Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3946/1098289 žinut.
 
Puslapiai: 1..9899100101102..132


 
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#2971    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
jei tu cia apie stroboskopa, tai ji ne zvakems, o degimo laikui tikrinti, zvakiu tikrinti isvis neapsimoka, jei ne iridines, tiesiog keiti ir viskas!

Kaip neapsimoka zvakiu tikrinti,jai dar ligos nezinai prisipirksi nauju zvakiu o po to bus oj... ne ta problema,nereik svaikti ir klaidinti zmoniu,kad pinigus iskart isleistu net nezinodami ar tikrai jiems reikia to.
Ir be to yra toks dalykas kaip zvakiu pistoletas,skirtas tik zvakems tikrinti.
2014 Balandžio 5 15:15 redagavo NkT 2014 balandžio 5 15:18
Narys
1000cc ******
#2972   +1  

Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
jei tu cia apie stroboskopa, tai ji ne zvakems, o degimo laikui tikrinti, zvakiu tikrinti isvis neapsimoka, jei ne iridines, tiesiog keiti ir viskas!

Kaip neapsimoka zvakiu tikrinti,jai dar ligos nezinai prisipirksi nauju zvakiu o po to bus oj... ne ta problema,nereik svaikti ir klaidinti zmoniu,kad pinigus iskart isleistu net nezinodami ar tikrai jiems reikia to.
Ir be to yra toks dalykas kaip zvakiu pistoletas,skirtas tik zvakems tikrinti.

Su tuo zvakiu pistoletu tai gali nusisaut po to kai jos rodys,kof zvakes geros,bet vistiek variklio darbas bus panasus i vienakauso dyzeli barsciais ir berzo zieve varoma.
2014 Balandžio 5 16:00
Narys
800cc *****
Avataras
#2973    

Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
beda ispresta isemiau zvakes viena isvys mirus buvo visa juoda jokios kibirksties kitas isemiau pilni stumokliai benzino buvo.Pasikeiciau zvakes pilot screw atsukau pagal manuala susinchronizavau ir volia bedos isisisprende dirba kaip bytė.

Na tada sekmes vaziavime...cia daug ekspertu tik nelabai supranta patys ka komentuoja ir raso svarbu kitus komentuot.

Aš tik norėjau pasakyt, kad pirma tegul padaro tech aptarnavimą moco tokį koks priklauso ir taip kaip priklauso pagal gamintojo nurodymus ar pats ar servise ( išsispres 98 % problemų) , o jau tada jei dar kils gedimų galima klausinėt ir spėliot kodėl taip, kodėl anaip. Nes kai sako NIEKO nedariau ir sugedo.. būtent, kad nieko nedarė..
2014 Balandžio 5 17:36 Tai va taip va
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#2974    

Citata:
Cituoju: Wing
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
beda ispresta isemiau zvakes viena isvys mirus buvo visa juoda jokios kibirksties kitas isemiau pilni stumokliai benzino buvo.Pasikeiciau zvakes pilot screw atsukau pagal manuala susinchronizavau ir volia bedos isisisprende dirba kaip bytė.

Na tada sekmes vaziavime...cia daug ekspertu tik nelabai supranta patys ka komentuoja ir raso svarbu kitus komentuot.

Aš tik norėjau pasakyt, kad pirma tegul padaro tech aptarnavimą moco tokį koks priklauso ir taip kaip priklauso pagal gamintojo nurodymus ar pats ar servise ( išsispres 98 % problemų) , o jau tada jei dar kils gedimų galima klausinėt ir spėliot kodėl taip, kodėl anaip. Nes kai sako NIEKO nedariau ir sugedo.. būtent, kad nieko nedarė..

Jus visiskai teisus,technikos apleidimas lygus technikos gedimams,kuriu galetu ir nebuti.
2014 Balandžio 5 18:29
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#2975    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
jei tu cia apie stroboskopa, tai ji ne zvakems, o degimo laikui tikrinti, zvakiu tikrinti isvis neapsimoka, jei ne iridines, tiesiog keiti ir viskas!

