Motociklizmas » Važiavimo vienetu gidas

| 2005-12-23 | 56 koment.
Nors ir laikysitės nurodytų atsargumo priemonių ir patarimų jūs nebūsite apsaugoti nuo kritimų, susižeidimų, arba transporto priemonės sulaužymo. Šie patarimai yra skirti tiems, kurie nori kuo greičiau patirti važiavimo ant vieno rato malonumą, bet Motomanai.Lt

neskatina to daryti!

 

Motociklo paruošimas

Tepalas: Dauguma motociklų „ištrokšta“ važiuodami ant vieno rato ilgą laiką arba statant motociklą ant „12 o-clock bar‘o“. Gixeriai ir Honda cbr 900s (1993-95 893cc modeliai) yra patys tie, kurie lūdnai dėl šios problemos pagarsėjo. Norint išvengti šios problemos, reikia arba perkelti tepalo siurbliuką į galą, arba perpilti tepalo. Dauguma patyrusių stunterių naudoja pirmąjį būdą, kadangi perpylimas nors ir nesukelia papildomų rūpesčių Hondoms, bet Gixeriams tikrai nėra į naudą. Taigi geriausias pasiūlymas būtų sutvarkyti tepalo padavimą. Pakeistų tepalo padavėjų gixeriams galite įsigyti čia: http://www.stuntex.com .
Pavaros

Mokantis pavarų mėtymas nėra reikalingas. Beveik visi sportiniai motociklai lengvai kils pirma pavara (galbūt tik su mažesnės nei 250cc kubatūros motociklais gali kilti problemų).
Jei motociklas nekyla pirma pavara, tai nėra jo kaltė. Visgi turime pripažinti, kad motociklo vairavimo praktika irgi duoda rezultatų. Dažniausiai nereikia skubėti išmokti važiuoti vienetu mėtant pavaras. Geriau išmokti laikyti lygsvarą važiuojant pirma pavara ir tik vėliau pradėti kelti priekinį ratą važiuojant aukštesnėmis pavaromis, arba mėtyti pavaras važiuojant vienetu.
Padangos

Norint atlikti greitus važiavimus vienetu reiktų atkreipti dėmesį į galinės padangos būklę, nes viduryje susidėvėjusi padanga gali sukelti nepageidaujamų svirduliavimų. Yra bandžiusių važiuoti vienetu su padanga, netgi kurios kordas „švietė“ iš išorės, ir motociklas dažniausiai svirduliuodavo kaip pašėlęs stengiantis išlaikyti pusiausvyrą. Nauja padanga galima sakyti visiškai pašalino šią problemą. Padangos slėgis turėtų būti mažesnis negu skirta įprastiniams pasivažinėjimams. Atliekant vienetus didesniu nei 30 km/h greičiu padangose reiktų palaikyti ~20-30psi slėgį, jei vidutinis greitis yra mažesnis nei 30km/h, patarina slėgį sumažinti iki 12-20psi. 18-20psi slėgis yra pats tas vidurkis pradedančiąjam. Šiek tiek mažesnis slėgis padangose leidžia atlikti triuką gerokai stabiliau.
Apsivertimo daviklis

Dauguma (arba visi, dėl to nesu tikras) motociklai, su kuro įpurškimo sistema turi apsivertimo daviklį. Tai gali turėti įtakos važiuojant vienetu, kadangi davikliui „sumąsčius“, kad motociklas apsivertė, variklis bus užgesintas. Dėl to šis daviklis turėtų būti pašalintas arba atjungtas. Hondose, toks dalykas gali būti padarytas nukerpant laidus vedančius į šį daviklį, du išorinius laidus sujungiant ir paliekant vidurinį laisvą. Gixeriams šis metodas netinka.
Vairo demferis

Jeigu turite galimybę, tai patartina naudoti vairo demferį atliekant šį triuką, kadangi neįpratęs vairuotojas gali nuleisti priekinį ratą ne tiesiai ir taip patirti tikrai nemalonių įspūdžių. Vairo demferis gali išgelbėti tiek jus, tiek jūsų motociklą nuo papildomų rūpesčių važiuojant vienetu. Nors reiktų nepamiršti, kad net ir naudojant vairo demferį priekinis ratas turėtų būti nuleidžiamas kuo tiesiau.
Išmetimo vamzdis

