Motociklų apžvalga » WAKAN: Naujas žaidėjas motocikų rinkoje

| 2006-08-15 | 15 koment.
Motociklų rinkoje skleidžiasi naujas dalyvis – prancūzijos kompanija Wakan.

Kūrėjas

Šią kompaniją įkūrė buvęs trial motociklų gamintojo Scorpa įkūrėjas ir vadovas Joel Domergue.
Joel Domergue nėra naujokas motociklų rinkoje. Motociklai jį lydi nuo 15 metų, kai jis surinko savo pirmąjį motociklą. Nuo to laiko pro jo rankas praėjo daug motociklų kurie buvo modifikuojami.

 

1993 m Joel Domergue įkūrė savo firmą Scorpa, kuri gamino trialo motociklus. Šie motociklai turėjo didelį pasisekimą čempionatuose. Šie buvo tokie sėkmingi, kad viena iš keturių didžiausių japonijos motociklų gamintojų pirko Domergue motociklus ir prilipdę savo prekės ženklą pardavinėjo Japonijos rinkoje.

2003 metais Joel Domergue pardavė kompaniją Skorpa ir atsistatydino iš vadovo pareigų. Turėdamas laisvo laiko ir pradinio kapitalo nusprendė įgyvendinti savo svajonę – sukurti motociklą su charakteriu, ne vien metalo gabalą. Taip gimė Wakan.

Tikslas

Pagrindinis siekis kuriant naują motociklą – aukšta kokybė be kompromisų. Idėja, paremta Caroll Shleby, sukūrusio AC Cobrą, principu – didelis, paprastas amerikietiškas variklus įstatytas į europietišką šasi.
Motociklas buvo kuriamas laikantis penkių pagrindinių kriteriujų:
• Turi būti ypatingai keitas, tvirtas itin tiksliam vairavimui;
• Neuždengti variklio nei rėmu, nei oro kolektorium nei kitom techninėm ar estetinėm detalėmis;
• Kaip įmanoma žemiau neleisti svorio centrą kad sumažinti nepageidautiną svorio persimetimą greitėjant, stabdant ar sukant;
• Maksimalus motociklo svoris ne daugiau kaip 180 kg;
• Vairuotojo sėdėsena palinkusi į priekį, kad suteikti daugiau kontrolės vairuotojui.
Kūrinys

Vienvietis Wakan 1640 – motociklas išvystantis 115 AG galiniam ratui prie 6250rpm ir 115 ft/lb sukimo momentą prie 4250rpm. Motociklo širdis 1650cc S&S V formos dviejų cilindrų variklis varantis 177kg svorio aparatą. Variklis buvo dinamiškai subalansuotas, kad sumažinti vibraciją būdingą dvijų cilindrų varikliams, o kartu su rankenų svoriais vibracija yra mažeisnė nei galima tikėtis. Motociklo svorio pasiskirstymas yra 52 % priekyje ir 48 % gale.
Variklis tvirtinamas 8 taškuose prie „nugarinio“ rėmo, kuris tuo pačiu yra ir tepalo bakas.

Kurą varikliui teikia vienas 41mm Keihin FCR „flatslide downdraft“ karbiuratorius.

Originaliai sukonstruotos RAM-air oro paėmimo sistema. Visa sistema yra virš variklio vietoj kuro bako. Oro angos pačiame dėžės viršuje. Šią sistemą užpatentavo Wakan.

Kuro bakas tuo tarpu yra iškeltas po vairuotojo sėdyne. Tai leidžia nuleisti svorio centrą žemiau nei paprasto motociklo. Bako sienelė taip pat atlieka galinio purvasargio funkciją. Kuro pirpildymo anga yra galinėje motociklo dalyje, ten kur turėtų būti keleivio sėdynė.

Atstumas tarp ašių ura 1370mm. Priekyje 46mm Ceriani vesti pilnai reguliuojami amoritzatoriai pasvirę 22 laipsnių kampu.

Stabdžiai – priekyje vienas 340mm diskas su 6 stūmoklių stabdžių suportu. Žurnalistas pirmasis testavęs šį motociklą pažymėjo, kad stabdžius dar reikėtų pareguliuti norint išgauti stipresnį stabdymą.

