Motociklų apžvalga » Jawa 350/634 ir IŽ Planeta Sport 350

| 2006-01-08 | 47 koment.
Abu motociklai pradėti gaminti 70-ame dešimtmetyje, taciau ir dabar dar juos galime išvysti kelyje, tačiau kurį iš jų pasirinkti?

IŽ – Planeta Sport (toliau tekste „Sportas“, „PS“) buvo pradetas gaminti 1974 metais, praktiškai vienu metu kaip ir Jawa 350/634. Taigi tuometiniams motociklistams iškilo pasirinkimo dilema, del to, kuris geresnis, kildavo daug ginčų, diskusijų. Jeigu pas jawa ir buvo daug naujovių palyginus su senute (Jawa 350/360): dvigubas remas, dvieju kulokeliu priekiniai stabdžiai, 18 colių ratai ir atnaujintas variklis, o PS visiškai nepriminė įprastosios „Planetos“.

 

Amerikos rinkai?

Motocikle PS stebino ne tik jo sportiška išvaizda, bet eilė naujų konstrukcinių sprendimų: atskiro tepimo sistema, penkių kanalų cilindro prapūtimo sistema, variklio tvirtinimas ant guminių pagalvių, o ypač karbiuratorius ir sviesos prietaisai iš pačios Japonijos. Šiuo atžvilgiu Jawa iš Čekoslovakijos tiesiog “ilsėjosi”. O ypač sužinojus jog PS gamino eksportui ne į kokią bananų šalį, o į pačią Ameriką – ir kaip čia rimtam rokeriui nepagalvot apie tokio motociklo įsigyjimą?
Vagims ir prieš juos

Praėjo dešimtmečiai ir į madą įėjo motociklai su visiškai kitomis sėdėsenomis: pusiau gulomis – sportbaikai, atsitiesus nugara atgal su ištiestomis kojomis – čioperiai. Sėdėti tiesiai jau ne mada…

Kiekviename testuojamajame motocikle skirtinga sėdėsena. Pas Jawa vairuotojo pakojai savoj vietoje, palyginus su senute, pas kurią reikejo sulenkti kojas ties keliais. Vairas tapo platesnis, sėdynė – platesnė, tai patogu ilgoje kelionėje. Pas Ižą siauras bakas, aukštas, panašus į sportinį vairas ir nelabai patogi sėdynė – visa tai provokuoja sportiškam važiavimui.

Jawa pasirodė geriau pritaikyta kriminalinei padečiai Rusijoje: vairo kolonėlė ir sėdynė (po ja akumuliatorius) užsirakina. Pas Ižą – “imk – nenoriu”: paspaudei mygtuką ir sėdynė nusiima kartu su chromuotu sparnu, japonišku žibintu ir numeriu – ir kelias laisvas, prie tada deficitinio importinio akumuliatoriaus.
Jeigu užvesi...