Mokantis 12‘os valandos triuką duslintuvo vamzdis turėtų būti patrumpintas. Kai kurių motociklų duslintuvų galai paliečia žemę būtent tuomet, būtent tuo momentu, kai motociklas pastatomas vertikalioje padėtyje. Jei vamzdis palies žemę, tai labai tikėtina, kad kritimo nepavyks išvengti. Duslintuvas gali būti sutrumpintas paprasčiausiai nupjaunant kelis centimetrus nuo duslintuvo vamzdžio vėliau privirinant duslintuvo „galą“. Trumpų duslintuvų galima įsigyti iš www.starboyz.com .
Apsaugos

Besimokant važiuoti vienetu yra labai didelė tikimybė, kad jūs krisite ir tikrai pažeisite motociklą. Kritimo apsaugos yra būtent tai, kas gali apsaugoti svarbiausius jūsų motociklo mazgus nepažeistus, nors neapsaugos 100%, nes tiek ir kritimų vienodų nėra, tiek ir apsaugos gali neatlaikyti patirtų smūgių. Čia jūs galite įsigyti kritimo apsaugų:

MXD apsaugos
Racing 905 apsaugos
Galios apsaugos
Laisvo stiliaus vairavimo apsaugos
Wicked Crew Extreme Teams apsaugos
12 o‘clock bar‘as

Naudokite 12 o‘clock bar‘a, jei norite išmokti atlikti 12 valandos triuką. Buvo daug diskutuota apie tai ar naudoti 12 o‘clock bar‘1 mokantis šio triuko, ar ne. Dauguma jį naudojusių džiaugėsi ir sakosi neturėję jokių sunkumų. Reikia būti tik šiek tiek atsargesniam, nes metalinis 12 o‘clock bar‘as yra mažiau atleidžiantis klaidas, nei plastmasė. Nežiūrint to plastikinės uodegos dalys kainuoja per daug, kad jas būtų galima laužyti, norint išmokti šio triuko. Šių luitų galima įsigyti daugumoje „moto stunt“ parduotuvių. Taip pat šiuos luitus nėra sunku pasigaminti ir pačiam.

PRIEŠ PRADĖDAMI MOKYTIS ŠIUOS TRIUKUS NAUDOKITE ĮVAIRIAPUSĘ KŪNO IR GALVOS APSAUGĄ:
• Dėvėkite šalmą;
• Dėvėkite Specialią aprangą;
• Dėvėkite specialius batus ir pirštines;
• Nepagailėkite pinigų ir atskirai stuburo apsaugai;

Visuomet įvertinkite tai, kad net ir dėvėdami apsaugas galite patirti rimtų sužalojimų.


Prieš pradėdami važiuoti vienetu motociklu

Jei turite keturratį, krosinį, ar mini-krosinį, pirmiausia patartina išmokti važiuoti ant vieno (su keturračiu – ant 2) rato jais. Jais yra lengviau išmokti kontroliuoti gazo rankeną, ir laikyti lygsvarą važiuojant. Jei jau esate pasiruošęs važiuoti motociklu ant vieno rato:
1. Įsitikinkite, kad stabdžiai veikia nepriekaištingai ir sureguliuokite jų aukštį, kad būtų patogu jais naudotis;
2. Grandinė turėtų būti reikiamo įtempimo, nes per daug įtempta arba per laisva grandinė gali turėtį daugiau įtakos išsidėvėdama ir pažeisdama žvaigždes, nei važiuojant normaliu būdu.
3. Įsitikinkite, kad pakojai laikosi tvirtai ir visos dalys, visi varžtai yra tvirtai suveržti.
Greitis ir vairavimo padėtis besimokant važiuoti vienetu

