Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"

| 2008-07-04 Cvinglis | 4104/1309565 žinut.
 
Puslapiai: 1..8788899091..137


 
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2641    

Po liepos 1d.bus naikinami tech.apžiurų talonai(policijos),dėl ksenoninių šviesų tam nepritaikytom tr.priemonėm,dė per didelio keliamo garso iš išmetimo sistemos ir dar dėl kažko.Pareigūnai turės teisę suplėšyti taloną ir reiks išnaujo pereiti tech.apžiūrą
2014 Gegužės 24 00:06
Narys
250cc **
Avataras
#2642    

kas bus liepos 1? matuos db? man dzin praejes tech pavasari. ir siaip neziaurus garsas, man patinka... galiu pamatuot kiek pjoviau, pataikiau kur korys baigiasi ir gala prijungiau, beje ta vamzdeli kur paciam gale palikau, buvau uzkures dar be privirinto galo, buvo per ziauru tai ir nepasalinau to vamzdelio
2014 Gegužės 24 00:10
Narys
500cc ***
#2643    

Citata:
Cituoju: Fukifuki
Po liepos 1d.bus naikinami tech.apžiurų talonai(policijos),dėl ksenoninių šviesų tam nepritaikytom tr.priemonėm,dė per didelio keliamo garso iš išmetimo sistemos ir dar dėl kažko.Pareigūnai turės teisę suplėšyti taloną ir reiks išnaujo pereiti tech.apžiūrą
del garso tai tures tureti matuokly decibelams matuoti.
2014 Gegužės 24 00:13
Narys
250cc **
Avataras
#2644   +1  

beabejo tures turet, cia tas pats kaip, man atrodo tu virsinai greiti :D DD
2014 Gegužės 24 00:15
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2645    

Tai aš ir sakau,jei mėntukam garsas nepatiks,atims technikinį.Ir jiem poch... kada praeita apžiūra
2014 Gegužės 24 00:15 redagavo Fukifuki 2014 gegužės 24 00:16
Narys
250cc **
Avataras
#2646    

del tokio garso nks nesikabins :)
2014 Gegužės 24 00:30
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2647    

Citata:
Cituoju: babausis
del tokio garso nks nesikabins :)
(y)
2014 Gegužės 24 00:32
Narys
400cc ***
#2648    

nexamielinkit su pareigunais ir tikrai del garso talono neplesys, jie irgi zmones, elkites zmogiskai :)
2014 Gegužės 24 13:02
Vienaląstis
600cc ****
Avataras
#2649    

tai cia xamielinimo nera,uztenka ir originalaus garso 23 val vakaro,kad bobutes skundus rasytu :D
2014 Gegužės 24 14:10
Narys
400cc ***
#2650    

Citata:
Cituoju: Fukifuki
tai cia xamielinimo nera,uztenka ir originalaus garso 23 val vakaro,kad bobutes skundus rasytu :D


Skundas skundui nelygu :) skustis gali, betk adaryti jai mocas ne motorinke... ogi dziaugtis :D
2014 Gegužės 24 23:56
Narys
125cc **
Avataras
#2651    

Sveiki, gal kas tiksliai žinot kiek reikia atsukti "pilot screw" mišinio padavimo (riebinimo) varžtus B12 '02. manuale tikslai nerandu, o forumose rašo skirtingai. Pas mane jie buvo susukti skirtingai, turbut jie turėtū but vienodai atsukti?
2014 Gegužės 26 13:18
Narys
50cc *
#2652    

sveiki ,nutariau keisti grandine su zvaigzdutem,nes labai jau nevienodai isitampiusi grandine,kokia kaina butu zvaigzduciu su grandine,kokia firma patartumet? aciu uz atsakymus
2014 Gegužės 26 13:34
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#2653    

Priklauso nuo to, kokios tau grandinė reikia. Tuomet žiūri internete ir renkies pagal kainą kas patinka
2014 Gegužės 26 13:47
Narys
50cc *
#2654    

kaip kokios,patikimos ne kinetiskos,kainos tai ivairios tai noreau pasiklausti kokia butu normali kaina,kad labai nepermoketi :)
2014 Gegužės 26 13:59
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#2655    

Jos juk ne visiem vienodos eina,vieniem 520 kitiem 525 dar kitiem 530 ir t.t. pasižiūri į katalogą pradžiai kokios tau reikia. Juk neuždėsi dviračio grandinės ant moco (h)
2014 Gegužės 26 14:02
Narys
50cc *
#2656    

o kur as galeciau paziureti google nerandu?
2014 Gegužės 26 14:11
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#2657    