Kaip neapsimoka zvakiu tikrinti,jai dar ligos nezinai prisipirksi nauju zvakiu o po to bus oj... ne ta problema,nereik svaikti ir klaidinti zmoniu,kad pinigus iskart isleistu net nezinodami ar tikrai jiems reikia to.
Ir be to yra toks dalykas kaip zvakiu pistoletas,skirtas tik zvakems tikrinti.
turejau galvoje neapsimoka su "pistoletais" ju tikrinti, jei nori tikrinti ar apskritai veikia zvake gali prie variklio korpuso pridejes tikrinti, o ar ji pakankamai gerai veikia gali tik stende patikrinti. Issukt paziuret kaip atrodo zvake yra visalaik gerai, geras variklio darbo indikatorius.

As taves nesuprantu,tai pistoles parodo zvakes darba ir kur butent pramusta,ir ar veikia isvis..tam buvo sukurtas ir nereikia jokiu stendu ar dar kasko,kiek metu taisau automobilius,motociklus nera buves pavedes...o prie korpuso kai prileti visa laika beveik atrodo gerai dirbanti zvake,ir istikruju nesuprasi ar pramusta ar ne. :)
2014 Balandžio 5 21:11
Narys
600cc ****
#2976    

Citata:
Cituoju: moxbr
...nesiveda,net negriebia tik saudo.neisivaizduoju kur slieku ieskot reik

Dar būtų klausimas - sugedo ar sugadino. Pickup rotorius (alkūninio apsisukimų daviklio diskas) neprasisukęs? Skudurų išmetime neliko?
2014 Balandžio 5 23:32
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#2977    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
jei tu cia apie stroboskopa, tai ji ne zvakems, o degimo laikui tikrinti, zvakiu tikrinti isvis neapsimoka, jei ne iridines, tiesiog keiti ir viskas!

Kaip neapsimoka zvakiu tikrinti,jai dar ligos nezinai prisipirksi nauju zvakiu o po to bus oj... ne ta problema,nereik svaikti ir klaidinti zmoniu,kad pinigus iskart isleistu net nezinodami ar tikrai jiems reikia to.
Ir be to yra toks dalykas kaip zvakiu pistoletas,skirtas tik zvakems tikrinti.
turejau galvoje neapsimoka su "pistoletais" ju tikrinti, jei nori tikrinti ar apskritai veikia zvake gali prie variklio korpuso pridejes tikrinti, o ar ji pakankamai gerai veikia gali tik stende patikrinti. Issukt paziuret kaip atrodo zvake yra visalaik gerai, geras variklio darbo indikatorius.

As taves nesuprantu,tai pistoles parodo zvakes darba ir kur butent pramusta,ir ar veikia isvis..tam buvo sukurtas ir nereikia jokiu stendu ar dar kasko,kiek metu taisau automobilius,motociklus nera buves pavedes...o prie korpuso kai prileti visa laika beveik atrodo gerai dirbanti zvake,ir istikruju nesuprasi ar pramusta ar ne. :)
kad jau daug metu taisai viska paaiskink man durnam ka reiskia "pramusta zvake"?

Pramusta zvake,neatlieka savo funkcijos pirmas kelis kartus duoda kibirksti kur priklauso,po to duoda aplink sregius,arba jai gauna metalinis korpusas musa i korpusa, ir neuzdega benzino (saudo,borbuliuoja,jai daugiau negu 1 Cilindras) ir t.t
2014 Balandžio 6 09:09
Narys
900cc *****
#2978    

Nusibodote su savo ginčais. Paklodžių į temą prikėlėte ir tiek naudos.
2014 Balandžio 6 21:14 Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
NkT
Narys
250cc **
Avataras
#2979    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: NkT
Citata:
Cituoju: KOsMaR
man is niekur nieko irgi taspats nutiko, neisivaizduoju kas nutykt galejo reiks ieskot priezasties.

Visu pirma pasiziurek ir tu zvakes,nes is po ziemos jos gali okseduotis kibirksties tarpukas,arba paprasciausiai is po ziemos kai vedei pramuse turi patikrinti..buna toks sautuvas kur pridedi paspaudi ir matai kaip dirba zvake,jai nematai tada i lempute ziuri :)
jei tu cia apie stroboskopa, tai ji ne zvakems, o degimo laikui tikrinti, zvakiu tikrinti isvis neapsimoka, jei ne iridines, tiesiog keiti ir viskas!