Rekomenduojama išmokti važiuoti vienetu pirma pavara. Visų pirma lengviau motociklą pakelti važiuojant šia pavara, ir motociklo variklis kenčia mažiau važiuojant būtent ja. Žinoma ir važiuojama lėčiau, bet dėl to, galima išmokti daryti aukštesnius vieneto triukus. Taip pat ir skauda mažiau, bei motociklas nukenčia ne tiek daug, kai krentama važiuojant pirma pavara. Dėl šios priežasties nemanykite, kad verta daryti greitus važiavimus vienetu, kol naudojimąsis stabdžiu netampa primirštu įpročiu. Daug lengviau yra išmokti važiuoti vienetu pirma, ir tik vėliau antra pavara, negu, kad atvirkščiai. Vienintelis minusas pirmos pavaros prieš antrą yra tas, kad vienetas nebus toks lygus. Akseleracija yra daug jautresnė, tad ir motociklo valdomumas yra šiek tiek sudėtingesnis. Pradžiai ~25 km/h greitis yra pats tas. Lėtesnis važiavimas gali pasirodyti nestabilus pradedančiąjam. Dauguma stunterių rekomenduoja pradėti važiuoti vienetu stovint ir laikant kairę koją ant keleivio pakojų, o dešinę ant priekinių pakojų siekiant stabdžius. Gali pasirodyti nepatogu kelti priekį tokioje padėtyje, bet taip bus daug lengviau, kai įprasite tai daryti. Stovint yra daug lengviau laikyti lygsvarą negu sėdint. Taip pat ir kelti motociklą stovint yra lengviau.
Kodėl staigus sankabos atleidimas yra geriausias metodas vieneto kėlimui

Staigiai atleidžiant sankabą galima daug lengviau pakelti motociklą, nekreipiant dėmesio į tai ar jis turi užtektinai galios kilti iš akseleracijos. Žinoma sankabos diskai dėvisi daug greičiau nei važiuojant įprastiniu režimu, bet skirtumas nėra jau toks ir didelis. Tikri stunteriai teigia nepastebintys ir didesnio grandinės išsitampymo naudojant šį metodą. Privalumai keliant motociklą šiuo būdu:

1. Šis metodas leidžia važiuoti vienetu motociklais, neturinčiais pakankamai galios;
2. Galima kelti priekį naudojant mažesnes apsukas, taip pat ir mažesniu greičiu. Tai leidžia išlaikyti motociklą vieneto pozicijoje ilgiau ir lygsvarą išlaikyti taip pat lengviau.
3. Sankabos atleidimas yra labiau nuspėjamas. Keliant motociklą iš gazo, viskas vyksta reliatyviai lėtai, o kai motociklas pasiekia tam tikrą pakilimą, jo priekis šokteli aukštyn jau visai lengvai ir daug greičiau nei kilo prieš tai, taip išgąsdindamas nepatyrusį vairuotoją. Naudojant staigų sankabos atleidimą motociklo priekis iškart pašoka maždaug iki balanco taško. Ir jau nuo jo reguliuojant akseleratorių galima reguliuoti norimą pakėlimo aukštį.
4. Dauguma patyrusių stunteri‘ų naudoja būtent šį metodą.
Kaip kelti motociklo priekį

Kaip jau rašiau anksčiau yra pora populiarių būdų motociklo priekio kėlimui:

1-mas Metodas: Akseleruokite atleista sankaba. Tuomet neatleisdami gazo vienu pirštu spustelkite sankabą iki taško, kai pavara atjungiama. Tuomet, kol motociklas yra toje pačioje akseleeacijos padėtyje, staigiai atleiskite sankabą leisdami tachometro rodyklei tolygiai kilti.

2-ras Metodas: Atleiskite gazą, iki galo išspauskite sankabą vienu pirštu. Tada porakart suktelkite gazo rankeną ir staigiai paleiskite sankabą.