Koks pas tave banitas, metai, kubatūra?
2014 Gegužės 26 14:15
Narys
50cc *
#2658    

ai va radau 530 berots eina ant gsf 600cc 95m
2014 Gegužės 26 14:15
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2659    

Citata:
Cituoju: banditukas
Citata:
Cituoju: Fukifuki
Po liepos 1d.bus naikinami tech.apžiurų talonai(policijos),dėl ksenoninių šviesų tam nepritaikytom tr.priemonėm,dė per didelio keliamo garso iš išmetimo sistemos ir dar dėl kažko.Pareigūnai turės teisę suplėšyti taloną ir reiks išnaujo pereiti tech.apžiūrą
del garso tai tures tureti matuokly decibelams matuoti.


tik idomu, matuos pagal SAE kaip gamintojai, ar patys susigalvos kaip
http://www.4strokes.com/tech/measure_exh_sound.pdf
2014 Gegužės 26 16:52 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#2660    

Citata:
Cituoju: Ramanas
Banditas lb kantrus, bet tai nereiskia kad jo myleti nereikia... motulis pusiau sintetika jam lb skanu, jokio masininio ir jokios sintetikos!


Baikit vieną kartą tuos marazmus skleist apie skirtingus moto ir auto tepalus, nes dar koks naujokas ims ir patikės. Yra dešimtys laboratorinių bandymų atlikta įrodančių, kad moto tepalai niekuo nesiskiria ir nėra nei viena tepalų gamintoja pateikus kokiųnors įrodymų, kad tie tepalai bent kažkuom geresni. Ta pati sertifikavimo procedūra, tie patys standartai (SAE), tie patys kokybės reikalavimai (API), tie patys klampumai. Suzuki manualas nurodo SAE klasę, o ne kažkokius marketinginius moto tepalus. Aišku tepalai gali skirtis, kaip skiriasi tam tikros jų rūšys, markės etc, bet nėra nei vieno įrodymo, kad moto tepalai kuom nors geresni.

Asmeniškai irgi per >20000 km nepastebėjau jokių trūkumų automobilinio tepalo naudojimo.

http://www.ducatimeccanica.com/oil.html
http://jamesnvo.wordpress.com/2012/05/28/using-automotive-oils-in....

Citata:

Dr. John C. Woolum, a professor of physics at the California State University of Los Angeles, articulated a scientific experiment to measure the different viscosity indexes from various oils – both motorcycle-specific and automotive. Dr. Woolum concluded that the motorcycle-specific oil manufacture’s claim involving viscosity retention is invalid. Therefore, he advises that there is no reason to spend the extra money on oils specifically “designed” for motorcycles.

However, Dr. Woolum did find a distinct difference between the viscosity retention and protection of synthetic oils over petroleum oils. In his test, the synthetic oils were able to retain 83% of their viscosity after 1500 miles while the petroleum-based oils were only able to retain only 63% of their viscosity.
2014 Gegužės 26 17:28 redagavo Quicker 2014 gegužės 26 17:31 Free Rider
Narys
400cc ***
#2661    

Citata:
Cituoju: Quicker
Citata:
Cituoju: Ramanas
Banditas lb kantrus, bet tai nereiskia kad jo myleti nereikia... motulis pusiau sintetika jam lb skanu, jokio masininio ir jokios sintetikos!


Baikit vieną kartą tuos marazmus skleist apie skirtingus moto ir auto tepalus, nes dar koks naujokas ims ir patikės. Yra dešimtys laboratorinių bandymų atlikta įrodančių, kad moto tepalai niekuo nesiskiria ir nėra nei viena tepalų gamintoja pateikus kokiųnors įrodymų, kad tie tepalai bent kažkuom geresni. Ta pati sertifikavimo procedūra, tie patys standartai (SAE), tie patys kokybės reikalavimai (API), tie patys klampumai. Suzuki manualas nurodo SAE klasę, o ne kažkokius marketinginius moto tepalus. Aišku tepalai gali skirtis, kaip skiriasi tam tikros jų rūšys, markės etc, bet nėra nei vieno įrodymo, kad moto tepalai kuom nors geresni.

Asmeniškai irgi per >20000 km nepastebėjau jokių trūkumų automobilinio tepalo naudojimo.

http://www.ducatimeccanica.com/oil.html
http://jamesnvo.wordpress.com/2012/05/28/using-automotive-oils-in....