Kaip neapsimoka zvakiu tikrinti,jai dar ligos nezinai prisipirksi nauju zvakiu o po to bus oj... ne ta problema,nereik svaikti ir klaidinti zmoniu,kad pinigus iskart isleistu net nezinodami ar tikrai jiems reikia to.
Ir be to yra toks dalykas kaip zvakiu pistoletas,skirtas tik zvakems tikrinti.
turejau galvoje neapsimoka su "pistoletais" ju tikrinti, jei nori tikrinti ar apskritai veikia zvake gali prie variklio korpuso pridejes tikrinti, o ar ji pakankamai gerai veikia gali tik stende patikrinti. Issukt paziuret kaip atrodo zvake yra visalaik gerai, geras variklio darbo indikatorius.

As taves nesuprantu,tai pistoles parodo zvakes darba ir kur butent pramusta,ir ar veikia isvis..tam buvo sukurtas ir nereikia jokiu stendu ar dar kasko,kiek metu taisau automobilius,motociklus nera buves pavedes...o prie korpuso kai prileti visa laika beveik atrodo gerai dirbanti zvake,ir istikruju nesuprasi ar pramusta ar ne. :)
kad jau daug metu taisai viska paaiskink man durnam ka reiskia "pramusta zvake"?

Pramusta zvake,neatlieka savo funkcijos pirmas kelis kartus duoda kibirksti kur priklauso,po to duoda aplink sregius,arba jai gauna metalinis korpusas musa i korpusa, ir neuzdega benzino (saudo,borbuliuoja,jai daugiau negu 1 Cilindras) ir t.t
kas ten konkreciai toj zvakej pramusta tuomet buna, jei ji neveikia?

Na zvakeja yra toks isikises dalykiukas kur kibirksti paduota i lenkta galiuka,o auksciu yra apvaliai tarpukai, buten kai pramusa zvake duoda kibirksti ne i ta galiuka o tarp sregiu is vidaus,tada zvake atrodo veikianti o istikruju musa kibirksti ne ten kur reikia,arba i korpusa :) gal tau foto reiketu del taves asmeniskai padaryciau kaip tai atrodo :)
2014 Balandžio 6 23:23
Narys
50cc *
#2980    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Citata:
Cituoju: moxbr
...nesiveda,net negriebia tik saudo.neisivaizduoju kur slieku ieskot reik

Dar būtų klausimas - sugedo ar sugadino. Pickup rotorius (alkūninio apsisukimų daviklio diskas) neprasisukęs? Skudurų išmetime neliko?
skuduru nera,kaminas kiaurutelis,o crank sensorius lygtai savo vietoj,jis ant ploksteles 2 varztais prisisuka nejudamai.pats sensorius veikiantis.paskirstyma 3-ia karta ziuret reiks.gal kazko nematau.. :-)
2014 Balandžio 6 23:25
Narys
600cc ****
#2981    

Metai?
2014 Balandžio 7 19:36
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2982    

Sveiki,reikalingas protingų žmonių patarimas.Sudirbau Suz Bandit sankabos diskatoriaus vieną iš dantračių,noriu sužinoti jei idėsiu truputi mažesnį ir tuo pačiu pakeisiu dantratukus variklyje,kokios gali būti pasekmės?Vienas suka generatoriu kitas mažasis nžn ką.
2014 Balandžio 8 08:47
Narys
50cc *
#2983    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Metai?
2004
Update'as moca uzkuriau,itariami apsimyzhe purkstukai,siandien islupti ir vaziuos praustis :-)
2014 Balandžio 8 15:33
Narys
25cc *
#2984    

Sveiki,žiūriu čia daug nusimanančių tai gal padėsit ir man. Po žiemos kažkas užėjo mocui.
Pakrauni akumus ir t.t Kuriasi viskas čiki piki ir pavažiavus kokia 30min išsikrauna lauk akumuliatorius ir užgesta... Krovimo rėlė pakeista.... Kas galetu but daugiau?
2014 Balandžio 8 20:05
Narys
125cc **
Avataras
#2985    

