Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Vietnamas - virš 3000 km. per šalį ant dviejų ratų.

| 2014-03-01 markaz | 109/103832 žinut.

Puslapiai: 1234

Plentinis endūrininkas
900cc *****
#97   +1

Nerealiai gražu (y) (s) :G (+)
2014 Birželio 13 17:12 redagavo Plasnart 2014 birželio 13 17:12 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
#98

Taigi toliau tęsiant temą, apie aprašytą kelionę į Hue miestą (imperatoriaus dvaras saugomas Unesco paveldo). Įkeliu filmuotą(jei kam įdomu :) ), iki 7:10 min. Phon Nha Ke Bang parko vaizdai, paskui Hue Imperatoriaus citadelė.

2014 Birželio 19 11:41
#99   +1

Apibendrinantis visą kelionę kelių minučių ilgio vaizdo įrašas(visos kelionės montažas)

2016 Vasario 25 12:47 redagavo markaz 2016 vasario 25 16:14
250cc **
#100

super keliones,saunuoliai!!!!dekui uz pasidalintas mintis ir foto bei video.reiks planuotis ir siais arba kitais metais ten apsilakyti (y)
2016 Kovo 19 18:20
Čioperistas
1200cc ******
#101

Nuostabi kelione, puiki patirtis :D
2016 Kovo 20 11:37 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
#102   +1

Sveiki, katik gryzau is kitos panasios keliones. 2016-03-01 - 2016-03-21 kelione i Tailanda-Phuket sala, Malaizija-Kuala Lumpuras, Singapura ir Indonezija-Balio sala.

Nezinau naujos temos turbut nepradesiu nes deja motociklu sikarta vaziuoti neteko, teisingiau pabijojau nuomotis nes motociklai buvo apynaujai, o vietiniai vazineja kaip "nutruktgalviai dzigitai" tai biski pabijojau kad jei kas nutiks ar pavogs, labai brangiai pakastuos, todel pasirinkau 130 kubiku motoroleri, Tailande iveikta apie 500 km, Balyje 250 km. Teisingumo delei dar verta pastebeti kad jei kas planuojasi tenais kelione, Tailande apsimoketu imti motocikla tik reiktu isvaziuoti is labiau tursitiniu vietu, keliai neblogi galima ir virs 100 km/h pavazineti. Tuo tarpu balyje motociklo imti tikrai neapsimoka nes visi sala nuseta didesnemis ir mazesnemis gyvenvietemis todel ten niekur nepaleksi ir atsibostu begius jungineti pirmyn atgal. Vidutinis greitis tailande 70-90 km/h, Balio saloi 40-60 km/h.
p.s. Vietname zymiau pigiau nes maziau turistu lankomas krastas, o cia ypac turistinese vietose kainos stipriai uzkeltos turistu. Motorolerio nuoma parai apie 3-5 Eurus. Mocu nuomos kainos prasideda kazkur nuo 15-20 Eur parai. Pasirinkas yra didelis cioperiai, krosai, brytvos ir k.t. Be to musu judesius dar ribojo tampoma didele kuprine su rubais kuri ant Moco butu netilpusi, o i motorufkes tarpa kaip tik prieki prie koju ;)

2016 Kovo 24 11:27
250cc **
#103

Citata:
Cituoju: markaz

Super sauni kelione,rudeni reiks butinai lekti tenais :)
Dekui uz pasakojimus ir nuotraukas.Labai naudinga ir idomu.
2016 Kovo 24 19:18
#104   +1

Dar truputi pastebėjimu pratesiant, Vietnamo tema

Keliai šiaurės Vietname žymiai prastesni, gamta irgi šiaurėje skurdesnė, Išskyrus SAPA ryžių laukų kalnuose ir Ha Long įlankos su tūkstančiais uolų, šiauriniame Vietname daugiau veikti nelabai yra ką. Kadangi pietinis Vietnamas kažkada priklausė Prancūzijai o paskui JAV tai keliai tenais geresni, plius visi pagrindiniai kurortai būtent pietiniame Vietname. Norintiems pasiilsėti yra du įspudingi kurortai Da Nang ir Nha Trang. Pirmasis daugiau sezonis ir daugiau orientuotas į vasaros sezoną(musu keliones metu buvo apytustis nes temperatura apie 20c), tuo tarpu antrasis Nha Trang(temperatura 30c) buvo sausakimšas nuo turistų (vos radom viesbuti pernakvot), tačiau šiame kurorte pasijutome kaip Europoje, nes labai daug užsieniečių, miestas švarus tvarkingas, su švariais smėlėtais paplūdimiais ir daugybe viešbučių. Dauguma turistų kurie važiuoja per visą Vietnamą renkasi kelią toliau nuo jūros nes žymiai mažiau gyvenviečių, tuo tarpu mes stengėmės važiuoti kuo arčiau jūros, ir tai kainavo mums nemažai laiko nes labai daug gyvenviečių, jeigu dar kartą tektų važiuoti tarp Hanoi ir Ho Chi Minh miestu tirai rinkciausi tolimesni kelia nuo juros. Dar viena kurorta galbut butu verta paminet tai Muine, kas truputi primine musu Palanga arba Sventaja nes miestelis irgi yra nedidelis ir irgi daug kur girdejosi rusiski muzikos slageriai, o taipogi daugybe iskabu rusu kalba, taigi tai pats megstamiausias rusu turistu kurortas. Toliau vaziuojant is Ho Chi Minh miesto i vakarini taska Ha Tien(tam kad persikelti keltu) prasidejo isviso niekada nesibaigianti gyvenviete, t.y. jokio laisvo kelio jokiu 80 km/h, baigiasi vienas kaimelis prasideda kitas ir taip visa kelia, tai labai vargina nes turi buti pastovoviai labai stipriai susikoncentraves. Taigi isvarge mes visgi pasiekeme Ha Tien ir ansti ryte keltu kartu su motociklais keliames i pacia graziausia Vietnamo vieta Phu Quoc sala! Del ko pati graziausia ogi del to kad tenais neperdaugiausia vietiniu kurie nespejo apdergti grazios gamtos. Siaip vaziuoajant vietname tenka pastebeti kur zmogaus nera tai gamta grazi bet kur tik vietinis gyvena ten aplinkui viskas apsnerksta (siuksles, malkos, lentos, metosi plytos ir pan.). Taigi tai graziausia vieta per visa musu kelione, gamta nerealiai grazi palmes, svarus baltas ir geltonas smeliukas papludimiuose, vietiniu neperdaugiausiai, turistu irgi, teperatura visus metus apie 30c, cia pasiemam nardyma prie koraliniu rifu, kelias dienas pailsim ir apvaziave visa sala parduodame savo Hondas ir skrendame namo.
2016 Lapkričio 12 11:17 redagavo markaz 2016 lapkričio 12 11:20
600cc ****
#105

