Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Nuvažinėta pietinė Norvegija.

| 2015-06-23 RolandasDa | 21/12724 žinut.

#1   +3

Nuvažinėta pietinė Norvegija.

Paskaičius forumus ir kelionių aprašymus susidarė ispūdis, kad visi (nu arba beveik visi) važiavo Norvegijoj. Vieni ilgiau, kiti trumpiau, bet visi vieningai sutaria, kad tai atvirukų šalis. Pavarvinau seilę skaitydamas aprašus ir žiūrėdamas nuotraukas iš fotopasakojimų ir žiemą gimė mintis , o ir kompanija pasitaikė tinkamoj vietoj, tinkamu laiku. Nord capas buvo atidetas neribotam laikui, o vat pietinė Norvegija planuojama įsisavinti gana nuosekliai. Visa info buvo surinkta iš motomanų, enduroclub ir afrikatwin forumų, taip kelių motociklietininkų ten buvusių. Į kelionę važiuoja 3 motociklai. Yamaha FJR, Honda Crosstourer ,ir Honda VTX. Startas birželio 29, finišas liepos 13. Maršrutas ir planuojami aplankyti objektai: Vilnius-Ryga (keltas)-Stokholmas (Vaza muziejus)-Oslo aerouostas-Dramen (gal spiralinis tunelis)-Heddal Stave church-Kjeragas-Lysebotnas-Preikestolenas-Stavangeris-Bergenas (+funikulierius)-Trolio liežuvis- Voringofossen krioklys-Flam traukinukas-Sniego kelias (Bjorgavegen, virš tunelio)-Briksdale ledynas-Dalsnibba-Geirangerio fiordas-Erelių kelias-Trolių kelias-Gudbrandsjuvet apzvalgos aikstė-Trolių baznyčia (Trollkirka)-Atlanto kelias-Kristainsundas-Rjukan krioklys-Lilehameris-Oslo aerouostas-Stokholmas (keltas)-Ryga-Vilnius. Viso apie 4500 km. Du kart teks aplankyt Oslo aerouostą, nes dėl tam tikrų priežąsčių moteriškės atskris pigiom norvegų avialinijom iš Vilniaus iki Oslo ir atgal. Beje bilietai asmeniui į abi puses 65 eur. Numatomos nakvynės kempinguose Hyttuose ir, iš bėdos, palapinėse. Maistas ne restoranuose. Kol kas optimistiškai planuojama paimt visus aukštuminius objektus kojomis. Bet kokie patarimai ten buvusių yra sveikintini. Kaip pvz. Kiek grynų NOK asmeniui reiktų turėt?

2015 Birželio 23 22:22
400cc ***
#2

Iš pažiūros pakankamai geras maršrutas, siūlyčiau įtraukti Gaustos kalną https://www.google.lt/maps/place/Gaustatoppen, +Tinn,+Norvegija/@59.2270697,6.9092156,8z/data=!4m2!3m1!1s0x463f5ebc39ff7559:0xaa74e48aa42fb8e3, na ir nuo Stokholmo ta autostrada manau bus nuobodi siūlyčiau pažiūrėt alternatyvius mažesnius keliukus į pietus ar į šiaurę, bet čia priklauso nuo laiko ir prioritetų... dėl pinigų tai čia individualus reikalas, kiek pamenu kolonėlėse atsiskaitant kortele problemų nekilo
2015 Birželio 23 22:59
#3   +1

Manau, kad pritruks laiko. Vaziavom 10 dienu, tai tik vaziavimui, tokiam- neitemptam, to laiko ir uzteko, apie jokius laipiojimus kalnais ar moteru veziojimus pirmyn-atgal po oro uostus net nebuvo ka galvot.

Mums prireike siek tiek grynuju keliuose kempinguose. Matyt norvegai norejo biskuti juodu pinigu pasidaryt, nes kvito negavom.
2015 Birželio 23 23:21 redagavo turistux 2015 birželio 23 23:25
#4

Mes biški ilgiau nei 10 dienų. :) bet bus matyt. Labai greit suzinosim. :) Tikslas pamatyt pagal galimybes.
2015 Birželio 23 23:37
Plentinis endūrininkas
900cc *****
#5

Del laiko tikrai reiktu dar karta pasitiktinti, nes vien Trolio liežuvį aplankyti pesciomis pirmyn atgal iki 10 val.. Reikia dar iki jo nuvaziuoti ir po tokio pasivaiksciojimo tikrai noresis sekancio laisvesnio pusdienio - nebent jauciat saves kankinimo malonuma ;) Beje del oru primenu jog jei saule sviecia tai kaip ir lietuviska vasara, bet kai lietus lyja tai jau musu velyvas ruduo - tikrai tikrai tikrai salta.