Prie žemų apsukų gęsta mocas

Sveiki, turiu cbr f3. Prieš sezoną pakeisti filtrai, tepalai, žvakės, akumas, išplauti ir sinchronizuoti karbai. Po stovėjimo kuriasi be jokių problemų, bet biškį pavažinėjus po miestą, kai sustoji prie šviesoforo ir numeti apsukas pradeda gęst ( maždaug nuo 1.5k apsukų). Jei laikau apsukas 2k viskas tvarkoj. Ir tas pasireiškė ne iškart o pavažinėjus apie 20m, iki to laiko viskas tvarkoj buvo, o paskui prie kas antro šviesoforo nukritus apsukoms gęsdavo ir po to nelabai noriai kūrėsi, bet padsosą užtraukdavau ir užsivesdavo po antro sukimo. Galiausiai lėčiau važiuojant į statų kalniuką užgęso išvis ir nesikūrė, bet pastovėjus biškį vėl be jokių problemų užsivedė ir stovint apsukos normalios ~1k, nei gęsta nei ką kai pastovi.
Gal galit užvest ant kelio kur problemos ieškot ?
Ačiū.
2014 Balandžio 8 20:22
Narys
50cc *
#2986    

Citata:
Cituoju: carolisoff
Sveiki,žiūriu čia daug nusimanančių tai gal padėsit ir man. Po žiemos kažkas užėjo mocui.
Pakrauni akumus ir t.t Kuriasi viskas čiki piki ir pavažiavus kokia 30min išsikrauna lauk akumuliatorius ir užgesta... Krovimo rėlė pakeista.... Kas galetu but daugiau?

Gal nėra krovimo? Generatorius dirba gerai? Kiek voltu krauna?
2014 Balandžio 9 19:42
Narys
125cc **
Avataras
#2987    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Matytas
Sveiki, turiu cbr f3. Prieš sezoną pakeisti filtrai, tepalai, žvakės, akumas, išplauti ir sinchronizuoti karbai. Po stovėjimo kuriasi be jokių problemų, bet biškį pavažinėjus po miestą, kai sustoji prie šviesoforo ir numeti apsukas pradeda gęst ( maždaug nuo 1.5k apsukų). Jei laikau apsukas 2k viskas tvarkoj. Ir tas pasireiškė ne iškart o pavažinėjus apie 20m, iki to laiko viskas tvarkoj buvo, o paskui prie kas antro šviesoforo nukritus apsukoms gęsdavo ir po to nelabai noriai kūrėsi, bet padsosą užtraukdavau ir užsivesdavo po antro sukimo. Galiausiai lėčiau važiuojant į statų kalniuką užgęso išvis ir nesikūrė, bet pastovėjus biškį vėl be jokių problemų užsivedė ir stovint apsukos normalios ~1k, nei gęsta nei ką kai pastovi.
Gal galit užvest ant kelio kur problemos ieškot ?
Ačiū.
voztuvus kada paskutini karta reguliavai?

Po pirkimo nereguliavau, o už praitą savininką neatsakau. Bet po ilgo ieškojimo šioj temoj radau žmogų su panašia problema http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.6893.page-63.html 2196 žinutė. Simptomai kaip ir tokie patys, tai bandysiu pareguliuot kuro mišinį ir žiūrėsiu, kaip dirbs.
Prie to pačio, jei nepasikeistų, dėl vožtuvų užklausiu- jei su vožtuvais problema būtų, tai visą laiką gestų galvoju, o pas mane tik pakilus variklio temperatūrai ir numetus apsukas dūsta, šaltą ar pastovėjusį užkūrus jokių problemų nėra. Ką apie tai galvoji ?
2014 Balandžio 9 22:06
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2988    

Apatinis dešinėje pusėje
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Balandžio 10 03:34
Narys
1000cc ******
#2989   +2  