nerelei pavaret (y)
2016 Lapkričio 12 12:30
#106

Taigi dar tesiant Vietnamo tema(kadangi yra laisvo laiko ziema):

Vasario 1 diena is HUE(imperatoriaus miesto) ryte aplanke imperatoriaus rumus, toliau pajudam i pietus pajuriu, taciau uzsiraunam ant labai daug gyvenvieciu, todel letai velkames, o sia diena Vietnamieciai dar nedirba, taciau vaziuoja pas gimines i svecius, todel keliai pilni eismo dalyviu. Vaziuojant per eiline gyvenviete, man nuleidziau galini rata(nusidevejusi padanga prasitrina kiaurai :) ). Taigi ir vel stoviu ir laukiu kol Marius iesko kokio veikiancio serviso(tureti du motociklus ir dar tokius senus yra labai pravartu, nes vienam sugedus kitas iesko pagalbos) taciau misija pasidaro sunkoka nes kaip minenujau vietiniai dar svencia ir nedirba, pagaliau vargais negalais jam pavyksta surasti moteriske kuri sutinka mums pagelbeti. Taigi kadangi ratas tuscias, ir nenoredamas pazeisti ratlankio, stumuosi motocikla apie kilometra, heh visa laime kad lengvutis :) Pasiseka moteriske vietoi turi padanga ir pasikeiciam i nauja, vaziuojam toliau.
Vakarop pasiekiam pirma kurorta musu kelyje i pietus tai Da Nang. Tik ivaziavus i kurorta pasijutome lyg europoje stovi 5* viesbuciai, Hiltonas ir pan. viskas sutvarkyta ir grazu, palmes smeleti papludymiai, nera siuksliu. Taciau kurortas apytustis nes jis yra sezoninis t.y. vasaros sezono metu kaip ir pas mus. Musu keliones metu temperatura jame apie +20 C.(vasari). Sustoje trumpam siame kurorte pasitikrinam marsrtura ir nusprendziam kad siame mieste nenakvosim nes tada kita diena reiktu iveikti daug kilometru(reikia laikytis plano), o zinant kaip genda musu baikai nusprendziam vaziuoti toliau iki kito(ne kurortinio miesto). Taigi pravaziave Da Nang judame toliau i pietus pajuriu kol sutemsta. Vaizuoti Vietname ir taip sunku o vaziuoti tamsiu paros metu yra dar 10-simt kartu sunkiau, sakem nevaziuosim suteme bet kartais neturejom kito pasirinkimo del uzklupusiu gedimu ir poros valandu sugaistu servisuose(o be to ir viesbuciai yra tik dideliuose miestuose, kur nori nepernakvosi). Nakty kelyje gali eiti zmogus, guleti plyta ant kelio ir t.t. ir pan. pas juos tai iprasta. Taciau visa laime sekmingai ir be gedimu pasiekiam Quang Ngai miesta jau apie 22 val. Taigi ant greicio ieskomes viesbucio ir isseke ir pavarge einame miegot.

Vasario 2 diena, ryte pajudame toliau i pietus, per diena reikia iveikti 400 km, o tai musu 1977 metu Hondoms nemenkas isbandymas. Taigi is ryto kuo ankciau pajudame, ir beveik nestojame fotkintis, taupome laika. Gedimai!?, kaip gi be ju, ir vel stojame remontuotis, tuo paciu nusiplaunam baikus. Kelias vietomis veda pajuriu, vaizdai tikrai grazus, vietomis per nedidelius kalnus. Su kiekvienu iveiktu kilometru pradedam jausti kad pietus jau netoli temperatura pradeda kilti ir nuo +20 pasidaro apie +28 C. Taigi isvarginti gedimu ir trafiko, tik sutemus pasiekiam populiariausia Vietnamo kurorta Nha Trang. Ir tikrai labai nustembam, nes kurortas sausakimsas turistu, pasijuntame lyg europoje, nes labai daug tursitu is visu pasaulio kampeliu. Miestas, grazus, svarus, sutvarkytas, fantastiski papludymiai, prabangus viesbuciai. Bet mums is viso to nieko gero, nes surasti laisvu vietu viesbutyje nesiseka, o i Hiltonus ir pan. gaila pinigu(nes siu kainos kaip europoje), ieskome vietiniu viesbuciu. Taigi jau ir taip isvarge dar virs valandos sugaistame kol randame laisva kambary vienam vietiniu viesbuti, YES, kraunames daitus parkuojam baikus ir einam i miesta. Mieste pilna klubu, baru, ir restoranu. Pasivaikstom po miesto centra, turistu sausakimsa pilna europieciu. Pasieskom biski laisvesnio Baro toliau nuo centro, nes Centre sausakimsi. Ziauriai isvarge todel neuzsibunam ir paeme dar po pora alaus patraukiam i viesbuty ir miegot.
2017 Sausio 9 12:26
#107