Variklių charakteriai skyrėsi jau užkuriant. Galvoje sukasi frazė “kuriasi iš pusė apsisukimo” kurią tiksliai atitiko Jawa. Pas PS gi atvirkščiai: jam nepadeda net garsusis Mikuni. Kiek įvyko traumų pėdų, kiek buvo suplėšyta batų bandant užkurti šį sportišką motociklą! Tuo laiku Sportai pralošdavo būtent dėl apsunkinto užvedimo. Tačiau užvedus – lygių jam pagal įsibėgėjimo dinamiką ir max greitį visoje SSRS nebuvo. Greitis tvarkingo ir sureguliuoto sporto (su Mikuni) realiai pasiekdavo 140 km/h ribą, kai tuo metu Jawa geriausiu atveju pasiekdavo 120-125 km/h. Žymiai galingesnes charakteristikas sąlygojo 30 kg masės skirtumas, t.y. sportas lengvesnis tiek, o variklis galingesnis 10 AG.
Mūsų testuojamų motociklų, kurie jau pravažiavę ~ 45000 km, maksimalus greitis nukritęs apie 20km/h. Metam bėgant ižas tapo ne toks užsispyres užvedant, nors posakio “kuriasi iš pusė apsisukimo” vistik nepritaikysi, kur jawa visiškas autoritetas.
Charakterių skirtumas motociklų jaučiasi jau po poros metrų važiavimo. Važiuojant su Jawa jaučiamas malonumas: motociklas puikiai “stovi”, ant blogos kelio dangos motociklo pakaba suteikia plastiškumo judėjimui, variklis traukiantis ir bendrai sakant dinamiškas, nors važiuojant 4 pavara, įsibėgėjimas nuo 60 km/h iki 80 km/h sunkus. Sportas žymiai daugiau gali, bet pasekmė – važiavimas ant vieno rato, o esant vienam, ilgam ir žemai sumontuotam duslintuvui visad viena – pilna burna žemių. Pas Jawa visuomet puikiai suveikdavo “apsauga” – duslintuvai, kurie remdavosi į kelio dangą ir neleisdavo apsiversti. Tiesa, su jawa, be sankabos išjungimo, esant pilnam gazui – ant vieno rato nepavažiuosi. O ant sporto lengvai – užtenka staigiai pasukti gazo rankenėlę.
Jawa: dvelksmas iš praeities
su senutes varikliu, naujasis neįpatingai pasikeitė. Tie patys špižiniai cilindrai, tik daugiau kvadratiniai, ilgaeigis variklis su dviejų kanalų prapūtimu, silpnai pasiduodantis forsavimui. Tačiau vibracijos nepatirsi visame dvieju cilindru variklio darbo diapozone. Kita silpna jawos vieta – generatorius gaminantis nuolatinę srovę (dinama) ir dar senos konstrukcijos, kurio galingumas 75 W (prie 6 V). Taigi esant mažiems apsisukimams, tokio generatoriaus galingumo nepakanka. O ypač šiais laikais kai, pagal KET, važiuojant reikia įsijungti artimąsias sviesas
Kitas reikalas su elektra sporte: trijų fazių, 12 V kintamos srovės geratorius, kurio galingumas siekia 100 W ir elektroninis komutatorius.

Tačiau pakabos sporto buvo prastesnes nei jawos, nors ir eiga vienoda. Kas dar įskaitant mažiau komfortišką sėdynę su padidinta viencilindrio variklio vibracija nesuteikia malonumo ilgoje kelionėje. Nejaukiai pasijaučia ant sporto ir keleivis, kai ant jawos jam skirta zymiai daugiau dėmesio.

Kiekvienam savo

Taigi, kuris motociklas geriau? – paklaus išmuštas iš vėžių skaitytojas. Lyg ir “mūsų” pagal visus parametrus aplenkia jawa.

Atvirai sakant, šiandien, kai yra pasirinkimas kažką kitą, nei vienas, nei kitas netinka aštriam važiavimui. Bet jeigu rinktis iš šių dviejų – sportas labiau tinkamas “draskymuisi”. Jawa – ramiam važinėjimui ir žiūrint pagal detalių pasiūlą, ji pralenkia sportą. Daugelis motociklistų laiko netgi daugiau pasisekusiu modeliu, palyginus su naujesneiu 638 modeliu.
Atsarginės dalys

Sunkiausia rasti Jawai naujus cilindrus. Stumokliai, žiedai, alkuninis velenas tinka ir nuo senutės, kaip ir sankabos diskai, plunksnos, priekinės sakės. Pavarų dėžė (su dažnai lūžtančiu strypeliu), galinio stabdžio trosas, stabdžių kaladėlės, žvaigždutės, amortizatorius, sviesos prietaisus ir įtaisus galima paimti iš naujesnes 638 Jawos. Padangos tų pačių išmatavimų, kaip ir pas Ižus. Tačiau 6V elektros instaliacija – ne dovana, o sumontuot 12V ne taip paprasta.

