Motomanų Diskusijos » Remontas » Kaip keisti tepalą?

| 2014-02-25 forsmajoras | 91/91705 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#61    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Citata:
Cituoju: Dread
Jei ismanytum tepimo sistema, zinotum, kad is tepimo kanalu senas tepalas nebuvo isleistas, nes netoli uz tepalo pompos yra griztamasis voztuvas, kuris neleidzia is ju visam tepalui subegti atgal i vonia, tam, kad saltam uzkurime butu kuo trumpesnis "sausasis tepimas".

Pavyzdį galima, kurio motociklo variklyje yra "grįžtamasis vožtuvas", o tai panašu į dar vieną kliedesį...


Kiek pamenu, tai pvz ZX10R variklyje yra tik virsslegio voztuvas, o atbulinis voztuvas yra berods tepalo filtre. Bet cia gali labai priklausyt nuo modelio. Pvz variklyje su keiciama filtro kasete, manau turetu but atbulinis voztuvas. Kita savaite kaip tik ardysiu R6 2011 varikli, paziuresiu tycia ir parasysiu ;) Galesiu ir nufotkint :)
2014 Vasario 27 18:20 redagavo Liūtas 2014 vasario 27 18:22 ZX10R '06
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#62    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: Dread
Jei ismanytum tepimo sistema, zinotum, kad is tepimo kanalu senas tepalas nebuvo isleistas, nes netoli uz tepalo pompos yra griztamasis voztuvas, kuris neleidzia is ju visam tepalui subegti atgal i vonia, tam, kad saltam uzkurime butu kuo trumpesnis "sausasis tepimas".


Kiek pamenu, tai pvz ZX10R variklyje yra tik virsslegio voztuvas, o atbulinis voztuvas yra berods tepalo filtre. Bet cia gali labai priklausyt nuo modelio. Pvz variklyje su keiciama filtro kasete, manau turetu but atbulinis voztuvas. Kita savaite kaip tik ardysiu R6 2011 varikli, paziuresiu tycia ir parasysiu ;) Galesiu ir nufotkint :)
tepalo filtre (korpusiniam) yra "trumpinimo" voztuvas, jis atsidaro kai uzsikemsa tepalo filtras, kad uztikrintu tolesni variklio tepima, kad ir ne su isfiltruotu tepalu, jis veikia pagal slegi, taip, kad gali ji vadinti ir virslegio jei tau patogiau, bet tikrasis virslegio voztuvas yra uz pompos, jis atsidaro ir palaiko darbini tepalo slegi. Bent jau ZX6R yra toks griztamasis voztuvas.


Nenoriu vel tamstai sukelti emociju, bet jeigu neklystu, sitam voztuve spyruokle yra priesingoj pusej negu sriegis. JEIGU NEKLYSTU. Tokiu atveju jis negaletu buti griztamasis voztuvas.
2014 Vasario 28 13:39 ZX10R '06
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#63    

Susigundžiau ir aš parašyt. Mocas Kawasaki GTR1000, filtras "kasetinis". Jokio atbulinio vožtuvo nematau, matau tik:
4poz. - "relief valve" perpylimo vožtuvas;
7poz. - "bypass valve" tepalo filtro apėjimo vožtuvas užsikimšus filtrui.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Vasario 28 13:47 redagavo Vytautiokas 2014 vasario 28 13:48 Orange
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#64    

Citata:
Cituoju: Vytautiokas
Susigundžiau ir aš parašyt. Mocas Kawasaki GTR1000, filtras "kasetinis". Jokio atbulinio vožtuvo nematau, matau tik:
4poz. - "relief valve" perpylimo vožtuvas;
7poz. - "bypass valve" tepalo filtro apėjimo vožtuvas užsikimšus filtrui.


Tai cia ka Dread idejo fotkej, pagal manuala ir yra "relief valve", part no 13160. Ir matosi, kad jis yra uz siurblio ir per ji tepalas grizta i karteri, taigi, cia yra (relief) pertekliaus arba virsslegio voztuvas.
2014 Vasario 28 13:55 redagavo Liūtas 2014 vasario 28 13:58 ZX10R '06
Narys
600cc ****
#65    

Tepalo filtruose būna grįžtamasis vožtuvas, klausimas ar visuose... Reiks savam keičiant žvilgtelėti.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Vasario 28 18:04
Narys
250cc **
#66    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Tepalo filtruose būna grįžtamasis vožtuvas, klausimas ar visuose... Reiks savam keičiant žvilgtelėti.

