Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Ducati motociklai » Visa tiesa apie Ducati motociklus

| 2007-07-13 meškinas | 327/198381 žinut.
 
Puslapiai: 123..12


 
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#1    

Visa tiesa apie Ducati motociklus

Ar yra LT kur uzsisakyti detaliu Ducati motociklams ir ar yra koks specializuotas servisas itališkiems moto ?
2007 Liepos 13 00:22
Lenktyninkas
250cc **
Avataras
#2    

Jai ducati kaina didesne nereiskia, kad jis kaskuom mandriau bus padarytas nei japonas... :) O pacias detales uzsakyneti kaip ir viesiem kitiem.
2007 Liepos 13 16:46 Three can keep a secret
if two are dead...
Kuvaldaliotas
500cc ***
Avataras
#3    

Nu cia geras atsakymas...

Del daliu, tai tikrai ne visiems motociklams ju uzsisakyti taip paprasta in LT. Man rodos Liutas kazkur rase kad Lietuvoj yra normali atstovybe tik Yamahai. Su italais manau Lietuvoj sunku.
Seip atsimenu rockas (jei gerai atsimenu nika) turi ducati ir kazkada kazka siuntesi jam (zvaigzdes, grandine, etc.) tai gal reiktu jo pasiteiraut, nors kazkaip abejoju ar ji taip lengva sitame forume bus surast :)
2007 Liepos 13 17:09
Lenktyninkas
250cc **
Avataras
#4    

Tai aisku jai tik koki turgini pazysti kas emkom dalis pardavineja, tai gal ir sunku nusipirkti... (h)
2007 Liepos 13 20:44 Three can keep a secret
if two are dead...
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#5    
2007 Liepos 13 20:47 Audrius
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#6    

Meški, o kam tau tas dukatis? Gauti žinoma galima visko, tik reik turėti pinigų ir laiko. Bet ar tikrai tu nori tiek aukoti tik dėl išskirtinumo? :V
2007 Liepos 13 23:34 ZX10R '06
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#7    

kas nesupranta kas yra dukatis sako kad jis tik brangesnis, net neisigilines i jo konstrukcinius momentus.
oficialiai ducati vasaros 3 menesius sedi "fiestoj" tai reiskia jie vazinejasi ir firma nedirba. artimiausia atstovybe yra rygoj, bet ten labai mazai daliu turi pas save, o uzsakymai pareis tik rudeny ;) nesvarbu ka zades. kas kita yra maskvoj, ten jie turi susipirke VISKA ... :D
beda ta kad oficialiai lietuviai turi pirktis is rygos, nes mes jiems "atiduoti" , todel is maskvos tik neoficialiai.
kai kazko rimtai reikes daliu o ne klausineti kainu- galesiu pabandyt padet. :D
2007 Liepos 14 15:26 Motociklu Remontas
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#8   +1  

Dukatis išpopulirėjo laimėjęs gonkėse žiede berods tris sezonus iš eilės. Populiarumą jis pelnė todėl, kad posūkiuose buvo galima išgauti geresnį greitį dėka tolygesnės akseleracijos, nes v2 motoras neturi to vadinamo jėgos slenksčio. Dėl to dukačių pilotai galėdavo gerokai anksčiau, dar esant gana dideliam moco užguldymui, jau pradėti išėjimą iš posūkio, nerizikuodami, kad galinis ratas praras sukibimą. Visa kita - dukačiai buvo gerokai silpnesni ir gerokai mažesnį turėjo top speed, todėl tiesiosiose atkarpose iš jų buvo mažai naudos. Šiais gi laikais dukačiai savo žavesį prarado todėl, kad japonai savo motociklus išlengvino tiek, kad jis posūkius ima ne ką prasčiau dėl savo mažos masės, o jėgos slenksčius pakoreguoja kuro įsiurbimo ir dujų išmetimo logaritmai. O dukatis savęs lengvint nebegali dėl jo specifinės rėmo konstrukcijos ir griuozdiško V2 variklio. Todėl jiems nieko kito neliko kaip ir visokiems buelliams, tai yra, mėgint kaip nors išspaust iš tų savo variklių kuo daugiau jėgos, kad nors kiek prisivyti japonus. O tai tegalima padaryti didinant variklio kubatūrą, todėl ir atsirado beveik 1200 cc dukačiai, bueliai ir kiti velniai. Žinoma, daug reiškia itališkas dizainas, kai kas jį itin mėgsta, kai kas ne. Todėl ir sakau, kad išskirtinumas ir nieko daugiau. V2 motoras tinka kelionėms, strytams dar galbūt, bet sportui tai neitin. Vat ir visa istorija. O kad italai byra tai yra faktas ir jų byrėjimus tvarkyt yra brangu, tai irgi faktas. Kaip tik šiandien kalbėjom, kad labai sėkmingai pabiro benellis tas su ventiliatoriais gale - neatlaikė veiškelyje zuzuikių tempo. Tokie vat reikalai.
2007 Liepos 14 16:01 ZX10R '06
Lenktyninkas
250cc **
Avataras
#9    