Savu laiku Jawų į Rusiją atvežė apie pora milijonų, atsarginės detalės gaminamos gamyklose ir „garažėliuose“. Vartotojo užduotis – „neužsirauti“ ant padirbtos detalės.
Su detalėmis sportui situacija prastesnė: didžioji jų dalis – konstruktyvinis ekskliuzyvas. Detalių galima pamėginti paieškoti motociklų sporto klubuose (buvo naudojami iž – K15 ir daugiadienis iž – M15). Nuo paprastų planetų tiks tik pavarų dėžė ir grandinė, o iš paskutinių Tūlos motociklų galima pritaikyti priekinės šakės detales. Nepaprasta gauti ir priekinę padangą, kurios išmatavimai 3.00 – 19”. Gimtasis generatorius ir uždegimo sistema pakankamai patvari, o jeigu iškilo butinybė, galima lengvai pakeisti elektronika iš Vosxodo.
Savitumo ženklai

Nereikia labai saugotis įsigyjant PS ir Jawa pirmųjų partijų – jų techninės savybės ir pagaminimo kokybė buvo auksčiau, negu vėlesnėse. Pirmųjų sportų ženklai – atskira tepimo sistema, Mikuni karbiuratorius, japoniški sviesos įtaisai, tiesus duslintuvas, variklio tvirtinimas panaudojant gumines pagalves. Pirmosios Jawos skyrėsi vyšniniu atspalviu, spidometras priekinėje faroje. Pačiose pirmose Jawose galima sutikti vos išemptas cilindrų briaunas į priekį, įpresuotus tepimo taškus alkuniniui velenui, automatinės sankabos šakutės nebuvimas ir atvirkščias pavarų perjungimas.
Versta iš straipsnio Jawa-350/634 и "Иж-Планета Спорт 350" (Žurnalas „Эа рулем: мото“)

Straipsnį įšvertė: jawasaki



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
mottoowild
2011 Vasario 18 19:14

..vel 5 metai turiu Jawa,po pertraukeles..nostalginis motas,na ir zinau viska,pasitaisyt sugebu..del tos nostalgijos dar ir Lada 05 isigijau raudona su 1200cc motoru..tai rudeni dar ir ,,sestuka,, su 06 ..kaip donora..straipsnis geras ,- teisingas! ..mat turejau daug Jawu ir viena Sporta..pas kiekviena savi privalumai..Sporto trauka,grozis nikeliu,posukiu..o Jawa yra Jawa..jei Japonas uzverte europa gera,kokybiska technika..Jawa nuo to prastesne netapo..tokia pat..turiu ir Honda skystis,kardanas..pasaka..bet ir nostalgijos niekur nedesi..Jawai 638 uzdejau priekabos rema su ratu ir antra ziema su malonumu skraidau po misko pusnis..vedasi bet kokiu salciu..Ukrainoje teko vazinet -33 saltyje,tai duslintuvai pakelti uzsaldavo..laukiame pavasario,- visiems sekmes! (h)

Tulius
2010 Spalio 22 22:21

Turiu muravei 2 ,idejau nauja visiskai varikli jame nera kontaktu ,elektroninis degimas,nera kibirksties,stovii ten kazkokia schema,gal kas zinot kaip ten viska sujunkt,o gal kas turit viska ''vzbore''parduot,tikrai pirkciau.traktorinio degimo statyt nenoriu. :) patarkit ka daryt jei kas susidure su siuo reikalu...

zinysss zinysss
2010 Liepos 12 23:08

nera cia ko lygint jawos ir yzo.krc su izu tik pas karves vaziuot, o su jawa galima ir pas panas lekt... :D

barzas
2010 Sausio 24 14:21

neliginkit hebra sporto su planeta bet kuria,yra labai didelis skyrtumas,tik kad pavadinimas tas pats iz,tai cia tas pats kaip ligint dvirati su mopedu,o siaip ir tie patys spaortai skyresi kur ruskas kur japanskas,ir japanskas tikrai statidavo jawas visas,kiek su jawa 91 metu lakstes buvau tai pas man daugiau 145 neisibegedavo ji,o su savo 76 metu sportu pasiekdavau daugiau nei 160km/h tiksliai negaliu pasakyt nes spydas originalus tyik 140 rodidavo,bet su masina tais laikais nepavydavo keliukai net tiesiojoj,tik kad budavo jau tokiu greiciu kai eini satbilumas mazas nes dazniause priekinis ratas jau per pora cm pakiles nuo zemes budavo,,ir visdelto reike pripazint tai kad cia yra sena pakankamai tehnika bet ji tuo metu buvo nesveika

DSc0rp DSc0rp
2009 Gruodžio 23 10:29

Rusiska technika isvis ne technika. Japoniski mocai valdo.

