Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Ratas Vokietijos pasieniu

| 2017-05-09 Meskinas | 24/10373 žinut.

Puslapiai: 12

#1   +4

Ratas Vokietijos pasieniu

Sveiki.

Esam paprasti vyrukai, aš Eugenijus, medikas, mano pakeleivis Arnoldas logistikos srities specas. Pas abu vairavimo stažas skirtingas, todėl bus įdomu abiems. Susipažinom netikėtai ir radom bendrų poreikių: apsukt ratą Europos keliais. Abu vairuosim BMW motociklus. Vadovausimės preliminariu planu, kurį šį kartą Arnoldas su entuziazmu sukurpė ir sutaupė man daug laiko. Ačiū :) Dalindavomės tik kai kuriais kertiniais maršruto tikslais. Kadangi būsime įtakojami gamtos ir esamo laiko, kartais važiuosime be plano. Nakvosime gelbstint booking ir airbnb. Tikslas: kaifuot nuo proceso.
Rašytojas aš savotiškas, todėl kam tiks, kam ne, tačiau pasidalinsiu kelionės įspūdžiais, savo filosofiniais pamąstymais. Jei bus nerišlumo ar klaidų, iš anksto atsiprašau.

Šiandien gegužės 2d.
Gamta tobula, joje nėra klaidų, ji tobula, procesai vyksta pagal dėsningumus. Ir ką, šiuo metu 8:30 Klaipėdoje +4 ir sninga. Nuotrauką per savo langą prisegsiu. Vakare turim keltą į Kiel, todėl laukia produktyvi diena. Mano kolega viską susiruošė jau vakar, aš dalinai. Taigi prisitaikant prie gamtos tobulumo ir tų procesų suksim rankeną link kelto. Kelionės data pasirinkta atsitiktinai. Nors... atsitiktinumų nėra, tad pažiūrėsime, ką mums tai duos.

Stengsiuos rašyti ir dalintis fotkėm kiekvieną vakarą, jei norite laikyti pirštą ant "pulso".

2017 Gegužės 9 09:02 redagavo Meskinas 2017 gegužės 9 09:04
#2   +1

Diena gana įtempta, tačiau maloni. Angelai mums padeda, saulė šviečia nors tik +5. Pirmą kartą keliuos keltu, todėl emocijų yra :) gerų ir įdomių. Kajute dvivietė, su lovomis :)
Spaudau sėdėdamas kapitono bare, aplink dar keli baikeriai iš Vokietijos, paskui kurių baikus prisegė ir mūsiškius. Denyje šalta, bet fotkė specialiai Jums, kas skaitote.
2017 Gegužės 9 19:50

Kelte

2017 Gegužės 9 20:51
#6   +1

Šiandien 10d. ryte pažadino moteriško balso pranešimas: labas rytas, kviečiame pusryčiauti ir tt, juokiaus... Vėliau plaukiant keltu jau turiu laiko pasigilint į tai kaip jaučiuos. Tiksliau pasigilinti giliau. Supratau, kad daug laiko atidaviau savo profesijai. Tai mane atitraukė nuo realaus gyvenimo. Todėl džiaugiuos, kad šios kelionės metu atgausiu savotišką balansą, kas vėliau duos grįštamąjį ryšį darbinėse veiklose. Balansas svarbus, gal net svarbiausias mano gyvenime.
Dėliojamės daiktus iš naujo. Ruošiamės išriedėjimui į Vokietijos sausumą. Ten laukia kelios valandos iki pirmos nakvynės vietos Bremerhaven. Ten gyvena senas žmogus-draugas, kurį aplankysime. Vėliau mausim Olandijos link. Gaila, kad nerūkau marichuanos :) tačiau bus smagu ten pakliūti su kitokiu tikslu :)
Vokietija pasitiko remontuojamu Banu ir lengvu dušu. Iki Hamburgo vilkomės su visais. Vėliau pramankštinom žirgų raumenis ir 20:20 buvom pas draugą, kuris skaniai pagirdė ir primaitino skania kepta žuvimi.
Šį kartą nepatyriau sterialios Vokietijos pojūčio, kai įvažiuoji iš Lenkijos, nes pakliuvau į ją tiesiai iš kelto. Keistas jausmas.
Apsigyvenom pagal draugo rekomendaciją, hosteliukyje prie ežero prie pat Bremerhaven. Vaizdas superinis. Aptentavom baikus ir planuosime rytojaus maršrutą.
Nuotraukų bus rytoj.