Kol dar tik mokotės, tai tik prasukite variklį šiek tiek aukštesniais sūkiais prieš paleisdami sankabą. Tai jums leis priprasti prie šio metodo.Tuomet staigiai atleisdami sankabą tolygiai kelkite apsukas, kol priekis atsidurs patogioje jo laikymui padėtyje. Sumažinkite gazo padavimą, kai priekis artėja prie reikiamos padėties. Jei jums atrodo, kad priekis pakilo per daug, švelniai spustelėkite galinius stabdžius taip sversami motociklą į priekį. Keliant motociklą antra arba trečia pavara motociklo priekio pakėlimui gali prireikti papildomos jūsų jėgos, priklausomai nuo motociklo modelio. Jei staigus sankabos atleidimas vienas nepakelia priekio, tai kelis kart spustelėkite priekinį amortizatorių taip suteikdami jam galimybę šoktelti viršun. Ir kai tik priekis pradeda kilti, staigiau suktelėkite akseleratorių atsilenkdami atgal ir atleisdami sankabą.
Pavarų mėtymas

Nerekomenduojama mėtyti pavarų važiuojant vienetu, nebent jūs esate tikrai pažengęs šioje srityje. Sunkiausia yra „nepramesti“ kurios nors pavaros ir išlaikyti lygsvarą jungiant sankabą. Tad verčiau jau išmokite važiuoti vienetu pastoviu greičiu ir nereikės tuomet mėtyti pavarų.
Kaip nuleisti ratą žemyn

Norint nuleisti ratą žemyn naudokitės akseleratorium iki priekinis ratas saugiai pasieks žemę. Norint, kad priekinis ratas pradėtų leistis žemyn, reikia truputėlį staigiau atleisti akseleratorių ir tuomet švelniai didinti apsūkas tam, kad priekinis ratas nusileistų kuo švelniau.
Pažingsniui išdėstyta priekinio rato kėlimo procedūra pradedančiąjam

1. Sumažinkite slėgį padangose iki 15-20psi
2. Važiuokite pirma pavara
3. Greitis turėtų būti ~25km/h
4. Spustelėkite sankabą
5. Kelis kart „pasukiokite“ akseleratoriaus rankeną ir staigiai atleiskite sankabą
6. Kartokite 5 žingsnį kaskart didindami variklio sūkius, kol priekis pakils į balanso tašką.
7. Sumažinkite gazo padavimą dar prieš priekiniam ratui pasiekiant balanso tašką.
8. Laikykite koją pasiruošę spustelėti galinius stabdžius
9. Akseleruokite nuleidinėdami ratą žemyn.

Žmogus, išvertęs šį straipsnį, nenori skatinti Jūsų mokytis važiuoti vienetu. Tiesiog straipsnis pateikiamas jums tam, kad verčiau jau tai darytumėte kuo saugiau.



P.S. Nėra apsaugų, kurios jus apsaugotų nuo visų situacijų.



Straipsnio autorius: Talkee



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
HONDA FAN HONDA FAN
2010 Vasario 23 19:56

ne visem taip gaunasi kaip cia aprayta

YZF 6R
2009 Gruodžio 21 13:37

perskaiciau tik is idomumo bet pradedanciajam viso to nereikia prades pajaus pripras ir darys kaip jam patogiau beje vienke vaziuojant sankabos niekas neminko o is sankabos ismesti vienke nereikai jos ismynus dar pergazuoti ar kazka o paprasciausiai svelniai greitejant tik 1 pirstu ja praslystant pirstui ispausk ir kad issprustu rankenele ir mocas lb graziai pasoks o straipsnyje ter per sunkiai parasyta

ZIZE
2009 Lapkričio 14 18:11

gera pamokele :) reiks ismeginti ta buda su sankaba :D

Rector Rector
2009 Kovo 11 11:22

bandysim :)

RAIMISS
2009 Vasario 26 21:44

O AR YTA BUDAS SUTRUMPINTI AKSELERATORIU RANKENOJA,NES PASMANE ILGAS AKSELERATORIUS ,NETAIP KAIP PAS SUPERBIKE?

arce arce
2009 Vasario 22 19:45

labai geras staipsniukas tikrai wertas demesio mokinantiesiems

evaldune
2009 Vasario 3 13:47

jo jo... del tu siurbliuku dar padiskutuokit. pats nesu "meistras", tikrai butu malonu, kad kas ta "darbiuka" padarytu uz mane, atmojuoju kiek reikia, ir ramus. kiek tai mazdaug visa tai kainuotu ir.. kas galetu tai padaryt (perket siurbliuka).
beje, teko girdet, kad naujesniems (nuo 2004) giksiams kibo nebeliko tos bedos. paprotinkit, liaudis, mane :)

YAMAHA R1^
2009 Sausio 22 20:08

palaukit palaukit,del to kuro siurbliuko,kiek zinau yamahom r1 buna tos problemos,kad negauna tepalo ir pareina indeklai,kas zinot pasakykit ar cia mitas ar tiesa?