Biski daugiau uz mane apsisvietes, bet mintis buvo ta pati :-] :-]
2007 Liepos 14 16:44 Three can keep a secret
if two are dead...
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#10    

Citata:
Originally posted by Liūtas
Dukatis išpopulirėjo laimėjęs gonkėse žiede berods tris sezonus iš eilės. Populiarumą jis pelnė todėl, kad posūkiuose buvo galima išgauti geresnį greitį dėka tolygesnės akseleracijos, nes v2 motoras neturi to vadinamo jėgos slenksčio. Dėl to dukačių pilotai galėdavo gerokai anksčiau, dar esant gana dideliam moco užguldymui, jau pradėti išėjimą iš posūkio, nerizikuodami, kad galinis ratas praras sukibimą. Visa kita - dukačiai buvo gerokai silpnesni ir gerokai mažesnį turėjo top speed, todėl tiesiosiose atkarpose iš jų buvo mažai naudos. Šiais gi laikais dukačiai savo žavesį prarado todėl, kad japonai savo motociklus išlengvino tiek, kad jis posūkius ima ne ką prasčiau dėl savo mažos masės, o jėgos slenksčius pakoreguoja kuro įsiurbimo ir dujų išmetimo logaritmai. O dukatis savęs lengvint nebegali dėl jo specifinės rėmo konstrukcijos ir griuozdiško V2 variklio. Todėl jiems nieko kito neliko kaip ir visokiems buelliams, tai yra, mėgint kaip nors išspaust iš tų savo variklių kuo daugiau jėgos, kad nors kiek prisivyti japonus. O tai tegalima padaryti didinant variklio kubatūrą, todėl ir atsirado beveik 1200 cc dukačiai, bueliai ir kiti velniai. Žinoma, daug reiškia itališkas dizainas, kai kas jį itin mėgsta, kai kas ne. Todėl ir sakau, kad išskirtinumas ir nieko daugiau. V2 motoras tinka kelionėms, strytams dar galbūt, bet sportui tai neitin. Vat ir visa istorija. O kad italai byra tai yra faktas ir jų byrėjimus tvarkyt yra brangu, tai irgi faktas. Kaip tik šiandien kalbėjom, kad labai sėkmingai pabiro benellis tas su ventiliatoriais gale - neatlaikė trasoj zuzuikių tempo. Tokie vat reikalai.


liutas tikriausiai ne labai didelis moto gp ir bsb gerbejas. siais metais moto gp casey stoner ant savojo ducati(beje, tik 800cc) deda ant tiesiuju valentino rossi ant yamahos, ir dani pedrosa ant hondos, kaip vaikus. taip yra del ju naujos voztuvu kontroliavimo sistemos(vadinasi ji desmodronic-jie nebenaudoja spiruokliu. http://www.seastarsuperbikes.co.uk/ducatiengines.html ). taip pat ir gregorio lavilla ir leon haslam bsb ant savo airwave ducati lekia kaip vejas.(tiesa jie nusileidzia bendoj iskaitoj hondoms, bet cia gal daugiau vairuotoju klaidos) taip, kad padidinti galia ir top speed nebutina didinti varikli ;)
bet siaip, kad ducati skirtas placiosioms masems sudas, tai nesiginciju :-)

o daliu is kur gauti nzn ir sorry uz truputi ne i tema (h)
o bendrai gal ir zinau-jei ko rimtai reikes-rasyk man. as gyvenu UK-cia visko galima gaut ir gan greit, tik va vienas klausimas kiek kainuos. pasidomeciau, ir jei kaina tiks, tai galesim ka nors sumastyt ;)
2007 Liepos 14 16:45
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#11    

Moto gp visai kitokie varikliai tiek dukačių, tiek ir visų likusių, čia nelyginkim. Aš kalbėjau apie laikus kai dukačiai tik iškilo, o ne dabartinius. Nes pagrinde Lietuvoje esantys dukačiai yra būtent iš tų laikų, naujoji karta kitokia, bet čia jų yra vienas kitas. (h) Neskau, kad labai domiuosi dukačiais, bet šiek tiek esu girdėjęs. Nesakau, kad esu teisus šimtu procentų, bet tai juk tame ir yra diskusijos esmė :) :D

