsias aprangas (šortai, šlepetės ir maikės) atsargiai pajudėjom vakarieniauti į miestelį. Nuo mūsų nakvynės vietos ~ 5km. Skani vakarienė ir apžiūrim miestelį – labai visur tvarkinga, kaip ir priimta Austrijai. Grįžę atsidarom vietinio vynuogyno vyno butelį, pavakarojam ir miegot.

Šiandien prasukta 712 km.

2013 Birželio 27 21:10 Yamaha FZ1-S
#9   +3

9 diena.
Kylam anksčiau, pusryčiai ir lekiam link Lenkijos pusės. Nusprendėm vykti tiesiai link namų, bet neiškentę apžiūrime dar nedidelį Čekijos miestelį Mikulov, kuris pritraukia pilies didybe ant aukšto kalno ir jaukiu senamiesčiu. Toliau jau vien kelias ir degalinės, kur vienoje iš jų prisistatė čekiški policininkai ir užklausę ar kalbam rusiškai pradėjo su mumis kalbėti rusų kalba, tik čekiškai :) . Galvojom, kad jau kažką prišposyjom, bet pasirodo vienas iš jų važinėja su R6 ir nori keistis į FZ1, tai atėjo pasicekavyti (gerai, kad pralėkti nepaprašė :) ). Ši diena baigės kažkokiam viešbutyje pietų Lenkijoje su sočia vakariene ir pokalbiais prie alaus.

Šiandien prasukta 728 km.

2013 Birželio 27 21:14 Yamaha FZ1-S
#10   +3

10 diena.

Paskutinė kelionės diena. Lenkija, Lenkija, Lenkija. Atrodė niekada ji nesibaigs. Viena laimė, kad kelių būklė bent jau iki Varšuvos tikrai pagirtina. O pasukus nuo Lomžos džiaugėmės, kad esam su mocais, nes prasidėjo kilometriniai kamščiai, kuriuos mes įveikėm be didelių pastangų. Pasiekę Lietuvos riboženklį, jau pajutom namų kvapą, džiaugėmės pavykusia ir saugia kelione nors buvo dar likę keli šimtai kilometrų. Sustojame dar vakarienės Jurbarko šašlykinėje ir jau po akimirkos mes Klaipėdoj. Štai ir kelionės pabaiga - Koniec. :)
Šiandien vargais negalais suraitėm paskutinius 730 km.
Atostogas užskaitome vykusias, bet vykdant tokią kelionę norėtųsi skirti daugiau dienų, kad būtų galima ne tik pailsėti, bet ir daugiau apžiūrėti lankytinų vietų.

Apibendrinimas:
Viso prasukta: 4610 km.
Kuras: FZ1 ~1400lt, FJR‘as ~1320lt.
Bendra suma vienam mocui: ~4600lt.
Oras: lietaus dienos 2, saulės dienos 8.

2013 Birželio 27 21:17 Yamaha FZ1-S
1100cc *****
#11   +7

Super reportazas :-) aciu!
2013 Birželio 27 21:53
250cc **
#12

liuks
2013 Birželio 27 22:28
#13   +1

Bandysim pakartot panašiai už 3 sav. Klausimas kaip ten reikalai su oro temperatūra? Aprangoj turbūt kepėt? Dėkui už naudingą info dėl mokamų kelių. Liuks reportažas ir puikios nuotraukos (y)
2013 Birželio 27 22:52 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
#14   +2

Aciu uz grazias foto ir idomu reportaza.
Saunuoliai turejot tikrai puikias atostogas.
Linkejimai abiem seimynom (h)
2013 Birželio 28 00:13 LENK DROSIA,MIRSI KAP VYRS!
#15

Super!
2013 Birželio 28 02:57
1000cc ******
#16

Vienas kas stebina, tai islaidu suma, nes as su masina 2 vasaras is eiles ten buvau 7 ir 10 dienu, tai su muziejais Slovakijoj suma 3-ju asmenu seimai isejo atitinkamai 2800 ir 3300Lt. Cia pilnai, net su kava degalinese. Kuro sanaudos panasios - 5.5/100km dyzelio. Bet mes pusryciaudavom kambaryje ir alaus negeriam, tai gal del to 1000Lt skirtumas susidare :D
2013 Birželio 28 06:42
Čioperistas
1200cc ******
#17

Faina kelione, Kroatija visada sauleta ir grazi, aciu uz kitokia Kroatija, nei esu mates :)

Gerbiu fotografa, grazios idomios nuotraukos :D
2013 Birželio 28 08:42 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Optimistas
#18

saunus keliones aprasymas (y) taip ir vilioja sokt ant motociklo ir i kelione :D
2013 Birželio 28 08:44 Scout and proud!
Narė
400cc ***
#19