YZF 6R
2008 Gruodžio 30 18:37

sveiki vienetu galima mokintis kaip kam patogiau ar atsistojus ar atsisedus ar is sankabos as pramokau tik kaip pasidare moco(britvos) negaila pats sau pasakiau kas bus tas zinojau kad vienetu sedint reikia nebematyti per stikla kelio o ziureti pro sone betkuri tai vis dakeldavau ir matydavau per stikla atceit atrode jau pakeliu bet tikrai filmuotai trukdavo aukscio bet kaip pasiryzau kas bus tas tai tikra idakelus iki kol nebematai kelio mocas ir pats vaziuoja graziau o begius jungineti irgi nera labai sudetinga bent man jei issikeliu pirmu iki kol nematai kelio tai paleidi prieki vos zemyn ir meti 2a bet gazo nedadeti reikia ypac svelniai nes mano 900firableidas jei ir krenta istempia iki aukscio is gazo na taip ir iseina tik tada prasideda per didelio greicio baime gaunasi 160km ar daugiau tada taippat 3is bet jau tikrai lb greitai ir ilgos gatves reikia

Plexas
2008 Spalio 19 13:23


giheris giheris
2008 Spalio 8 21:24

geras straipsnis,vertas demesio.

aNDA aNDA
2008 Rugpjūčio 21 08:17

gal galit pasakyti kiek mazdaug 15-20psi yra atmosferu paprastu? seip tai super straipsnis

saan saan
2008 Rugpjūčio 16 14:51

o sv 650k3 tinka mokitis vieneto?

fCk fCk
2008 Liepos 29 17:45

Dekui uz straipsni... :)

miguell
2008 Liepos 7 18:19

Labai geras straipsnis.super

Janaslt
2008 Birželio 11 11:30

O as is gazo keliu, nepatogu man su sakaba. Mindosai, tavo beda greiciausiai tame, kad pakeli penelyg mazai, todel ir vaziuoji mazai, as pirma pavara pora simtu metru vaziuoju, tik atsistojes pakelt nemoku, kaskaip ismokau sededamas ir nesimokiau atsistojes.

saan saan
2008 Balandžio 20 00:02

saunnu kad yra toks straipsnis

Alius^zx10r Alius^zx10r
2008 Balandžio 6 14:35

Geras.

StunTeR
2008 Kovo 17 20:47

kur kazin rasti pirkti ta 12 o'clock bara?

frezas
2008 Vasario 27 22:52

geras straipsnis.cia rekomenduojama su sankaba kelti. na o man geriau sekasi su gazu kelti :) kazkaip su sankaba man blogiau iseina.

Mindosas
2007 Gruodžio 22 13:47

Nieko cia gero.
Visa tai ir taip aisku, bet kaip man islaikyti lygsvara butent tam auksciausiam taske.
Jau visa rudeni treniruojuos, bet taip ir nesigauna vaziuoti ant vieneto ilgiau kaip 10m. labai jau jautriai tas gazas reaguoja.

suzisss
2007 Gruodžio 6 14:29

patarimai tikrai verti demesio bet kazkodel nenoriu bandyti uztenka ir ant dvieju ratu adrenalino :)

mazuxx mazuxx
2007 Spalio 20 20:11

reiks ismokt, kai britvuke susiremontuosiu, beje, gal cia yra bandziusiu kelt su cagiva mito? butu ydomu zinot ar imanoma ir kaip kyla... :)

gufiz
2007 Rugsėjo 27 18:42

labai geras straipsnis ;) padedantis pradenciajam... :)