Žinoma, yra čia ir kitas momentas, kad japonai pas mus pigiai parplaukia iš USA, ten dukačių vienas kitas, todėl gaunasi, kad yra didžiulis argumentas kaina, dėl to galbūt jų ir yra tiek mažai pas mus. Todėl principe visi kalbam tik iš nuogirdų... Bet visgi mano nuomonė yra ta, kad Ducati, Benelli, Triumph, Buell yra perkami dažniausiai kaip išskirtiniai motociklai, o visi puikiai žinome, kad už išskirtinumą reikia daug mokėti. Japonų tai lietuvoj gi kaip golfų - skelbimus pereisi, detalę 90 proc. kad rasi čia vietoj, blogiausia kas gali būt tai gali tekt nuvažiuot kokius 200 km jos pasiimt. Pvz man reikėjo vieno šono, radiatoriaus ir priekinio sparno, tai radau iš karto, problema kad teko varyt į Mažeikius pasiimt. Dabar pabandykit surasti tas pačias detales čia LTU kokiam nors 2003 m. sportiniam dukačiui. Jau nekalbant apie kainų skirtumą, čia jų nerasi. Tada prasideda internetai ir ebajai, o finale moralas toks, kad jei sezono pradžioj normaliai su italu plojai, tai tą sezoną jau tikriausiai nebeišvažiuosi, arba tas mocas bus auksinis pagal išlaidas jam. Dar dalykas toks, kad italam labai neretai prireikia ir variklio detalių, tokių kaip indėklai ir pan., ko beveik niekada nereikia japonam.
Ok nu gal aš per daug skeptiškas, bet kiek aplink buvo italų, tai sugedo visi ir paskui buvo suremontuoti ir nedelsiant parduoti.
2007 Liepos 14 19:14 ZX10R '06
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#12    

Aciu visiems uz info, trackboy dekui, bet kol kas detaliu nereik, tiesiog ziuriu kaip kas su remontais butu. Liutai, matai kaip cia yra seniau buvau nusistates pries italus, del ju varikliu ir garso, bet prioritetai keiciasi, noreciau isbandyti italiska technika. Seip visa laik vazinejau ant japonu, bet butu idomu pabandyt ducati arba aprilia. O kas liecia dizaina, tai man asmeniskai 999 nerealus. (y) . Mane labiausiai dominantys modeliai 1098, 999 ir Aprilia RSV 1000 factory.
2007 Liepos 15 02:13
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#13    

Citata:
Originally posted by meškinas
Aciu visiems uz info, trackboy dekui, bet kol kas detaliu nereik, tiesiog ziuriu kaip kas su remontais butu. Liutai, matai kaip cia yra seniau buvau nusistates pries italus, del ju varikliu ir garso, bet prioritetai keiciasi, noreciau isbandyti italiska technika. Seip visa laik vazinejau ant japonu, bet butu idomu pabandyt ducati arba aprilia. O kas liecia dizaina, tai man asmeniskai 999 nerealus. (y) . Mane labiausiai dominantys modeliai 1098, 999 ir Aprilia RSV 1000 factory.