jei kalbant apie auto tepimo sistema tai filtre jis dazniausiai yra, ir kai kuriem aparatam netgi butinas. Be to perkant pigu filtra daznai buna taip, kad tas griztamasis voztuvas nevisai atlieka savo paskirti. to pasekoje uzkuriant varikli ilgiau negesta tepalo spaudimo lempute.
2014 Vasario 28 20:47
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#67    

Chebra, bebenukrypkim. tema kaip keist tepalus, o diskusija uzvire del vieno keitimo niuanso-butina ar nebutina. Taigi ir manualai ir praktika rodo kad tai nebutina nes kartais tai net nera imanoma(kasetiniai filtrai) Taigi diskusija apie voztuvus galimetu pabaigti, nes tai nesvarbu sioje temoje.
2014 Kovo 1 09:31 Mune
Narys
800cc *****
Avataras
#68    

Reikia pakeisti tepalą po žiemos, tačiau kur mocas stovi nėra galimybės. Ar labai bloga jei nuvažiuos 30 km iki garažo/servizo? Ir tada pasikeis.
2014 Kovo 9 18:24 Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается.
Проснись, улыбнись и вперёд иди,
Потому что всё впереди.
Narys
50cc *
#69   +1  

Nu jeigu mocas stovi o ne guli tai manau ged jis tinkamoi padeti ir nereikia jo niekur varyt, nebent pts lsbai tingi arba rankos is siknos issauge :D
ten tikrai nieko nera sudetingo as dabar pirma karta pasikeiciau ir tepalus ir stabdziu skysti ir tt
2014 Kovo 9 20:11
Narys
800cc *****
Avataras
#70    

Tai tepalą aš pasikeisti moku, greičiausiai man ir teks pakeisti :) .
Esmė tame, kad mocas stovi požeminiame namo garaže, o jame žmogus keisti nenori. Nes turi karčios patirties kai lašėjo aušinimo skystis iš automobilio , tai gavo pizdako ir liepė susimokėti už sorbentą :)
(kvaili kaimynai, nors gal ir ne, turi būti tvarka ir švara)
tai vat klausimas:
ar galima iš po žiemos užkurti mocą su juo nuvažiuoti keliasdešimt km ir tik tada keisti tepalą. Ar tokiu atveju nebus prasmės keisti?

Smagu , kad kiti moka net ir stabdžių skystį pasikeisti.
2014 Kovo 10 07:43 Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается.
Проснись, улыбнись и вперёд иди,
Потому что всё впереди.
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#71   +4  

O kokia problema? Tai gerai važiuok, kol nuvažiuosi tepalas sušils ir lengviau išbėgs keičiant.
Problema būtų jei važiuotum be tepalo :D
2014 Kovo 10 07:48 redagavo DainiusM 2014 kovo 10 10:19 Honda VFR 800Fi
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#72    

noriu jusu - "expertu" nuomones. Turejau tepalo pusiau sintetinio MANNOL 10w-40, atlikusio nuo seniau tureto moto ( sutaupiau, nespejau pakeist ), tai uzpyliau dabartiniam turimam mocui, per du metus pravaziavau tik 1500km :( , bet siam sezonui keisiu ir dasipirkau tokio pat... ir tik veliau paskaiciau, kad tepalas skirtas oru ausinamam mocui... o manasis skysciu ausinamas.... Kokios gali buti pasekmes..... variklis nenaudojamas dideliom apsuko ( daugiau kaip 6000 aps/min.) O gal visgi, nieko tokio, jei jau tokiu tepalu ekspluatavau. Gal kam klausimas ir juokingas, bet visgi, laukiu nuomoniu...
2014 Kovo 10 12:36 Tarpkojy BMW F650 ...
Narys
25cc *
#73    

Jeigu nebarška, neryja tepalo tai nieko nenutiko manau, svarbu nevažinėjai visai be tepalo :D

O rimčiau, tai susipilk padorų žinomų firmų tepalo, motociklo variklis ne ta vieta kur pataupyti gali ant tepalo. Ypač jai važiuoji labai smarkiai, tai negailėk kokiam motul 7100 ar pan. Gi šiauliuose gerom kainom gali iš enduristo forumiečio asas gauti. :) sėkmės
2014 Kovo 10 12:48 :-)
Narys
800cc *****
Avataras
#74    

Citata:
Cituoju: DainiusM
O kokia problema? Tai gerai važiuok, kol nuvažiuosi tepalas sušils ir lengviau išbėgs keičiant.
Problema būtų jei važiuotum be tepalo :D

ok taip ir pasakysiu .
tik ten visas "brudas" pasikels nieko tokio ? dar geriau?
2014 Kovo 10 12:54 Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается.
Проснись, улыбнись и вперёд иди,
Потому что всё впереди.
Narys
900cc *****
#75    

Citata:
Cituoju: mrbossas
Citata:
Cituoju: DainiusM
O kokia problema? Tai gerai važiuok, kol nuvažiuosi tepalas sušils ir lengviau išbėgs keičiant.
Problema būtų jei važiuotum be tepalo :D

ok taip ir pasakysiu .
tik ten visas "brudas" pasikels nieko tokio ? dar geriau?