Citata:
Cituoju: Fukifuki
Apatinis dešinėje pusėje


Ziurek manuala ka jis suka, bet is akies sakyciau,kad tepalo pompa. Negerai butu jos greiti keist. Aisku jei ten atsidurtu didesnis krumpliaratis gal nieko tokio. Sunku pasakyt kaip gamyklos skaiciuojami tokie mazgai. Kad uzdejus mazesni rizikuosi nesukelt slegio sistemoj ypac prie zemu apsuku ir turet to galimas pasekmes, tai tikrai. Uzdejus didesni, kad ir vienu dantim vargu ar kas labai nukentetu. Betkokiu atveju variklyje tikrai neisradineciau dviracioy pac su visokiais savos gamybos, ar garaziuky tekintojo isgimdytais krumpliaraciais is abejotinos kokybes metalo. Atsakingas mazgas, nebus tepimo - tvarkysi daug daug daugiau detaliu. O gal net rinksi krumpliaracios gabaliukus is karterio. Ar nebutu paprasciau nupirkti sugadinta detale? Ir ramiau ant dusios...
2014 Balandžio 10 09:37
Narys
25cc *
#2990    

Citata:
Cituoju: Matytas
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Matytas
Sveiki, turiu cbr f3. Prieš sezoną pakeisti filtrai, tepalai, žvakės, akumas, išplauti ir sinchronizuoti karbai. Po stovėjimo kuriasi be jokių problemų, bet biškį pavažinėjus po miestą, kai sustoji prie šviesoforo ir numeti apsukas pradeda gęst ( maždaug nuo 1.5k apsukų). Jei laikau apsukas 2k viskas tvarkoj. Ir tas pasireiškė ne iškart o pavažinėjus apie 20m, iki to laiko viskas tvarkoj buvo, o paskui prie kas antro šviesoforo nukritus apsukoms gęsdavo ir po to nelabai noriai kūrėsi, bet padsosą užtraukdavau ir užsivesdavo po antro sukimo. Galiausiai lėčiau važiuojant į statų kalniuką užgęso išvis ir nesikūrė, bet pastovėjus biškį vėl be jokių problemų užsivedė ir stovint apsukos normalios ~1k, nei gęsta nei ką kai pastovi.
Gal galit užvest ant kelio kur problemos ieškot ?
Ačiū.
voztuvus kada paskutini karta reguliavai?

Po pirkimo nereguliavau, o už praitą savininką neatsakau. Bet po ilgo ieškojimo šioj temoj radau žmogų su panašia problema http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.6893.page-63.html 2196 žinutė. Simptomai kaip ir tokie patys, tai bandysiu pareguliuot kuro mišinį ir žiūrėsiu, kaip dirbs.
Prie to pačio, jei nepasikeistų, dėl vožtuvų užklausiu- jei su vožtuvais problema būtų, tai visą laiką gestų galvoju, o pas mane tik pakilus variklio temperatūrai ir numetus apsukas dūsta, šaltą ar pastovėjusį užkūrus jokių problemų nėra. Ką apie tai galvoji ?


Kai užkaista, dar padidėja tarpai vožtuvų, ir jai jie užspausti gerokai, tai karštam varikliuj krenta perfomance ir kuriasi prastai nes kompresijos nebelieka. Todėl siūlau pasitikrinti. Prie karbų nelysk tik baisiau pridirbsi, arba bent nusirašyk ką kur sukiojai, kad paskui atstatyti.
2014 Balandžio 10 10:16 redagavo TawaS 2014 balandžio 10 10:17 :-)
Narys
125cc **
Avataras
#2991    

Dėkui už paaiškinimą .
Citata:
Cituoju: TawaS
Citata:
Cituoju: Matytas
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Matytas
Sveiki, turiu cbr f3. Prieš sezoną pakeisti filtrai, tepalai, žvakės, akumas, išplauti ir sinchronizuoti karbai. Po stovėjimo kuriasi be jokių problemų, bet biškį pavažinėjus po miestą, kai sustoji prie šviesoforo ir numeti apsukas pradeda gęst ( maždaug nuo 1.5k apsukų). Jei laikau apsukas 2k viskas tvarkoj. Ir tas pasireiškė ne iškart o pavažinėjus apie 20m, iki to laiko viskas tvarkoj buvo, o paskui prie kas antro šviesoforo nukritus apsukoms gęsdavo ir po to nelabai noriai kūrėsi, bet padsosą užtraukdavau ir užsivesdavo po antro sukimo. Galiausiai lėčiau važiuojant į statų kalniuką užgęso išvis ir nesikūrė, bet pastovėjus biškį vėl be jokių problemų užsivedė ir stovint apsukos normalios ~1k, nei gęsta nei ką kai pastovi.
Gal galit užvest ant kelio kur problemos ieškot ?
Ačiū.
voztuvus kada paskutini karta reguliavai?