man kaip tik ju garsas (y) . jei arteja ducati, tai jau su nieku kitu nesumaisysi, dizainas irgi nerealus, kas manau ir apibrezia ju kaina, nes galvoju, kad jie skirti turtingiems zmonems, kurie daznai renkasi ne pagal skaicius charakteristikoje, o pagal tai, kaip daiktas atrodo, bet kaip cia liutas jau minejo, ducati labai daznai prireikia variklio daliu-UK tokia nuomone apie ducati, kad kaip tik service, taip ir variklio perinkimas. jei as pirkciau, tai pirkciau 1098. jis jau kitokia sankaba turi, dar ta nauja voztuvu kontroliavimo sistema ir siaip gandu teko girdet, kad arteja prie japonu lygio, o visi senesni, mano nuomone, neskirti tokiam dideliam myliu kiekiui. nors vidutinis lietuvis daug myliu ir nepadro, bet ant kitos rankos, tai lietuvaiciai labiau megsta gazo rankena uzlauzt.
sekmes besirenkant (h)
2007 Liepos 15 16:01
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Dukatis išpopulirėjo laimėjęs gonkėse žiede berods tris sezonus iš eilės. Populiarumą jis pelnė todėl, kad posūkiuose buvo galima išgauti geresnį greitį dėka tolygesnės akseleracijos, nes v2 motoras neturi to vadinamo jėgos slenksčio. Dėl to dukačių pilotai galėdavo gerokai anksčiau, dar esant gana dideliam moco užguldymui, jau pradėti išėjimą iš posūkio, nerizikuodami, kad galinis ratas praras sukibimą. Visa kita - dukačiai buvo gerokai silpnesni ir gerokai mažesnį turėjo top speed, todėl tiesiosiose atkarpose iš jų buvo mažai naudos. Šiais gi laikais dukačiai savo žavesį prarado todėl, kad japonai savo motociklus išlengvino tiek, kad jis posūkius ima ne ką prasčiau dėl savo mažos masės, o jėgos slenksčius pakoreguoja kuro įsiurbimo ir dujų išmetimo logaritmai. O dukatis savęs lengvint nebegali dėl jo specifinės rėmo konstrukcijos ir griuozdiško V2 variklio. Todėl jiems nieko kito neliko kaip ir visokiems buelliams, tai yra, mėgint kaip nors išspaust iš tų savo variklių kuo daugiau jėgos, kad nors kiek prisivyti japonus. O tai tegalima padaryti didinant variklio kubatūrą, todėl ir atsirado beveik 1200 cc dukačiai, bueliai ir kiti velniai. Žinoma, daug reiškia itališkas dizainas, kai kas jį itin mėgsta, kai kas ne. Todėl ir sakau, kad išskirtinumas ir nieko daugiau. V2 motoras tinka kelionėms, strytams dar galbūt, bet sportui tai neitin. Vat ir visa istorija. O kad italai byra tai yra faktas ir jų byrėjimus tvarkyt yra brangu, tai irgi faktas. Kaip tik šiandien kalbėjom, kad labai sėkmingai pabiro benellis tas su ventiliatoriais gale - neatlaikė veiškelyje zuzuikių tempo. Tokie vat reikalai.


visiska teorija ir nei laso praktikos. matosi kad nesi rimtai dirbes su v2 varikliais....
sorry as su jais dirbu kasdien ir galiu palyginti su kad ir japonu 4 inline....
gal as nesakysiu nieko nes mano nuomone teoriskai neskamba taip geriau kaip kad zmoniu mokanciu teoriskai argumentuot ir rasyt inete.
esme labai paprasta. nori vaziuot pigei-perki japona.
nori vaziuot maloniai, perki V2 , itala ar dar koki biesa kurio tragiskai bijo Lietuviai del mistisku jiems patiems nesuprantamu priezasciu, o ypac idomios priezastis kai sprendimai daromi is "lawonu" terapijos, tai yra is amerikietisku damustu motociklu kurie papigiai atkeliauja i lt, na ir europietisku ;)
nieko asmenisko bet ..... :D :D :D :D :D
2007 Liepos 15 23:47 Motociklu Remontas
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#15    

Citata:
Originally posted by Ziurke
esme labai paprasta. nori vaziuot pigei-perki japona.
nori vaziuot maloniai, perki V2 , itala ar dar koki biesa kurio tragiskai bijo Lietuviai del mistisku jiems patiems nesuprantamu priezasciu, o ypac idomios priezastis kai sprendimai daromi is "lawonu" terapijos, tai yra is amerikietisku damustu motociklu kurie papigiai atkeliauja i lt, na ir europietisku ;)


na, as irgi su jais nedirbu, bet teko savo akimis matyti, kaip 3-4 metu senumo motociklams(ducati) perinkinejami varikliai. taip pat vienas is bendradarbiu turejo ducati. pirko nauja is salono, priziurejo ir t.t. ir vis tiek tik keismazadzius girdziu kai paklausiu jo apie ta moto. gyvenu ne lt ir cia nera tu papigiai atveztu lavonu
idomu butu suzinoti tamstos nuomone apie tuos V2? (h)
2007 Liepos 16 00:02
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#16    

mano nuomone yra gana paprasta. yra tie kurie turi litu susimoket uz malonumus, ir tie kurie neturi ju. skirtumas tik tiek.
jei taupai- vazineji japan, jei gali sau leist didesni malonuma ir prestiza- vazineji italais ar HD ir kitais brangesniais motais.
remonto atzvilgiu galiu pasakyt tik tiek kad japonai garantiniam laikotarpyje byra ne ka maziau. beda yra ne markeje o seimininko poziuryje, visiski loxai turintys pinigu sugeba uzmusti garantinius aparatus del savo grynai neismanymo ir nezinojimo.... nors budavo ispeti kad tarkim ducati reikalauja kurkas daugiau demesio aptarnavime nei koks papigiai naujas suzuki....
nors tarkim broko pasitaiko netgi pas zinomus brendus....
nezinau ar kam ce tai idomu, bet pas mus viraujanti visuomenes nuomone yra gana idomi, nes visgi dauguma renkasi audi ir vw nes nelabai supranta kas yra kas..... ka jau bekalbet apie motociklus...
siai dienai uzteks. labos.
P>S> i diskusijas nesivelsiu. sorry is anksto ;)
:G
2007 Liepos 16 00:43 Motociklu Remontas
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#17    

