Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Dvitaktis VS keturtaktis - eksplotacija ir remontas

| 2007-04-30 banderos | 113/100333 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Narys
250cc **
#1    

Dvitaktis VS keturtaktis - eksplotacija ir remontas

kuom skiriasi dvitaktis nuo keturtakcio ?

tarkim lyginkim yamaha xt su dt :)

pirma, kiek zinau, dvitakciam variklyje kartu maisosi kuras su tepalu. kokia mazdaug proporcija ? tarkim kiek tepalo reik supilt i 10 litru benzo ? ar ten galima pilt paprasta masinini tepala, ar eina kazkoks specialus ? ar dvitakciam variklyje yra dar ir vien tepalo tepimas (ta prasme, ar yra atskira tepimo sistema, kaip keturtakty :) ) ? jei yra, tai kas kiek laiko tas tepalas keiciasi ?


antra norejau paklaust del vaziavimo :) kiek man pasakojo, tai keturtakcio galia dideja labiau proporcingai apsukom, ta prasme kad keturtaktis ir prie mazu sukiu turi pakankamai galios, o vaziuojant dvitakciu reik pastoviai palaikyt apsukas :)

trecia ir ketvirta - variklio resursas ir remontas :) ar dvitaktis daug greiciau dyla, nei keturtaktis ? na ir remontas, kuris variklis sudetingesnis remontuoti ? galbut keturtaktis daugiau reikalauja remonto, sakykim dvitakciam galbut dazniausiai uztenka pakeist stumuokli su ziedais, o keturtakciam reik sveist/keist voztuvus, slifuot/gilziuot, ar dar nzn ka :) tiesiog papasakokit is savo patirties, kas ir kaip :)

dekuj :)
2007 Balandžio 30 14:01 2 ratai smagiau nei 4 :)
Krapštukas
400cc ***
#2    

Motociklam yra naudojami kiti tepalai, nei automobilams, negalima mašininį tepalą pilti i moca, dar reiktų žinot tai, kas keturtakčiam ir dvitakčiam mocam yra pilami,vėl gi, skirtingi tepalai, kuo tie tepalai skirasi, tai nelabai žinau. Žinau, kad dvitakciai motociklai yra galingesni uz keturtakcius, nes dvitaktiniame variklyje vienas taktas vyksta per 1 alkuninio veleno apsisukimą...,o keturtaktiniame tik kas antras a.v. apsisukimą, dar kas, kad keturtakcių mocu varikliai mažiau kaista, nei dvitakciu, cia krosiniam +, nes per varzybas jų variklliai yra dusinami labiau, apsikos daznai pasiekia maximumą. Jai nusišnekėjau per daug, tai geri dėdes pamatys ir pataisys ;) (y) (h)
2007 Balandžio 30 19:35 [i]Donatas[/i] [b]Yamaha RD 125 LC , 1983m.[/b] "Greitis veža tol, kol neveža greitoji"
Narys
250cc **
#3    

nu ok, stabdom fleima, gal net pratrint biski reiktu :) kad dvitaktis isskiria daugiau silumos, tai naturalu, bet kiek jis kaista tai sakyciau priklauso nuo galvos formos ir pan :)

neiskrypkim is temos. jei kas zinos i kelis pirmos zinutes klausimus, tai bus labai malonu, jei ziniom pasidalins, o dabar gal kas galetu pasakyt ar toj yamaha dt 1990-2000 tepalas pilasi atskirai kazkur, ar kartu i benza ? klausiu todel,kad manau toki motsa ir pirkti..
2007 Balandžio 30 21:19 2 ratai smagiau nei 4 :)
nir
Sunkiasvoris
250cc **
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: banderos
nu ok, stabdom fleima, gal net pratrint biski reiktu :) kad dvitaktis isskiria daugiau silumos, tai naturalu, bet kiek jis kaista tai sakyciau priklauso nuo galvos formos ir pan :)

neiskrypkim is temos. jei kas zinos i kelis pirmos zinutes klausimus, tai bus labai malonu, jei ziniom pasidalins, o dabar gal kas galetu pasakyt ar toj yamaha dt 1990-2000 tepalas pilasi atskirai kazkur, ar kartu i benza ? klausiu todel,kad manau toki motsa ir pirkti..