Svarbiausia sulaukti kuo daugiau sausu dienu - to ir linkiu!

Geros nuotaikos ir lauksim keliones ispudziu aprasymo!
2015 Birželio 24 10:16 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
#6   +2

Cituoju: Plasnart

Tai aisku mazochistai- gi planuoja TOKIOJ intensyvioj, darganotoj, kelionej moteris kartu temptis, ir dar lektuvu :-]
Sorry, nu negalejau susilaikyti nuo komentaro.
2015 Birželio 24 12:25 redagavo turistux 2015 birželio 24 12:25
Plentinis endūrininkas
900cc *****
#7

Cituoju: Dinas

O mums visdelto kilo. Dabar tiksliai neprisimenu, bet kai kuriose senose degalinese ir pvz.: Dalsnibba kalno "kioske" netiko kortele (kreditine ar diabetine visdelto turejo reiksmes)
2015 Birželio 25 08:59 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
#8   +2

Swedbanko dalinama debetine Maestro is vis labai daznai kur netinka :A
2015 Birželio 25 19:41
#9   +4

1 diena. Vakar dienos vakaras praejo raišiojant ir kaišiojant į visas įmanomas ir neįmanomas vietas bagažą ir bandant priartėti prie bent kažkokio rezultato. Kaip gavosi taip gavosi bet ryte mocas buvo "ale paruoštas". Planavom išvažiuot 10 ryte, bet apsžiūrėjom, kad keltas tik 17:30, tai startą pavėlinom ir išvažiavom 11 val. Beje išvažiavom tik dviese, nes honda vakar dėl rimtų priežąsčių atkrito. Kelionė iki Rygos nieko įdomaus. Standartinė kava statoile prie Panevėžio. Pylimas kuro iki viršaus prieš keltą ir mes vietoj. Tiesa reiktų paminėti "cardo" interkomą, kuris veikė labai sklandžiai ir tikrai kelionė neprailgo. Atvažiavom apie 15:30. Navigacija atvedė tiesiai. Pastatė mus prieš keltą į bendrą eilę, bet priekyje pamačiau dar vieną motociklietininką stovintį greta eilės prie kelto vartų. Pasikalbėjus paaiškėjo, kad nėr ko stovėt eilėje, reik važiuot čia. Ir akurat, tik privažiavus pakvietė važiuot į vidų. Visa kita sklandu. Kajute, dusas, denis ir t.t. nuvaziuota 306 km. Kol kas viskas pagal plana.

2015 Birželio 30 00:33 redagavo RolandasDa 2015 liepos 4 09:24
#10   +1

2 diena. Ryte be jokių nuotykių atplaukem į Stokholmą. Rytas pasitiko apsiniaukęs, bet šiltas (+20).Paklausius forumo rekomendacijų pasigrožėjome salomis, papusryčiavome. Mocai stovėjo pačiame priekyje, tad daiktus susinešėme vieni pirmųjų. Papūtėme į alkotesterį ir štai mes jau Stokholme. Šiandien numatytas pirmas lankomas objektas- Vaza muziejus. Navigacija parodė biški daugiau nei 2 km, tai iš karto ir pasukom link jo. Bilietas 130 švediškų kronų. Atvykom prieš piką, tai eilių didelių nebuvo. Visai nebloga ekspozicija. Likome patenkinti. 12 val. Išvažiavom link Oslo aerouosto. Navigatorius rodė 527 km. Vengiant autostradų 750 km. Kadangi Švedija nebuvo kelionės tikslas, nusprendėme tiesiog suvalgyti kilometrus autostrada. Apie 18 val. kirtom Norvegijos sieną ir dar po valandos pradėjom ieškoti nakvynės. Netaip čia šitam regione daug kempingų pasirodo. :) Važiuodami palei ežero pakrantę ir ieškodami kur apsistoti, radom iškabą prie pašto dėžutės su lietuviškom pavardėm. Užsukom pasiklaust kelio ir....... gavom nakvynę kemperyje už dyką. :) Pasidalinom su šeimininku alumi iš kelto ir visai smagiai praleidom vakarą. Pravažiuota 530 km. Viskas pagal planą. Beje , androidas neleidžia čia įkelti nuotraukų. Gal kas žinot, kaip ìšspręsti šitą problemą?
2015 Liepos 1 03:32 redagavo RolandasDa 2015 liepos 1 08:15
#11   -1