Siaip alyva reikia karsta isleidineti. Tai ar ant laisvu sildysi motora ar pravaziuosi tuos kelis kilometrus pries keiciant, nemanau, kad bus didelis skirtumas.
2014 Kovo 10 13:08
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#76    

Citata:
Cituoju: Dread
As pats vakar prisiminiau, jog "dry sump" tepimo sistemai (kuria pagrinde ir naudoja motociklai) nera reikalingas atskiras griztamasis voztuvas,


:) dry sump yra sauso karterio sistema. ir pagrinde mocai nelabai ja naudoja. tepala pili tiesiai i karteri, o ne i atskira bakeli. mocus su sausu karteriu perskaiciuot, tikriausiai, uztektu ir pirstu. voztuvai dazniausiai buna paciam siurbly sumontuoti
2014 Kovo 10 13:21 redagavo CerBeR 2014 kovo 10 14:43 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#77    

facepalm. учите матчасть
wiki.zr.ru/Системы_смазки_с_сухим_картером
http://en.wikipedia.org/wiki/Dry_sump
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?142566-Engine-O....

tepalo siurbliu kiek? moce.
2014 Kovo 10 19:02 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
400cc ***
#78    

Sveiki, gal kas profesionaliai gali pakomentuot?
Pirmas tepalo keitimas. Išleidus tepalą, radau gana nemažai suodžių gabalėlių. Supylus naujus tepalus ir leidus moto šiek tiek padirbti, pro tepalo lygio stikliuką matyti vėl juodas tepalas. Moto, jei tikėti odometru, prasukęs 14k km. Įtariu, kad tepalas dar nebuvęs niekad keistas. Klausimas, ar tai kad naujas tepalas pakėlė visus likusius suodžius ir nusidažė juodai, toleruotinas dalykas, ar visgi reiktų dar kart pakeisti tepalą? Ir kaip greitai keisti. Galima vieną kitą tūkstantuką prasukt, ar visgi tai reiktų daryti nedelsiant.
Kitas klausimas. Tepalo keitimo procedūrą atlikau kaip nurodoma manuale. Be jokio filtro pripildymo ar neprisukimo iki galo (užsukti tik kai pradeda sunktis). Užvedęs variklį tikėjausi pamatyti tepalo spaudimo lemputę (keliom sekundėm bent jau) tačiau ji iškart užgeso tik motociklui užsivedus. Čia taip ir turi būti?
2016 Kovo 28 22:03
Donoras
500cc ***
Avataras
#79    

Citata:
Cituoju: Bycius
Sveiki, gal kas profesionaliai gali pakomentuot?
Pirmas tepalo keitimas. Išleidus tepalą, radau gana nemažai suodžių gabalėlių. Supylus naujus tepalus ir leidus moto šiek tiek padirbti, pro tepalo lygio stikliuką matyti vėl juodas tepalas. Moto, jei tikėti odometru, prasukęs 14k km. Įtariu, kad tepalas dar nebuvęs niekad keistas. Klausimas, ar tai kad naujas tepalas pakėlė visus likusius suodžius ir nusidažė juodai, toleruotinas dalykas, ar visgi reiktų dar kart pakeisti tepalą? Ir kaip greitai keisti. Galima vieną kitą tūkstantuką prasukt, ar visgi tai reiktų daryti nedelsiant.
Kitas klausimas. Tepalo keitimo procedūrą atlikau kaip nurodoma manuale. Be jokio filtro pripildymo ar neprisukimo iki galo (užsukti tik kai pradeda sunktis). Užvedęs variklį tikėjausi pamatyti tepalo spaudimo lemputę (keliom sekundėm bent jau) tačiau ji iškart užgeso tik motociklui užsivedus. Čia taip ir turi būti?