2017 Gegužės 10 23:06 redagavo Meskinas 2017 gegužės 11 08:51
#7

Vilchelmo Keiserio skulptūra ir vaizdas nuo to kalno.

2017 Gegužės 12 12:52
#8   +1

Vakare bus teksto ir fotkiu. Šiandien labai smagi niena. Dar fotke nuo mūsu vokiško pietu stalo.

2017 Gegužės 12 13:05 redagavo Meskinas 2017 gegužės 12 13:05
#9   +1

Vakar negavau normalaus interneto, tik kiek buvo būtina susirasti nakvynę šiandienai.
Taigi pirmą dieną įveikėm viso labo 260km. iki draugo. Vakar jau 460km. nuo Bremerhaven iki Venlo Olandijoje per Vilchelm Keiser paminklą, fotkės jau matosi. Paskutinius km. gavom lietaus, nestipriai. Netraukėm lietaus rūbų. Vakarykštė diena buvo pamokų abiems diena. Aš mokiaus kantrybės (kaip visada) :) , draugas taip pat. Kaip minėjau mūsų vairavimo kilometražas skirtingas. Tačiau niekas mūsų komandos nesugriovė ir atvykom gerai. Miegojom kažkokiam parke, kuris nuomoja namelius ant ratų Baarlo miestelyje. Gavom naują patalynę, bet rankšluoščių ne. Naudojomė tuo kas po ranka :) . Pavakarieniavom kiniečių restorane, skaniai, gana toli nuo miego vietos. Tad vaikščiojimas buvo programoje.
Šiandien ryte suvalgėme Twix, pusiau... ir su nuotykiais pradėjom dieną. Išėjom pasimankštinti, grįžus namelis neįsileidžia. Žodžiu kažkur neturim būti taip anksti, kaip planavome. Sulaukėm kol atrakino tada susiruošėm ir išvykom.
Kelias nuo Baarlo iki Lowelich buvo neįtikėtinas. Stebino siauri keliukai, posukiai, kaimukų nameliai, kurie autetntiški ir nematyti. Tokios Vokietijos nepažinojau. Džiūgaujam ir sukam. Bet žinote ką, tokie keliukai ir dar geresni, mes jais riedėjom iki pat sekančio nakvojimo taško netoli Kaiserslautern. Pakeliui užsukom į Nurburgr, jo žiedą. Pamatėm žiedo motociklininkus, posukiuose prigulusius prie žemės ir atsukančius iki galo kai gali. Automobilių trasoje nematėm, tačiau jų pilna aplink.
Apibendrinant dieną: bardakas nakvojant davė noro nusiteikti kitaip, nes kaip šauki taip... Šiandien mes važiuojam kaip vienas. Nuo to smagu abiems. Pavalgėm ir eisim medituot: t.y. plausim žirgus. Šiandien keli lašai, tačiau mocai kaip po bekelės. Daaaaug daug kaifo nuo vairavimo. Super. Diena atitiko mūsų kelionės pirminį tikslą. Ar bus jų kitų? Papildytų? Laikas parodys. P.S. abu atitrūkom nuo darbų. Galvos jau tuštesnės ir mes arčiau balanso  iki greito.
2017 Gegužės 12 21:54
#10

Pilis klonyje
2017 Gegužės 12 22:02
#11

kažkoks miestukas klonyje su pilaitėmis

2017 Gegužės 12 22:06 redagavo Meskinas 2017 gegužės 12 22:07
#12   +1

Miestukas klonyje, keistas ir gražus, visi gyvena vyno gamyba :)

2017 Gegužės 12 22:09 redagavo Meskinas 2017 gegužės 12 22:09
#13

Purvini baikai

2017 Gegužės 12 22:10
#14

Šiek tiek reklamos. Čia miegojom labai gerai, nusiplovėm baikus, skaniai pavalgėm. Vietoje ir baras. Savininkas organizuoja mototurus per Europos šalis. Reikia padavėjų.

