Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Kas geriau CAPONORD ar VARADERO? O gal AFRIKA?

| 2015-04-19 gizmas | 4/4286 žinut.
 
 


 
Narys
50cc *
Avataras
#1    

Kas geriau CAPONORD ar VARADERO? O gal AFRIKA?

Sveiki, gal kas nusimanot apie situos dviracius zveris? kuris vertesnis demesio yra. kuris patvaresnis ir smagesnis trasoje :)
2015 Balandžio 19 21:02
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#2    

i kova dar gali itraukti trumph tiger/explorer, suzuki v-strom, yamaha super tenere.

Afrika lieka afrika, kultinis, bet visiskai technologiskai pasenes mocas. :)

Kiek pamenu kai pats rinkausi, tai caponordas turejo kazkokiu ligu "brown relays", varadero ipurskimas buvo silpnoka vieta. Atitinkamai, suzukio sankabos karzina, kitu nepamenu :)
Siaip visi jie daugmaz vieno lygio, su savo nuansais :)
2015 Balandžio 19 21:07 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
50cc *
Avataras
#3    

na tigeris nepatinka isvaizda kaip ir tenere ne prie sirdies. v-strom galbut, bet pirmenybe skiriu tiems trims mocams. as varadero ziurineju 2001m tai ten berods dar korbai stovi. uzmaciau capanorda uz priimtina kaina ir atrodo neblogai, bet tik anglas. tai kazin kaip jis kaip mocas..
2015 Balandžio 19 21:24
Krapštukas
1100cc *****
#4    

Caponordo visos elektros problemos turetu but internetiniuose forumuose dokumentuotos kartu su sprendimo budais. Kaip kad yra su RSV, RST ar Futura.
O savininkai labai giria ju austriskus rotax variklius ir pabrezia vis kad per 100 000km nereguliavo nei vieno voztuvo, o tik tikrino ju tarpus.
2015 Balandžio 19 22:29
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: gizmas
na tigeris nepatinka isvaizda kaip ir tenere ne prie sirdies. v-strom galbut, bet pirmenybe skiriu tiems trims mocams. as varadero ziurineju 2001m tai ten berods dar korbai stovi. uzmaciau capanorda uz priimtina kaina ir atrodo neblogai, bet tik anglas. tai kazin kaip jis kaip mocas..


jei ziuri ~2001 metus, tai imk aprilia. Bus ir 6 begiai, ir ipurskimas. Suzukis nuo 2002 irgi.
Varaderas nuo 2004 (tiksliau nuo 2003-09) gavo ipurskima ir sesta begi.

Afrika, mano manymu, stipriai overpricinta, kaip 1980'ju technologiju mocas, bet turi legenda, gal del to ju tokia kaina.
2015 Balandžio 20 07:13 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
50cc *
Avataras
#6    

O varaderas 2001m sakai neapsimoka imti su korbais?
2015 Balandžio 20 11:25
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#7    

Kam imt tokį, jei už panašią kainą ir panašaus amžiaus yra technologiškai geresnių :)
Varaderas nėra blogas, o nuo 2004 labai geras.

Toks mocas juk perkamas ne po miestą važinėti, jis sukurtas dideliems kilometrams ir visokiems keliams ir nelabai keliams. O ilguose kilometruose 6 bėgis dažnai pasigendamas. Iš savo ir kolegų patirties sakau :) O karbai vs ipurskimas vėlgi, sąlygoja sąnaudas,eliminuoja visokius padsosus ir t.t

Varaderas turi dual brake system, kas asfalte yra gerai, ne asfalte... hmm, esu girdėjęs istorijų, kaip žmonės pasiguldė mocus :)