Nu gerai, Ziurke, ok, viskas suprantama, bet nu kokios pvz dar prieziuros reikia tam, kad variklis neuzlinktu? Laiku keiti gerus tepalus ir ausinimo skysti, ka daugiau galima motore priziuret? O jis bum ir ima nedraugiskus garsus leist... As apskritai nelabai isivaizduoju kokia ten papildoma prieziura. Nu as pvz savo moca visada laikau svaru, laiku keiciu skyscius, tepu grandine ir keiciu stabdziu kalades. Nemanau kad kazka labiau daryciau ir tam paciam italui ar bet kokiam kitam mocui. Nes jei po sezono per ziema reikia perrinkinet motora, kad sekanti sezona jis neuzkaltu tai as tai laikau ne prieziura, o jau rimtu remontu. Beje, cia zinoma OT, bet nesuprantu tavo poziurio i atveztus is USA mocus. Nes jie yra ne lauzas kaip tu sakai, o praktiskai apynauje technika. Ir jei pvz zmogus parsiplukdo 2006 m. R1, kuriai tereikia perdazyt vieną soną ir nupirkt nauja veidrodeli, po ko jis dar turi tam mocui pabaigt daryt abkatke, tai nepyk, bet cia toli grazu ne lauzas ir ne ubytas mocas. Nu gerai, pvz Suzio suzukis buvo nulauztas galas, nes ant vienkes perverstas. Uzdejo kita gala ir tai mano akimis yra apynaujis mocas, kuris buvo gal maksimum 6000 myliu pravaziaves. Maniskis pvz nuvaziaves 16000 km, tai irgi nemanau, kad jam jau batai. Ir tokiu pavyzdziu yra labai daug. Ir manau tai yra zymiai geriau nei 2003 nindze is UK su 40000 myliu rida ir nuo laikymo lauke ant lietaus, pripuvusiais visais kampais, varztais ir uzkirmijusiais elektros sujungimais. Tiesa, is salonu mes mocu beveik neperkam, bet lietuviu mocai procentaliai yra manau zymiai geresni ir naujesni nei kokiu nors prancuzu ar pan.
2007 Liepos 16 14:33 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#18    

Citata:
Originally posted by Liūtas
Nu gerai, Ziurke, ok, viskas suprantama, bet nu kokios pvz dar prieziuros reikia tam, kad variklis neuzlinktu? Laiku keiti gerus tepalus ir ausinimo skysti, ka daugiau galima motore priziuret? O jis bum ir ima nedraugiskus garsus leist... As apskritai nelabai isivaizduoju kokia ten papildoma prieziura. Nu as pvz savo moca visada laikau svaru, laiku keiciu skyscius, tepu grandine ir keiciu stabdziu kalades. Nemanau kad kazka labiau daryciau ir tam paciam italui ar bet kokiam kitam mocui. Nes jei po sezono per ziema reikia perrinkinet motora, kad sekanti sezona jis neuzkaltu tai as tai laikau ne prieziura, o jau rimtu remontu. Beje, cia zinoma OT, bet nesuprantu tavo poziurio i atveztus is USA mocus. Nes jie yra ne lauzas kaip tu sakai, o praktiskai apynauje technika. Ir jei pvz zmogus parsiplukdo 2006 m. R1, kuriai tereikia perdazyt vieną soną ir nupirkt nauja veidrodeli, po ko jis dar turi tam mocui pabaigt daryt abkatke, tai nepyk, bet cia toli grazu ne lauzas ir ne ubytas mocas. Nu gerai, pvz Suzio suzukis buvo nulauztas galas, nes ant vienkes perverstas. Uzdejo kita gala ir tai mano akimis yra apynaujis mocas, kuris buvo gal maksimum 6000 myliu pravaziaves. Maniskis pvz nuvaziaves 16000 km, tai irgi nemanau, kad jam jau batai. Ir tokiu pavyzdziu yra labai daug. Ir manau tai yra zymiai geriau nei 2003 nindze is UK su 40000 myliu rida ir nuo laikymo lauke ant lietaus, pripuvusiais visais kampais, varztais ir uzkirmijusiais elektros sujungimais. Tiesa, is salonu mes mocu beveik neperkam, bet lietuviu mocai procentaliai yra manau zymiai geresni ir naujesni nei kokiu nors prancuzu ar pan.