2017 Gegužės 13 10:08 redagavo Meskinas 2017 gegužės 13 10:08
#15   +1

Vakar nuvažiavom 360km. Šiandien 316km. Keliai nuostabūs, platūs, lygūs ir vingiuoti. Mėgavomės vairavimu, stodavom pafotografuoti, pasigrožėti vaizdais. Iš Vokietijos kirtom kampelį Prancūzijos, ten skaniai valgėme jų tradicinę picą ar kažkas panašaus į ją. Labai skanu. Paplotėlis plonas, o kas sudėliota ant viršaus... abiems patiko. Motociklų keliuose daug, visokiausių. Vietiniai ar gerai vairuojantys lanksto kaip pablūdę.
Mums pavyko pabūti gamtoje, jos dalimi ir pasidžiaugti vaizdais. Jausmas įdomus: sėdi gamtoje, matai atsiveriančius klonius, apaugusius miškais ir kažkur vis girdisi motociklų gausmas, kartkartėmis išokantis iš tų miškų. Neeilinis jausmas.
Šį vakarą sėdim ir strateguojam kaip ir kur vyksime rytoj. Planas link Italijos Livigno. Po to pagal aplinkybes. Iki šiol mus šildė +25, o ten jau +12 ir dar kažkiek lietaus... bet mes stangsimės gauti iš to laiko svečioj šaly kažką sau, net jei ir ne ant kelio.
P.S. Vakar prisiminiau kaip kleliaudavau su mergiote už nugaros. Tai skirias nuo šios dienos jausmo, tačiau įdomu kitaip.
Prisegu dar kelis vaizdus. Iki rytojaus.

2017 Gegužės 13 22:43

2017 Gegužės 13 22:46
#19   +1

Sveiki.
Šiandien diena prasidėjo anksti, abu taip nutarėme. Įlindom į Šveicariją. Tas važiavimas toks: "debesimis", fotkę pridėsiu. Debesys taip žemai, jog rodos pasistiebus pasieksiu. Lengvai lynojo, tik kartais. Pirmieji keliai parodė, kad vokiečiai geriausiai daro kelius, tačiau Šveicarai neprasti. Visą sekmadienio rytą važiavom skambant bažnyčių varpams. Kažkoks jausmas, lyg mus lydi angelai :) turiu ir video. Linkas : https://youtu.be/U5ff38ihltI
Toliau riedant gavom gan stipraus lietučio. Trumpam net lietaus rūbus užsidėjom. Tai visai trumpam. Kadangi sekmadienis gan tankiai pilam degalų, kad nepastrigti tuščiais. Esu tai kartą įkliuvęs. Atėjus 12 val. stojam sriubos, kavos. Šiandien daug filosofijos mūsų pokalbiuose ir nusistebėjimo, kaip beveik nepažistami žmonės kartu keliauja, sutaria, vienas kitą supranta iš pusės žodžio ar veiksmo. Džiaugemės ir sukam rankenas toliau.
Dabar darau pauzę, nes turiu krūvą ko pasakoti. Tačiau norim valgyti. Vėliau parašysiu ir pasidalinsiu vaizdais su sniegu ir pan.