kad naujas tepalas nusidazo vel juodai nera retas dalykas kai tepalas labai ilgai nebuvo keistas, beto gal pries tepala keiciant nepasildei variklio ir nepalaukei, kad daugiau tepalo isleistum. Del lemputes tai taip ir turi buti ji rodo, kad spaudimo nera tepimo sistemoje, o kai uzkuri isijungia pompa ir sukelia spaudima tada ir lempa uzgesta, lempute po tepalo pakeitimo gali ilgiau neuzgesti 1-2 sec del tuscio tepalo filtro, kol uzpildo filtra tepalu.
2016 Kovo 28 22:49 Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
Narys
400cc ***
#80    

Dėkui AndriusZXR. Na moto pašildytas kaip reikia. O ir 100% vargu ar išvarvinsi. Man neramu dėl to, kad daug suodžių gabaliukų radau. Tikriausiai gerai viduj apaugę buvo, o gal ir tebėra dar. Ir tik klausimas, ką toliau daryti? Keisti nedelsiant, keisti po kokių kelių tūkst. km. ar keitimą daryti kitą sezoną. Sezonui pakelti moto ir taip nemažai atsistojo, tad nesinori prisifilosofuoti, ir dar kart beprasmiškai tepalą pakeisti. Bet jei reikia tai reikia :)
2016 Kovo 28 23:09
Donoras
500cc ***
Avataras
#81    

Citata:
Cituoju: Bycius
Dėkui AndriusZXR. Na moto pašildytas kaip reikia. O ir 100% vargu ar išvarvinsi. Man neramu dėl to, kad daug suodžių gabaliukų radau. Tikriausiai gerai viduj apaugę buvo, o gal ir tebėra dar. Ir tik klausimas, ką toliau daryti? Keisti nedelsiant, keisti po kokių kelių tūkst. km. ar keitimą daryti kitą sezoną. Sezonui pakelti moto ir taip nemažai atsistojo, tad nesinori prisifilosofuoti, ir dar kart beprasmiškai tepalą pakeisti. Bet jei reikia tai reikia :)


siaip tavo atveju plauciau varikli, jeigu ten tiek daug prikepusio sh tai nera gerai gali pridaryt problemu, reiskias visai nebuvo ziuretas variklis, laiku keiciant tepala niekada taip nebus pats tepalas savaime plauna varikli kai laiku ji keiti.
2016 Kovo 28 23:37 Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
Narys
1000cc ******
Avataras
#82    

Citata:
Cituoju: Bycius
Sveiki, gal kas profesionaliai gali pakomentuot?
Pirmas tepalo keitimas. Išleidus tepalą, radau gana nemažai suodžių gabalėlių. Supylus naujus tepalus ir leidus moto šiek tiek padirbti, pro tepalo lygio stikliuką matyti vėl juodas tepalas. Moto, jei tikėti odometru, prasukęs 14k km. Įtariu, kad tepalas dar nebuvęs niekad keistas. Klausimas, ar tai kad naujas tepalas pakėlė visus likusius suodžius ir nusidažė juodai, toleruotinas dalykas, ar visgi reiktų dar kart pakeisti tepalą? Ir kaip greitai keisti. Galima vieną kitą tūkstantuką prasukt, ar visgi tai reiktų daryti nedelsiant.
Kitas klausimas. Tepalo keitimo procedūrą atlikau kaip nurodoma manuale. Be jokio filtro pripildymo ar neprisukimo iki galo (užsukti tik kai pradeda sunktis). Užvedęs variklį tikėjausi pamatyti tepalo spaudimo lemputę (keliom sekundėm bent jau) tačiau ji iškart užgeso tik motociklui užsivedus. Čia taip ir turi būti?

As gal pavaziuociau kokius 20km ir vel keisciau. Nors pagal tepalo bukle tas mocas mates tokiu dalyku, kad ji kazin ar kuo nustebinsi. Reguliariai keiciant tepalus, nemaciau niekada jokiu suodziu. Siandien keiciau. Ispyliau tamsu, bet ne juoda tepala, supyliau nauja, jis is viso skaidrus raudonas. Ir niekada nenudazo juodai serveteles kai sezono metu lygi tikrinu. Kaip tik baleikos dugne timrinau ar nera kokiu metalo gabaliuku- viskas labai svaru. Faktiskai, velniam as ji is viso keiciau po 2100km per praeita sezona :D
Gal pas tave tepalas ne tik nekeistas, bet ir spidometras atsuktas.
2016 Kovo 29 16:39 redagavo turistux 2016 kovo 29 17:06
Narys
400cc ***
#83    

Kas ten db zino jo praeitį :) techninis stovis geras, variklis puikiai tempia, sandarus, pavaros sklandziai jungiasi. Gana pigiai pirkau, tai stebuklu nesitikiu :) kad tepalai nekeisti, tai čia iš to ytariu, kad filtras dar su yamahos uzrasais buvo.
2016 Kovo 29 18:13
Donoras
500cc ***
Avataras
#84    

Citata:
Cituoju: Bycius
Kas ten db zino jo praeitį :) techninis stovis geras, variklis puikiai tempia, sandarus, pavaros sklandziai jungiasi. Gana pigiai pirkau, tai stebuklu nesitikiu :) kad tepalai nekeisti, tai čia iš to ytariu, kad filtras dar su yamahos uzrasais buvo.


