Motociklų apžvalga » Airtech Sportster Project

| 2006-02-07 | 5 koment.
Be jokios abejonės šis “Sportster’is” nėra tai ką pirmiausia pagalvojame išgirdę žodį “Sportster”. Jis taip pat nesiasocijuoja ir su žodžiu “custom”. Kuomet “Airtech” (užsiimanti gaminių iš stiklo audinio gamyba) nusprendė pagaminti “hypersport” stiliaus “Sportster’į”, jie netampė likimo už plaukų ir kreipėsi į kai kuriuos patentuotus tiekėjus norėdami gauti viska, ką geriausiasukūrė H.D.
Suprasdami, kad patys nėra pajėgūs techniškai įgyvendinti projektą iki pabaigos jie šį darbą patikėjo Wink’ui Eller’iui iš “Wink’s Custom Cycles” (Santa Ana, Kalifornijoje). Motociklo rėmas yra pagamintas firmoje “Spondon” (anglijos firma įkurta ‘70 pradžioje dviejų buvusių Rolls- Royce inžinierių) iš aliuminio vamzdžių ir kadangi bet koks papildomas svoris tokiam motociklui yra priešas. Rėmas kartu su galine šake sveria vos 20 kg.
Turėtumėt sutikti, kad sunku būtų rasti ką nors lengvesnio. Kad išgautų maksimalų manevringumą posūkiuose ir važiuojant dideliu greičiu gamintojai maksimaliai sumažino tarpą tarp ašių.

 

Variklio karteris buvo modifikuotas tam, kad būtų galima sumontuoti galinę pakabą. Galinė pakaba yra amortizuojama mono tipo “Ohlins” amortizatoriumi ir įmontuota lygiai taip pat kaip Bimota motociklų amortizacija.
Priekinė pakaba yra “upside down” tipo, pati sportiškiausia kokia tik egzistuoja. Šiame motocikle ji atlieka motociklo stabilumo pagerinimo vaidmenį. Kad būtų išlaikyta aukšta projekto klasė ir pretsiziškumas “Airtech” kreipėsi tiesiogiai į S&S, kad pastaroji “išpūstų” “Sportser’io” variklį iki 1639cc.

Norėdami išnaudoti visą 120 arklių kaimenę gamintojai pasistengė – Wink’as įmontavo geresnę “Andrews” greičių dėžę ir “Bandit Machine” sankabą. Patenkinti savo “mirtinu ginklu”, kurį pagamino “Wink’s Custom Cycles”, kūrėjai viską padarė kuo kruopščiausiai.
Motociklo pasididžiavimai:
Poliruotas rėmas, žvaigždės iš titano, skaitmeninis prietaisų skydelis, tepalo bakelio funkciją atliekantis rėmas, kojinis valdymas iš HP Earl’s, 17-likiniai ratai iš PM, race’riniai šešių cilindriukų stabdžiai iš titano ir 320mm titaniniai stabdžių diskai.

Kai projektas buvo pastatytas ant ratų, Wink’as įteike šį šedevrą “Airtech”, kurie savo ruožtu pagamino sparnus, spoilerius ir degalų baką, kurį buvo paruošę specialiai šiam motociklui. Galutiniame rezultate matome tikrą gražuolį. Šis, išskirtinis aparatas, į kurį buvo įdetas tikrai faraoniškas darbas, tai “Airtech Sportser Project” - vienas iš tų neįprastų “custom” stiliaus motociklų.
Informacija iš "Custom Machines" žurnalo
Vertė - Balzebubas



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Talkee Talkee
2006 Vasario 8 19:15

Kam? - Ogi tam, kad motociklininkas turėtų ant ko sėdėti.
Kuo gera? - Greit įsibėgėdamas "neslįsti" nuo jos, o atsiremi. Daugiau gerų savybių manau tik gamintojai žino ;)

m105 m105
2006 Vasario 8 18:59

Nesuprantu kam tokia sėdynė? ir kuo ji gera?

Talkee Talkee
2006 Vasario 7 23:20

Tai gamintojams buvau parašęs laišką teiraudamasis Wild West Dragoon kainos. Atsakymą gavau greit 40825$ :D

Balzebubas Balzebubas
2006 Vasario 7 23:11

Tai jau patikek, jeigu paprasto ,,custom,, statuose kaina prasideda nuo 30000$ tai sitas tikrai brangesnis. :D

Talkee Talkee
2006 Vasario 7 22:43

Mielas padarėlis. Tik kaina manau Net ir R1 kelis kartus lenkia :D


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17