2017 Gegužės 14 19:33 redagavo Meskinas 2017 gegužės 14 19:36
#20   +1

Po pietų įlindome į Fluelapass. Apačioj buvo +20, viršuje jau +5 ir sniego vietomis virš galvos. Stodavom kas kelis km. Jausmas, kuris apima... tiek kontrastų, nuo temperatūros iki kultūrinių skirtumų, nuo žalumos iki balto sniego. Aplinka keičiasi dinamiškai, taip greitai, jog vos spėji prisitaikyti, vėl tenka.
Pervažiuojem į šilumą, čia jau +22 ir vėl kylam į kitą kalną. Ten jau +5 ir ypač šalta. Turėjom ir rankenas pasišildyti. Nusileidimas šlapias ir vingiuotas. Įveikus apima keista euforija, kai pasiekiam +22 ir Italijos muitinę tarp uolų. Patikrino numerius, vingiuojam šiltu oru per Livigno. Miestelis gražus, vasariškai saulės nugairintas, žmonės su marškiniais ir suknelemis pasidabinę nerūpestingai vaikšto. Atvykome į nakvynės vietą. Pamalonino mus... garažas, prašom, plautis mocus, prašom, apartamentai, o ne kambarys, pusryčiai įskaičiuoti, dirbanti picerija šalia. Ten visi itališkai bendraujantys, muzika garsiai groja. Kaifas. Abu apimti euforijos ir šilumos sėdim nesuprantam kas yra. Kodėl tokia keista laimė ar pilnatvė? Nuotaika puiki. Sukirtom po pusantros picos, suplanavom rytojaus kelią ir miegoti.
Šiandien pagavau save įvardinus garsiai kai kurias svajones. Ir kurį laiką apie tai mąsčiau... nes svajonės pildosi :)
Ir... šiandien atėjus kelionės euforijai atsiranda platesnis mąstymas.
Dar vienas patyrimas: kartais pasakytas žodis, gali likti interpretuotas kitaip nei nori. Todėl noriu kiek galima mažiau kelti chaoso aplink save, nors ne visuomet galima taip tobulai. Mokinsimės visi kartu :) , bet agresijos tolerancijos neturiu jau seniai.
Tiesa, rytoj Stelvio pass nevažiuosime. Ten dvi savaites atgal užvertė sniego, tas pass kitam kartui.

2017 Gegužės 14 23:49 redagavo Meskinas 2017 gegužės 15 08:46
#21

Davoser see

2017 Gegužės 14 23:51
#22

Anksčiau keliavau Harlėjumi ir Kawasaki, kurie buvo klasikiniai baikai. Kelionei besibaigiant papasakosiu apie skirtumus. Labanakt.
Nedidelė dalis mūsų kelio Fluelapass: https://youtu.be/IomydWFKqXo
2017 Gegužės 15 00:05 redagavo Meskinas 2017 gegužės 15 00:07
#23   +1

Šiandien dau kelio per Italiją. Posūkių ir pass'ų daug. Pavargom. Jau vairavom transe. Toks vairavimas kaip meditacija iki momento kai reikia stabdyti. Temperatüra tarp 12 ir 28.
Žiūtint į geruosius dienos aspektus: Italija kažką man davė. Gal tai viso labo kažkas, ko mano dvasiniam balansui reikia šiuo metu. Keliatas jausmų: laisvumas, grožis, šiluma. Pakeičiau nuomonę apie šalį, bent jausmas kitas, nes iki to man Italija nepatiko. Vis stebiuos kaip jie gyvena kalnų papėdėse. Neįprasta... Šiandien kalnai žiedadulkių. Realiai kalnai, pakanka minutei sustoti ir visas aplipęs. Kaip išgyvena alergiški žmonės?
Šiandien be fotkių. Ilgai važiavom, nors tik 316km. Susiplanavę rytojų eisim pailsėti.
2017 Gegužės 15 22:49
#24

Čia geriausia dienos akimirka, taip, čia nėra motociklo ir gamtos.

