Motociklų apžvalga » Ural Wolf

| 2006-01-02 | 15 koment.
Sibiras – turtinga šalis. Čia yra pigių statybviečių nepaliestose stepėse, akmens kasyklos ypač pavojingiems nusikaltėliams, o degtinės kainos daug žemesnės, nei pačiose pigiausiose Vokietijos parduotuvėse. Bet išskyrus šitą, čia tai pat sutinkami tikri vilkai ir gaminami motociklai „Ural“. Pavadinti šiuos motociklus „Ural – Wolf“ (ang. Vilkas) gamyklą įkvepė vienas didžiausių Rusijos baikerių klubų „Ночные волки“ (rus. Naktiniai vilkai). Su Maskvos baikerių pagalba ir atsirado rusiškas Čioperis su opozito varikliu.

 

Teisingos linijos

„Vilko“ siluetas daro įspūdį šiolaikiškos ir stilingos mašinos, motociklo konstrukcija orientuota kaip ant amerikietiško „original“, taip ir ant japoniškos „kopijos“. Specialisto žvilgsnis iškart gali pastebėti šiuos du poveikius. Amerikietiškos ir Japoniškos technologijos derinimas šį motociklą iškart išskiria iš visų kitų „Ural“ modelių 50-ųjų stiliaus. Neįmanoma nepastebėti, kad šiuolaikiškas „Vilko“ variklis nebuvo pagamintas nei Milvokyje, nei Japonijoje. Bet negalima sakyti, kad opozitas atrodo ir rusų stiliuje.
Po antro pasaulinio karo, autorinių teisių apsauga, motociklų kopijavimui, Vokietijoje, buvo niekėno nereguliuojama, rusų inžinieriai tuo pasinaudojo. Tačiau praėjo daug metų ir nors BMW motocilkluose buvo įdiegta nauja, keturių vožtuvų, technologija ir patobulinta išmetimo sistema, bet ši technologija aplenkė „Ural“ variklius, taip neatnešdama rusams naujų progresyvių idėjų.
„Ural – Wolk“ motocikle iki šiol naudojamas pusės amžiaus senumo 45 a.g su 750 cc darbinio tūrio variklis, kuriame yra 4 bėgiai ir atiddengto stiliaus kardaninė pavara, visą tai atspindi senstėlėjusią technologiją. Variklis aprūpintas bekontaktiniu elektriniu degimu, panaudota šiuolaikiška, Itališka, stabdžių sistema „Brembo“, pradėti naudoti Amerikietiškos gamybos stumoklių žiedai. Karbiuratoriai pakeisti į daug kokybiškesnius „Keihin“ firmos karbiuratorius, Duslintuvuose stovi nereguliuojami katalizatoriai.

Kartelį paspausk

Opozitas pradeda žvėriškai urgzti po vieno „kik“ starterio paspaudimo, retai šį pedalą tenka spausti du kartus, kad išgirsti, tą ritmingai plakančios širdies garsą.Tačiau reikėtų nepamiršti ištraukti karbiuratorių „padsosus“, kad galėtumėt be problemų jį užvesti.

Žinoma patogiau pažadinti miegantį vilka, naudojant elektrinį starterį. Motociklo variklis dirba solidžiai ir užtikrintai, žemą bosą nepertraukia kiti nerimą keliantys pašaliniai garsai.
Kojas pirmyn ir... važiuojam

Vairuotojas ant „Vilko“ sėdi žemai ir neapsakomai patogiai, kojas statant ant artesnių pakojų. Norint dėti kojas ant tolimesnių pakojų reikia nepamiršti siauresnių kelnių, nors taip sedėt patogu, tačiau ilgainiui, cilindrai gali pradėti „kutent“ nervus.
Kagi, laikas išbandyti „žvėrį“. Cilindrai žada kažką įpatingo.“Vilkas“ ramumo būsenoi, drąsiai prieinu, įsikimbu į akseleratoriaus rankena, lyg tai būtų vilko sprandas, užvedu, pirma pavara jungiasi ganėtinai sunkiai, sankaba reaguoja aštriai, važiavimas prasideda truktelėjimu, kiekvieno bėgio perjungimas reikalauja stipresnio pedalo spustelėjimo. Pasiekiu 152 km/h greitį, vis dėlto tenka pripažinti, kad valdymas, lyginant su Japoniškais ar Amerikietiškais tokio tipo motociklais, ganėtinai sunkus. Stabdžių sistema tiksliai reaguoja į rankenėlės spaudimo stiprumą.
Medžiotojo inkstinktas

Vilkai medžioja grupėmis. Gaila, kad šis medžiotojas turi tik 45 arkliukus ir pavyti jis gali tik pačius papraščiausius modelius arba motorolerius. Šio modelio šakė sunkiai derinasi prie efektyvių diskinių stabdžių. „Vilko“ šakės greičiau jau spyruokliuoja, nei amortizuoja, tačiau prie to galima priprasti. Galinė šakė, blogame kelyje nesuteikia galimybės pilnai atsipalaiduoti, žinoma su tokiom savybėm ilgainiui galima susidraugauti, be to dinamika apriboja opozito variklis.
Žiūrint į kitų firmų kruizerius, taipogi nevisi iš jų turi blizgančias dinamines savybes. Priekinė „Vilko“ padanga, pagaminta rusų, pasunkina važiavimą nelygiu keliu, jos matmenys yra 3,50-18. Galinio rato padanga, gaminama Čekijoje, turi kiek šiuolaikiškesnę formą, jos matmenys 130/90-16, ji aprūpinta šiuolaikišku protektoriaus raštu.
Variklis

Su „padsosais“ ant kiekvieno karbiuratoriaus. Lengvai užvedamas, kaip „kik“, taip ir elektriniu starteriu. Lengvai užsiveda šaltas.Gera trauka iš vietos. Dirba tyliai, be vibracijos.