2 takciu motoresursas daug mazesnis todel didesne tikimybe kad nusipirksi lavoneli. O del tepalo pylimo tai koks tau skirtumas kur ji pilti benzobaka ar i atskira talpa? As imciau keturtakti dydesnio turio nes jie silpnesni uz dvitakcius tos pacio kubaturos.
2007 Balandžio 30 21:57
Krapštukas
400cc ***
#5    

Didelis skirtumas :) nes jai reiks i benza maisyt tepala tai baisiai daug km nenuvaziuosi uzispyles pilna baka, o kiek zinau degalinese benzo su tepalu seniai jau nebepila, nebent veziotis su savim baka benzo su tuo tepalu.
2007 Balandžio 30 22:03 Donatas Yamaha RD 125 LC , 1983m.
"Greitis veža tol, kol neveža greitoji"
Auksarankis
900cc *****
#6    

nu jo ,rebiatos,jus cia duodat :)
ka ,guglo nera?
bendros savybes(nemaisykit ATSKIRU moto tech sprendimu!):
1.dvitaktis tokios pat kubaturos kaip ir 4'taktis yra beveik du kart galingesnis ji lengviau remontuoti,bet:labiau tersia aplinka,mazesnis resursas
2.masinu ir motociklu tepalai skiriasi,nes sankaba pas mocus maudosi tepale.
3.skiriasi ir dvitakciu bei keturtakciu moto tepalai,nes dvitakciam alkuninis ir stumokline grupe ,skirtingai nei jo greiciu deze tepasi nuo benzino ir tepalo misinio.4'takcio alkuninis ir greiciu deze tam paciam tepale.
4.jei galingumas didesnis,aisku ir silumos kiekis isskiriamas didesnis
(h)
2007 Balandžio 30 22:10
Optimistas
500cc ***
#7    

Citata:
Cituoju: veplys
nu jo ,rebiatos,jus cia duodat :)
ka ,guglo nera?
bendros savybes(nemaisykit ATSKIRU moto tech sprendimu!):
1.dvitaktis tokios pat kubaturos kaip ir 4'taktis yra beveik du kart galingesnis ji lengviau remontuoti,bet:labiau tersia aplinka,mazesnis resursas
2.masinu ir motociklu tepalai skiriasi,nes sankaba pas mocus maudosi tepale.
3.skiriasi ir dvitakciu bei keturtakciu moto tepalai,nes dvitakciam alkuninis ir stumokline grupe ,skirtingai nei jo greiciu deze tepasi nuo benzino ir tepalo misinio.4'takcio alkuninis ir greiciu deze tam paciam tepale.
4.jei galingumas didesnis,aisku ir silumos kiekis isskiriamas didesnis
(h)


tumpai, greitai ir kas svarbiausia labai aiskiai :-] :-]
2007 Gegužės 1 08:10 Du ratai tarp koju ir riedek!
Ka rinktis: enduro ar chopper?
Narys
250cc **
#8    

o gal galetumet pakomentuot vairavimo skirtumus tarkim vaziuojant 125 dvitakciu ir 250 keturtakciu :) ?
2007 Gegužės 1 11:38 2 ratai smagiau nei 4 :)
Auksarankis
900cc *****
#9    

Citata:
Cituoju: banderos
o gal galetumet pakomentuot vairavimo skirtumus tarkim vaziuojant 125 dvitakciu ir 250 keturtakciu :) ?


isskyrus zaidima su gazo rankena del apsuku,beveik jokiu.aisku jei
lyginamu motu torkas /galia, svoris ir padangos bei kategorija(nelyginsi gi
dvicilindrio su viencilindriu , ar ala ciopo su britva) vienodi.
2007 Gegužės 1 13:49
Krapštukas
1100cc *****
#10    

Citata:
2.masinu ir motociklu tepalai skiriasi,nes sankaba pas mocus maudosi tepale.
(h)


veplys, pas daugeli mocu buna sausa sankaba... kad ir pvz pas krosinius cz arba iz planeta sport... ir pas daugeli uzsienetisku...
2007 Gegužės 1 15:41
Krapštukas
1100cc *****
#11    