Šiaip tai imk tą, kuris geriausio stovio. Kažkada pats rinkausi tokio tipo mocą, žinojau, kur naudosiu jį, tai rinkausi, kad būtų patvarus, patikimas, ir paprastas eksploatuoti. Pasitaikė geras V-stromas, tai jau N metų nesiskiriu su juo. Dar nepavedė nei karto :)
2015 Balandžio 20 13:27 redagavo ramgav 2015 balandžio 20 13:28 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Keliauninkas
600cc ****
Avataras
#8    

Visu pirma tai kam ir kaip tas mocas bus ekspotuojamas. Ty ar toli keliaut asfaltais ar vazinet i civilizuotus krastus ar nelabai civilizuotus ir tt. Nes ir pagal paskirtis ir pagal technine puse mocai siulomi gana skirtingi
Jei vazinet i civilizuotus krastus asfaltais, tai imi sau patogu, siuolaikiska moca, jei i nelabai civilizuotus, tai imi kuom paprastesni karbiuratorini (nes neaisku koks ten benzas bus+nebus technines pagalbos, tai kuom maziau elektronikos ir "navarotu" moce tuom mazesne tikimybe, kad kas suges)
PS. ramgav nevaryk ant Africos :) ji turi savu pliusu :)
2015 Balandžio 20 16:17 redagavo Unfis 2015 balandžio 20 16:22
Narys
50cc *
Avataras
#9    

Vazineti kazkur toli neplanuoju, siaip po LT manau ar kokia latvija dar. vazineti daug maz irgi civilizuotais keliais, miskeliais atsivazinejau jau.Turiu db klx 650, tai norisi db kazko rimtesnio,galingesnio.
2015 Balandžio 20 17:24
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#10    

Valdai, papasakok man afrikos pliusus, apart kulto ir legendos (siam laikotarpiui) :)
PS nesakau, kad afrika blogas mocas, tiesiog jis yra jau praejusio laikmecio :)
2015 Balandžio 20 18:50 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
400cc ***
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: gizmas
Vazineti kazkur toli neplanuoju, siaip po LT manau ar kokia latvija dar. vazineti daug maz irgi civilizuotais keliais, miskeliais atsivazinejau jau.Turiu db klx 650, tai norisi db kazko rimtesnio,galingesnio.


Nu čia kaip Unfis minėjo pakankamai skirtingus motociklus lyginate. Gal Caponardas kiek panašiau į Afriką. Kaip matau iš pasisakymo jei gruntiniai keliai netraukia ir nori daugiau galios, civilizuotų kelių tada nesiūlau rinktis Afrikos.
Pagrindinis Afrikos privalumas yra jos universalumas, puikios valdymo savybės greituose žvyrkeliuose. Afrika pakankamai auškta, turi didelią pakabos eigą, 21c. priekinį ratą Žodžiu gali jei reikia važiuot ir pravažiuot per visišką š per kurį hard endurai važiuoja (sunku, bet daug lengviau nei su kokiu varaderu ar pan), važiuot paprastesniais gruntiniais keliukais ir greitais žvyrkeliais ir labai plačiai šypsotis (pagrindinė afrikos stichija), jei reikia gali griebtis netgi visokių kraštutinumų imti labai stačius šlaitus, gilias brastas ir pan., o po to išlėkti ir pakankamai komfortiškai valgyti kilometrus asfaltuotais keliais... ką sunku būtu daryti su lengvesniais enduro tipo motociklais. Tačiau šeštos pavaros trūkumas pasijaučia ilguose monotoniškuose greitkeliuose važiuojant didesniais kruiziniais greičiais, jei planuoji pagrinde važiuoti jais tai ne Afrikos stiprioji pusė. Galia irgi nestiprioji Afrikos pusė lyginant su paminėtais konkurentais, bet jos trūkumas pagrinde jaučiamas važiuojant dvidėda pilnai krautam didesniuoje kruiziniuose greičiuose. Tačiau išorinė variklio sukimo momento charakteristika labai smagi, sukimo momentas pakankamai didelis ir pastovus žemų sūkių ruože.
2015 Balandžio 20 19:51
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17