Kelte turbut pirkot visa dviviete kajute? Reikejo daryt pigiau, pirkt tiesiog vieta keturvietej kajutej, tuomet sumaiso su kitais kelieiviais. Idomu, ka rodytu svedu alkotesteris, pakliuvus nakvot pvz., su lietuviu pagalbiniais statybininkais arba silkiu fasuotojais :-]
P.S. Man i prieki plaukiant pasiseke, as kazkaip per klaida pakliuvau su latviu furistais, tie normalus buvo :D
2015 Liepos 1 06:50
#12   +2

3 diena. Kadangi vakar privažiavom iki pat aerouosto, o lėktuvas su mergikėm tik rytoj, tai šiandien išvažiavom lengvai pasivažinėti po apylinkes. Radom gražių keliukų ir pasislėpusių ežeriukų iš kurių viename buvo draudžiama maudytis, nes vanduo naudojamas gėrimui. Susiradom nakvynę labaj gražioj vietoj ant ežero kranto www.haraldvangen.no . Gal kiek ir brangoka, bet su bufeto pusryčiais. Popietė praėjo ant to pačio ežero kranto maudantis ir gurkšnojant Bacardi. :)

2015 Liepos 3 00:51 redagavo RolandasDa 2015 liepos 4 09:28
#13

Gero oro jums ir neisdildomu ispudziu :D
2015 Liepos 3 07:55 redagavo DainiusD 2015 liepos 3 07:55 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#14

4 diena. Rytas gražus. Saulė ir karšta. Tačiau kompiuteris naglai rodė, kad lėktuvas su 2 ekipažo narėmis vėluos virš valandos. Prisikirtom gausių ir gerų pusryčių, kurie buvo iskaičiuoti į kainą ir nuėjom tai pačiai valandėlei prigulti. Paskui susikrovėm daiktus (beje ketvirtą kartą pradėjo gautis visai greitai ir sklandžiai) ir išvažiavom į Gardemoen aerouostą. Toliau viskas įprastai. Pasitikimas, persirengimas ir į kelionę. Iki Kjerago garminas rodė 428 km, bet dėl lėktuvo vėlavimo išvykom tik 13 val. Pirmas check pointas Drammen spiralinis tunelis. Navigacija atvede prie ivažiavimo, spirale aukštyn, foto viršuje ir žemyn. Pliusas uždėtas. Toliau HEDAL STAVE CHURCH- didžiausia stave bažnyčia norvegijoje. Pasiekėm apie 16 val. Foto. Į vidų pažiūrėjom pro duris, nieko įpatingo. Kažkas ten viduj vyko, tai nelindom. O išorė labai graži. :) ) toliau kiek galėsim, tiek važiuosim link Kjerago. Pakeliui teko prasukti per nerealius vaizdus. Sunku buvo koncentruotis į kelią, kur posūkis keitė posukį. Ne taip paprasta vakare susirasti kempinga pasirodo. Apie valanda važiavom kilometro aukštyje per sniegynus. Prisifotkinom ir prisižaidėm su sniegu, kurio storis sieke iki metro. Negaliu paaiškint, kodėl prie +14 sniegas neištirpo. Iš krioklio prisileidom vandens ir pradėjome leistis. Nusileide gavom hytą miestelyje Suleskar. Dviejų miegamųjų už 650 nok. Iki Kjerago liko 35 km. Pravažiuota 390 km. Kol kas viskas pagal planą.

2015 Liepos 4 02:08 redagavo RolandasDa 2015 liepos 4 09:33
#15   +1

5 diena. Kažkodėl leidome sau pamiegoti iki beveik 9 val. 35 km. nerealiu keliuku ir mes jau prie Kjerago. Prisiskaitę kaip viršuj būna šalta , nusprendėme striukes pasiimti. Tai buvo klaida... viršuj buvo labai šilta, tad striukes nešemės rankoje, išskyrus, kai reikėjo lipti ne tik kojomis, bet ir rankomis. Vis tiek buvom šlapi. Kelionė buvo laaabai sunki, atrodė be pabaigos. Efekto tikėjaus didesnio, gal dėl to, kad lipant kvapą gniaužiančių vaizdų užteko. Tada ilga kelionę atgal, kuri nepasirodė daug lengvesnė :) . Grįžus prie motociklų nuo nuovargio kiek drebėjo rankos ir kojos, tačiau nebuvo kada ilsėtis, nes reikejo skubėt į keltą. Lysebotn serpantinas, žinoma, ispūdingas. Kelto kaina- kosmosas. Mocas ir vairuotojas su keleive virš 700 kronų.... Apie preikestoleną visi kempingai užimti. Netyčia radom lentelę su apartamentų nuoma ir 10 val. vakaro gavom " močiutės namelį " už 450 NOK. :) Namelis 7 km nuo preikestoleno. Jei ryt pavyks po šiandienos išlipt iš lovos, bandysim " imt " preikestoleną. Bet tokio tvirtumo jausmo nėra. Nuvažiuota 70 km. Viskas pagal planą.