Pavarų dežė ir sąnkaba

Pakankamai legvai įspaudžiama sąnkaba su troso prievadu. Keturiu bėgių pavarų dežė, sunkiai jungiami bėgiai.

Važiuoklė

Tipiška kruizerių važiuoklė su dideliu priekinės šakės posvyrio kampu. Šakė praktiškai neamortizuoja. Stabilus vaziavimas dideliu greičiu.

Stabdžiai

Priekiniam rate įrengti stabdžiai, naudojami sportiniuose motocikluose, jie neskirti naudot su tokiom šakėm, kaip pas „Vilką“.
Techniniai duomenys:

Kategorija: Custom / Cruiser
Maksimalus greitis: 152 km/h
Darbinis tūris: 750 cc
Variklio tipas: Boxer, 2 cilindrai, 4 vožtuvai
Galia: 45 a.g (32,8 KW) @ 4500 rpm
Sukimo momentas: 67.80 Nm
Sausas svoris: 245 kg
Bazė: 1,700 mm
Kuro bako talpa: 22 l
Apytikslė kaina: nuo 2000 €

Iš rusų kalbos vertė: Thunder

Šaltiniai:
www.bikerland.ru
www.bikez.com



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
bicas
2009 Liepos 4 16:47

sveiki kas turit restauruota urala su lopsiu mainau i suzuki 750c intruderi 88m tel.869839438

almis
2008 Rugpjūčio 8 22:22

vilko variklis tikras zveris nepalyginsi su650cc.gal zinot kur gauti vilko variklio alkunini?apie varikli tik gerai.

gerdvidas
2008 Gegužės 4 01:39

kur galima uzsisakyti sita zveriska vilka, as anksciau vazinejau su uralu ir niekada neturejau problemu, visai butu smagu nusipirkti del malonumo savaitgaliais,

Colonel
2006 Rugpjūčio 25 22:52

Jau kai rusai gamina da ir daba to pacios konstrukcijos motociklus nieko nepakeicia i traktorius belarus ne amontizatoriu i mopedus ne sankaba normaliai nesumislina as tai be zodziu

kurklys
2006 Sausio 15 18:23

kas jau kas bent karbai jau geresni

mindazzz mindazzz
2006 Sausio 4 10:30

Aš mačiau kaip 2 metų senumo Harlis tepalų po savęs palieka ne ką mažiau nei 20 metų senumo ruskis :D

Kpect Kpect
2006 Sausio 3 22:02

mano draugas priekiauja Uralais ..... jis gyvena in Hellsinki .
pats jis vazhineja su Vilku ir buvo be problemu nuvazhiaves iki Irbito ( ten Uralus gamina ) .
da 4 suomiai nusipirko is jo Uralus su varoma koliaske ir davazhiavo iki KINIJOS !!!!!!!!!
man atrodo kad tai jau apie kazhka sako .....


o problemos buna ne tik su rusais .
kad nieks nematet uzhsilenkusiu japonu as harlu ?

Domuxs Domuxs
2006 Sausio 3 18:06

max greitis 100km/h o jei daugiau tada ragas motorui. As turejau. Visa vasara laksciau ant 120km/h ir uzviko stumoklius.

Sash
2006 Sausio 3 16:22

Na o tepalo balučių nėra gal dėl to kad jis naujas, ar gal be tepalo. Jei jau parašyta kad variklis liko senas, tai ir bėdos turi būti senos.

Sennis Sennis
2006 Sausio 3 15:58

Thunder, ne tavo išverstą turėjau omenyje. Tavajam priekaištu jokių neturiu. (h)

Thunder Thunder
2006 Sausio 3 15:21

Nu, "ritmingai plakančią širdį", tai pats pridėjau, bet man atrodo nesuklydau ;)

Thunder Thunder
2006 Sausio 3 15:19

Aš tik verčiau kas parašyta :)

Sennis Sennis
2006 Sausio 3 14:03

Teko skaityti vieną rusų straipsnį apie šį motociklą. Ką galiu apie jį (straipsnį)pasakyti - tokio kritiško ir sudirbančio gaminį į šuns dienas rašinio nesu skaitęs ;) . Jau ką rusai visuomet mokėjo, tai pasišaipyti iš savęs :D .

Thunder Thunder
2006 Sausio 3 12:47

Dėl balučių, tai tikrai pažanga :)

Liūtas Liūtas
2006 Sausio 3 09:24

Kada jie pagaliau stabdžio kojelę nuchromuos.... :-) Ir kažkodėl nematau tepalo balučių po varikliu ;)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17