na, ir as prisijungsiu i sia diskusija. siaip manau dar svarbus momentas senstant mocui priziureti tarpus tarp voztuvu ir veleno.
o apie mocus veztus is USA, UK ir visu kitu turtingesniu saliu, tai is dalies pritarciau ziurkei, nes dauguma(apie 90%) parvaziuoja po trackdays arba dar rimtesniu lenktyniu. ka tu matai, tai jau buna visi commander'iai,quicshifter'iai, ismetimai ir visos kitos nesamones nuriktos ir tau tik atrodo, kad jis buvo gero seimininko ir stovejo garaze padares 6000miles. zinau tai, nes kartais tenka po aukcionus ir po ziedus esancius UK pasivazineti, tai matau kaip tautieciu, lenku ir kitu rytu europos saliu autobusiukai pilni tokios nuvargusios technikos traukia i kelia. (h) aisku, buna ir tokiu, kurie is tikruju yra (y) , mazai pravazeve etc. bet vis gi manau, kad dauguma tai yra tokie kokius apibudinau-nera tie anglai ir amerikieciai tokie jau (ff) kaip visiem atrodo ;)
2007 Liepos 16 15:58
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#19    

be abejo, būna visko, bet kiek man teko matyt aplink, tai yra, pas kauniečius, tai technika tikrai gana gera. Nes kai parvažiuoja mocas su stock dūda, su nenupjautu galinio sparno šiūpėliu, su stock demferiu ir dar visa eile nagų nekišimo prie jo požymių, tai ir matosi ar geras tas mocas, ar ne. Nes jei jau mocas vartaliojosi žiede, tai tikrai niekas jam neieškos undertailo su nenupjautu šiūpėliu ir neieškos stock dūdos ir t.t. - numeta į šrotą, pasiima draudimą ir jam šimtas metų. Šrotininkui irgi daugmaž šimtas metų, nes jam dar draudimas dameta už neva moco nuolaužos utilizaciją, o negram, dirbantiem juodadarbiais šrote, yra juo labiau 100 metų iki tokių dalykų. O dėl mocų iš UK tai yra dar kita padėtis. Anglai savo mocus iš techninės pusės prižiūri tikrai neblogai. Pagrinde jų mocai būna tiesiog daug nukentėję nuo laikymo po atviru dangum ir palygint labai daug nuvažiavę ridos, nes vidutiniškai būna apie 30000 mylių su jais nuvažiuota. Tiesa, anglai dar labai mėgsta automatinius grandinės tepikus, nuo kurių mocas irgi būna visas storu š... sluoksniu pasidengęs. Apskritai, manau žieduose mocus pjauna kokia 10-15 procentų motociklininkų ar dar mažiau, tai atitinkamai ir motociklų smarkiai pavaikytų yra panašus kiekis....
2007 Liepos 16 22:56 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#20    

jo, pas kauniecius (y) technika-perkalti nr arba is viso be dokumentu :D kazkur skaiciau, kad lt ~4/10 moto yra vogti. ir zinoma kur gi tautieciai nesusigundys, kai pavydziui GSXR1000cc K5-K6 kainuoja 1000£-2000£
nusigrybavom visai cia ne i tema (ff)
kada gal prie (c) pratesim sia diskusija ;)
2007 Liepos 16 23:52
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#21    

apie kauniecius as gal patylesiu... ten senai viskas aisku kodel vien apynauji mocai ir pizamos su tapkem :D
seip sakiau i diskusijas nesivelsiu, is usa 95% lawoniena, tai ka jie ismeta nes nebeverta. imti kazkam pasisekusius 5% nematau tikslo.
kas darosi uk ar le france nzn, bet manau ten irgi nedurnei stumdo mocus. dirbant motociklu servise labai gerai matosi reali lietuvos padetis o ne tai ka sneka seimininkai(vienareiksmiskai visi meluoja arba pagrazina, na sazinengesni tiesiog nutyli...), draugai ir draugu draugai.(ce tai isvis pasaku pasakos ...)

vienareiksmiskai kas gali ipirkti kazka rimciau nei japan- siulau taip ir daryt, nes rinkos(ne lietuvoj) kaina visgi atspindi "brenda"...