Citata:

Dr. John C. Woolum, a professor of physics at the California State University of Los Angeles, articulated a scientific experiment to measure the different viscosity indexes from various oils – both motorcycle-specific and automotive. Dr. Woolum concluded that the motorcycle-specific oil manufacture’s claim involving viscosity retention is invalid. Therefore, he advises that there is no reason to spend the extra money on oils specifically “designed” for motorcycles.

However, Dr. Woolum did find a distinct difference between the viscosity retention and protection of synthetic oils over petroleum oils. In his test, the synthetic oils were able to retain 83% of their viscosity after 1500 miles while the petroleum-based oils were only able to retain only 63% of their viscosity.

Kurios masinos sankaba maudosi variklio tepale? Butent sankaba ir groja pimu smuiku pvz su sintetika banditas sankaba praslysta, semi viskas ok, jai jau jatrus tam, tai moto ar auto alyva tikrai tures skirtimu...mano nuomone ;)
2014 Gegužės 26 17:54
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#2662    

Citata:
Cituoju: Ramanas
Kurios masinos sankaba maudosi variklio tepale? Butent sankaba ir groja pimu smuiku pvz su sintetika banditas sankaba praslysta, semi viskas ok, jai jau jatrus tam, tai moto ar auto alyva tikrai tures skirtimu...mano nuomone ;)


Prie ko mašinos? Paskaityk straipsnį kur daviau. O ir pats papasakok - kokius tyrimus esi atlikęs, o gal turi kokių kitų argumentų? Aš pvz. pravažiavau su automobiliniais tepalais per kelis metus kokius taip 22-25t km, variklis toks kaip Bandito vienas prie vieno (GSXF '98). Tame tarpe buvo ir sintetikos. Kaip buvo tvarkoj viskas, taip ir liko. Visas internetas mirga paneigimais mitų apie motociklinius tepalus, bet yra vis tiek pasakojančių nesąmones apie sankabas ir pan. Jei nusiperki grabą su sudilusia sankaba, tai nefig kaltint tepalų, kad ji sudilusi. Tvarkinga sankaba ir lieka tvarkinga. Jei prekiauji moto tepalais, tai ir sakyk, kad esi suinteresuotas skleisti gandus.

PS. Neturiu nieko prieš "motociklinius" tepalus, tik nervina, kai pradedama aiškinti, kad į motociklą negalima pilti automobilinių tepalų arba išvis sintetikos, nes (... ir čia prasideda marazmai iš VBS agentūros)...
2014 Gegužės 26 18:16 redagavo Quicker 2014 gegužės 26 18:20 Free Rider
Narys
400cc ***
Avataras
#2663   +2  

Dėl tepalų tai aš paskutini kartą kadangi motulis baigėsi, supyliau po ranka buvusi Castrol GTX 10w40 semi.

Tas buvo prieš kokia 2 k km.
Ir kas? -Ogi kol kas jokiu skirtumu nepastebėta. Ir tepalo filtrą anksčiau keisdavau kasmet/ kiekvieną tepalų keitimą, dabar kas 2 keitimus: taipogi niekas tam bandiugai neatsitiko (šiaip ir manuale rašo lygtais kad filtra kas 2 keitimus keist).

Aš manau jei su babkėm striuka: pili semi synth 10w40, be kokiu tai "special" frikcinių priedų ir važiuoji. Tik siūlyčiau keisti dažniau nei rekomenduoja gamintojas.
Jei atsiranda/yra babkių: perki motuli ir ramu ant dūšios :)

Sekančiam keitimui jau pasiėmiau standartinį komplektą: motul 5100 semi synth.+ HF 138. Beje pirmą kart pirksiu iš http://shop.yamatecha.lt - kol kas ligu palei mane, tepalų kaina normaliausia.
2014 Gegužės 26 18:31 Helmet sucs :) But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
Narys
400cc ***
Avataras
#2664    

Citata:
Cituoju: C1trus2006
o kur as galeciau paziureti google nerandu?


Gal jau buvo kažkur minėta, bet siūlau pasižiūrėti čia:

http://www.gearingcommander.com

Tarp kitko, labai geras puslapis kur gali pasiziūrėti/ pasiskaičiuoti koks bus greitis jei stock komplektaciją pakeisi: pvz užsidėsi žvaigzdutes su daugiau ar mažiau dantų nei stock.

O žvaigždžių ir grandinių komplektų pilnas ebay'us. Belieka krapštyt eurus ir pirkt :)
2014 Gegužės 26 18:40 Helmet sucs :) But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2665    

Citata:
Cituoju: Quicker
Citata:
Cituoju: Ramanas
Banditas lb kantrus, bet tai nereiskia kad jo myleti nereikia... motulis pusiau sintetika jam lb skanu, jokio masininio ir jokios sintetikos!