1.proporcija pas motociklus buna skirtinga, reik ziuret manualuose... atsisiusk DT manuala ir pamatysi... masininis tepalas netinka, nes reikia tepalo, kuris sudegtu... tepalas nesikeicia, jis sudega kartu su misiniu...
2.taip, keturtaikciai traukia tolygiai, o 2T tik aukstu apsuku diapozone...
3 ir 4.dvitaktis greiciau dyla, bet jo remontas ir paprastesnis ir pigesnis...

as pats laaaaaaabai daug galvojau situ paciu klausimu, kaip tu, ir priejau isvados, kad man reik 4T... del tolygaus valinimo ir mazesniu kuro sanaudu... tik va bijau remonto ir teko paaukoti svori, ir del to galvoju apie 250cc 4T, nes 600cc jau labai sunkus... cia jau apsisprest tau, galvok kur ir kaip naudosi mota... galvok ar noresi ir ramiai pavazinet, ar visada laikysi prie aukstu apsuku...
2007 Gegužės 1 15:55
Narys
250cc **
#12    

pagrinde esme yra finansai, dabar labai nenoreciau skirt mocui daugiau negu 3k lt, o uz tokia kaina kazkoks pasirinkimas praktiskai yra tik is dvitakciu, keturtakciu - tik vinietai :)
2007 Gegužės 1 16:15 2 ratai smagiau nei 4 :)
Narys
50cc *
#13    

Banderos, cia sneka kiek supratau eina apie krosinius moto? Kroso ieskai?
2007 Gegužės 1 16:47
Narys
50cc *
#14    

automobilio ir moto apsukos skiriasi, masininis jau nebeteptu prie tokiu apkrovu. nera ko isradieneti, yra skirtas tepalas moto ar auto ir nera ko ieskoti alternatyvu.
2007 Gegužės 1 17:01
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: Egypt
Citata:
Cituoju: britvinis
Galiu pasakyt teik, kad jei dvitaktis tau tepalo maišyt su benzinu nereikės (čia tik ant rusų taip būdavo) Į baką pili benzą, o tepalą atskirai. Yra skirstytuvas ar kaip jis ten vadinas kuris sumaišo ir paduoda tiek tepalo kiek reikia (priklauso nuo gazo) Nežinau kaip su krosiniais, bet pvz. su bitvom taip ar taip apsukus visada maximalios, nebent kokiam mieste...


sakai ant rusisku tepalo i benza pilt nereikia tai gal zinai kaip su CZ mocais: ar ten reikia i baka ar yra kazkur atskiras bakelis is kurio pasiima tepala pagal poreiki? :)


Aiškiau paskaityk ką parašė :) Ant CZ tau tepalą su benzinu reikės maišyt, nėra jokio atskiro bakelio...
2007 Gegužės 1 17:17 Audrius
Krapštukas
1100cc *****
#16    

banderos iesko enduro, taip?
beje, pas krosinius japonus, tai turbut irgi tepalas tiesiai i baka..? nemanau, kad pas koki cr'a ar yz'eta stovi tepalo bakelis ir siurblys, kuris tik uzima vieta ir didina svori...
2007 Gegužės 1 17:34
Auksarankis
900cc *****
#17    

Citata:
Cituoju: Edwa
1.proporcija pas motociklus buna skirtinga, reik ziuret manualuose... atsisiusk DT manuala ir pamatysi... masininis tepalas netinka, nes reikia tepalo, kuris sudegtu... tepalas nesikeicia, jis sudega kartu su misiniu...
2.taip, keturtaikciai traukia tolygiai, o 2T tik aukstu apsuku diapozone...
3 ir 4.dvitaktis greiciau dyla, bet jo remontas ir paprastesnis ir pigesnis...

as pats laaaaaaabai daug galvojau situ paciu klausimu, kaip tu, ir priejau isvados, kad man reik 4T... del tolygaus valinimo ir mazesniu kuro sanaudu... tik va bijau remonto ir teko paaukoti svori, ir del to galvoju apie 250cc 4T, nes 600cc jau labai sunkus... cia jau apsisprest tau, galvok kur ir kaip naudosi mota... galvok ar noresi ir ramiai pavazinet, ar visada laikysi prie aukstu apsuku...


rasiau,kad neimu atskiru tech sprendimu.
del 2.tikrai ne.traukimo tolygumas gal net 2Tgeresnis,bet siap nelygintinas daiktas.
"del to galvoju apie 250cc 4T, nes 600cc jau labai sunkus...
apie ka tu cia?
2007 Gegužės 1 18:36
Narys
250cc **
#18    

Citata:
Cituoju: TopSpeed
Banderos, cia sneka kiek supratau eina apie krosinius moto? Kroso ieskai?


ya :) krosinio arba endurinio, yamaha dt, kawasaki klr ar kazkas tokio. klras beje keturtakis ..