del prieziuros, tai sutinku, bet deja amerikej visgi debilu tauta kuri nezino kas yra tepalu keitimas kol neuzkala motoro..... prisiziurim tiek ciudu is amerikes, kad nu musu prasigere kaimieciai matyt apie moto prieziura zino daugiau....

nekalbu apie moto kelione iki lt, tiek nuvagia ir nurengia brangesniu daliu kad...

o idomiausia stebeti is salie motociklo migracija pas mus, is seimininko pas kita, kai paskaoja ka dares, kiek dares, ir kitas pasakas, istorijas,..,.

kai tenka draugui ieskoti moco, tai perziurejus 10-15 motu vos imanoma atrinkti viena padoresni, kuri dar galima prikelti....
deja lietuva savartyno krastas. nes visi nori tik pigiai gerai ir dar garantijos. o kai pabandai parduot gerai priziureta daikta brangiau nei damusti lawonai, tai vos ne akmenim apmeto, isdurnina.

deja realybe yra tokia.
ok risam tema nes visi turi savo nuomones.
ner laiko sneket apie tai kas senai aisku.
2007 Liepos 17 00:44 Motociklu Remontas
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#22    

viskas normaliai ten su ta amerika. Tik nereikia pirkt is vietiniu litovcu, nes jie perka kiek galima pigesnius smarkiai dauzytus aparatus ir stengiasi remontuot kuo pigiau. Kai pats nusiperki aukcione ne smarkiai dauzta varianta ir susiremontuoji kaip sau, tai jokiu problemu nebuna.
2007 Liepos 17 08:04
Pėsčiasis classic'as
400cc ***
Avataras
#23    

(?) hm, perskaičius temą kyla klausimas: aplamai įmanoma nusipirkt motociklą su kuriuo važiuotum normaliai, ar 10000-15000 lt, užtenka geram čiopui? Normaliai tai: tai išlaidos tepalui, skysčiams, stabdžių sistemos detalėms, filtrams, padangoms, amortizatoriams, be lindimų į variklį, greičių dėžę. O Žiurkės teiginys, kad į servizą vien lavonai renkasi, tai logiškas, geri mocai paprastai kelyje (h) , bent jau turėtų būti.
2007 Liepos 17 10:05 live to ride, ride to live
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#24    

be problemu. Ypac jei pirkt koki shadowa ar vulkana. Aisku jei bandysi koki vtx ar roadstara paimt, tai uz tiek litu nebent visiskas lavonas bus. Gerai paieskojes gal ir dragstara visai padoru paimtum.
2007 Liepos 17 11:57
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: trackboy
jo, pas kauniecius (y) technika-perkalti nr arba is viso be dokumentu :D kazkur skaiciau, kad lt ~4/10 moto yra vogti. ir zinoma kur gi tautieciai nesusigundys, kai pavydziui GSXR1000cc K5-K6 kainuoja 1000£-2000£
nusigrybavom visai cia ne i tema (ff)
kada gal prie (c) pratesim sia diskusija ;)


Klausyk, tu turbūt per daug tetos Betos pasakų iš "Labanakt Vaikučiai" prisiklausei :E Jei atsakai už bazarą, tai išvardink bent penkis vogtus, manau pagal tavo teoriją iš kokių 500 britvų Kaune tai turėtum išvardint mažiausiai 50. Nes jau tos nesąmonės tai seniai nusibodo - geriausiai apie Kauną žino tie, kurie Kaune niekada nėra buvę, nu geriausiu atveju Megoj apsilankė kada nors. (ff)

Pats nemažai esu mocų krapštęs, nes kai dirbu kokybiškai tai pakankamai dažnai kas nors prašo paremontuot. Nieko blogo negaliu pasakyt apie mocus iš amerikos. Kalbant apie čiopus, teko padėt vienam puikiam žmogui nupirkt iš USA atvežtą VTX. Nuvažiavęs buvo jei pamenu 290 mylių ir apdaužytas visai nesmarkiai - lempa, bakas ir vienas duslius. Žmogus susitvarkė ir važinėja, džiaugiasi. Ziurke, jokių parkių, bet iš šalies pažiūrėjus tu biškį per dideliu pesimizmu gyveni. USA ir UK tikrai nėra tokie sukčiai kaip lietuviai. Todėl kas pats nusipirko mocą iš aukciono tai kol kas girdėjau tik kartą, kad parplaukė suvandalintas mocas su iškritusiu varikliu. Svarbu, kad tame pirkimo sandėryje be pirkėjo daugiau nefigūruotų nei vienas lietuvis, nes lietuvis lietuviui visada bus lietuvis.
2007 Liepos 17 13:51 ZX10R '06
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#26    

