Motociklų apžvalga » Yamaha GP1300R

| 2005-12-13 | 3 koment.
Yra daug vandens motociklų galinčių parodyti savo tikrą charakterį, bet GP1300R yra vandens motociklas kuris nugali juos visus. Technologiškai pranašesnis, kuro įpurškimu aprūpintas, 170 arklio galių turintis Yamaha vandens variklis, tikrasis GP1300R siūlo pakankamai galios ir valdomumo norėdamas suteikti viesiems neįkainajamo vairavimo malonumo. Be to, tokie priedai kaip vairo padėties reguliavimas, ir kiti papildomi mažmožiai leidžiantys reguliuoti valdymą būtent individualiam stiliui suteikia nepakartojamą įspūdį. Jei jums reikia vandens motociklo su geriausia įranga ir vienu iš didžiausių pasiekiamų greičių, tai GP1300R jau laukia jūsų.

 

• GP®1300R yra aprūpintas aukšto lygio, kuro įpurškimo 170 arklio jėgu turinčiu, trijų cilindrų, 1296 kūbinių centimetrų darbinio tūrio Yamaha vandens varikliu.

• Elektroninis kuro įpurškimas (EFI – Electronic Fuel Injection): yra kompiuteriu valdoma, ir automatiškai nustatoma, kad kuro padavimas ir užsidegimo laikas būtų pakankamai greiti staigiam rankenos pasukimui, maksimaliai akseleracijai ir pagerintam kuro efektyvumui.

• Yamaha variklio valdymo sistema (Y.E.M.S - Yamaha Engine Management System). Tai integruota, kompiuterizuota valdymo programa, kuri valdo ir koreaguoja tokias funkcijas kaip kuro uždegimo laikas, kuro įpurškimo reguliavimas, variklio diagnostika ir vairavimą sumažinus greitį. Ši funkcija įsijungia, kai vairuotojas staigiai sumažina greitį ir bando vairuoti motociklą. Tuomet ši funkcija padeda pasukti lėtėjantį motociklą.

• Traukos kontrolė skirta išgauti maksimalią GP®1300R jėgą. Variklio valdymo sistema pasinaudoja traukos kontrolės sistema keičiančia degalų/oro mišinį. Ši sistema įgalina motociklą įsibėgėti greičiau sumažindama propelerio sūkių skaičių ir taip pasiekia maksimalų galingumą maksimalių sūkių ribose.

• Keramika dengti cilindrai: Atsparūs karščio pokyčiams, patvarūs, tikslūs, vientiso korpuso, lengvi.

• Yamaha kilpinis degimas. Degalų mišinys daro kilpą prieš patekdamas į degimo kamerą. To pasekoje degalų/oro mišinį yra tolygiai paskirstomas ir pilnai sudega, taip pagerindamas ne tik variklio, bet ir galios bei naudingumo charakteristikas.

• Aukštos klasės suderinta išmetimo sistema ir vamzdynas. Lygaus padavimo vamzdynas leidžia visiems cilindrams dirbti geriausiomis charakteristikomis.

• Kintamas kuro padavimas: Reguliuoja degalų ir oro mišinį skirtą būtent naudojamiems variklio sūkiams, taip sumažinant pašalinamų dujų kiekį ir kuro suvartojimą.

• Antikorozinė apsauga. „Pasiaukojantys“ Cinko anodai apsaugo variklį nuo žalingos galvaninės korozijos. Nerūdijančio plieno sąvaržos (veržlės, varžtai, techninė įranga) užtikrina ilgą tarnavimo laiką. Cilindrai, gaubtai ir laivo priekis yra padengti oksido danga kaip barjerai apsaugantys brangias variklio dalis nuo nepageidaujamo vandens poveikio.

• Nauja GP1300R aukšto slėgio pompa buvo sukurta norint padidinti vandens išmetimą geresnėms charakteristikoms išgauti, tuo pačiu sumažinant išmetimo sistemos garsą. GP®1300R įsiurbimo ertmė ir pompos konfigūracija suteikia nepakartojamą suderinamumą, ir tolygią akseleraciją.

• Nerūdijančio plieno siurbliaratis yra „įvilktas“ į specialią medžiagą apsaugančią korpusą nuo sukūrių tik padidinančių korpuso dėvėjimąsi, taip užtikrindamas ilgesnį korpuso tarnavimo laiką.

• Didelio pralaidumo įsiurbimo kanalas ir grotelės: Dinamiška šių prietaisų forma nukreipia vandens tėkmę į pompą pagerindama motociklo slydimą vandens paviršiumi.

• Vandeniu aušinimo įsiurbimo filtras. Filtras apsaugo nuo įvairių nuolaužų patekimo į specialias aušinimo vietas, kur jos galėtų pažeisti variklį ar kitus svarbius motorlaivio įrenginius.