Alan Cathcart, tarptautiniu mastu pripažintas žurnalistas rašantis apie motociklus ir testavęs šį motociklą sulygino jį su Buell Firebolt XB12R, tačiau Alan nuomone, S&S V-Tvin variklio darbas yra laipteliu aukščiau nei Buell.
Perkam?...

Pirmieji penkiolika motociklų turėtų išriedėti iš dirbtuvių pietų Prancūzijoje jau šių metų spalį. Jų kaina sieks 28 tūkstančius eurų. Planuojama, kad padidėjus gamybos apimtims kaina turėtų žymiai sumažėti.

Sekantis 100 motociklų pagamintų per 2007 metus dar bus gaminami su Keihlin karbiuratoriumi, tačiau sekantys jau bus renkami su kuro įpurškimo sistema, kad atitiktų griežtus Euro 3 standartus.


Techniniai duomenys:

Variklis: Oru aušinamas, OHV, 4 vožtuvų, 45 laipsnių V- Twin, keturtaktis
Kubatūra: 1640cc (100ci)
Galingumas: 115AG prie 6250rpm (matuojant galiniame rate)
Sukimo momentas: 115 ft/lb prie 4250rpm
Kuro padavimas: 1x41mm Keihin FCR
Užvedimas: CDI
Transmisija: 5 bėgių, diržinė pavara
Max. greitis: +250 km/h.

Pagal: www.engmore.com
www.thekneeslider.com




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
V a i d a s
2010 Gruodžio 6 20:13

ziauriai gerai atrodantis motociklas!

Piktas Piktas
2009 Rugsėjo 24 22:41

nesveikai grazus !

Maironis
2007 Sausio 23 12:50

Mocas tikrai grazus man, bet kaip del sukamojo momento V2, 1600 variklio esant tarkim 220 km/h greiciui prie 180kg?! Taigi jegos "prieaugis" gal turetu but elastingas, bet kaip del variklio inertishkumo? Kiek vienas velanas sveria? Itariu tokio moco valdymas turetu but nerealiai geras mazuose apsukuose ir greiciuose, bet tai pat pavojingas dideliuose. :)

peugeot
2007 Sausio 20 19:15

nu mane nebent su sautuvu ar sunum ant tokio uzsodytu :D :D :D pats nesesceu :) jai kur laimeceu iskart ant pardavimo eitu :D :D

spin spin
2006 Spalio 18 00:12

man tai sawo iswaizda clasic primena..

Liūtas Liūtas
2006 Rugpjūčio 28 16:27

Kaip ir Fireboltas, taip ir šitas neaišku kam skirtas, nei žiedui, nei trasai, nei miestui, nei kelionėms, xer suprasi. Dizainas tai įdomus, bet apart dizaino kažin ar dar kas nors jame įdomu. Nu netinka čioperio varikliai tokiems daiktams sakykit ką norit.....

Colonel
2006 Rugpjūčio 25 23:03

Man tai arklio galios ystrigo ir cilindrai kazin kiek vnt isleista

Balzebubas Balzebubas
2006 Rugpjūčio 18 00:08

Dar vienas Buell konkurentas...

Jaymz Jaymz
2006 Rugpjūčio 17 19:45

o ką?

Senukas Senukas
2006 Rugpjūčio 17 13:22

su V varikliu?...

Sindbaad
2006 Rugpjūčio 16 16:22

MT-01, tik kitas stylingas... Visgi nelabai suprantu, kaip įmanoma 250 km/h su tokiu važiuot...

NIDA NIDA
2006 Rugpjūčio 16 08:32

brrrr...

Jaymz Jaymz
2006 Rugpjūčio 15 22:22

Šeip gražus žvėriukas, tik vat tos dūdos pirmoj nuotraukoj kažkaip ne į temą ...
Straipsnis (y)

devil^racer devil^racer
2006 Rugpjūčio 15 16:22

"paprastas amerikietiškas variklus įstatytas į europietišką šasi. " vo čia tai nesupratau, tai turėjo būt ar čia kaidos įsivėlė?

Mindaugaz3
2006 Rugpjūčio 15 11:23

Neblogas straipsnis (y) tikrai gražiai atrodantis motociklas, bei išties galingas :)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17