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 3 dienos ryte einame prie juros. Labai grazus smeleti, svarus papludymiai ir labai silta jura. Temperatura apie +28 C. Pagal isankstini (dar Lietuvoi sumastyta) plana siame kurorte Nha Trang turejome ilsetis dvi arba tris dienas, taciau musu planus koreguoja prarastas laikas tvarkantis gedimus, "superiniai" (ne duok dieve mums tokiu superiniu :) ) siaures Vietnamo keliai, plius didelis trafikas, taigi nuo plano(lektuvo juk nepraleisi, namo) jau atsiliekame apie pora dienu. Todel buvo pasirinkimas arba ilsetis cia kur sausakimsa turistu ir nevaziuoti i Phu Quoc sala (nes jau nebespejam pagal pirmini plana) arba visdelto ilsetis pries kelione namo saloje, taigi neilgai pasvarste pasirenkam pastaraja. Taigi paliekam si saunu kurorta ir toliau traukiame i pietus. Musu laukia 220 km kelias. Dvigubai maziau nei vakar todel jau taip stipriai neskubame grozimes juros, ryziu lauku ir kitais vaizdais. Motociklas eilini karta genda, taigi vel remontuojames ir judame toliau. Pakeliui pravaziuojame dar viena kurorta Phan Rang, taciau sis jau ne toks grazus kaip ansktesnis, todel igai neuzsibunam. Temperatura perkopia 30 laipsniu. Pakeliui sustojam pavalgyti pasiemam po alaus maza, bebaigiant valgyti mus pakviecia vietiniai prie gretimo stalelio prisijungti prie ju ir pavaisina mus savos gamybos ryziu degtinele, ech... ir skani gi ta bjaurybe. Islenke kelis stiklelius, dabaigaime maista ir issisiepe iki ausu vaziuojame toliau. :) Temstant pasiekiam savo keliones tiksla, tai dar vienas kurortas Mui Ne. Sis kurortas kazkuo primine musu Palanga ar Sventaja arba Nida nes tai yra pusiasalis, ir kaip ir Nida turi smelio kopas. Si kurorota mesgta kaituotjai. Miestelis palyginus nedidelis, taciau susiduriam su problema nes ir vel sausakimsas turistu. Tik paskui suprantam kur papuolem, tai rusu turistu megstamiausias kurortas, aplinkui leidzia rusiska muzika, daug iskabu rusu kalba. Taigi vel tenka gerokai pavargti kol randam kur pernakvoti. Beieskodami nakvynes apvaziuojame beveik visa miesteli, todel rade nakvyne (viesbuti) kartu su baru, nuspredziame kad jau niekur neisim, ir nusiplove dienos dulkes lendam i biski svaresnius rubus ir einame i vietini bara. Bare sutinkam vietiniu vietnamieciu kompanija, kuri pasiulo prisijungti prie ju, taigi tusas isivaziuoja su vietiniais geriame alu, uzkandziaujam, jie pavaisina dar kai kuo, apie ka cia nerasysiu ;) Taigi uzsibunam ten ilgam, balius uzsitesia, susikalbam biski angliskai, biski rusiskai, nors isgerus susikalbesi bet kaip, nors ir gestais :) Beje vietiniai geria beveik vien tik alu, nes nuo degtines jie labai greitai pasigeria(jei isgeria tai kelis stikliukus ne daugiau), ta prasme butelis degtines ant galvos kaip daug kur iprasta pas mus, jiems nepasiekiama everesto virsune :) Taciau tuo paciu metu baliavojant tenka prisiziureti ir neuzsibaliavoti abiems is karto per daug, nes ka zinai gali nakti ir apvogti ar pan. Nepamenu ar rasiau bet pas juos policija dirba iki 22 val., todel po 22 val. yra nesaugu, dazniausiai apvogia, apgadina baikus (todel baikus viesbuciai ivarydavo pries 22val. tiesiog i vestibiuli) ir pan., del tos pacios priezasties ir palapinese nakvoti butu prasta mintis. Taigi Marius pirmas eina miegoti, o as dar pasilieku su vietiniais svesti toliau, galu gale iveikes apie 15(reikia nepamirsti kad pas juos silnesnis) alaus (per ilga laika), ir jie labai nustemba kai as atsikeliu ir nesvirduliuodamas einu miegot(jie per ta laika isgere tik po kelis). Taigi zzz...
2017 Sausio 9 13:22 redagavo markaz 2017 sausio 9 13:45
#108