Po pirkimo nereguliavau, o už praitą savininką neatsakau. Bet po ilgo ieškojimo šioj temoj radau žmogų su panašia problema http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.6893.page-63.html 2196 žinutė. Simptomai kaip ir tokie patys, tai bandysiu pareguliuot kuro mišinį ir žiūrėsiu, kaip dirbs.
Prie to pačio, jei nepasikeistų, dėl vožtuvų užklausiu- jei su vožtuvais problema būtų, tai visą laiką gestų galvoju, o pas mane tik pakilus variklio temperatūrai ir numetus apsukas dūsta, šaltą ar pastovėjusį užkūrus jokių problemų nėra. Ką apie tai galvoji ?


Kai užkaista, dar padidėja tarpai vožtuvų, ir jai jie užspausti gerokai, tai karštam varikliuj krenta perfomance ir kuriasi prastai nes kompresijos nebelieka. Todėl siūlau pasitikrinti. Prie karbų nelysk tik baisiau pridirbsi, arba bent nusirašyk ką kur sukiojai, kad paskui atstatyti.
2014 Balandžio 10 10:51
Narys
25cc *
#2992    

Šiaip reikalų yra patikrinti tarpus, nežinau kaip pas tave viskas sudėliota, bet ko gero teks nuimti karbus, kad prieiti dangtelį nuimti, o gal nereikės, bet tarpus tikrai nesudėtinga patikrinti, ir patikrinęs tarpus būsi visiškai ramus, jeigu jie neužspausti galėsi toliau ieškoti bėdų, o jai jie užspausti, tai bereikalingai sukiosi karbus. O jai tingi ardyti siūličiau pasimatuoti komrpesiją, jai ji žema karštam varikliui - keli dangtelį ir tikrini vožtuvus
2014 Balandžio 10 11:17 :-)
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#2993    

Sveiki, ir aš turiu šiokią tokią bėdą, šaltas starteris suka puikiai, bandant kurt karštą, atrodo kad variklis užklynitas(laidai net užkaista), pastovi keletą min, atvėsta ir vėl be problemų. Greičiausiai starterio įvorės-guoliai išsidėvėję ir pakaitus trumpina į korpusą?
2014 Balandžio 10 11:25
Narys
400cc ***
Avataras
#2994    

Citata:
Cituoju: vytoksas
Sveiki, ir aš turiu šiokią tokią bėdą, šaltas starteris suka puikiai, bandant kurt karštą, atrodo kad variklis užklynitas(laidai net užkaista), pastovi keletą min, atvėsta ir vėl be problemų. Greičiausiai starterio įvorės-guoliai išsidėvėję ir pakaitus trumpina į korpusą?

Sveikas vytoksas,patikrink ir nuvalik visus starterio paidu sujungimus,nes tikriausiai jir bus oksidave.
2014 Balandžio 10 11:38
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#2995    

Na bet būtų relė, manau laidai nekaistų bandant sukt?
2014 Balandžio 10 21:42
Narys
125cc **
Avataras
#2996    

Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Matytas
Dėkui už paaiškinimą .
Citata:
Cituoju: TawaS
Citata:
Cituoju: Matytas
Citata:
Cituoju: Dread
Citata:
Cituoju: Matytas
Sveiki, turiu cbr f3. Prieš sezoną pakeisti filtrai, tepalai, žvakės, akumas, išplauti ir sinchronizuoti karbai. Po stovėjimo kuriasi be jokių problemų, bet biškį pavažinėjus po miestą, kai sustoji prie šviesoforo ir numeti apsukas pradeda gęst ( maždaug nuo 1.5k apsukų). Jei laikau apsukas 2k viskas tvarkoj. Ir tas pasireiškė ne iškart o pavažinėjus apie 20m, iki to laiko viskas tvarkoj buvo, o paskui prie kas antro šviesoforo nukritus apsukoms gęsdavo ir po to nelabai noriai kūrėsi, bet padsosą užtraukdavau ir užsivesdavo po antro sukimo. Galiausiai lėčiau važiuojant į statų kalniuką užgęso išvis ir nesikūrė, bet pastovėjus biškį vėl be jokių problemų užsivedė ir stovint apsukos normalios ~1k, nei gęsta nei ką kai pastovi.
Gal galit užvest ant kelio kur problemos ieškot ?
Ačiū.
voztuvus kada paskutini karta reguliavai?