2017 Gegužės 15 22:57
#25

O tu pašvilpauki bernioke, iš suvalkijos lygumų... va taip šiandien jaučiamės pavaževę per Italija, Šveicarija ir Austriją, todėl, kad jau Vokietija. Prasukom 444km. Ir vis dėl to Austrija mano tope pirma. Patogu važiuoti, greitis pakankamas. Motociklininkų gaujomis. Nakvosime netoli Munich, kur labai švaru ir malonu, kalbant apie kambariuką.
Kelionė baigiasi. Pamatėme daug, kiek pavargom. Nauja patirtis gera.
Apie dabartinį mano žirgą. Tai bmw r1200r. Anksčiua harley deluxe, dar anksčiau kavasaki vn900. Nei vienas neprilygs naujam bmw techniškai, tačiau aš apie stilių ir tipą. Harlis sunkus ir nerangus, sunku plauti, nepraktiškas. Bmw praktiškas, patogus, lengviau valdomas. Viskas padaryta žmogui. Kelionės metu benzino vidurkis nuo 4 iki 5,3 l/100km. Taip, o harlio garsas niekada man nenusibos, nors jis "kirviu" pagamintas, sunkus begemotas :)
Lyrika: Austrijos vaizdai vėl ramino, glostė akį ir širdį. Visiškam tobulumui trüksta meilės šalia. Tai šios dienos supratimas. Tikriausiai bukai žmogiška? Tačiau toks ir esu, ar bent stengiuos būti. Dar: nepaisant to, kas širdyje tą akimirką, kad ir kas ten yra, laikas eina ir mane tai užknisa. Norisi sustabdyti laiką, blogas akimirkas trumpinti, o ilginti geras. Taip, tai tiaip žmogiška...
Su kolega susiderinam ir gaunas neblogai. Šaunus vaikis, kantrus ir įsiklausantis, lengvas pakeleivis.
Oras: nuo 9 iki 25, lietaus nebuvo. Viskas procese. Ačiū angelams.
2017 Gegužės 16 20:45 redagavo Meskinas 2017 gegužės 24 21:28
#26

Sveiki.
Šiandien persirijom vokiškų kilometrų. Tiek persirijom, kad patenkinau visą per žiemą susikaupusį alkį. Tai man patiko. Šiandien mankštinom žirgus iki redline'ų. Padariau savo mocui greičio rekordą. Jau turim 3433 km. Temperatūra nuo 12 iki 30. Na štai, vis artėjam link pabaigos. Padangos padilę, musių pakramtę, nusikalę ir laimingi.
Vakar sėdėjau kaip gimtinėje prie ežero. Galvojau kas per jausmas... šiandien greitkelyje išvydau vaizdą su užrašu. Tuojau viską sujungsiu ir suprasite. Taigi, jausmas toks: sėdi ramiai, nieko nenori, nieko netrūksta, gražu aplink ir širdyje tyla ir ramybė. Nerealus laimės jausmas. O tie žodžiai po plakatu greitkelyje fone laimingų žmonių, kurie sėdi gamtoje ir stebi saulėlydį. Plakatas prevenciškai verčiantis pamąstyti apie saugų greitį. Taigi užrašas: weil Leben schon ist... nes gyvenimas gražus. Vat tokia mintis mane lydėjo rekordiškai skrodžiant vokiečių žemę. Draugai klausia kada grįšiu, juk savaitgalį Bike šou Lietuvoje. Ir ką, gal ir išeis pavažiuoti. Super.
Linkiu visiems ramybės ir pilnumo širdyse, gražaus ir skoningo gyvenimo. Šiandien nuostabi diena. Kas žino, gal rytoj bus taip pat gera?
2017 Gegužės 17 19:47
#27

Paskutinę dieną nusukom 907 km. Vokietijos greitkeliais iki Kiel.
Dabar spaudau jau kiek atsigavęs, vitaminų ir vandens pagėręs. Atsiminimas geras, dirbti pradėti gana sunku. Motociklas nuplautas nuo vokiškų musių ir smalkių. Kelionė vykusi 85-90proc. išpildymu. Geri kilometrai, patirtis, gražūs vaizdai ir pamąstymai atsitraukiant nuo darbo. Tai gera terapija. Alkis kilometrams nuramintas, tad šiais metais suksiu rankena tik tada... kai bus tam noro :) Ačiū skaičiusiems. Iki. :)
P.S. Nuotrauko kiek nutrinta bato oda, kuriuo junginėtos pavaros :)

2017 Gegužės 24 21:34
500cc ***
#28   +1

Super! Smagiai susiskaitė prie kavos ;)