2015 Liepos 4 02:38 redagavo RolandasDa 2015 liepos 4 09:38
#16   +1

6 diena. Miegojom 7 km nuo Preikestoleno, tai ryte nelabai buvo kur važiuot. Pramigom iki 8:30 :) , bet labai dėl to nepergyvenom. Po vakar Kjerago truputį jautėsi raumenukai, bet net (beveik :) ) nepastebėjom kaip atsidūrėm viršui. Gal kaltas mažesnis nuovargis, gal dar kažkas, bet emocijos buvo labai geros. Nusileidom ir pajudėjom link Tau miestelio , iš kur persikėlėm į Stavangerį, dar keltukas ir mes jau 100 km. nuo Bergeno. Apsistojom Valevag camping 750 NOK naktis. Gal ir ne už dyką, bet labai laiko ieškot jau nebuvo, kai keletas campų prieš tai mus "pasiuntė". Vakarienei kiaušinienė su lašiša po "grama" , atsiskaitau ir miegot. Ryt numatytas Bergenas. Nuvažiuota apie 200 km. Kol kas viskas pagal plana.

2015 Liepos 5 00:50 redagavo RolandasDa 2015 liepos 5 05:33
#17

7 dieną. Rytas apsiniaukęs, bet šiltas. Prognozė žada, kad ant pietų Bergene galima tikėtis net saulės. Iki Bergeno tik 100 km ir vienas keltas. Išvažiuojama po 10 val. Nėra ko verstis per galvą :) . Iš karto su važinėja į Bergeno caming parkas. Numetam nuo mocų bagažą, nuo savęs ekipiruotę ir su civiliais drabużiais ir kedukais atvažiuojam į Brygge. Saulytė šviečia. Šilta. O sako Bergene visada lyja :) Aplankom žuvies turgų- man įspūdinga. Paragaujam banginio mėsos. Kažkiek primena jautieną. Tada funikulieriumi į kalną. Gražūs vaizdai, foto ir žemyn. Dar pasivaikštom po Brygge, nusperkam suvenyrinį trolį ir geroi nuotaikoj grįžtama į kempingą. Rami diena. Nuvażiuota apie 130 km.Viskas pagal planą.
P.S. Atsisakėm kopimo į trolio liežuvį. Problema ne 10 val. trunkanti kelionė, o tai, kad vakar kopęs žmogus pasakojo, kad 80 % kelio dengia sniegas. Tą patį patvirtino ir norvegai, kurie rengia ten turus. Sakė, kad šiais metais buvo labai daug sniego ir labai šaltas pavasaris. Su kedais lysti ten kvaila. Tiek to. Apsieisim. :)

2015 Liepos 7 00:04 redagavo RolandasDa 2015 liepos 7 00:22
#18   +1

8 dieną. Vat šiandien kad gavom tai gavom lietaus. Nuo pačio ryto. Prabudom, papusryčiavom, apsirengėm teletabių aprangas ir išvažiavom. Pirmadienis buvo skirtas trolio liežuviui, bet kopimas buvo atšauktas, tai aiškaus tikslo neturėjom. Nuvažiavom prie Voringofossen krioklio. Įdomus privažiavimais prie jo. Primena Dramen spiralę. Pila lietus, vandens krioklyje daug. Foto atminimui ir į kempingą. Viską džiovinam. :) ) Rytoj bandysim imti Flamo traukinuką, sniego kelią ir kaip nors pasiekti ledyną. Žadama gerokai mažiau lietaus. Nuvażiuota 210 km. Viskas gerai.

