Motociklų apžvalga » Yamaha XJ Diversion 600 (Seca II)

| 2006-08-08 | 20 koment.
Truputis istorijos...


Pirmoji XJ karta pasaulį išvydo 1980'ais metais, XJ 550 , 650, 750, ir 900 modeliai. Modeliai buvo aprūpinti DOHC tipo motorais, elekriniu starteriu, patobulintais stabdžiais ir pakaba. XJ 650T buvo pirmasis Yamaha modelis su turbininiu motoru. Tačiau pirmosios kartos gamyba buvo nutraukta, ją pakeitė antroji karta su XJ 600S ir XJ900S Diversion ( Seca II) modeliais.

 


XJ Diversion 600 S/N (Seca II amerikos rinkoje)

Pradėti gaminti 1992 metais, 600iniai modeliai taikė į vidutinio svorio motociklus. Vairuotojų pamėgtas dėl patikimumo, pigumo, paprasto remonto, pigaus draudimo ir patogaus važinėjimo. Greitai konkurentai tai suprato, ir pasirodė tokie modeliai kaip Suzuki Bandit 600.

600inis XJ'as buvo ginkluotas dviejų paskirstymo velenėlių DOHC tipo oru auškinamu motoru, tačiau paverstas į priekį 35 laipsnių kampu, lyginant su pirmosios kartos modeliais, norint svorio centrą pritraukt arčiau žemės. Tokia variklio padėtis, leido pritaikyti FZR-genesis mikuni karbiuratorius. Vienas iš idomiausių šio modelio ypatybių idomi išmetimo sistema. Iš antro cilindro vamzdis jungiasi su trečiojo ir baigiasi dešiniuoju duslintuvu, pirmas su ketvirtu ir baigiasi kairuoju duslintuvu. Kadangi šiam modelyje nebuvo naudojamos sudėtingos sistemos kaip aušinimas skysčiu, 16 ar 20 vožtuvų variklio galva, motociklas tapo "mechaniko svajone". 6 pavarų dėžė su galiniu ratu jungiama grandine, trijų stipinų aliuminio lydinio ratlankiai 17 colių priekyje ir 18 gale.
Pakabą sudaro 38mm teleskopinės šakės priekyje ir reguliuojamas amortizatorius gale. Stabdžių sistema hidraulinė, dviejų cilindriukų vieno disko priekyje ir gale. Rėmas vamzdinis, nudažytas ta pačia spalva kaip ir bakas.

1995 metais Yamaha nusprendė, kad modelių gamoje reikia "naked" tipo gatvinio motociklo - buvo išleistas modelis XJ 600N. Šis modelis neturėjo priekinio spoilerio, apvalią priekinę lempą, chromo apdailą.

1996 metais S modelis buvo atnaujintas( amerikoje tik 1997). Pakeista priekinio stiklo ir žibinto forma, pakeista plastmasių aplink sėdyne forma, pakeistas galas, pakeista sėdyne. Mažiau pastebimi pasikeitimai buvo techninės dalies. Europiniai modeliai gavo tepalo aušinimo sistemą, elektrinę kuro pompą. Kiek vėliau priekyje atsirado du stabdžių diskai. Amerikos rinkai gaminami modeliai turėjo taršą ( šiek tiek ir galią) mažinančias sistemas.


Diversion mūsų keliuose

Tai puikus motociklas pradėti motociklininko karierai. Nors savo keturių cilindrų konstrukcija ir nepanašus, tačiau dažnai lyginamas su Suzuki GS500E , Kawasaki GPZ 500, ER-5, Honda CB 500. Prieš konkurentus pranešesnis galingesniu varikliu. Tačiau kitų parametrų pranašumas yra labai ginčytinas. Didesnio svorio pranašumas pasireiškia prie didesnio greičio, tačiau tampa milžinisku minusu norint pastatyt pargriautą motociklą. Motociklas pakankamai paprastos konstrukcijos, tad daug ką galima nesudėtingai remontuoti pačiam. Kartais pasitaiko modeliai su pakeista išmetiko sistema, iš dviejų į sportiškiau atrodantį vieną duslintuvą. Ne retai galima sutikt gamykloj sumažinto galingumo modelių su 30 ir 35kw galingumo. nieko baisaus, ne papildomų investicijų galima susigražinti visus 44kw, bent jau manąjame tereikėjo padidinti skyles gumose, jungiančiose variklį su karbiuratoriais.Iš karto pasijaučia galios prieaugis nuo ~4000aps/min , taip pat sumažėjusios kuro sąnaudos.

Motociklo apetitas priklauso nuo važiavimo manieros ir keliamų reikalavimų. Važiuojant ramiai, nuo šviesoforo pajudant pavaras jungiant ties 4000aps/min ramiai pajundantys automobiliai gan greitai lieka už nugaros, o kuro sąnaudos 4-4.5l/100km, tačiau norit "padragint" su panašiu varžovu, ar tiesiog gaut adrenalino dozę, galima paprašyt pilno galingumo ir sukt iki 9000aps/min, tuomet net ir galingesnės "britvos" gali likt už nugaros, iki pirmos pavaros pabaigos. Tokiais tempais važinėjant kuro sąnaudos gali ir 8-10l pasiekt.. ne per lėtai ir ne per greitai važinėjant kuro vartoja ~5-6l/100km. maximalus greitis tikint spidometro parodymais 200-210km/h, tačiau gamintojo pateikiami duomenys kiek kuklesni - 185km/h.. Neapsigaukit, tai tikrai nėra "britva" net ir su variklį dengenčiom plastmasėm, tai tiesiog optimistiškos išvaizdos, greitas motocikliukas.