Monte99
2007 Rugsėjo 18 00:06

na galiu pasakyti kad ismokau visai nesnenai pakelti prieki su sankaba , nors pries tai jau mokejau keleta metru pavaziuoti ish gazo pirmu begiu , bet kazkaip baisu buvo spausti gaza tiek kad apsiverstum , nes visada toks vaizdas ir buvo kad va jei uzgazuosiu per daug tai apsiversiu , tai nu patariu visdelto pradziai pameginti ish gazo , nes pradziai reik suprasti koks aukstis turi buti kad galetum vaziuoti toleliau! Tai o atėjo abu dalykai kartu nes kai supratau kiek aukštai turi būti mocas tai jau nebeproblema pasidare ir sankaba , nes keleta kartu pameginas skirtingo dydzio apsukas gali suprasti kiek reik kad pakiltum , tai bet buvo vienas kartas kai netycia uzlauziau per daug tai tokiu kartu irgi reik tam kad suzinotum riba ;) bet nevirtau o tiesiog atsistojau tuo metu ir su kunu nusveriau moca zemyn , aisku sankaba pries tai lauziau keleta desimciu kartu tai man per daug buvo vos vos , bet dar turputi ir gali virsti , tai dar niekaip nesuprantu kaip vaziuoti atsitojus , nors visur girdziu kad tai yra lengviau , bet nu kazkaip nesuderinu pakilimo ir atsistojimo vienu metu .. Nu ir kai dabar jau moku su sankaba tai galiu paskyti kad tai tirkai geresnis budas nei ish gazo , nes ish gazo kila kai buna 50 km/h , o ish sankabos gali pakelti ir ish 30 , ir gali zymiai toliau nuvaziuoti ! ar tiesa Apie apsukas tai aisku kiekvienam mocui turetu buti skirtingai (mano yra kawa zx6r 05-06) , tai mazdaug 5000 turetu buti , ir tada tiesiog net nelabai daug tiesiog kad pagautumete ta kalbliuka kuris pakels jus i virsu , bet nu kiek man aiskino zmones kurie tai mokejo daryti vistiek kol pats 100 kartu nepamiginau tol nesupratau ka jie ten sako ;) Sekmes

mIRC
2007 Rugpjūčio 27 14:31

ple gal ir neko kai nori moca sudauzyti :D o siai isetu taip padaryti su cbr 125r ??

Art
2007 Rugpjūčio 16 15:31

cia kas taip siulo daryt?zmones uzsimus taip bandydami.

murrr murrr
2007 Rugpjūčio 10 19:44

Ryt man "A" egzas, reikės viską ką perskaičiau ir išbandyt :D

Virus
2007 Birželio 8 01:39

idomu kiek reikia apsuku laikyti atleidziant sankaba? vakar davemes, kol paskutinis prakaitas ismuse, tik be sankabos o su akseleratorium...pora kart pakilau jau rimciau taip, bet man rods su standartine galine zvaigzde pirma pavara neislaikysi niekaip..beje, pas mane sv650s, su neblogu sukimo momentu, taigi jei kas turit kazka panasaus is V2, galim padiskutuoti...sekmes visiems

staska
2007 Birželio 4 15:43

geri patarimai,tik man jau velu savaite atgal perkeliau savo YZF :) ,neko baisaus iki birzelio 9 spesiu suklyjot.

Casic
2007 Gegužės 31 15:56

as tik nesupratau kas vyksta su gsxr kad taip liudnai pagarsejo??

sigitassigis
2007 Balandžio 10 16:39

Nu ka reiks jau preadeti ir mokymus...

karas
2007 Balandžio 5 09:30

pravers sitie patarimai

mutcia
2007 Kovo 14 10:37

Sveiki, turiu dvd - kaip mokintis vaziuoti vienetu. (anglishkai). Bet daugumai manau tai neprobleme. Gal kam idomu?Galeciau persiusti.

peugeot
2007 Sausio 17 18:30

man us savo kewle syki galvojiu reik vieneta uzkelt tai jaw kai keleu tai bbd,vos pagavau :D :D :D bet atlaikeu :) o db tai kartais uskeliu norm :)

spin spin
2006 Spalio 31 19:45

man su dviraciu patinka vazinet

yga
2006 Liepos 29 20:16

ash tai sawo stella panasiai kai articool darau,bet dar nuvaziuoju kokia 10 m kaj pasiseka

