Motociklų apžvalga » Grobuonis

| 2006-01-30 | 7 koment.


Šiais laikais gana retai galima pamatyti motociklą, kuris nebūtų panašus į kokio nors žinomo motociklų gamintojo modelį. Motociklas, kurį matote prieš savo akis tikrai nepriklauso šiai kategorijai. Jis buvo pagamintas ne be tikrų vamzdinių daiktų gamybos ir virinimo meistrų pagalbos. Destiny cycles (UK) – tikri, unikalių motociklų kūrimo profesionalai, sukūrę pagrindinę dalį, be kurios būtų sunku įsivaizduoti motociklą. Ta dalis, tai motociklo rėmas. Kartais atrodo, kad gyvename pasaulyje, kuriame viskas teka įprastine vaga - jame jau viskas išrasta, viskas sukurta ir nebelieka nieko kito, kaip kopijuoti kitų gamintojų kūrinius, arba pirkti kitų pagamintas detales bei jas surinkus motociklui suteikti savo vardą.

 

Vic’as (Destiny Cycles savininkas) priskiriamas prie mažumai tų, kurie vis dar sugeba atrasti kažką naujo. Kiekvienas jo pagamintas rėmas išsiskiria individualumu nelieka nepastebėtas tarp masės įprastų mūsų akiai motociklų. Imkime, kad ir tą rėmo dalį, kuri nuo vairo koloneles leidžiasi žemyn link variklio arba galinę rėmo dalį.
Pastebėsite, kad net ir naudojamo vamzdžio diametras (48mm) išsiskiria originalumu. Visas rėmas padarytas iš metalinio vamzdžio vėliau neįprastas formas išlankstant iš 10mm storio vielo ir vėliau apvirinant skarda. Vairas - viena iš pagrindinių šio motociklo detalių, be kurios jis neturėtų šio neįprasto akiai vaizdo, pagamintas iš dviejų detalių panaudojant 38mm vamzdį.


Apie šį motociklą galima kalbėti ilgai ir nuobodžiai, bet tai ką galima pamatyti nuotraukose pasako daugiau nei stora knyga apie šį gražuolį (kaip sakoma, geriau vieną kartą išvysti, nei šimtą kartų išgirsti).
Šis motociklas buvo apdovanotas:
“Runner-up Best in Show” (Barselona 100 metų H-D jubiliejaus suvažiavime Ispanijoje)
“Best of show” ir “Best Chopper “ (“Sestao fantazy show” Bilbao, Ispanijoje)
“Best Chopper” (“Faro rally” Faro, Portugalijoje)
“Best in Show” ir “Best Paint” (“Rock & Blues custom show” UK)
“Best of Show” ir “Best Paint” (“Bulddog Bush” UK).
Ir galimas daiktas, kad jis susilaukė dar daugiau didesnės ar mažesnės reikšmės prizų. Nesunku patikėti, kad jis tikrai jų nusipelnė. Aišku viena: Grobuonis yra žinomas kaip nugalėtojas, žinomas kaip kovotojas, žinomas kaip motociklas, kurio nepastebėti praktiškai neįmanoma (nebent būtumėt aklas).