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 4 diena. Taigi po vakarykscio vakarelio atsikelti labai sunku :) As siulau pakeisti plana ir nevaziuoti i sala, taciau Marius itikina kad butinai reikia vaziuoti iki galo. Taigi labai labai nenoriai ir burbedamas sedu ant motociklo, ir pirmas kelias valandas vaziuoju susiraukes. Siandiena reikia iveikti 340 km.(p.s. pas juos 340 km atstumas tai gaunasi panasiai kaip pas mus koks 1000 km(del trafiko prastu keliu ir pan.)) Po kiek laiko nuotaika pasitaiso, gyvenimas pagereja ir jau linksmai lekiam keliais. Taciau likimas kaip visada isikisa i musu pozityva, bevaziuojant is mano duslintuvo pradeda rukti juodi dumai. Marius kazkiek laiko vaziuoja gale bet nieko nesako, galvoja gal dar datrauksim, taciau datraukti nesigauna, pramusa variklio tarpine. Todel ir vel gaistame brangu laika servise kol keiciama tarpine. Sugaise apie pora valandu vel traukiame toliau i pietus. Sioje Vietnamo vietoje (pietuose) del jo nedidelio atstumo iki pusiaujo, temperatura istisus metus nekrenta zemiau +30 C.
Pravaziave apie 200 km ir jau temstant pasiekiame Didziausia Vietnamo miesta tai Ho Chi Minh arba buves Saigonas (virs 10mln. gyventoju). Taciau kadangi ji jau esam aplanke keliones pradzioje (nes i ji atskridome is europos) tai tiesiog pravaziuojam pakrasciu. Beje dar nedavaziavus miesto pasipyle sausakimsi priemiesciai, dar reikejo keltis keltu per upe. Didziuosiuose miestuose pas juos masinu ir motociklu(taipogi motoroleriu) eismas isskirtas, tai yra masinos vaziuoja placiais gerais keliais, o motociklams salia kelio yra atitverta siaura juosta(kaip pesciuju) kuria ir vaziuoja visi motociklai-motoroleriai. Taigi jau bebaigiant sutemti pravaziuojame Ho Chi Minh miesta, ir labai apsidziaugiu kaip pamatau kad navigacija veda per autostrada. Pasiekiam autostrados ivaziavima ir dziaugemes kaip mazi vaikai,autostrada! nejaugi? nesitiki, pirma Vietname autostrada! Tai leksim! Bet deja kaip visada likimas nepabodi isikisti i musu reikalus. Autostrada mokama, privaziuojam prie langelio susimoket, bet mus veja lauk niekaip nesuprantam, tada iseina vienas kuris biski kalba angliskai ir paaiskina kad autostrada negalima vaziuoti nei motociklams nei motoroleriams, tik automobiliams ir autobusams! Na mes zinioa supykstam sakom gi susimokesim, na bet vistiek musu nepraleidzia. Taigi deliojames nauja marsruta per kaimelius ir pamatom kad ta autostrada yra tik apie 30 km. ilgio, taigi nors tai paguodzia, kad nieko labai daug nepraradom. Toliau vaziuojam per beveik nesibaigiancius kaimelius ir miestelius, visa laime kad daug kur kelias po dvi juostas i viena puse. Maza to pradeda streikuoti mano priekine lempa, smaguma vienu zodziu. Po keliu valandu kankynes pasiekiame musu galutini taska siandien tai miestas Vinh Long. Ieskomes nakvynes ir isvarge einame miegot. Pagal plana ryte reikes siausti i turgu ant vandens(tai yra prekyba upeje is valciu).
Viesbutyja pasiklausiam kelinta turgus ant vandens, jie pasimete nelabai supranta ir nelabai zino, kazkam paskambina ir pasako kad turetu but apie 9 val ryto. Ok, sleep time.
2017 Sausio 10 11:03
#109

