Motociklų apžvalga » Suzuki RF (1993-2002)

| 2006-02-21 | 26 koment.
Suzuki kompanija turėjo stiprias pozicijas dėl tokių motociklų modelių, kaip GSX-F Katana. Iš išorės jis lyg ir sportinis motociklas, o dėl savo pigumo ir techninių sprendimų – tai tipiškas „klasikas“. Tiems, kuriems norėjosi įsigyti po plastikiniais spoileriais pasislėpusią galingesnę techniką, bet tuo pačiu nesinorėjo susidurti su „Gikserio“ (GSX-R) pamišusiu būdu, kompanija pradėjo gaminti serijos RF motociklus. Tai – sportiniai motociklai su „motociklo kiekvienai dienai“ charakterio bruožais.

 

1992m. vykusių parodų lankytojai, pirmą kartą pamatę naująjį Suzuki RF600R, pasidalino į dvi grupes. Pirmieji buvo sužavėti dizaino, rėmo nudažymu, susiliejančiomis viena į kitą plastikinėmis detalėmis ir futuristinės kompozicijos galiniais žibintais. Vienas žurnalistas netgi parašė: „Jei Ferrari gamintų motociklus, jie atrodytų būtent taip!“... Bet buvo ir tokių – kuriems patiko viskas, išskyrus išorę.
Kurdami naująjį motociklą, Suzuki kompanija orientavosi į Honda CBR600 sėkmę. Todėl, RF modelį, bandė pagaminti kuo universalesnį ir tuo pačiu pigesnį. Šis motociklas turėjo galingą variklį, bet sunkų plieninį rėmą. Todėl ilgainiui „persikvalifikavo“ į sportinių-turistinių kategoriją. Tokį įvaizdį sustiprino ir metais vėliau pasirodžiusi RF900R modifikacija, su galingu 135 AG varikliu ir didesniu kuro baku.
1993m. pradėti gaminti pirmieji RF šeimos motociklai RF600R. Vienos eilės 4 cilindrų variklis, aušinamas skysčiu. Galia: 100ag prie 11500aps/min, 6 bėgių pavarų dėžė. Bazė – 1430mm, sauso masė - 195kg. Plieninis įstrižas rėmas. Priekinė teleskopinė šakė – įprasto tipo, galinė pakaba su monoamortizatorium ir progresyvine charakteristika. Priekinė padanga 120/70ZR17, galinė – 160/60ZR17.




1994m. išleisti du nauji variantai. Vidinei Japonijos rinkai buvo pradėti gaminti RF400R. Analogiški „šešišimtiniams“, bet su mažesnio darbinio tūrio varikliais (398 cm3, 53ag prie 11000aps/min). Užsienio rinkoms buvo pristatyta RF900R versija – galingesniu varikliu (937cm3, 135ag prie 10000aps/min) ir su 5 laipsniu greičių dėže. Kuro bako tūris nuo 17 l padidėjo iki 21 l. Galinė padangos dydis 170/60ZR17, bazė pailgėjo iki 1440mm, sauso svoris – iki 203kg.
1995m. paraleliai su RF900R modeliu buvo pradėta gaminti modifikacija RF900RS2 – nudažyta dviemis spalvomis ir su pilnai reguliuojama pakaba.




1996m. į RF900R ir RF900RS2 šeimą atėjo RF900RT modelis su pilnai reguliuojama pakaba. Japonijos rinkai buvo pradėta gaminti RF400RV modifikacija - su varikliu, kuriame pakeista akseleratoriaus išdėstymo faze ( su Bandit 400v motoru).

1999m. nutraukta RF600R modelio gamyba, o po metu nutraukta, ir 900cm3 variantų motociklų, gamyba.

2002m. baigėsi serijos RF400 pardavimas Japonijoje.



Užsienyje į RF modelį buvo atsižvelgta nevienareikšmiškai. Bet ir didžiausi kritikai negalėjo paneigti neabejotiną privalumą – motociklo kaina. RF serija buvo gaminama, kaip pigesnė alternatyva CBR ir ZZ-R modeliams. Suzuki RF motociklai niekada nebuvo daugiausiai parduodamų motociklų gretose, o paskutiniais gaminimo metais, neparduotus RF pardavinėjo su didžiulėmis nuolaidomis, kas labai sumažino kainas dėvėtų motociklų rinkoje. Na, o Japonijoje RF nesiskundė pirkėjų dėmesiu.

Kas ir kodėl kritikuoja šį motociklą? Pagrindinis kriterijus: jis linkęs vadintis sportiniu motociklu, bet pralaimi konkuruojantiems modeliams beveik visuose parametruose. Didelė masė neleidžia varikliui parodyti viso savo galingumo, valdymas toli gražu nėra idealus (ypač motociklų su nereguliuojama pakaba), ir stabdžiams toli iki tobulumo viršūnės. Pernelyg minkštą priekinę šakę „pramuša“ staigiai stabdant. 600cm3 variklis „užknisa“ vairuotoją vibracija prie vidutinių sūkių.