Techniniai duomenys

Sausas svoris: 187Kg
Variklis: 4 cilindrų eilėje, 598cc
Kuro bako talpa: 17l ( 3l rezervas)
Maksimalus sukimo momentas: 55Nm prie 7000aps/min
Maksimali galia: 61Ag prie 8500aps/min
Įsibėgėjimas 0-100km/h : 4,8s
Maksimalus greitis: 185km/h
Priekinė padanga: 110/80 R17
Galinė padanga: 130/80 R18
Straipsnio autorius: Devil_Racer (Daumantas)



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Lukaso16
2014 Balandžio 18 16:04

Ir man tai pirmas moto, jokių priekaištų jam neturiu. Išties, puikus variantas :)

anksti ryte
2011 Rugpjūčio 23 12:00

turiu ir aš šitą motocikliuką :) tiesa, registracijos dokumentuose parašytas sausas svori 213kg.. ir šiaip, palyginuspvz su honda cb500 (lyginu, nes tą pačią dieną teko abu pažiūrėt), tai šitas tikrai sunkus :) bet jau 3 dienos kaip turiu, tai prirpatau prie svorio. tiesa, ant centrinės kojelės nepavyksta pastatyt vienai :D
taip pat, dokuose parašyta 25kW, o kaip žinot, kiek yra iš tikrųjų? nes buvęs savininkas sakė, kad iš tikro daugiau..

vytukas2 vytukas2
2009 Lapkričio 29 21:03

geras moto

Dariulis
2009 Lapkričio 6 01:15

Taip motociklas isties puikus,tiesa mano 900 simtu cc,pusantru metu paturejes jokiu problemu nekilo,o kiek griuta buvo...pavaros kaip drostos.. :) Tai pirmas mano moto,pries ji ant kito net sedejes nesu,manau labai patogus pradedanciajam ,tikrai nemirtingas motociklas

rutkis
2009 Rugsėjo 18 17:16

su xj 600 2009m. dabar aikstelej ruosia A kategorijai.. :)

Voverys
2009 Liepos 27 09:17

Dekui straipsnio autoriui, labai naudinga informacija yra, kad naked nuo 95 metu pradetas gaminti buvo :)

girtutis
2009 Kovo 16 21:22

turiu geraji senaji yamaha xj 650 1984 metu,neuzmusamos motcas,tiek kartu griuta,dauzytas sudauzytas ir visvien eina,tik po paskutinio pasivazinejimo linko remas ir priekines sakes,tai tik kaime droziu,bet visvien labi gerai eina :)

sinmodus
2008 Lapkričio 12 23:20

nepamainomas, iveikiant vilniuje susidarusias eismo spustis

Blacky
2007 Birželio 9 10:02

mm.. tiesa.. si mazyle nereali.. pati pradejau mokytis su ja vaziuot.. ir jokiu nusiskundimu neturiu :)

sukasi
2007 Balandžio 30 21:27

neblogas straipsnis, paklausiau draugo is kurio ir isigijau xj, "kiek ji galima gulditi" jis atsake "bandik po biski" na maciau kaip jis atrode po tokiu bandimu :) visai nenoreciau taip atroditi, ir mocui tai irgi ne i gera manau, paskui jis uzrode si straipsni, is nuotraukos matosi neblogai maniciau...

sukasi
2007 Balandžio 30 21:19

geras man irgi jis patinka minkstas, patogus, taupus, smarves nei perdau, nei permazai aisq jeigu ne lenktines trasoje.

geRIMUKAS geRIMUKAS
2006 Rugsėjo 29 10:48

taigi ir as apsiturejau sita modeliuka,tai aisku ne zveris bet visai neblogai vaziuoja.esu patenkintas..........

Curimake
2006 Rugpjūčio 23 11:36

Geras straipsnis, geras motociklas, ner ka ir pridurti.

sniegas68 sniegas68
2006 Rugpjūčio 11 21:45

...geras strategas,... pavarai efigena straipsny ir.. parduodi savaji aparata.. maladec.. ;)

devil^racer devil^racer
2006 Rugpjūčio 9 14:25

Jaymz, parašiau, nes jau seniai buvau žadėjęs tai paradyt ;)

Jaymz Jaymz
2006 Rugpjūčio 9 14:22

Devil parašė šį straipsnį užtai kad nori greičiau savajį XJ'ą prastumt ;) :D

devil^racer devil^racer
2006 Rugpjūčio 9 00:54

o aš jau atsidžiaugiau ir jau mažai traukos ir galios :-(

muahaha muahaha
2006 Rugpjūčio 9 00:44

siaip smagus motociklas... labai patenkintas, kad jis man pirmasis ;) pradzioj atrode baisus monstras, raudavo is vietos kad net baisoka buvo :D bet greit apsipratau ir dar vis negaliu atsidziaugt :)

spyxter
2006 Rugpjūčio 8 17:35

Svarbiausia, kad straipsnis rašytas žmogaus važinėjačio šiuo motociklu ;)

Agidas Agidas
2006 Rugpjūčio 8 16:28

Geras straipsniukas, suzinojau ko dar nezinojes :)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17