2015 Liepos 7 00:15 redagavo RolandasDa 2015 liepos 8 09:46
#19   +1

9 diena. Keliamės 7 ryto, nes šiandien nusimato ilga diena. Vien važiavimo 350 km. Rytas be lietaus nuteikia pakiliai. Pakuojames ir išjudam. Nuo Gudvangen visiems atvimpa žandikauliai nuo vaizdų... Gerai, kad norvegijoj nėra mašalų... :) )) Pasiekiam pirmą tikslą - Flam miestelį. Perkam bilietus į išreklamuotą Flamsbaną. Pagal lonely planet 2014 metų versiją tai gražisusias traukinio maršrutas pasaulyje. Žmonių daug. Traukinukas kyla iki 870 m. į kalną. Nežinau, gal mes jau matėm per šią kelionę daug..., bet "wow!" nebuvo. Taip , gražu, bet tik tiek. Grįžę atgal sėdam ant baikų ir judam toliau. Sekantis tikslas sniego kelias virš tunelio. Va čia tai tikrai wow. Viršus aišku buvo debesyje, bet pakilimas ir nusileidimas atėmė žadą. Vienbalsiai nuspręsta, kad tai 10 kart gražiau, nei traukinukas. Toliau vaizdai tik gražėjo ir pakilioj nuotaikoj privažiavom nakvynės vietą prie pat Briksdale ledyno. Šį kempingą rezervavom iš anksto (Melkevoll). Tai turbūt geriausia nakvynės vieta šioj kelionėje. Pro langą matosi ledynas. Virš galvos didžiulis krioklys... Kol kas gražiausia kelionės diena. Be lietaus. Nuvažiuota 350 km.

2015 Liepos 8 09:42 redagavo RolandasDa 2015 liepos 8 09:44
#20

Grazu, nepaprasta prisiminti matytus vaizdus (y)
2015 Liepos 8 11:45 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#21

10 diena. Iki ledyno važiuot nereikėjo, nes kelionė iki jo prasidėjo iš kempingo kiemo. Papusryčiavom ir su lengvais drabužiais pasivaikščiodami pasukom link jo. Eiti reikėjo apie 40 min. Vieta stebuklinga ir užburianti. Tik truputį liūdna, kad greitai tokios didybės neliks. Pasikrovę energijos grįžom į kempingą, susikrovėm daiktus ir išvažiavom. Pradėjo krapnoti , o kylant link Dalsnibos nelabai jau ir mates kur važiuot. Debesis , lietus ir 4 laipsniai šilumos. Privažiavom įvažiavimą, pažiūrėjom viens į kitą ir nuvažiavom link Geirangerio. Nusileidus baigėsi lietus. Kava, foto. Kylam erelio keliu. Patiko. Foto apžvalgos aikštelėje. Ieškom nakvynės. Gavom tikrą norvegiškos močiutės namą netoli Eidsdal. :) Pasikūrėm krosnelę, pavakarojom ir išsiskirstėm miegot. Nuvažiuota 160 km.

2015 Liepos 10 01:49 redagavo RolandasDa 2015 liepos 10 01:51
#22   +1

11 diena. Rytas su saule nuteikia gerai. Tačiau išvažiavus po kokių 20 min. Pradėjo lyti. Stojame, rengiames teletabių aprangas ir važiuojam toliau. Privažiuojam Gudbrandsjuvet apžvalgos aikštelę. Gražu, bet kriokliai jau nestebina :) . Lietus baigėsi, išlindo saulytė, bet uz 5 min. Prasidėjo vėl. Privažiuojam trolių kelią. Lietus vėl stebuklingai baigėsi. Apžvalgos aikštele foto, kava. Apačioj matosi saulė. Geriam kavą iš termoso ir vėl pradeda lyti. Pakuojames ir leidžiamės link saulės. Akurat. Nusileidus lietus baigės. Sekantis taikinys Trollkirka-trolių bažnyčia. Atvažiuojam. Reik eit 3 km į kalną. Rekia pasiimti žibintuvėlį ir labai rekomenduojami kopimui kalnų batai. Sutikom čekų porą. Sakė pirmyn lipo 2 valandas. Murzini, molini. Klausiam ar užlipsim su moto batais. Sako, nelabai. Dar reiks brist per upę... :) Laipiojimo šiai kelionei pakako , o ir 3-4 val. skirti šiai pramogai negalėjome. Atvažiavome popiet. :) skipinam ir judam link atlanto kelio. Oras pasaka. Vėl saulė. Tik tas atlanto kelias toks labai trumpas pasirodė... apsistojom kempinge prie Kristiansundo. Tai šiauriausas mūsų kelionės taškas. Ryt suksimės link Oslo. Reik iškraut ekipažo dalį aerouoste. :) užmatem akvaparką. Kaina 40 NOK žmogui. Užsukom. Pasišildyt pirtyje visai nieko. :) . Vakarienė ir nėr ką veikt. Draugas siūlo eit žvejot. Išsinuomojam meškerę ir porą masalų. Iki pakrantės 15 min. pėščiomis. 20 min. Ir penkios skumbrės krepšyje. Būtų daugiau, bet nurovėm masalus. Ryt pusryčiai jau yra. :) . Netikėtai užsidėję dar vieną pliusą einam miegot. Nuvažiuota 200 km.