Citata:
Cituoju: marko
automobilio ir moto apsukos skiriasi, masininis jau nebeteptu prie tokiu apkrovu. nera ko isradieneti, yra skirtas tepalas moto ar auto ir nera ko ieskoti alternatyvu.


as tik paklausiau :) skiriasi tai skiriasi, jei nusipirxiu dvitakti tai ir naudosiu koki reikia :)

Citata:
Cituoju: Edwa
beje, pas krosinius japonus, tai turbut irgi tepalas tiesiai i baka..? nemanau, kad pas koki cr'a ar yz'eta stovi tepalo bakelis ir siurblys, kuris tik uzima vieta ir didina svori...


sito nzn, bet siaip tai kolkas neesme ar pas konkretu modeli maisosi i baka tepalas, ar pilasi atskirai :) esme kad maisosi :) o siaip tema bendra, tai ta prasme lyginam basic skirtumus tarp dvitakcio ir keturtakcio :)
2007 Gegužės 1 18:49 2 ratai smagiau nei 4 :)
Krapštukas
1100cc *****
#19    

Citata:
Cituoju: veplys
"del to galvoju apie 250cc 4T, nes 600cc jau labai sunkus...
apie ka tu cia?


as ten apie svori, mano finansai siektiek didesni uz banderos, bet vistiek nepakankami siuolaikiskam 450cc motui... o senesniu 4T kubaturos yra 250-350cc ir 600-660cc, tai as vien del svorio renkuos mazesne galia...
2007 Gegužės 1 22:00
Narys
250cc **
#20    

jei vis dar kalbam apie enduro/kros/offroad, tai sakyciau ar 250cc, ar 650, didziausia reiksme turi tarpine, ir tik pramokus vaziuot yra reali nauda is tos arkliu bandos :)

cia mano nuomone :)
2007 Gegužės 1 22:29 2 ratai smagiau nei 4 :)
Krapštukas
1100cc *****
#21    

ai, beje, as renkuosi supermoto, o ne enduro, bet motorai tokie patys... (h)
2007 Gegužės 1 22:51
Optimistas
500cc ***
#22    

Citata:
Cituoju: vabalaz
Citata:
Cituoju: Egypt
Citata:
Cituoju: britvinis
Galiu pasakyt teik, kad jei dvitaktis tau tepalo maišyt su benzinu nereikės (čia tik ant rusų taip būdavo) Į baką pili benzą, o tepalą atskirai. Yra skirstytuvas ar kaip jis ten vadinas kuris sumaišo ir paduoda tiek tepalo kiek reikia (priklauso nuo gazo) Nežinau kaip su krosiniais, bet pvz. su bitvom taip ar taip apsukus visada maximalios, nebent kokiam mieste...


sakai ant rusisku tepalo i benza pilt nereikia tai gal zinai kaip su CZ mocais: ar ten reikia i baka ar yra kazkur atskiras bakelis is kurio pasiima tepala pagal poreiki? :)


Aiškiau paskaityk ką parašė :) Ant CZ tau tepalą su benzinu reikės maišyt, nėra jokio atskiro bakelio...


kazka netaip persiskaiciau :V
2007 Gegužės 2 13:10 Du ratai tarp koju ir riedek!
Ka rinktis: enduro ar chopper?
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#23    

tarkim mane domina daugiausiai cioperiai, klasikai, gal ir enduro, bet kazkaip nedrasu, ieskau tarp 125-250, galia tikrai ne rodiklis, 2t mazdaug 2x galingesni? o kuro atzvilgiu irgi 2x daugiau srebia, is esmes noriu 4t, taciau tarkim ar vienas vaziuodamas nesusidurciau su problema kokiu 70km/h i menulio kalna(vilnieciai zino) kyldamas?
2007 Rugsėjo 28 18:07 05' DL 650 Wee-Strom
Narys
400cc ***
#24    

