Motociklų apžvalga » Brudeli 625L

| 2005-12-25 | 12 koment.
Brudeli 625L išradėjas Geir Brudeli, yra kilęs iš šeimos turinčios ilgas kūrybiškumo tradicijas.

Apsigynęs mokslų daktaro laipsnį mechaninio projektavimo ir gaminių tobulinimo srityje jis pradėjo dirbti automatizuotoje kompanijoje tobulindamas skirtingus transmisijos sprendimus sportiniams automobiliams, pavarų dėžes ekonomiškiems automobiliukams. Motociklai buvo viso gyvenimo aistra ir hobis.


 

2001 Geir įkūrė nuosavą kompaniją su svajone užpildyti tarpą tarp motociklų ir mažų automobilių. Vėlų 2001 metų rudenį „Brudeli Tech“ tapo akcine bendrove, o Geir Brudeli ir Kjetil Eide pagrindiniais savininkais. Tuo mat metu šis projektas sulaukė pripažinimo ir paramos iš Vyriausybės konsultuojamų išradėjų biuro, SVO. Vėliau sekė parama iš Norvegijos pramonės ir vietinės plėtros departamento, SND.

„Brudeli Tech“ kompanijos vizija sukurti unikalius ratus, suteikiančius nepakartojamų važiavimo įspūdžių, rodos tampa realybe.

Komanda kuri dirbo šiame projekte suvienijo profesionalumą ir entuziazmą ir net labai individualūs autoriai dalijosi žiniomis taip parodydami esą tikrai gera komanda.


Ši transporto priemonė sudaryta daugiausia iš šarnyrais sujungtų metalo strypų ir kitų specialiai šiam modeliui pagamintų dalių. Viskas buvo suprojektuota naudojantis 3D CAD sistema ir pagaminta vietinėse kompanijose (Norvegijoje).
Brudeli 625L kūrimas prasidėjo 2001-ųjų vasarą. 2003-ųjų vasarį, bandymams buvo paruoštas pirmasis realaus dydžio prototipas. Prototipas buvo sukurtas „Polaris Trail Blazer ATV“ pagrindu. Pirmasis iššūkis prototipui buvo Norvegijos žiema su gausiu sniegu ir slidžiais keliais. Šios oro sąlygos iš tikrųjų suteikė galimybę išbandyti pakojų stabilizatorius. Motociklo bandymas tokiomis sąlygomis suteikė daug įspūdžių ir adrenalino. Vėliau, per vasarą modelis buvo išbandytas ant sauso asfalto ir žvyruotose trasose. Testuotojų atsiliepimai apie prototipą buvo neapsakomi.

Pirmasis prototipas buvo sukurtas tik norint išbandyti pasvirimo mechanizmą. Darbas buvo tęsiamas kartu su Hareide Designmill projektuotojais. Procesas prasidėjo nuo eskizo ir kuriant naująjį modelį buvo mąstoma kaip išlaikyti testuose parodytus rezultatus ir suderinti naujas detales bei mechanizmus dar geresniam valdymui. Naujoji versija su trumpesne baze ir didesniu posvyrio kampu įgavo savo unikalų dizainą. Rezultatas – Brudeli 625L pirmiausia pademonstruotas 2005-ųjų metų Lapkričio 15 dieną EICMA parodoje Milane.


Brudeli 625L sukurtas KTM supermoto pagrindu su normaliu galu bet naudoja unikalų „Brudeli Tech“ priekį. Jis aprūpintas dviem trijų taškų tvirtinimo ratais Norint išgauti maksimalų stabilumą, bet motociklas vistiek gali pasvirti posūkiuose, lyg jis turėtų du ratus.

Posvyrio sistema nėra tiek susijusi su tuo kiek motociklas suka, o su tuo, kiek vairuotojas bando palenkti motociklą. Taip suteikiama galimybė valdomai slysti trasose ir leisti tikriems adrenalino fanatikams pajusti naujų įspūdžių.

625L aprūpintas ir svyrančiais pakojais norint, kad jie išliktų tame pačiame lygyje su žeme nepaisant to kiek motociklas yra pasviręs, taip suteikdami daugiau šansų neapvirsti su visu motociklu. Bekelėse stabilizuojantys pakojai tikrai parodo skirtumą. Dauguma motociklininkų iš motokroso trasų svajoja apie tokias galimybes ateityje, ir rodos Brudeli 625L eina svajonių išsipildymo link. Pakojai išlieka lygiagretūs žemei, nors motociklas (įskaitant ir priekinius ratus) gali būti pasviręs iki 45o (galima reguliuoti)

Du ratai priekyje suteikia ne tik stabilumo staigiuose posūkiuose bet ir trumpesnį stabdymo kelią. Jį valdyti lengviau negu paprastą motociklą. Pripratusiems posūkiuose atsargiau naudoti priekinius stabdžius Brudeli suteikia galimybę šiek tiek pakeisti įgūdžius ir patirti malonių šoninio slydimo įspūdžių.
Charakteristikos:
Prototipas sukurtas KTM 625 SMC supermotociklo pagrindu;
Priekinių ratų sistema ir pakojai yra patentuotas Brudeli kūrinys;
Išleidimo data: 2007 -ųjų pradžia;
Numatoma kaina: 20 000€ neskaitant mokesčių
Variklis: KTM 625 SMC
Priekinė Pakaba: Öhlins
Galinė Pakaba: WP
Posvyrio kampas: 45 laipsniai max (reguliuojamas)
Priekinės pakabos poslinkis: 200mm
Ratų bazė: 1530mm
Plotis: 1310mm
Ilgis: 2130mm
Aukštis: 1130mm
Sėdynės aukštis: 860mm
Sauso svoris: 227kg
-72 kg kiekvienam priekiniam ratui
-83 kg galiniam ratui
Priekiniai stabdžiai: Specialiai sukurti ISR inside-out Ø325 diskai. Reguliuojama stabdymo jėga.