Pavydetina :)
Sveikinu su superine kelione :)
2013 Birželio 28 09:17
#20   +1

Mykolaila:

oro temperatūra kai mes buvom svyravo 28~33C, su aprangom karšta, bet kentėti galima. Prieš kelionę įsivertinkit padangas, nes prie tokių temperatūrų ir vingiuotų kelių jos dyla kaip pasiutusios :)

Turistux:

Mums pavyko tiek išleisti :) Jei tiksliau, tai sąmata mūsų ekipažui gavos ~4230lt. (prisiminės, kad parsivežės neišleistų eurų). Sąmata atrodo maždaug taip:
Kuras - 1430lt.
Viešbučiai - 1162lt.
Vakarienės - 690lt
Kelių mokesčiai - 124lt
Parkai - 102lt
Viešasis transportas - 30lt
Pietūs, ledai, gėrimai, degalinių maistas, mini lauktuvės - 700lt
Ir dar gal kur litas kitas...

DainiusD:

buvo du fotografai ir abu už pagyras dabar turbūt skraido padebesiais :)
2013 Birželio 28 10:10 Yamaha FZ1-S
#21

Klausimux?
O kaip su Lenkijos policija ir vidutiniais greičiais? Idomu pasmalsauti :)
2013 Birželio 28 11:40 Senelis Čiopas Xvs Jau istorija 2003 FZS 600; 2005 FZ6 2006 Suzuki DL-650 Vstrom
Griausmavaldis
#22

Cituoju: Seneliux
Klausimux?
O kaip su Lenkijos policija ir vidutiniais greičiais? Idomu pasmalsauti :)

autostradose leistinas greitis 140km/h, magistraliniuose 120km/h. Visą laiką laikėm ~140 km/h tai jie nepyko :) O jau šiaurinėje Lenkijoje toks balaganas kad tikriausiai net pati policija nesupranta kas darosi :-]
2013 Birželio 28 19:31 ...nesustabdomas...įsibėgėjam...ir...keičiam stilių
#23

Kiek užtrukot Krka nac. parke? Įėjimas į Krka kainuoja apie 50lt?
Planuoju kelionės į Kroatiją maršrutą ir svarstau ar verta eit į Krka, nes eisiu į Plitvicos nac. parką.
2013 Liepos 3 17:56
#24

Mes uztrukom kokias 3 val,nes ejom tik tuo mediniu keliuku . Taip bilietas vienam asmeniui 50 lt,dar ten galima su laivu plaukti, bet jis papildomai dar ten120 lt kainuoja. Bet manau jei eini i Plivitcos parka,tai turbut tikrai neverta.siaip jei planuoji Zadare but,tai butu verta viena diena skirti plaukimui po salynus ,aplankant kazkoki nac parka,dienos kaina nuo 8 val ryto iki 18 val su maistu ir gėrimais 40 eur ,mes deja nespejom.
2013 Liepos 3 23:17 redagavo Tadass79 2013 liepos 4 04:01 Yamaha FZ1-S
#25

Kaip dėl valiutos? Turėjot kronų ar visur priema ir eurus?
2013 Liepos 4 23:54
Optimistas
800cc *****
#26

Cituoju: Prodigy
Kaip dėl valiutos? Turėjot kronų ar visur priema ir eurus?

Su kronom ten nelabai ką padarysi, kunų reikia ;) Pernai buvau pora kartų, tai labiau turistinėse vietose gali atsiskaityt ir €, bet kur gyvena paprasti žmonės jau reiks vietinių kunų.
2013 Liepos 5 08:05
#27

sufeilinau :) o degalines, parduotuves korteles priema be problemu?
2013 Liepos 5 10:06
#28

Cituoju: Prodigy
sufeilinau :) o degalines, parduotuves korteles priema be problemu?

Jo degalinės, ar prekybos centrai bei kavinės/barai korteles be problemų priėmė. Tačiau grynųjų patariu vistiek kažkiek turėt, nes buvo ir tokių kavinių, kurių kortelių nuskaitytuvai mistiškai nebveikdavo :)
Už apartamentus eurais mokėjom, kai kurios kavinės irgi eurais leisdavo atsiskaityt. Už kelius ir Krka nac.parką irgi kortele atsiskaitėm.
o pačių kunų iš bankomato nusiėmėm.
2013 Liepos 5 10:19 Yamaha FZ1-S
#29   -1

dabar pasiziurek kiek litu uz isgrininima nuskaiciavo ;)
2013 Liepos 5 12:12
#30

turbut apie 50lt už vieną kartą, nebent turi kokią mandrą kortelę.

Cituoju: Tadass79
o pačių kunų iš bankomato nusiėmėm.

viskas aišku, teks vežtis įvairios valiutos.