Atvykti iš Škotijos tokioje (manau tikrai tolimoms kelionėms nepritaikytoje) sedėsenoje ir “hard tail” tipo rėmu į kitą europos galą manau sutiksite, ne kiekvienas sugebės. Šio motociklo savininkas tikrai ne iš tų, kurie atsiveža savo motociklą į “Bike Show” priekaboje. Savaime aišku, kad norėdami patogumo, galite nusipirkti paprasčiausią serijinį motociklą, bet su juo tikrai nublanksite ne tik parodose net nepriartėdami prie jokių apdovanojimų, bet taip pat ir minioje žmonių, kurių akys jau priprato matyti gatvėmis prašvilpiančius serijinius motociklus. Na, bet kiekvienam savo. Tiesą pasakius šie motociklai yra skirti daugiau “bike show” negu normaliam važinėjimui – tai motociklai, kurie tikrąja to žodžio prasme – puošia šventes, pagyvina renginius, ir nelieka nepastebimi bet kurioje masinio judėjimo vietoje.
TECHNINIAI DUOMENYS
Savininkas – Logie
Šalis – Anglija
Gamintojas - Destiny Cycles / HD
Modelis - Radical Twin Cam / Predator
Variklis – HD Twin Cam
Darbinis tūris - 1450 c.c.
Degimas – Altmann
Babinos – Noligy
Karbiuratorius - MikuniHS42
Oro filtras - Bellmouth/Destiny Cycles
Pavarų dėžė – HD 6 laipsnių
Sankaba - Barnett Scorpion
Pirminis perdavimas - Kenny Boyce 4
Galinis perdavimas – Diržu
Rėmas – Destiny Cycles One - off single downtube rigid
Priekinė šakė – Spyke apversta 12" amplitudės
Tiltai - Clasic & Custom
Vairas - Destiny Cycles
Rankenos – Cademiur (vidinio akseleravimo)
Galinis sparnas - Integruotas į rėmą
Priekinis žibintas – Headwinds
Galinis žibintas - Paul Yaffe
Spidometras – įtaisytas kuro bake
Vairo valdymo prietaisai/jungikliai – PM
Pakojai ir kojinis valdymas – PM



Kuro bakas - The Tank Shop (aliuminis)
Tepalo bakelis – Ralloy (aliuminis)
Sėdynė - The Outback Seating Co
Priekinis ratas –PM Villain 21" ratlankis, Padanga – Avon
Stabdžių diskas - PM Villain
Stabdziu cilindriukas - PM 4 cylindrai/viename
Galinis ratas - PM Villain 15" ratlankis, padanga - Avon 230
Stabdžių diskas - PM Villain
Stabdžių cilindriukas – PM
Papildomi darbai:
Dažytojas/Aerografas - Percy de Bad Brush Dezings
Paruošimas dažymui - Destiny Cycles
Chromavimas - S&T Electroplaters
Poliravimas - Destiny Cycles;


Informacija iš “Biker zone” žurnalo
Vertė - Balzebubas
Redagavo - Talkee




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
smart smart
2010 Liepos 23 09:14

gerai atrodo bet tik ir atrodo daugiau nk gero is jo (s)

kesamc
2008 Kovo 24 17:39

kiekvienas savaip is proto iseina :)

spakainas2003
2006 Kovo 18 23:09

"sitie motociklai skyrti ne kasdieniniam vazinejimui"- vistik,manyciau motociklas turetu but skirtas butent vazinejimui.Skaitant tech.duom. sakyciau cia dauk pinigu ideta,o ne darbo...mano subjektyvia nuomone vistik gaidys...

karoliukas
2006 Vasario 1 20:40

Geras darbelis (nebetkas sugeba kurt tokius motociklus)

Balzebubas Balzebubas
2006 Sausio 31 17:48

Dekui. Nors zmogaus darba ivertinai. Siaip tai britva yra daug didesnis gaidys. Ne visiem duota suprasti kad sitie motociklai skyrti ne kasdieniniam vazinejimui. O kad zmones juos daro kaip meno kurinius lygiai taip pat kaip kad dailininkai tapo paveikslus. Ir jeigu jisai nevaziuoja 300km/h ir nera apkarstytas ,,desovom,, plastmases. tai dar nereiskia kad jisai yra gaidys. P.S. Gaidziai buna tiktai vistideje ir ,,zonoje,,.

Shtrych Shtrych
2006 Sausio 31 17:09

darbo įdėta daug... bet gaidys ne motas.... (n)
pagarba už dabą.. (y)

Maiden Maiden
2006 Sausio 31 12:24

Na, mocas tai tikrai įspūdingas (y) :Z Tik rankenos baisiai jau aukštai atrodo :V


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17