Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha VMAX CARBON - naujas rūbas legendai

| 2015-02-16 Dellamorte | 1/5632 žinut.
 

 
1985-aisiais pasaulį išvydęs Yamaha kūrinys „Vmax“, pradėjęs naują muscle cruiser motociklų erą, iškart tapo ikona, kurios šlovė neblėsta ir šiandien. Pirmosios kartos modelis, be didelių pakeitimų gamintas 22 metus, savo įpėdinio sulaukė tik 2008-aisiais. O štai šiemet pažymėdami VMAX garbingą trisdešimtmetį japonų gamintojai išleido specialią šio motociklo versiją, pavadintą „Carbon“.

Kaip sufleruoja pavadinimas, „gimtadieninis“ VMAX yra „aprengtas“ anglies pluošto detalėmis. Kuro bakas, priekinis ir galinis sparnai, šoniniai dangteliai buvo pagaminti iš šios lengvumu pasižyminčios medžiagos.

Kaip pastebėjo kai kurie kritikai, tokiu būdu Yamahos inžinieriai pasekė konkurentų Ducati pėdomis, kurie panašią „plastinę operaciją“ savo modeliui „Diavel Carbon“ atliko jau prieš du metus.

Tačiau, kaip bebūtų keista, japonų „Carbon“ modifikacija pasižymi tokiu pačiu svoriu kaip ir bazinis modelis – 310 kg. Tad anglies pluošto detalės čia atlieka tik kosmetinę funkciją.

Gerai, o kaip dėl kitų naujovių?

Akyli motomanai tikriausiai jau pastebėjo neįprastus akiai „VMAX Carbon“ duslintuvus – šiame modelyje vietoje standartinių išmetimo sistemų bus montuojami „Akrapovič“ bakeliai. Tiesa, tokie patys užmaunamo tipo („slip-on“) duslintuvai kaip papildoma įranga siūloma ir įprastų „vymaksų“ pirkėjams.

Deja, žvelgiant į technines specifikacijas matyti, kad jokios realios įtakos motociklo efektyvumui ir šis aksesuaras neturi. Aišku, nebent prie efektyvumo priskirsime didesnį decibelų skaičių .

Kita vertus – ar daug motomanų gali rimtu veidu pasakyti, kad jiems standartinio VMAX „išspaudžiamų“ dviejų šimtų „arklių“ yra per mažai?

Ką gi, atrodo, tai ir visos naujovės. Bet, kaip rodo patirtis, „jubiliejiniai“ motociklų modeliai neretai nuvilia gerbėjus, vietoje lauktų naujovių ir patobulinimų gaunančius tik viso labo kitokio dizaino ženkliukus ant bako ir gal dar kitokią dažymo schemą. Pavyzdžiui, pernai trisdešimtmetį pažymėjęs Honda kūrinys „GoldWing“ didžiausiam fanų nusivylimui taip ir „negavo“ jau seniai laukiamos šeštosios pavaros.

Tad šiame kontekste Yamaha netapo išsišokėle, o „karbonas“ VMAX kultui nei padės, nei pakenks. Jis tiesiog tęsis.

https://www.youtube.com/watch?v=GSPRxcCb01E&feature=player_de....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
600cc ****
Avataras
#2    

Nelinksmas papildymas: praėjusį šeštadienį mirė VMAX ir daugelio kitų Yamahos motociklų dizainą sukūręs Kenji Ekuan. Jam buvo 85-eri: http://rideapart.com/articles/yamaha-vmax-designer-kenji-ekuan-pa....
2015 Vasario 17 20:20
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17