Faidrass
2006 Liepos 27 02:10

Irgi apie tai


http://motoby.com/Kozlenie.htm

DoPe
2006 Birželio 27 21:01

:D :D :D , jauciu luzciau is juoko jai pamatyciau articool atveji :D , aisku nelinkiu to niekam

articool
2006 Birželio 20 13:11

o as savo delta 49cc ant rato staciau bet gerai nemokejau tai gaza iki galo ji pakyldavo ant rato bet reikedavo biski atsispirt krc delta ant rato pakiltu, as raneknele iki galo , ir begu sau su ja ir negaliu atleisti.

SaldusR1 SaldusR1
2006 Birželio 16 01:23

saunuoliai kad talpinat tokius straipsniukus ! jie tikrai pravers !!!
istikruju pats radau vertingu patarimu , nors vazineju ne pirmi metai!!
Dekui !!!! ;)

wiliux
2006 Gegužės 21 15:28

o eitu pekelt priki su izh plaeta sportu??????????

pulses
2006 Kovo 5 19:20

nu jo gerai kad sugalwoja smulkiai aprasyti triuku atlikimu eiga....nes ir motociklu bukle sunku atstatyti po awariju ir pacio sweikata reikia saugoti.... ;) o nz kaip ka tikslei daryti tai manau iki nelaimes tikrai lb nedaug.... :(

gulash gulash
2006 Kovo 5 17:00

laukiu nesulaukiu vasaros tai y as su sawo JAWUTE bandysiu ant vieno vaziuot ismokt

DiwiXs
2006 Kovo 5 01:39

10PSI APIE 1,1atmosfera e neuzsimusk >>>>

spdstr spdstr
2006 Vasario 20 22:25

O tai kiek atmosferų turetu būti padangose..? Sunku suprast su tais PSI kažkokiais vienetais :)

MrGorgeous
2006 Vasario 13 09:58

duju daugiau i kamera :)

siero
2006 Vasario 7 15:39

gazas - akseleratorius, o šiaip gazas yra dujos, bet nuo senų laikų visi pripratę vartoti šitą terminą...

carlos carlos
2006 Sausio 14 18:19

puikus staripsnis, aisku visas "Motomanai.Lt neskatina to daryti!" yra bullshit :)
plius nepatinka man tas zodis "gazas", nors suprantu, kad sulietuvinti nelabai eina, o ir skamba keista ir nenaturaliai, bet vis tiek

Talkee Talkee
2005 Gruodžio 29 01:27

Aš nepamiršau, tik paversti nemokėjau ;) O mindaugui nusiunčiau prašydamas, kad pataisytų... Gal irgi nežinojo...

devil^racer devil^racer
2005 Gruodžio 28 20:23

vat viena dalyka pamirsai : slegis matuojamas ir kitokiais vienetais musuose ;)

vabalaz vabalaz
2005 Gruodžio 28 13:28

garas straipsnis, dar butu neblogai jei kas idetu stripsni apie tai, kaip vaziuot atsistojus ant motociklo...

Maiden Maiden
2005 Gruodžio 25 19:18

Na taip, geriau jau tai daryti kuo saugiau (+)

Talkee Talkee
2005 Gruodžio 24 10:57

:D Aš prieš pora savaičių jau tą donoro kortelę užsisakiau :) Dabar laukiu kol atsiųs :) Šiaip nepatiko man tik ta sistema, kad norint tapti donoru reikia eiti pas daktarus, pildyti formas ir t.t. Dar kol tas formas gauna... Aš jau kokius 1,5m taip laukiau. Geriausiai kažkurioj šaly yra. Priešingai, norint NEBŪTI donoru, reikia užsisakyti kortelę... :)

mindazzz mindazzz
2005 Gruodžio 24 10:34

Reikia šitą straipsnį patalpint į šitą puslapį:
http://www.donoras.lt/?straipsnis=1

Balzebubas Balzebubas
2005 Gruodžio 24 02:27

Geras ir pamokantis straipsnis pradedantiems donorams


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17