Baikit vieną kartą tuos marazmus skleist apie skirtingus moto ir auto tepalus, nes dar koks naujokas ims ir patikės. Yra dešimtys laboratorinių bandymų atlikta įrodančių, kad moto tepalai niekuo nesiskiria ir nėra nei viena tepalų gamintoja pateikus kokiųnors įrodymų, kad tie tepalai bent kažkuom geresni. Ta pati sertifikavimo procedūra, tie patys standartai (SAE), tie patys kokybės reikalavimai (API), tie patys klampumai. Suzuki manualas nurodo SAE klasę, o ne kažkokius marketinginius moto tepalus. Aišku tepalai gali skirtis, kaip skiriasi tam tikros jų rūšys, markės etc, bet nėra nei vieno įrodymo, kad moto tepalai kuom nors geresni.

Asmeniškai irgi per >20000 km nepastebėjau jokių trūkumų automobilinio tepalo naudojimo.

http://www.ducatimeccanica.com/oil.html
http://jamesnvo.wordpress.com/2012/05/28/using-automotive-oils-in....

Citata:

Dr. John C. Woolum, a professor of physics at the California State University of Los Angeles, articulated a scientific experiment to measure the different viscosity indexes from various oils – both motorcycle-specific and automotive. Dr. Woolum concluded that the motorcycle-specific oil manufacture’s claim involving viscosity retention is invalid. Therefore, he advises that there is no reason to spend the extra money on oils specifically “designed” for motorcycles.

However, Dr. Woolum did find a distinct difference between the viscosity retention and protection of synthetic oils over petroleum oils. In his test, the synthetic oils were able to retain 83% of their viscosity after 1500 miles while the petroleum-based oils were only able to retain only 63% of their viscosity.


citata is tavo linku "The only suggestion I will give when choose an “automotive” oil for your motorcycle is choose an oil that does not have the “energy conserving” or “resource conserving” label. Energy conserving and resource conserving oils contain friction modifiers that could possibly cause slippage to the clutch."

ne patys tepalai netinkami, o priedai, kuriu gali buti automobiliniam tepale, ir kurie labai puikiai suvarys tau sankaba. vienodai tik tiem kuriu mocai su sausom sankabom.
2014 Gegužės 26 22:28 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
600cc ****
#2666    

Tingiu versti..:
"Up to 1998 car oils had been used as the base for many motorcycle oils. As car technology evolved over the years the oils that cars needed changed and additives were added that weren’t good for motorcycle engines (especially motorbike clutches and gearboxes, mainly due to the fact that, unlike most motorcycles, cars use a separate oil for the gearbox).

Car oils had been blended using more and more friction modifiers, which, although good for cars, wasn’t too good for motorcycles as these modifiers can cause clutches to slip at higher revs and gearbox pitting."

Kuris automobilinis tepalas atitinka JASO MA ar MA2 standartus?
2014 Gegužės 26 22:50
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2667    

dyzeliam skirtus i mocus dazniausiai pila. amerikej Shell Rotella T6 pildavo.
2014 Gegužės 26 23:15 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
400cc ***
Avataras
#2668    

Aš sakyčiau taip kad kiekvienas turi teise turėt savo argumentuotą nuomonę ir prie jos pasilikti.

Ir nėra čia ko kapotis dėl tų tepalų.

Svarbiausiai yra nepilt bet kokio pirmo pasitaikiusio š*do, o palei specifikacijas kurias rekomenduoja gamintojas.

Ir keisti tepalus dažniau, nelaukt iki kol pavirs neaiškiu "m*zalu".

Delboy yra gerai pavaręs apie tepalus ir jų "ilgaamžiškumą":
http://www.youtube.com/watch?v=5N2rPw2RnqE

Ir tepalo keitimas "zaliems":
http://www.youtube.com/watch?v=M90qTC95_ek

Chears Kolegos, gerų orų ir negendančių "žirgų" ! :D
 
2014 Gegužės 27 11:58 Helmet sucs :) But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2669    

na ka, chebryte, nuo siandien as jau nebe banditovodas, tik xjrvodas :)
2014 Gegužės 27 20:58 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
50cc *
#2670    

Labas vakaras.norejau pasiteirauti kokios turi buti bandito 95m 600cc apsukos ant laisvu pilnai pasilus? Ir ar yra gal kokia rankenele apsuku reguliavimo? Dekui uz atsakymus :)
2014 Gegužės 27 21:20
Puslapiai: 1..8788899091..137




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17