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 5 dienos ryte atsikele apie 8 val. ruosiames i turgu ant vandens. Bet ir vel, "jeigu tai kaip gi", pasirodo turgus ant vandens buna apie 5-6 val ryto. Taigi pamurmeje ant viesbucio mastome planus toliau. Ir beje pas juos labai daznai taip kad prasai ar klausi ko nors jie sako gerai supratau ir vistiek padaro ne taip kaip tu prasei, taigi gale keliones pasitikejimas vietiniais artejo prie nulines ribos, taigi ir sis atvejis neisimtis.
Beje nors is kitos puses kuo stebetis jei jie visa gyvenima pragyvena vienoi vietoi ir net toliau kaip keliasdesimt km nuo namu nenuvaziuoja. Vietiniai viesbucio darbuotojai apskritai nieko daugiau apart viesbucio nemato! Kad ir kaip tai neitiketinai skamba, tai tiesa. Pas juo nera jokiu pamainu, tai zmogus diena stovi registraturoi ir priemineja svecius, o po 22 val. vakaro nuleidzia viesbucio zaliuzes(metalines grotas) ir eina miegot su rubais(tais kuriais dirbo) cia pat prie registraturos esancion lovon ir ryte pakiles vel toliau dirba. Jei iseini i miesta ir gryzti po 22 val. tai turi baladotis i vartus, kad tas bicas atsikeltu ir ileistu. Kai pirma karta nezinodami patyrem toki bajeri (gryze radom uzrakinta viesbuti) nejuokais issigandom :) Bet dabar jau zinom kas kaip. Buna kad uzsinori alaus, tada eini pazadini ta mieganti bica ir jis parduoda alaus. Tai va tokie pas juos bajeriai dirbi ir gyveni viesbutyje visa gyvenima is jo neiseinant. Ir gauni geriausiu atveju 100 doleriu alga, o mes skundziames kad pas mus blogai! :) Nuvaziuokit i tokia sali ir tada suprasit kaip pas mus gerai! Man taip ir buvo!
Taigi internetu(pirma karta per kelione) uzsisakom viesbuty Phu Quock saloje jau siai nakciai ir planuojam vakare ten buti. Kadangi nuo musu tasko iki Rach Gia miesto-uosto is kurio kursuoja keltai i sala like apie 130 km nuspredziam kad dar turim laiko ir nutariam pasieskoti kaip pasiplaukioti valtim Song Tien upe. Pradzioi patraukem link tos vietos kur turetu buti turgus, tam tenka pagryzti keliolika kilometru atgal bet po svenciu zmones masiskai gryzta is kaimu i Ho Chi Minh'a todel keliai sausakimsi, metam sia ideja ir sukames. Pavaziuojam kazkiek link uosto kol pakeliui sustojam prie vieno tilto per upe, siaip netaip susirandam kas mus paplugdintu. Ilgai derames del kainos. Tada motociklus ivarom i namus pas tuos zmones(jie patys primigtynai reikalavo kad nepavogtu ar pan.) ir uz ju namo priplaukus valciai, prigriebiame po pora alaus ir lipame i valti. Uz tam tikra kaina buvo sutarta plaukiot 2 valandas. Valtis sena, variklis is masinos ar kazko panasaus isimtas :) Taigi ir iskarto pirma stotele pasipildyt degalu, hm... kaip samgu :) Na anyway pasipildom plaukiam toliau, sioje vietoje upe turi labai daug atsaku todel daug vietiniu gyvena tiesiog nameliuose ant vandens (t.y. namai stovi ant poliu prie kranto). Sioje vietoje labai derlingos zemes, todel auga praktiskai viskas, palei upe matem bananmedzius, kivi, mandarinu, kokosu ir daug kitu egzotisku vaisiu. Temperatura apie +33 C. Todel valtyje karstoka, vesinames aluciu :) Iplaukiam i siauras upes atsakas, gamta grazi, vietiniu pagrindinis transportas valtys, nes keliu neperdaugiausiai. Taigi prakeliaujam keliomis upes atsakomis kol musu "kapitonas" sugeba pasiklysti vienoje is atsaku ir neranda kelio atgal. Taigi smaguma, sugaistame siek tiek lysno laiko kol jis klausineja vietiniu kaip isplaukti i pagrindine upes vaga. Gryztame atgal i kaimeli, ir "kapitonas" pareiskia, kad sugaisom daugiau kaip 2 val. ir reikes damoketi. Bet cia mes nepasiduodam ir sakom kad mes nekalti kad jis zioplas ir pasiklydo, todel uz papildoma laika nemokesim. Na bet dametam biski, nes musu pinigais tai vistiek juokinga suma. Taigi "kapitonas" jau issisiepes iki ausu fotografuojasi su mumis asmenukei :)
Atsisveikiname ir toliau beveik be sustojimu vaziuojame link uosto. Taciau gan greitai nuotaika suprasteja kai paaiskeja kad tuos 130 km teks iveikti per gyvenvietes. Si pietine Vietnamo dalis labai tankiai apgyvendinta (del derlingu zemiu) todel isvaziuojant is vieno miestelio irskarto prasideda kitas. Eismas didziulis, na bet spausdziam kaip galim, Mariui pasirodo kad vaziuoju per letai, truksta kantrybe lenkia mane ir pradeda spausti, taciau Vietname ir dar gyvenvietese tai labai pavojinga, taigi po keliu tokiu "vos vos ivykiu" apsiramina ir toliau vaziuojam su bendu srautu. Pakeliui stojam pavalgyti. Pas juos daznai kavinese buna istempti supami gultai(hamakai), ten vietiniai buna miega ilsisi per kelione, taciau mes ilsetis deja neturim kada. Skaniai pavalge vel sokam ant motociklu ir riedame toliau. Uosta pasiekiame apie 14-15 val. ir lengviau atsidustame. Taciau neilgam, lemtis ir vel nusprendzia isikisti... Atvyke ieskom kasu kur nusipirkti bilietus i kelta ir pasirodo kad is sio uosto kelia tik zmones be transporto. Motociklu nusprendziam nepalikti, ir bandom issaiskinti kur galima persikelti su mocais. Tenka nemazai papluseti kol surandam nors kiek angliskai kalbanti vyra, kuris paasikina kad su transportu kelia is kito Ha Tien miesto-uosto ir kad keltas kursuoja tik viena kart per diena 10 val ryto. Taigi iskarto pasijauciam kaip gave slapiu skuduru per veida :) Nuplaukia musu viesbutis uzsakytas siai nakciai saloje (uz kuri jau sumoketi pinigai) ir kas dar baisiau kad per gyvenvietes mums iki kito uosto reikia dar iveikti apie 90 km. Taigi sypsenos dingsta ir sukande dantis vel braunames per miestelius ir kaimelius iki Ha Tien miesto. Miesta pasiekiame temstant.(reikia nepamirsti kad pas juos netoli pusiaujo beveik visa laik panasiai temsta apie 18-19 val.). Beje nuo sio miesto iki Kambodzos sienos tik keli km. Ieskomes viesbucio, surandam taciau jau issipakavus daiktus, musu papraso palikti pasus nakciai, taigi vel kraunames atgal daiktus ir isvaziuojam.
Pas juos iprasta prasyti palikti pasus viesbuciuose, nes pagal istatymus jie iki 22 val. turi i vietini policijos skyriu pristatyti turistu pasus, kad tie zinotu kas ir is kur cia gyvena. Taciau visos keliones metu mes stengiames susitarti kad nepaliekam pasu tik parodom arba jie gali atsisviesti vietoi, daugumai tai tiko, taciau buvo tokiu viesbuciu kurie nesutikdavo, todel teko ieskotis kito viesbucio. Jei pames netycia, tai viskas salies juk be paso nepaliksi. Taigi pravaziave dar kelis kitus jie irgi nesutinka be paso priimti, taigi sugaise apie pora valandu pagaliau sutariame su vienu viesbuciu kad laikys pasus ne per nakty o parveze is policijos iskarto mums atiduos. Taigi sedejom ir laukem registraturoi kol mergaite nuvaziuos su motoroleriu i policija ir parvez pasus atgal. Huh viskas praejo gerai. Bet po tokiu visos dienos nuotykiu, eiti niekur jau nesinorejo todel pasiemem alaus ir likom viesbuty. Sleep time.
2017 Sausio 10 12:30
#110