2remis 2remis
2009 Lapkričio 29 10:58

Turejau ir as 2 Jawas-abi buvo puikios..

vilnius
2009 Spalio 18 16:06

liko tik nostalgija jawai

2ratai 2ratai
2009 Rugsėjo 28 03:30

Jo 3.00x19 padangos retenybė:
Metzeler - PERFECT ME 11, BLOCK C.
Pirelli - MT 66 ROUTE
http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/speedmaster-mkii

Gozy
2009 Rugpjūčio 23 19:18

Jawa turiu, vazineju pradziai tikrai gerai :) 84 metu da 10k neprabegus tik užsistovejus gan tai vis koki trosa keist ir panasiai, tehnikini be priekaistu praejo ;) su sportu butu smagu pabandyt...

GolfJustice
2009 Birželio 22 18:53

Jawa da best

barzas
2009 Gegužės 15 12:59

turejau ir java ir sporta pirmaji 76 metu dar japonisku korbu ir su pagalve prieki,jo remas siek tiek trumpesnysnei velesniu rusku,java vesdavos geriau su sprtu tai kojas jau dauzydavo,o lakstant sportas buvo kur kas geriau nei jawa,ir dbr dar noreciau rast kur pirmaji sporto varijanta su paduska tvirtinamu varikliu prieki,man geriau sportas,jawa man nelaikydavo du kart per metus reigdavo varikli kap remontuiot,birejo kitaip pasakius pats variklis ir netraugdavo kiek sportas,su sportu buvo tai nuo inkaro laidas atsilituodavo pastoviai ir nespajau trosu sankabos keitaliot kartu su grandine per daznai plysdavo,bet ir ne karta ant nugaros griuvau su juo neapskaiciaves gazo ko jawai labai toli buvo,siaip kazkada buvo kilus mintys jau rusko sporto varikli idet i jawos remus bet taip ir liko mintys nes sportu mazai yra

Gyt1s
2009 Balandžio 20 18:56

mano jawa 350/634 irgi puikiai kuriasi ;)

queviva
2009 Balandžio 11 07:43

turejau ir as sporta, geras dalykas, traukos su planeta nera ko lygint, tik kad jo alkuninis pas mane nuejo ir nezinau kodel. O beje gal kas zinot ar galima i jupiter 2 det jupiter 4 cilindrus?

jawasaki
2009 Kovo 31 11:57

o as gryztu prie jawu, siais laikais :) bet jos is vidaus ir neiskrapstysi - iaugus zaraza :) tik ieskaus senutes! bais grazios formos, o sporto ir po siai dienai noreciau!!! normalaus stovio tik pravaziuojanti maciau, visi kiti baisiai nudrapokinti, sokinet trasoj nelabai tinka, nes maciau kaip dumais nueina sankaba ir greit susidevi- linksta priekines sakes, bet palakstyt po kaima ir miska jauciu ziauriai smagu butu :)

trepsius trepsius
2009 Kovo 19 13:58

to Failazz. Jo Dzawa tikrai ner blogs mococaiklas, bet , Vyrai , pripazinkime rusiska s HD (ale Ura's, Dniepr's( posle sborki obrabotatj napilnikom)) visgi bent jau buvo verti demesio daugiau.

Failazz
2009 Vasario 10 14:48

turejau apie 30 motociklu... minskeliu, voshodu, jawu visokiausiu.. turejau ir jau siuolaikiniu... jawa gerbsiu iki gyvenimo galo.. bet.. turejau iza.. viena.. sporta.. 500 kab cm...islengvintas stumoklis,velenas.. nu krc visi bajariai... nu tas tai zveris buvo.. ir patikekit ir 180 ne riba...

funny
2009 Vasario 6 11:28

TEPO LEKTI SU JAPAN SPOrT,net 2 saiba 80 paemiau,super
Jawa aiu cilindrais fucking cool buvo,bet sunki kaip 15m kinderiuj
tai buvo geriausia praeitis

Gazimpreza
2009 Sausio 15 08:22

jawos jokie izai neatstos!!!turejau iza ir jawa -su izu daugeu prastumdes negu pravazeves!o su jawute atvirksei!!!

Gazimpreza
2009 Sausio 15 08:20

jawos jokie izai neatstos!!!turejau iza ir jawa -su izu daugeu prastumdes negu pravazeves!o su jawute atvirksei!!!