Pravaziuok pora simtu km manau ir keisk tepala. Ir kai sezonas baigsis spali pries pastatant moca vel pakeisciau, kad su senu tepalu per ziema vel tie suodziai like nepriliptu. Bet cia tik as taip daryciau. Su tuo kada tepala keist pries ar po sezono tai daug nuomoniu. Pats keiciu pries sezona, bet, kaip minejo kolega auksciau tepala irgi laiku keiciu tai irgi tepalas svarus isbega tamsiai raudonas, o pakeitus spalvos nepakeicia.
2016 Kovo 29 20:13 Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
Gatvinis
250cc **
Avataras
#85    

Praeitą sezoną pasikeitęs naujus tepalus filtrus pravažiavau 200-300 km.
Šiemet keist ar nekeist? :V
2016 Kovo 30 19:49 redagavo tarmach 2016 kovo 30 19:50
Narys
400cc ***
#86    

Įvairių nuomonių sulauksi :)
Nežinau kiek yra mitas, kiek tikrovė, bet tekę girdėti, kad tepalas pašilęs iki darbinės temperatūros pradeda senti. t.y. prastėja jo savybės. ir t.t. Todėl vienareikšmiškai tepalą reikia keisti kiekvieną sezoną.
Db nerandu kur, bet tekę yra skaityti apie tepalus. Ten rašo maždaug taip: kad tinkamumo naudoti nustatymas yra atliekamas laboratorijoje. Praktiškai tepalo būklę galima patikrinti paėmus tepalo ir užlašinus ant tualetinio popieriaus ar kokios servetėlės. Jei tapalas gražiai susigeria į servetėlę tai vadinas tepalas dar geras. Jei susidaro lašas, arba labai lėtas geriasi vadinasi jo savybės jau pakitusios ir reikia keisti.
Aš tavo vietoj pasikeisčiau. Visgi tai daugiau nei automobilis :) ir ramiai miegosi šiuo klausimu.
2016 Kovo 30 19:59
Narys
1000cc ******
Avataras
#87    

Citata:
Cituoju: tarmach
Praeitą sezoną pasikeitęs naujus tepalus filtrus pravažiavau 200-300 km.
Šiemet keist ar nekeist? :V

Aš nekeisčiau, nesąmonė. Nebent tavo motociklas ką tik iš salono, tada dėl psichologijos dar suprasčiau keitimą.
2016 Kovo 31 07:34
Narys
600cc ****
Avataras
#88    

Citata:
Cituoju: tarmach
Praeitą sezoną pasikeitęs naujus tepalus filtrus pravažiavau 200-300 km.
Šiemet keist ar nekeist? :V

Keisti reikia ne reciau, kaip karta per metus (kas 12 menesiu) arba kas rekomenduojama intervala kilometru (daznai raso 6000).
Tai galioja ir tau.
2016 Kovo 31 08:17 redagavo draginoid 2016 kovo 31 08:18
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#89    

Citata:
Cituoju: tarmach
Praeitą sezoną pasikeitęs naujus tepalus filtrus pravažiavau 200-300 km.
Šiemet keist ar nekeist? :V


Su salyga, kad anksciau buvo keiciamas kas sezona, as nekeisciau. Jeigu jau nepakeitei iki pavasario, tai gali nekeisti ir dabar.
2016 Kovo 31 08:26 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
1000cc ******
Avataras
#90    

Citata:
Cituoju: draginoid
Citata:
Cituoju: tarmach
Praeitą sezoną pasikeitęs naujus tepalus filtrus pravažiavau 200-300 km.
Šiemet keist ar nekeist? :V

Keisti reikia ne reciau, kaip karta per metus (kas 12 menesiu) arba kas rekomenduojama intervala kilometru (daznai raso 6000).
Tai galioja ir tau.

Tas jo 2005 Hornetas per 10 metų jau tiek visko patyrė, kad nepakeitęs tepalo po 300km jo tikrai nenustebinsi.
2016 Kovo 31 09:08
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17