Brudeli 625L video pristatymas



Straipsnio autorius: Talkee



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
3rn1ux4s
2009 Kovo 19 19:11

no idomus aparatas ir pawadinimas beweik atitinka brudas :D

durnius durnius
2008 Liepos 20 17:21

pats tu nesamone

jmdarius jmdarius
2007 Sausio 18 16:18

Kartais zmones sugalvoja nesamone sukurt ant 3 ratu

karoliukas
2006 Vasario 1 21:10

Sitas aparatas atitinka savo pavadinima-brudelis

mrdomas
2006 Sausio 14 17:57

as manau, jei viena diena netycia atsitiks taip gyvenime, kad pateksi i avarija ir pavyzdziui nebegalesi valdyti koju, o be motociklo gyvenimas bus nemielas, va tada ir pirksi toki daikta.

Talkee Talkee
2005 Gruodžio 26 21:12

:D Nu ne, jis tik pasiūlė išbandytitą žvėrelį, tik va esmė, kad "test day" su juo kainuoja 120eurų, ir tai visa tai Norvegijoje...

mune23 mune23
2005 Gruodžio 26 19:02

Aha tikrai jauciu neatsigina nuo usakymu,bet tik tokiu zmoniu,kurie nelabai turi suprati apie mocus,o kurims reikia kazko, ko neturi kaimynas.Nu nors teotriskai ar jis turi ka nors,ko negaletu duot keturratis(ATV) arba normalus mocas? Ar jo visas privalumas pries moca,kad jis be kojeles stovi? Ypac sitas daug pasako:"aprūpintas ir svyrančiais pakojais norint, kad jie išliktų tame pačiame lygyje su žeme nepaisant to kiek motociklas yra pasviręs, taip suteikdami daugiau šansų neapvirsti su visu motociklu. Bekelėse stabilizuojantys pakojai tikrai parodo skirtumą. Dauguma motociklininkų iš motokroso trasų svajoja apie tokias galimybes ateityje," .Tai briedas visiskas,nes jai kokiam motokrosistu kas sudetu tokius pakojus,tai jis tokiam geradariui isdauzytu visus dantis,nes tokie pakojai krosui tai absurdas visiskas ir to tikrai nebus.Nemoku rasydamas paaiskint sito absurdiskumo,bet isivaizduokit stipriai uzguldyta krosini moca,kuris eina i duobeta posuki,o jo draiveris pusiau stovi vienodai su mocu pasvires ir tik pakojai ira jo kontaktas su mocu,kurio pakojai lieka horizontalioje padetyje???
Talke,as ir nesakau kad neidomu daigciuka radai,jis labai idomus,ir aplamai man viskas idomu kas turi varikliuys ;) Beje ka tau G Brudeli parase,gal atvez koki egzemplioriu ir i LT pademonstruot?

Talkee Talkee
2005 Gruodžio 26 17:14

Ei ei Mune... Aš tokį įdomų aparačiuką suradau, dar ir iš pačio Geir Brudeli laiško sulaukiau, o tu čia taip žiauriai apį jį...Matai, jei šuniukas penktą koją turėtų tai siuodamas stovėtų ant keturių - vis stabiliau būtų :D Tap ir čia:
1) jam nereikia stovėjimo kojelės :D ;
2) suteikia įdomių vairavimo pojūčių (rodos panašus į ATV, bet pastarasis juk nepasvyra)
3) žinoma, kad už tokią sumą galima nusipirkti ir ATV, ir britvą ir krosinį kartu sudėjus, bet jei yra paklausa (daug užsakymų 2007-iesiems jie jau turi), tai bus ir pasiūla...

mune23 mune23
2005 Gruodžio 26 10:11

Vat buten kad sitas mocas tik inzinieriu pasirodymo, ka jie sugeba objektas,o jai paklaust kam toks motociklas-hibridas reikalingas,kokias standartiniu motociklu spragas jis uzpildo????Tai paprasciausiai kas suniui penkta koja,bet manau genoinzinieriams rupetu ta penkta koja suniui isaugint,nors realiai jos niekam nereikia,tas patas ir su situo mocu-tai kastruotas ir isdarkytas enduro ir idomus tiek pat,kaip suo su penkiom kojom.

lnkz
2005 Gruodžio 25 11:59

bet kai na tai irgi nebloga 20k euro..

Talkee Talkee
2005 Gruodžio 25 11:51

Tu tai miela, o Brudeli 625L tiesiog įdomus :D

TURBOdurocka TURBOdurocka
2005 Gruodžio 25 11:22

mielas


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17