Maxxas Maxxas
2008 Lapkričio 21 08:21

Jawa puikus moto, kuriasi be problemu, jokiu stumdimu ir vaziuoti daug smagiau nei su izu.

yzeris
2008 Liepos 4 00:13

Jawa... Aparatas kaip turi but... :) jei kas galit atsiuskit kuo daugiau nuorodu apie jawa's i e-mail mano - yzeris@gmail.com. dekui

ernyszz
2008 Birželio 10 18:16

Man labiau patinka Jawa. Kuriasi tikrai lengvai, budamas 12metu uzvedu lengvai :)

jawa12v
2008 Gegužės 21 11:08

padauzik rele su atviorke ra da kuo, as ir senute turiu (staruske dar kitaip) padauzau kraut tada praded :D

jawa12v
2008 Gegužės 21 11:04

turiu jawa 12v , 140km/h greiti paima lengvai ir greitai tai va abejoju ar tie SPORTAI sugebetu toki paimt :D man isvis izas ne motociklas, o tik pedom lauzit kuriant triperis :D

gedulis9 gedulis9
2008 Sausio 7 21:05

turejau gal 5izus,neuzmusama technika,bet jawa smagiau lekia.

pawliunia
2008 Sausio 4 17:25

ligiai tokia pacia jawa turiu bet stumdit neteko :D gerbiu ja uz tai !ex kiek per moto atidarima2007 su ja buksavau net padanga nudilo :D

Dielcikas
2007 Liepos 12 16:09

nu turejau as ir iza planeta 5 is naujesniu. kojele kala atgal tik tada kai degimas sektiek nugribaves . didziause ju problema buvo ta vibracija su kojele galima susitaikiti bet to vibracija nerviskai veike paskaus daugiau nei 90 ir pasideda :( variklei ganetinai patvarus . tik sankaba tekdavo daznokai perinkineti nes kaksaip as ja perverzdavau nezinau net pas kas jei ten nutikdavo

ChopperLover
2007 Balandžio 20 20:45

nu ka galiu pasakyti. turiu jawa350 senute...generatorius wos kompensuoja del to akumus kraunu daznai...neiwiena lempute neweikia doku nera...motoras truputi cheza... bet kedu neiwienu nesuplesiau.. kurias man puikia..nors wiskas isdyle kaip welnias zino kas... nuo rudenio newazinejau..ryt waziuosiu bandysiu uzsikurt...man sis moto geras yra...geresnis uz iza. mano tewas nuo 14 metu wazinejo su mocais jawa pazysta kaip 5 pirstus.. du bonkes sobbieskio ikales gali isardyt ir surinkt motora... bet sake izas tai yra nepergeriausias wariantas. nes motorai byra greit greiciu dezes. ir didele kompresija kuriant. as uz jawa...

SopranazZ
2007 Balandžio 8 16:45

nju as taj turiu izha jupiter 3 su planetos 5 varikliu... :-) nju taj vienetas nlb kyla nebent pats bisky padedu pakelt...o seip taj jej bandaj kelt taj uzsikasi ant esvalto... ;-) o javos taj nzn dar neteke prsinest bet zadu pirkt... siom ienom :-)

wings
2007 Kovo 26 09:50

Javai 12V buvau pasidares elektroninę uždegimo sistemą. Valdoma su tiristoriais. Gerokai stabilesnis kūrimasis, žemesni sūkiai. Kas netingit - paeksperimentuokit. Visiškai nedyla kontaktai (per juos srovė labai maža) , galima papildomai pasiankstint/pasivėlint degimą pvz potenciometru - naudinga kuriant arba važiuojant didesniais sūkiais. Schemų yra internete. Aš pats išbandžiau 2, tik trečia tiko. :) .

solo
2007 Kovo 4 21:22

turiu dar sporta bet jau nevaziavau gal 15 metu bet kai prisimeni apie jo kilima tai toks pat kaip peugeot arba aprilia motoroleriu reikedavo padet pakilt pats pradejo kilt kai pratekinau cilindtra iki 500cc ir idejau cz krosini stumokli bet ir tai nieko gero variklis efektyviai dirbo tik 40val po to dingo kompresija nes krosiniam tu laiku motociklui ziedai ir stumoklis buvo neilgaamziai dabar kai vazineji siu laiku motociklais net nebenori prisimint apie tu laiku sportu ir jawu dinamikas nes dabar jau panasios klases kiniskas baisuoklis geresnis uz tu laiku sporta ar jawa