• Pompos yra pagamintos iš Cinko ir vario lydinio, ištobulinto Yamaha vandens inžinierių. Šis lydinys suteikia nepriekaištingą apsaugą nuo korozijos.

• Lengvas GP1300R modelis aprūpintas lakštais išlietu korpusu yra sukurtas specialiai dviems žmonėms. Ir yra sustiprintas kritinėse svorio veikimo vietose.

• Korpusas yra tokio paties dizaino, kaip ir korpusas, kuris buvo naudotas lenktyniniame GP®1200R modelyje. Jis yra unikalios formos korpusas su plokščiu dugnu leidžiantis lengvai valdyti motociklą bet kokiomis vandens sąlygomis.

• Yamaha reguliuojam Sponsons leidžiantys vairuotojui reguliuoti sukimo charakteristikas, suteikiant motociklui agresyvumo arba ramaus plaukiojimo režimą.

• Išmetamų purslų saugiklis – sumažina išmetamo vandens lanko aukštį.

• Pasinaudojant išbandytomis technologijomis, Yamaha sumažino išorinio triukšmo lygį nesumažindama motociklo patikimumo ir savybių.

• Yamaha garso slopinimo sistema. Ši sistema yra integruota garso šaltiniams slopinti ir skirta trijų tipų garsui mažinti:

1.) Įsiurbimo garsas;
2.) Išmetimo sistemos garsas;
3.) Garsas atsirandantis dėl vibracijos;

• Yamaha Platininė sistema – tai specialūs katalizatoriai gudriai integruoti į išmetimo sistemą ir sumažinanys kenksmingų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose. Už tai GP®1300R gavo Kalifornijos dviejų žvaigždučių įvertinimą.

• Daugiafunkcinis Elektroninis informacijos centras suteikiantis informaciją apie greitį, variklo apsukas, degalų lygį bake, tepalo lygį, taip pat yra ir besibaigiančio kuro daviklis, besibaigančio tepalo daviklis, perkaitimo daviklis, laikrodis, akumuliatoriaus įtampa, išmetimo temperatūros indikatorius, variklio diagnostikos informacinės lemputės, automatinio patikrinimo funkcija ir t.t.

• Nuo pašalinių daiktų apsaugančios kojų apsaugos.

• Minkšta „nusileidimo“ platforma skirta stabiliam motociklo iškėlimui iš vandens.

• Greičio svirtelė lengvai reguliuojama vienu pirštu, norint leisti rankai pailsėti.

• Ir žinoma Yamaha ženklai išskiriantys šį motociklą iš kitų gamintojų motociklų.

Charakteristikos:

Kaina nuo 9,299$
Variklio Galia 170 AG @ 7,000 rpm
Variklio Tipas 3 cilindrų, 2-taktis
Stūmoklio skersmuo ir eiga 84mm x 78mm
Variklio darbinis tūris 1296cm3
Degalai Paprastas bešvinis benzinas
Išmetimo sistemos tipas Šlapia
Tepimo Tipas Tepalo įpurškimas
Aušinimas Vandeniu
Starteris Electrinis
Uždegimas Skaitmeninis
Suspaudimo laipsnis 5.9:1
Karbiuratorius/Įpurškimas Elektroninis degalų įpurškimas
Uždegimo ankstinimas Nėra informacijos
Uždegimo momento nustatymas Nėra informacijos
Žvakės BR8ES-11
Pompa Aukšto slėgio 155mm Ašinio tekėjimo vienafazę su Q.S.T.S.
Pavarų dėžė Tiesioginė variklio valdoma
Rotorius 3-ašmenų, Nerūdijančio Plieno
Ilgis 2.93m
Plotis 1.15m
Aukštis 1.02m
Sėdynės ilgis 0.95m/0.89m
Sauso svoris 297kg
Degalų bako talpa 60L
Rezervinio bako talpa Nėra informacijos
Tepalo talpa 5.5L
Vežimo „talpa“ 1 ar 2 asmenys/ 160kg
Papildomų daiktų dėtuvės talpa 18L
Korpuso medžiaga Ypač lengvas LLM (Lakštinė lieta medžiaga)
Garantija 1 metų ribotos atsakomybės garantija
Spalva Saulės geltona
Straipsnio autorius: Talkee




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Talkee Talkee
2005 Gruodžio 14 17:23

>>>DaviD tšššš ;) :) Toks jau ruošiamas ;)

DaviD
2005 Gruodžio 14 13:18

tikrai niblogs aparats-daba laukiam straipsniuko su sniego motu-siuo momentu manau tai aktualiau ;)

Sennis Sennis
2005 Gruodžio 14 09:56

Straipsnis (y) ir mocas gražus (+)
Dėkui Talkee (h)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17