Po pirkimo nereguliavau, o už praitą savininką neatsakau. Bet po ilgo ieškojimo šioj temoj radau žmogų su panašia problema http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.6893.page-63.html 2196 žinutė. Simptomai kaip ir tokie patys, tai bandysiu pareguliuot kuro mišinį ir žiūrėsiu, kaip dirbs.
Prie to pačio, jei nepasikeistų, dėl vožtuvų užklausiu- jei su vožtuvais problema būtų, tai visą laiką gestų galvoju, o pas mane tik pakilus variklio temperatūrai ir numetus apsukas dūsta, šaltą ar pastovėjusį užkūrus jokių problemų nėra. Ką apie tai galvoji ?


Kai užkaista, dar padidėja tarpai vožtuvų, ir jai jie užspausti gerokai, tai karštam varikliuj krenta perfomance ir kuriasi prastai nes kompresijos nebelieka. Todėl siūlau pasitikrinti. Prie karbų nelysk tik baisiau pridirbsi, arba bent nusirašyk ką kur sukiojai, kad paskui atstatyti.
Paklausyk TawaS, labai puikiai zmogus paaiskino!

Tai nelabai ir yra kur dėtis :D Nors nesinori prie vožtuvų lyst. Tik dar klausimas kyla, jei bėda vožtuvuose, kodėl trauka visiškai nepakitus ?
Man, ištikrūjų mistika su tuo gesimu- pravažiavau autostrada 200km variklio temperatūra buvo biškį aukštesnė nei normali ir mieste važiuojant nė kart neužgęso. Kitą dieną (po gęsimo ) pašildžiau motorą virš darbinės temperatūros ( link red line traukė jau ) ir normaliai ant laisvų apsukų dirba nei gęsta nei ką...
2014 Balandžio 11 12:36
Narys
250cc **
#2997    

sveiki taikaip suprast del voztuvu skaiciu kokie jie turi but nes cia nuo iki parasyta o koks tykslus skaicius tepir neiasku http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=19145.... Valve Clearance Cold - Inlet : 0.13-0.18mm (0.005-0.007in)
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.18-0.23mm (0.007-0.009in)
2014 Balandžio 11 19:37
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#2998    

Citata:
Cituoju: KOsMaR
sveiki taikaip suprast del voztuvu skaiciu kokie jie turi but nes cia nuo iki parasyta o koks tykslus skaicius tepir neiasku http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=19145.... Valve Clearance Cold - Inlet : 0.13-0.18mm (0.005-0.007in)
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.18-0.23mm (0.007-0.009in)

Tikslus skaičius yra tas, kuris patenka imtinai nuo...iki
2014 Balandžio 11 19:47 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
#2999    

Jei jau manai, kad sugebesi sureguliuot tikslius, tai specialiai tau:
Isiurbimo: 0.155 mm
Ismetimo: 0.205 mm
:)
2014 Balandžio 11 20:22
Krapštukas
600cc ****
Avataras
#3000    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Jei jau manai, kad sugebesi sureguliuot tikslius, tai specialiai tau:
Isiurbimo: 0.155 mm
Ismetimo: 0.205 mm
:)

Vot ir ne! jei jau sugebi labai tiksliai nureguliuot (ypac, jei reguliuojama varzteliu) reikia daryt kuo arciau didziausio leidziamo tarpelio, nes varikliui dirbant tarpeliai mazeja ir po mazdaug 8-10k km(priklauso nuo variklio) jie suseda iki mazdaug vidutinio dydzio.
2014 Balandžio 13 02:44
Puslapiai: 1..9899100101102..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17