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 6 dienos ryte su nekantrumu keliames, pusryciaujam ir vaziuojam i kelta. Keltas pasirodo gan didelis su sedimom vietom antram aukste. Taigi prisiparkuojam baikus tarp gausybes kitu baiku ir motoroleriu denyje, o taipogi ir automobiliais. Einam i virsu ir atsisedam patogiose sedynese. Pajudejus is uosto, nusprendziam pasivaikscioti po laiva, gryztam i deni kur temperatura virs 30 laispniu. Ir pasirodo daug vietiniu cia ir buna neina i virsu, ir su mazais vaikais, nelabai suprantam del ko. Mums bestoviniuojant denyje staiga is kaminu pasipila juodi dumai ir kelto variklis uzgesta. "Saunu" pamastom maza to kad motociklai beveik kiekviena diena genda tai dabar dar ir keltas sugedo. Isbega pora mechaniku ir kazka garsiai besirekaudami pradeda remontuot, taip sugaistame dar keliolika minuciu savo laiko.
Anyway ant denio pasidaro per karsta stovet ir einame i laivo vidu, kur yra kondicionieriai. Taip besivaiksciodami susirandam bara, hm... imam salto alucio ir ten praleidziam beveik visa likusi laika iki uosto. Taigi apytiksliai po 2.5 valanu pasiekiam Phu Quoc sala. Yes, pagaliau daugiau poilsio negu vaziavimo! :) Taigi neskubedami praleidziam visus vietinius ir kone paskutiniai isriedam is kelto. Smaguma, sala neperdidziausia, skubeti nera kur, taigi su pakilia nuotaika leidziames per sala. Pradzioi pasitinka zvyrkelis, taciau musu nuotaikos tai nesugadina nes aplinkui beveik nera vietiniu ir gamta atrodo fantastiskai, neapsnersktai, palmes, papludymiai, miskai, buvo tai ko mums taip truko zemyne. Nuo uosto iki pagrindinio salos miesto apie 46 km. Is kuriu apie 10 km reikia iveikti zvyrkeliu kai paskui prasideda asfaltas iki pat miesto. Taigi pilna laimes kad pagalaiu pasiekeme savo tiksla. Vaziuojame ir megaujames vaizdais stojame prie juros fotkintis. Temperatura virsyja +33 C. Taigi pagrindini miesta pasiekiame jau gerokai po pietu. Kadangi viesbutis jau buvo uzsakytas isvakarese internetu, bandome jo ieskoti, kai suprantu kad sioje saloje navigacija labai "grybauja", t.y. nera itraukti visi keliai. Taigi besisukiodami po pagrindini miesta uztinkame nardymo kluba. Nusprendziam uzeiti pasiklausti kiek kainuotu nardymas. Taigi po pasitarimo, sutariame kad sekancia diena su jais plausksime prie koraliniu rifu nardyti. Jie kartu parodo kur daugmaz musu viesbutis yra. Uzsidedu taska ant navigacijos, taciau navigacija veda per neitiketinus keliukus vos ne pesciuju, ir vel navigacija grybauja vis nerandam savo viesbucio, nerandam net kelio kaip iki jo davaiziuoti. Per viena ir ta pacia vieta jau vaziuojame du ir po tris kartus. Taigi sugaistame virs valandos kol per didziausius vargus surandame kelia link viesbucio. Siaip ne taip zvyrkeliuotais keliukais pasiekiame viesbuti ant juros kranto(pasiemam bungallow(nameli) nuo namelio iki juros apie 15 metru.) Tik apsigyvene iskarto puolame i vietne kavine valgyti nes alkani po keliones. Kavine stovi beveik visiskai prie juros, todel sedame valgyti prie staliuko ant juros kranto. Kadangi laikas jau eina vakarop nuspredziame kad siandienai vaziavimo uzteks. Gelezinius zirgus paliekame ramybei ir einam pesti pasivaiksciuoti pajuriu. Pradeda temti, pakeliui randam zveja mieganti savo gulte(hamake). Kai kurie neturi net savo namo, jis visa gyvenima praleidzia valtyje zvejodami ir karts nuo karto atplaukia i kranta kad pernakvoti tarp medziu istemtame gulte po atviru dangum. Taigi randam dar vietiniu sukurta lauzeli ant juros kranto, kur trumpam prisijungiam. Gryze dar uzsukame i bara bet nusprendziam neuzsisedet nes rytoi nuo pacio ryto laukia nardymas. Taigi i nameli ir sleep time...

