Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » K1200RS K589

| 2017-09-04 dede3000 | -5/2489 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
Avataras
#1   +1  

K1200RS K589

Įsigijau, išardžiau ir surinkau sport touringą K1200RS, info apie juos skurdokai mūsų kalba, kažkiek bandyta klaust K1200S temoj, bet tai visiškai kitoks motociklas. Kažkiek konstrukciškai giminingas yra K100 (mano akim žiūrint), bet diskusija apie juos forume baigiasi BMW išniekinimu.
Pirmiausia krito į akis jo dydis, bet atsisėdus pagal pojūtį tai nei itin didelis, nei itin sunkus baikas. Sėdynė turi 2 padėtis, galinė pakaba nusileidžia/pasiminkština, rankenos prisitraukia, pakojai pasižemina, susireguliavus gavosi žemesnis nei pvz. XJ6 ir daug žemesnis nei ZX6R.
Variklis su įpurškimu, darbas labai tolygus, galios ne vulkanas, bet plastiškas. Stabdžiai su ABS labai geri, pavaros jungiasi lengvai ir be smūgių, kaip kad skundėsi K1200S savininkai, trasoj eina kaip garvežys, posūkius ima irgi gan noriai, turbūt dėka telelever važiuoklės.
Maniškio rida 87 kkm (turbūt, tokia ant skydelio), nusipirkes pakeičiau sankabos diską, diskas kaip auto, kainavo 47€. Variklio alyva supyliau 20W50 mineralinę, tokią rekomenduoja šiam moto žmonės juos remontuojantys, nors Krasta siūlo 15W50, o louis 10W40. Dėžės ir reduktoriaus alyvą supyliau pagal meistrų rekomendaciją sintetinę 75W90 GL5, parduotuvių kataloguose siūloma 75W140, bet manualas rašo W90 GL5.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2017 Rugsėjo 4 17:26 Rieda: BMW K1200RS, G310R.
Ex: Honda Dio, Suzuki GZ125, Honda VFR750F, Yamaha XJ600S, BMW F650.
Narys
125cc **
Avataras
#2    

Šiek tiek duomenų, kai kurių reikia vos nusipirkus moto, kiti neaktualūs paprastam vairuotojui.
Žiemą ruošiamas reduktoriaus guolių keitimas, nes yra nedidelis rato laisvumas judinant ties 12 ir 6 val., suskaičiavau 2 originalūs guoliai, riebokšlis, žiedelis ir alyva išeina už 150€, darbas nesudėtingas, vaizdo instrukcijų internete netrūksta. Taip pat neramino variklio varomojo velenėlio tarškėjimas, bet išsiaiškinau kad tai labai dažnas reiškinys, keliantis tik akustinį diskomfortą stovint. Kadangi sankaba sauso tipo su kietu disku, pats variklis turi vibracijų slopintuvą ant varomojo velenėlio, kuris su amžium nesusitvarko su užduotim. Buvau atsidares dangtelį, dantračiai sveikutėliai, jokių laisvumų neaptikau, UK forumuose šis tarškėjimas turi net savo terminą.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2017 Rugsėjo 4 17:58 redagavo dede3000 2017 rugsėjo 4 18:04 Rieda: BMW K1200RS, G310R.
Ex: Honda Dio, Suzuki GZ125, Honda VFR750F, Yamaha XJ600S, BMW F650.
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17