Arnas^^
2007 Vasario 27 22:26

turiu iz jupiter 3 bet reikia angliuku bet teko vaziuot tai tikrai patiko

bitlas
2006 Lapkričio 27 22:10

jawa gaidys

ice
2006 Spalio 4 16:16

turiu sporta - jega!Kyla is rankenos, cool!Turejau suzukiu, hondu, bet sportas - geriausias!!!!!!!1

SAMADELKIN
2006 Birželio 27 23:53

ant izo dekite karba nuo bet kokios britvos vakumini ir problemas del uzvedimo kaip ranka nuims
ir padarius flanca labai gerai tinka degimai nuo minsko ar voshodo su komutatoriumi irgi ledinis variantas ,del smuklmenu rasikite i pasta parasisiu tiksliau
o java ir lieka java

sinchron
2006 Birželio 5 22:36

geras straipsnis :) Nu pas mane tai jawa(350) vedas gerai,tik paverst truputi reik
bet siaip tai traukia gerai.izu neteko vaziuot todel nieko pasakyti ir negaliu.Bet jawas tai 3 turiu.tikrai puikus dalykas :) nors senute 250 truputi oziuojasi.ka uzsisiurbe tai 5 km stumiausi per lygumas

MOTOAlgiuxx
2006 Kovo 13 13:46

jawa geriausia

jawasaki
2006 Vasario 27 22:50

nesuprantu apie ka tu kalbi... kurioj ten tiksliai vietoj?

Natas
2006 Vasario 4 15:12

Hey gal kas zinot kam isvis jawai 350 tas tepimo taskas prie alkuninio reikalingas? Buvau skiedes varikli, bet nedasuto kam jis ten, nes lyg ir nieko nesutepsi! :)
Tai kaip ten?

jawasaki
2006 Vasario 3 20:06

to Tupaz-netvarkinga jawa turejai ;)
to Taiman-pats matai jog sakutei chana ;)

Tupaz
2006 Vasario 2 21:51

jawa 350/634 uzvesti irgi netaip paprasta. neviena pora kedu suplesiau, o ka jau kalbet apie prastumdytus kilometrus.

Taiman
2006 Sausio 23 19:51

Jo sportas geras daiktas "ant vieno rato stetosi kaip nesveikas" :) turiu toki bet jau ne japoniska varianta pas mane jau rusiskas karbiuratorius ir variklis ne ant pagalviu ... tik dabar turiu problema sugedo antras begis isskyriau varikli ir pamaciau kad viena sakute gal 1 gal 2 mm palinkusi dar gal apie puse mm nudile... Ar gali del tiek nebuti antro begio? Zinau kad su senoms planetoms irgi lusdavo antras begis ka daryti kur gauti daliu dar reiketu sakuciu stumoklio ir japonisko karbiuratoriaus??? Gal turit "sporto" naudojimo instrukcija? Gyvenu Panevezyje gal kas turite senu? ziauriai rekia...

jawasaki
2006 Sausio 9 23:02

niekad nesusimasciau apie tai :V manau ji vistiek turi but ties viduriu mazdaug :V ziurima kur itaisyt, kad lengviau pastatyti butu...

Talkee Talkee
2006 Sausio 9 17:09

O man klausimas iškilo. Koks skirtumas ar centrinė kojelė pritaikyta pakelti priekinį ar galinį ratą?

Marrijuss Marrijuss
2006 Sausio 9 09:48

geras straipsnis ;)

jawasaki
2006 Sausio 8 20:53

pavydziu kad turejai sporta... net pravaziuot neteko... bet maciau kas ten per zveriukas :D

mindazzz mindazzz
2006 Sausio 8 20:41

Būtent dėl pastoviai skaudančios dešinės kojos savo Sporto labiausiai ir nemėgau.. Kartais taip jis mane nervuodavo (aš jį vadindavau "kaprIŽu" ), kad užsistumdavau, o ne kojele kurdavau :D


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17