2017 Sausio 16 11:50 redagavo markaz 2017 sausio 16 12:17
#111

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 7 diena keliames kolkas ankciausiai per visa kelione apie 6 val ryte, tekant saulei. Papusryciave, kava pabiagiam vaiksciodami pajuriu. Kuriam Hondas ir po 7 val. ryto startuojam i Nardymo kluba esanti pagrindiniame mieste. Navigacija ir vel pradeda klaidinti ir vel sukame ratais kol galais negalais pavyksta ivaziuoti i pagrindini kelia. Tada prisimenu kad viesbutyje pasiliko GoPro kamera, taciau gryzti laiko jau nera, todel soke i kelia Nardymo kluba pasiekiame idaliai laiku 7:58, dar kelios minutes ir del navigacijos butume pavelave(8:00 startas nuo klubo duru). Taigi Hondas parkuojame prie nardymo klubo duru, salmus paliekame klube. Mus susodina i autobusiuka, kur instruktoriai pakeliui dar rankioja kitus turistus, kol autobusiukas beveik prisipildo. Tada iki uosto zvyrkeliukais dardame dar apie 30 km iki pietinio uosto (atplaukem i sala mes per siaurini uosta). Taigi uoste jau laukia laivas. Lipame su instruktoriais laivan ir plaukiame nardyti i pietus prie mazu saleliu. Kelione i viena puse uzima virs valandos. Priplaukiam prie pirmos salos. As imu gilumini nardyma su suspausto oro balionais, Marius ima pavirsini su akvalangu ir lastais. Kadangi as neturiu "Padzio"(nardymo licenzijos) su manimi neria ir viska koreguoja instruktorius. Taigi man uz sumoketus pinigus priklauso 2 valandos nerimo. Laivas stoja du kartus(prie skirtingu salu) po 2 valandas. Taigi gali rintkis ar per karta isnaudoti 2 valandas ar per du kartus po valanda. Taigi pasirenku pastaraji varianta. Taigi pabaiges gilumini nardyma prisijungiu prie Mariaus pavirsinio su Akvalangu. Rifai labai grazus, daug gyvunijos, zuvu ir k.t., taciau koja kisa pamirsta GoPro viesbutyje todel neiseina pafilmuot ar pafotkint po vandeniu. Taigi laive praleidziame beveik visa diena. I kaina iskaiciuoti pietus, plius galima nusipirkti salto alaus, ka mes ir padarom. Taigi su autobusiuku mus parveza iki motociklu. Pasedim dar kiek laiko kavineje, salia Nardymo klubo kur pasinaudojam ju(Klubo) nemokamu greitu internetu (nes viesbutyje tragiskai letas) tam kad uzsisakyti viesbuti paskutinei keliones nakciai. Paskutinei nakciai(is vasario 8 i 9) atgalim 4* viesbuciui. Taigi laikas eina vakarop todel nusprendziam kad po sala dar pasivazinesim rytoi ir uzsikure Hondas rukstame i savo viesbuti. Mums gryzus neuzilgo pradeda temti, einame i viesbucio restorana valgyti ir dalintis dienos ispudziais. Pasedejus pora valandu bare man sauna mintis kad as is cia(is salos) jau niekur nenoriu vaziuoti, t.y. pagal pirmini plana mes turejome vasario 9 dienos ryte keltis atgal i kontinenta ir vaziuoti atgal iki Ho Chi Minh kur vidrunakty musu laukia skrydis namo. Marius nesutinka, musu nuomones issiskiria. Marius nueina miegot, o as tvirtai apsisrendziu kad is salos jau niekur nevaziuosiu (prisiminus koks didelis trafikas(eismas) ir kiek gyvenvieciu prie Ho Chi Minh miesto, plius kiek kartu gedo motociklas) mane nuporto siurpas nuo minties gryzti atgal. Taigi pasiprasau prie restorano kompiuterio ir bandau uzsisakyti lektuvo bilietus is salos i Ho Chi Minh. Internetas ziauriai luzineja todel uzsibookinti bilietus sugaistu visa valanda, bet vargais negalais atsispausdinu bilietus ir laimingas einu miegot.
Dar pries bookinantis lektuvo bilietus pamastau, kad motocila greiciausiai kam nors padovanosiu.
Taigi sleep time.

2017 Sausio 16 16:30
#112

Toliau Vietnamo tema betesiant:

Vasario 8 dienai isausus issimiegam jau ilgiau, atsikele pusryciaujam. Marius ryte sviezia galva darkarta viska pasveria ir pritaria mano planui. Nes ar sugestum ar avarija, ar kamstis ir namo laiku jau neisskristum, taigi nutariam nerizikuot. Issikraustom is viesbucio ir vel sedam ant savo Hondu lekiam vel i pagrindini miesta.
Ieskom turistu informacijos centro, o suradus Marius nueina ir per juos nusiperka lektuvo bilieta i ta pati skrydi. Taigi sala tampa paskutiniu tasku musu Hondoms. Siandiena nusprendziam su motociklais aplankyti pietine salos daly tik sikarta laikantis rytines pakrantes(i uosta vaziavome vakarine pakrante). Taigi neskubedami ir laimingi vaziuojame i pietini pajury, kur aptinkame nuostabius grozio balto smelio papludymius. Gamta ir papludymiai labai grazus tik deja keliai tik nusukus nuo pagrindinio vel pasidaro zvyrkeliai, taigi ir vel uostom dulkes :) Taigi siame papludymej uzsibunam, issimaudom. Per pietus gryztame i pagrindini miesta ir uzsukame i kavine pavalgyti. Sedejom, valgem ir mastem kam paliksim savo motociklus, kai Marius staiga pamate kitoje gatves puseje prekeivius, prekiaujauncius salmais ir k.t. iranga. Jis nuejo pas juos pasikalbeti, jam sugryzus suzinjojau kad tuos prekeivius domintu musu motociklai. Todel atsiskaitom ir vaziuojam i kita gatves puse deretis del motociklu. Vientamieciai idemiai apziuri musu motociklus, bet nenori daug moketi iki 170 doleriu uz motocikla(nupirkom uz 280 Dol.) Derames taciau jie niekaip nepasiduoda, todel Marius atsisako pardavineti, ir isvaziuoajam (nors as buvau nieko pries greiciau atsikratyti ir ilsetis mums likusi laika sioje saloje). Taigi vaziuojam ieskoti kitu prekeiviu. Taip besisukiojant mieste man nutruksta sankabos trosas. Taigi ir vel reikia gaisti laika remonto dirbtuvese. Susitariam kad bicas is remonto dirbtuviu mums pades nes neblogai kalba angliskai. Taigi pasakome kad norime parduoti motociklus ir jis mus vedzioja po vietinio miesto prekeivius. Taciau visi pirkti musu motociklus atsisako. Taigi dar sugaise valanda su virsum galu gale nusprendziam kad reikia gryzti pas tuos pirmus. Sugryzus pas juos jie jau pakeicia plokstele ir po 170 doleriu jau neduoda, o tik po 150 doleriu. Bet mums kantrybes jau nera, sutinkam su ju salygom, o be to ir suma ne taip jau baisiai skiriasi. Taigi nenoriai bet atsisveikiname su savo Hondomis. Per sia kelione vos ne viska jose perrinkom, jau zinojom visus kapryzus ir pan.