2015 Liepos 10 02:15 redagavo RolandasDa 2015 liepos 10 02:17
Narė
1100cc *****
#23

Kokie visi matyti vaizdai (t) ...regis,net ir kempingai tie patys... :)
2015 Liepos 10 10:44
#24

12 diena. Judam link namų. Ryte biškį lijo. Po to saulė. Oras nuo 9 aukštikalnėse iki 19 nusileidus :) . Pravažiuojant visai simpatiškas pasirodė Donbas miestelis. Apsistojom Endes camping- 80 km. iki Lilehamerio. Ryt numatyta pažiūrėt Lilehamerį ir be streso pasiekt Oslo aerouostą. Pakeliui aplankyt naujus draugus lietuvaičius. Nuvažiuota 350 km.

2015 Liepos 11 00:52
#25

13 diena. Skubėt nėra kur. Liko 190 km iki Oslo aerouosto,o dalis ekipažo išskrenda tik rytoj ankst ryte. Užsukam į Lilehamerį. Nusifotkinam prie tramplynų. Pataikom ant riedlentininkų pasaulio čempionato kvalifikacijos. Ten tai tikri bepročiai... :) Pažiūrim, pakraipom galvas ir važiuojam toliau. Pravažiuojam didžiausią Norvegijos ežerą Mijosa. Ilgis 117 km. Pakeliui užsukam pas norvegijos lietuvaičius, su kuriais susipažinom kelionės pradžioj. Trumpu labas-viso gero prasisukti nepavyko. Tuoj pradėjo rūkti kepsninė, buvo nukrautas stalas. Vakaras užsitęsė iki vėlumos šnekant visokiomis temomis. Nakvynė buvo rezervuota viešbutyje iš anksto, tai ieškot nieko nereikėjo. Nuvažiuota 190 km.

2015 Liepos 13 22:43 redagavo RolandasDa 2015 liepos 13 23:02
#26   +1

14 diena. Rytas prasidėjo anksti, nes lėktuvas kilo jau 7:20. Nuvežėm moteriškes į aerouostą, prisipylėm bakus ir pasukom link Stokholmo. Toliau kolonėlės, kava, kilometrų valgymas. Reikėjo nuvažiuoti 530 km. Nelabai lengvai važiavosi, gal atsiliepė vakar vakaras :) . Susiradom keltą. Mašinų ilgiausia eilė. Motociklų nei vieno. Sukam pro šoną eilės ir pasistatom pačiam priekyje. Laukiam, kol pradės registruoti. Prasidėjus registracijai važiuojam pirmi ir be jokių problemų ar nepasitenkinimo šūksnių įvažiuojam į teritoriją. Pirmus mus ir pakrauna. Kajutėje smingam pamiegot porai valandų, o toliau alus (saikingai) :) , programa ir visi kiti reikalai. Nuvažiuota 530 km.

2015 Liepos 13 22:52 redagavo RolandasDa 2015 liepos 13 23:03
#27   +3

15 diena. Keltas atplaukia 11 val. Išvažiuojant pūsti nereikėjo :) . 300 km. daugeliui žinomu keliu ir mes jau namie. Viso pravažiuota 4316 km. Vidutinės kuro sanaudos 5.7 litro. Kiekvienas turėtų bent kartą gyvenime aplankyti šią nuostabią šalį, o geriausia tai padaryti motociklu. Nors ispūdžiai dar nesusitovėjo, bet viena aišku- kelionė buvo puiki ir su oru mums sekėsi.

2015 Liepos 13 22:59 redagavo RolandasDa 2015 liepos 13 23:04
#28

Cituoju: RolandasDa

Visiskai sutinku, tai nepaprasta salis, net ir Sveicarijs po Norvegijos atrodo blankiau, todel pirma ten ir tik tuomet cia i Norge :)

Fantastine kelione (y)
2015 Liepos 14 09:08 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D