Bet tie, kurie nekelia motociklui aukščiausių reikalavimų, šiuo aparatu yra patenkinti. Jis yra universalus, skirtas važinėjimui kiekvieną dieną. 900cm3 motociklas puikus sportines-turistinės klasės atstovas: galingas variklis, mažas vėjo pasipriešinimas, didelis 21 l kuro bakas, patogi sėdynė (ne tik vairuotojui, bet ir keleiviui). Tačiau 600cm3 ir japoniškojo 400cm3 varianto sėdėsena yra nelabai patogi ilgesnėse kelionėse. Dar vienas pliusas tas, jog RF400R serijos motociklas savo dydžiu tinka ir aukštesnio ūgio vairuotojui (kas nelabai budinga Japonijos rinkai gaminamiems motociklams).

Nenauji Suzuki RF motociklai gali išgąsdinti savo išvaizda. Mat gamybos laikotarpiu taupumo sumetimais buvo atliekamas ne aukščiausios kokybės motociklų dažymas. Tačiau varikliai jų pavydėtinai patikimi, o paprastumas tokių agregatų, tai sąlyga, kad vairuotojai gyventų be problemų.

Straipsnio autorius - Tomasssitas



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
deividelis1994
2013 Liepos 19 01:05

nusipirkau suzuki rf900 kaip manot ar geras pasirinkimas?
:)

Ozasx
2011 Balandžio 26 08:11

ar verta pradedanciajam pirkti suzuki gsx-f katana 600cc? 90metu

makauskys
2011 Balandžio 10 18:36

gal kas turit parduoti rf 600 varikliuka :)

bezmenaz
2010 Sausio 13 18:31

Susidomejot Suzuki rf 600? skambinkit numeriu 862734052

ArnY^
2008 Lapkričio 5 17:33

Mano klasioko tetis turi ir jis cia yra prisiregistraves!!! :D :D :D

atstovas atstovas
2007 Gruodžio 4 21:36

sveiki. Ieskau pirkti motocikla. Galvoju apie SUZUKI bandit arba SUZUKI rf, gal ka galite patarti?

tomasito tomasito
2007 Gegužės 24 20:17

gal ir geras bet man dizainas nelimpa
:(

blizz
2006 Liepos 8 20:00

geras (y) ;)

Tingoten
2006 Vasario 27 21:56

As ir tokio noriu manau is visu 93 - 94 metais pagamintu moto geriausiai atrodo 600cm3 . . .

Shamukas^
2006 Vasario 23 18:33

šaunu,kad parašei straipsni kaiptik tokio moto ieškausi dabar

devil^racer devil^racer
2006 Vasario 22 21:01

Tokias klaideles reikia greitai taisyt, o tai po to naujokai susimaišo ir traumuoti lieka :-)

P.S. čia šiaip pastebėjimas ir niekam konkrečiai netaikomas ;) (h)

Talkee Talkee
2006 Vasario 22 20:58

Kur jūs čia klaidų matot? Niekaip neįžiūriu :D

tomasssitas tomasssitas
2006 Vasario 22 20:21

Tikriausiai spausdinimo klaida :D dekui uz pastebejima (h)

devil^racer devil^racer
2006 Vasario 22 19:38

Tomasssitai ketvirtoj foto raudonas tai RF 900 o prieraše RF600 :V

SAR SAR
2006 Vasario 22 17:53

man va šitas tik labai gražus :)
http://www.motomanai.lt/f_/photos/1786/orig/1224491245__0123.jpg

NIDA NIDA
2006 Vasario 22 16:32

ir fotke net mano daryta idejo.. :) seip motas fainas, smagu vaziuot.
suzio staripsnis geras. palyginta su dukati ir kitais motais :)

Suzis Suzis
2006 Vasario 22 16:08

na jo, dizainas tai nelabai pakito per 9 metus :D reiskia geras buvo, ir nereikejo nieko keisti :)
ir ko jie negrazus? :V http://www.motor-forum.nl/forum/topic/113323
dar siek tiek tiesos apie RF http://www.impactsites2000.com/autozone/suzuki%20RF.htm

DaviD
2006 Vasario 22 14:35

puikus straipsniukas tomassitai ;)
daugeu tokiu straipsniu apie populiaresnius modelius :P

tomasssitas tomasssitas
2006 Vasario 22 11:06

Suzi, plastmasiu dar nesitvarkiau, gal veliau, arba siaip su balioneliu nusipusiu, nes gal pasitreniruosiu su juo sia vasara ;)

Fuckyras Fuckyras
2006 Vasario 22 09:50

Geras motocikliukas, man jis irgi prie širdies. Net labai :)

Liūtas Liūtas
2006 Vasario 22 09:47

man tai nežiūrint nieko RF gražus motociklas, mielas akiai, ne toks jau negražus ir tas galas platus. 900 cc tai beveik ir norėčiau :)

XmeN XmeN
2006 Vasario 22 02:31

tai kaip suprantu RF'u dizainas vienas buvo

Suzis Suzis
2006 Vasario 22 00:25

hehe :) malonu kad kazkas ir apie si modeliuka parase ;) (y) daug tiesos pasakyta manyciau. tik vat kazkokiu tai vibraciju prie vidutiniu apsuku nelabai as jauciau :V
P.S. ar tvarkeisi jau plastmases? :-)

jawasaki
2006 Vasario 21 22:21

aciu ;) man kaip rf turetojui labai malonu buvo paskaityt ;)

tomasssitas tomasssitas
2006 Vasario 21 19:25

Nėr už ką, kad ti mačytų, kaip sakoma ;) (h)

Talkee Talkee
2006 Vasario 21 18:29

Ačiū Tomai (h)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17