Na bent jau yamahos DT tepalas pilasi i atskira bakeli o ne tiesej i baka
2007 Rugsėjo 28 18:48
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#25    

Esu paskaitęs straipsnių šia tema, apie dvitakčių šlovės dienas, praeito amžiaus septintame dešimtmetyje, kai dvitakčiai darydavo keturtakčius žiedinėse lenktynėse. Tik deja, reziumė tai praeitis, neatsilaikė prieš gal ir silpnesnius ir sunkesnius, bet patvaresnius keturtakčius. Kaip ir rotorinis Wankelio variklis, ezistuoja tik atsidavusių entuzjastų dėka. Gal vieną dieną viskas ir pasikeis, bet manau, alternatyva bus visiškai kito pobūdžio.
2007 Rugsėjo 29 00:45
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#26    

dabar 2t tik sportui...
2007 Rugsėjo 29 10:27 05' DL 650 Wee-Strom
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Mykola
Esu paskaitęs straipsnių šia tema, apie dvitakčių šlovės dienas, praeito amžiaus septintame dešimtmetyje, kai dvitakčiai darydavo keturtakčius žiedinėse lenktynėse. Tik deja, reziumė tai praeitis, neatsilaikė prieš gal ir silpnesnius ir sunkesnius, bet patvaresnius keturtakčius. Kaip ir rotorinis Wankelio variklis, ezistuoja tik atsidavusių entuzjastų dėka. Gal vieną dieną viskas ir pasikeis, bet manau, alternatyva bus visiškai kito pobūdžio.

Labai siauras poziuris. Ner ko lygint asvalto ir grunto ir taipogi eksperimentinio vankelio bei 2 t
Cia tik tiems kas laikrascius skaito ir telika teziuri 2 t ira praeitis ;) o realybej visa amerika super krose valdo su 2 t, taip pat freestailas eina su 2 t ir netgi motokrose vis dar vaziuojama ir labai puikiai su 2 t. 2 t nera tas kuris neatsilaiko peries 4 t, jis paprasciausiai per galingas lygint su 4 t ir pries 2 t neatsilaiko vaziuotojai, todel renkasi svelnesnius ir tolygesne greitejimo kreive turiuncius 4 t. Bet kas suvaldo 2 t tie puikiai vaziuoja ir su jais. Beje 250 2t ir 450 4t nauju kaina pries 7-5 metus skiresi visu 1000euru,o dabar jie tesiskiria tik 300. Raliai pagamint 4 takti ir 2 takti tikrai neuztenka tu 300e naes 4 taktis turi daug daugiau brangiu detaliu, tad taip iseina kad siandien 2 t sportinis(krosinis)kainuoja brangiau nei 4 t.
Ir del patvarumo, tai 4 visai nepatvarus lygint su 2 t. nes pas du t sukasi tik stumoklis kibire o 4 t sukasi ir veleneliai ir grandine ir voztuvai ir tt.Taigi konstrukciniu poziuriu tai labai sudetinga masina ir byret ira daug daugiau kam.
2007 Rugsėjo 29 10:44 Mune
Narys
50cc *
#28    

Citata:
Cituoju: Theo
tarkim mane domina daugiausiai cioperiai, klasikai, gal ir enduro, bet kazkaip nedrasu, ieskau tarp 125-250, galia tikrai ne rodiklis, 2t mazdaug 2x galingesni? o kuro atzvilgiu irgi 2x daugiau srebia, is esmes noriu 4t, taciau tarkim ar vienas vaziuodamas nesusidurciau su problema kokiu 70km/h i menulio kalna(vilnieciai zino) kyldamas?


Jokių problemų manau nekils aš turiu 2t 125cc enduro lipa visur kaip perkūnu jei pradeda nelipt tai žemesnę šaibą įmuši ir vėl lipa (h)
2007 Spalio 1 08:51
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#29    

Manau kad dvitaktis nyksta iš bendro naudojimo kelių ne dėl jo patikimumo ar traukos, o dėl ekologijos reikalavimų...
2007 Spalio 1 09:02 ZX10R '06
Narys
50cc *
#30    

125 keturtaktį sunku rasti
2007 Spalio 1 11:17
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17