Visu gedimu ir neatsiminsiu bet pasistengsiu pavardinti daugmaz:
Keitem tepalus 8 kartus, amortizatorius, grandine, zvaigzdutes, guolius, padangas, starteri, variklio tarpine, lempa, karbiuratoriu, sankabos trosa, begiu kojele, virinom luzusi rema ir nuluzusia bagazine o taipogi nuluzusi pakoji.

Taigi ir stai vel mes likom taip kaip stovim. Pasiemam taksa ir vaziuojam i 4* viesbuti. Sikarta savo navigacijos jungti nereikia ir viesbuty pasiekiam su taksu ir pirmo bandymo :) Viesbutis irgi prie pat kranto irgi turim Bungallow nameli tik sikart jau zymiai prabangesni. Viesbutis apytustis, todel dvelkia ramuma, megaujames baseinu su vazdu i jura ir kokteliais :) Dar vienos dienos pabaiga.

Vasario 9 diena issimiegame, papusryciaujame. Tada dar siek tiek laiko prie baseino ir juros, dar keli kokteliai ;) ir jau ruosiames i aerouosta. Viesbutis iskviecia taksa ir stai mes jau svaruteliai ir be zvyrkelio dulkiu(kaip iprastai) :) jau oro uoste laukiame savo skrydzio. Ho Chi Minh'a pasiekiam po 13 val. vietos laiku, o mums skrydis is sio aerouosto atgal tik apie vidrunakty, taciau nusprendziam kad Ho Chi Minh'o jau atsiziurejom ir mums uzteko ir vienos dienos(nes kur beeitum ar centras ar ne, vaizdas beveik nesikeicia). Taigi susirandam oro uoste bara su patogesniais foteliais ir isitaisom iki nakties. Taigi skyris is Ho Chi Minh per Dubaju ir per Kijeva i Vilniu. Darantis chekina personalas keistai pradeda teirautis kodel mes skrendam i Kijeva. Mes nelabai suprantam kame reikalas, o pasirodo kad tuo metu Kijeve euro maidane jau buvo prasideja neramumai ir saudymai. Taigi paaiskinam kad tai tik musu tarpinis taskas ir jog galutinis yra Vilnius. Musu papraso ir siuos bilietus pateikti. Pateikiame mums palinki gero kelio bet perspeja kad Kijeve butume atsargus. Taigi su tokia nezinia ir isskrendame. Pasiekus Kijeva mums reikia i kita aeroruosta o skrydis is ten i vilniu uz pusantros valandos, todel begame kiek galime ir braunames per pasu patikra be eiles. Ant greicio susirandam taksa. IR sakom spausk, kartu bevaziuoajant vietinis taksistas papasakoja kad centre dabar labai neramu ir visa laime kad mums per pati miesta vaziuoti nereikes, vietinis taksistas mus veza per kiemus kad butu tiesiau ir greiciau. Taigi huh atsipuciame kai likus apie pusvalandiziui iki skrydzio pasiekiame kita aerosuota, is kurio sekmingai gryztame i Vilniu..............

2017 Sausio 16 17:56
500cc ***
#113

Super kelionė. Tik gal kiek per didelis tempas kelionės? :)
2017 Vasario 2 15:06
#114

To: marjaxxx
Taip tempas buvo nemazas, taciau tai ivyko ne del orgranizavimo, o kaip jau rasiau del prastesniu keliu nei tiketasi, del nenumatytu kliuciu keliuose, del daznu moto gedimu ir pan. Dabar jei planuociaus tokia pacia kelione dar savaite uzmesciau. Tenais ka rodo navigacija ir kiek reikia realiai vaziuoti ta pati atstuma yra du skirtingi dalykai. Ten ne Europa labai tiksliai marsruto iveikimo nennumatysi(uztai viesbuciu ieskojomes vietoje o ne bookinom is Lieuvos)
2017 Vasario 5 14:16
25cc *
#115

Jau kuris laikas ir mane domina skrydis į vietnamą. Ten planuoju išsinuomoti mocą ir irgi apvažiuoti apie 3000 km. Na gal kiek ir mažiau. Tai vat norėjau pasidomėti apie patį kelią. Ar tvarkingas, ar yra daug nepravažiuojamų kelių? Beje, kur apsistojote naktį? :) Pats galvoju pasiimti kažkurį iš šių variantų: https://www.baltictours.lt/keliones/vietnamas/ ir tada jau planuotis kelionės maršrutą motociklu. Gal turite ir daugiau patarimų? Galite parašyti ir į pm.
2017 Birželio 27 10:28
#116

Sorry senai buvau, nemaciau posto.

I Azija vykti zinoma butu pigiau paciam bilietus perkantis nei per kelioniu agenturas. Vietname patarciau vaziuoti toliau nuo juros nes maziau gyvenvieciu.
Siaureje keliai zymiai prastesni nei pietuose. Aplink Hanoju ir HoChiMina labai daug gyvenvieciu ir labai didelis trafikas.

Jei vykti musu ziemos metu geriau rinktis Pietini Vietnama nes silciau.
Mocus prikti arba nuomotis galima mocu turguose, reiketu susirasti neblogai anglsikai kalbanti taksista ir paprasyti nuvesti i turgu mes taip ir padarem.

Mes Hanojui turgui nupirkom Hondas is vieno bico kuris dave adresa Ho Chi Mine kur jas turejo nupirkti atgal is musu jo draugas. Taciau kadangi musu keliones planas pasikeite tai jas mes pardavem Phu Quoc saloje.