Citata:
Originally posted by Liūtas

Klausyk, tu turbūt per daug tetos Betos pasakų iš "Labanakt Vaikučiai" prisiklausei :E Jei atsakai už bazarą, tai išvardink bent penkis vogtus, manau pagal tavo teoriją iš kokių 500 britvų Kaune tai turėtum išvardint mažiausiai 50. Nes jau tos nesąmonės tai seniai nusibodo - geriausiai apie Kauną žino tie, kurie Kaune niekada nėra buvę, nu geriausiu atveju Megoj apsilankė kada nors. (ff)

Pats nemažai esu mocų krapštęs, nes kai dirbu kokybiškai tai pakankamai dažnai kas nors prašo paremontuot. Nieko blogo negaliu pasakyt apie mocus iš amerikos. Kalbant apie čiopus, teko padėt vienam puikiam žmogui nupirkt iš USA atvežtą VTX. Nuvažiavęs buvo jei pamenu 290 mylių ir apdaužytas visai nesmarkiai - lempa, bakas ir vienas duslius. Žmogus susitvarkė ir važinėja, džiaugiasi. Ziurke, jokių parkių, bet iš šalies pažiūrėjus tu biškį per dideliu pesimizmu gyveni. USA ir UK tikrai nėra tokie sukčiai kaip lietuviai. Todėl kas pats nusipirko mocą iš aukciono tai kol kas girdėjau tik kartą, kad parplaukė suvandalintas mocas su iškritusiu varikliu. Svarbu, kad tame pirkimo sandėryje be pirkėjo daugiau nefigūruotų nei vienas lietuvis, nes lietuvis lietuviui visada bus lietuvis.

cia jau tampa beprasme diskusija :D va dabar nepamenu kur as skaiciau, bet jei prisiminsiu, butinai cia linka imesiu (h) nezinau, kaip ten is tikruju yra, ir kalbejau ne apie kauna, o apie visa lt. o del moto is usa kokybes, tai galim tyrima padaryt-nueik i autoplius psl ir pasakyk man kiek yra vertu demesio pvz.: honda cbr1000cc 2006-2007?
2007 Liepos 17 15:47
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#27    

tyrinetojau, tu tyrinetojau. Tu pirma bent koki nors moca isigyk, nes dabar tavo svaiciojimai grynai teoriniai. As su vienu mocu veztu is USA pravazinejau 3 sezonus. Dabar vazineju su kitu. Kruva draugu taip pat turi mocus veztus is USA. Ir viskas ten su jais normaliai. Buvo pora mocu su bedom, bet bedos buvo del kreivo lietuvisko remonto, o ne del amerikonu kaltes.
2007 Liepos 17 16:02
Prijaučianti auksaburnė
800cc *****
#28    

:D reikes kada treningus parduot, tai gal kokia vogta jawa iseis :D :D :D
jei gerai supratau, tai pats daugiau apie cioperius sneki. apie juos nei trupucio nenutuokiu, o kaip britvos patenka i lt, tai zinau puikiai(bent jau is UK) o is usa turetu panasiai buti ir tikrai galiu pasakyti, kad jos (n) ;)
ir beje>>eziukas, dar toks klausimas: cia gali savo nuomone pareiksti tik tie kurie turi motociklus ar ir paprastiem mirtingiesiem galima?
2007 Liepos 17 17:10
Narė
50cc *
#29    

:) reikėjo viso labo atsakyti į klausimą apie ducati remontą, o prasidėjo matavimasis b....
Jei neapsirinku, tai HD apsijungė su Ducati, todėl paprasčiausia ir patikimiausia, ko gero, būtų susisiekti su PitStop, kurie yra HD atstovais Lietuvoje.
Prisipažinsiu, pati dar su jais nebendravau dėl savo ducati, nes nelabai turiu problemų su šiuo italu. Įtariu tik dėl patirties stokos :) dar ne viską girdžiu ir jaučiu važiuodama :(
Meškinas, sveikinu su apsisprendimu pabandyti ducati motus. Malonūs aparatai.
2007 Liepos 26 10:15
Narys
125cc **
Avataras
#30    

Patvarkyti Vilniuje Dukacius gali Sarunas (Savanoriu prospekte), o detales as gaudinejau ivairiai - isvaziaves kur nors europoje (Belgijoje, Budapeste), e-mailu is Helsinkio dylerio labai tvarkingai ir greitai (2sav) gavau sankaba. Nera problemu ypatingu sakyciau, o motociklo teikiamas malonumas - SUPERINIS (o)

tik kainos :A
2007 Liepos 26 12:36
Puslapiai: 123..12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17