Motociklų apžvalga » Yamaha BT1100 Bulldog

| 2006-01-29 | 4 koment.
Šis motociklas, turintis tikras rodsterio charakteristikas, sukelia pavyda ne vienam dviračių transporto priemonių mėgėjui. Yamaha yra žinoma kaip viena iš didžiausių gamintojų gausioje dvieju ratų industrijoje. Yamaha gamykloje dirba technikai visuomet pastebintys naujas galimybes, motociklų gamyboje pritaikantys naujausias technologijas. Šis motociklas, tai akivaizdus teiginio įrodymas. BT 1100 idėja labai paprasta: tai motociklas, skirtams žmonėms, kurie ieško naujų vairavimo galimybių pasiekdami jomis tai, ko kiti nepasiekia. Konstrukcija (Nežiūrint į tai, kad ji labai primena kai kuriuos Buell modelius) ir modernumas, tai daugiau nei šimtas sudėtingų technologijų.

 

Tai galingas motociklas, bet priekaištauti, kad su juo neįmanoma važinėti saugiai ir komfortabiliai, niekas nedrįsta. Savo stipriu charakteriu BT 1100 rodo, jog yra naujos kategorijos motociklas, skirtas tiek gatvėms, tiek užmiesčio keliams ir leidžiantis vairuotojui džiaugtis važiavimo teikiamais malonumais net ir neturint sportininko įgūdžių. Galinga išvaizda nelieka nepastebima. Veržlus, dinamiškas BT1100 nesukelia pašalinių minčių, jog prie jo dirbo tik technikos specialistai. Savo darbą atliko ir dizaineriai. Motociklas pasižymi isbaigtomis formomis, įmantriai suderintomis spalvomis.
VARIKLIS V2. Darbinis tūris siekia net 1063c.c. Šio motociklo variklis, tai patobulinta Yamaha XV serijos modelių variklių versija. 1100 SOHV V formos variklis leidžia priimti optimalius sprendimus žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Puikių charakteristikų šis, oru aušinamas ir kardaniniu perdavimu galiniam ratui aprūpintas variklis yra vadinamas raumeningjo Buldogo širdimi.
Patogi ir ergonomiška sėdėsena leidžia linksmai su juo važiuoti pilnai išnaudojant kaupiną galimybiu kibirėlį. Vairas taip pat šiek tiek stebina savo neįprasta forma, kuri tikrai nėra būdinga tokio stiliaus motociklams.
Manevravimo galimybės ir stabilumas lėtuose posūkiuose suteikia galimybę įsitikinti tokio vairo privalumais. Plieninis vamzdinis rėmas taip pat nepasižymi įprasta forma, bet leidžia patogiai įdėti ir išimti variklį be didesnių pastangų. Galbūt to ir neįvertins turtingieji ar paprastesnieji motociklininkai, bet mėgstantys pasikrapštyti žmonės, tuo tikrai apsidžiaugs. Galinė aliuminio lydinio pakaba amortizuojama mono tipo amortizatoriumi ir gali judėti 113mm amplitude. Priekinė šakė teleskopinė - 43 mm lazdų diametro, turi 130 mm judėjimo amplitudę rato atžvilgiu ir pasižymi puikiu darbu.
Stabdžiai pranoksta visus lūkesčius du 298 mm diskai priekyje aprūpinti dviem cilindriukais (kiekvienam diskui) įmontuotus monoblokuose. Vienas 296 mm diskas gale su ratu, turinčiu gana plačią padangą (170/60-ZR17) optimizuoja techninius pasiekimus. Lengvai sukamas akseleratorius leidžia staigiai pajudeti iš vietos nežiurint į gana silpną (60 AG) variklį. Prietaisų panelė maža, bet pakankamai informatyvi, tad joje nesunkiai rasite ir spidometrą ir tachometrą (du viename). Nepasigesite ir reikalingų indikatorių bei kuro lygio daviklio. Sėdynės aukštis leidžia patogiai jaustis tiek žemesniems tiek aukštesniems vartotojams. Priekinis žibintas padengtas “Multiconvex” optikatoriumi. Maža aerodinaminė apsauga suteikia šiek tiek išskirtinumo.
Puikios aerodinaminės savybės paverčia Bulldog’ą stebuklingu žvėreliu, nežiūrint į jo 230kg svorį, kurio beveik nesijaučia. Motociklas yra kuo puikiausiai vairuojamas ir neįtikėtinai lengvai lenda į mažiausius posūkius. Motociklas aprūpintas puikiai amortizuojama pakaba. Sėdint už šio Bulldog’o vairo nebaisūs jokie miesto kamščiai. YAMAHA BULLDOG tai grynas afektas:
[Pliusai]
Lengvai vaildomas; Stabilus; Išvaizda; Geri variklio techniniai duomenys;
[Minusai]
Trumpas pirmas bėgis; Nemėgsta aukštų apsukų;
TECHNINIAI DUOMENYS
Variklio tipas - 4T dviejų cilindrų. V - 75 Laipsnių
Darbinis tūris - 1063c.c.
Paskirstimas – 2 vožtuvai cilindrui
Suspaudimo laipsnis - 8,3:1
Maksimali galia 65AG @5500rpm
Sukimo Momentas 89Nm @4500rpm
Maitinimas - 2 karbiuratoriai 37mm
Degimas – TCI (elektroninis)
Užvedimas - elektrinis starteris
Sankaba - Daugiadiskė šlapia
Greičių dėžė - 5 bėgių
Perdavimas - kardanu
Rėmas - Dvigubas plieninių vamzdžių
Priekinė pakaba - teleskopinė 43mm šakė
Galinė pakaba - Mono amortizatorius
Priekinė padanga - 120/70-ZR17
Galinė padanga - 170/60-ZR17
Sauso svoris - 229,5kg
Kuro bako talpa - 20l
Sėdynės aukštis - 812mm
Bazė - 1530mm
Įsibėgėjimas:
0-100 metrų - 5,5s 104km/h
0-200metrų - 8,7s 129km/h
0-400metrų - 14s 150km/h
0-1000metrų - 26,9s 170km/h;
0-100km/h - 5,4s 94m
Reali maksimali galia - 60AG @5500rpm
Realus maksimalus sukimo momentas 85Nm @2500rpm;

Informacija iš žurnalo “Super Moto”
Vertė - Balzebubas
Redagavo - Talkee




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
niurka
2008 Lapkričio 27 20:09

laaabai patogi sedyne

Authentic
2006 Birželio 12 20:42

Teko matyt toki aparata, tikrai atrodo įspudingai.
O ypač dideli įspudį paliko garsas (y) :)

mindazzz mindazzz
2006 Sausio 30 07:46

1/4 mylios per 14s, kaip tokiam aparatui, tai daugoka :V

H lileikis
2006 Sausio 29 23:39

l savotiskas mocas street su ciopo varikliu +sunkus


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17