Kelionės » Mindaugo ir Ievos kelionė aplink Lietuvą per 5 dienas

| 2006-11-05 | 49 koment.
Kelionė aplink Lietuva buvo planuojama kokį mėnesį, laisvu nuo studijų metu. Planavom Lietuvą apvažiuoti visą, pabuvoti Dzūkijoje, Aukštaitijoje, Suvalkijoje, Žemaitijoje. Kelionė buvo planuojama penkioms dienoms. Važiavom dviese, vienu motociklu, 1981 m. Honda CBX 650. Tai pakankamai ekonomiškas motociklas. Pakrautas šimtui kilometrų sudegina netoli 4,5 l. Vidutinis greitis apie 90 km/h. Žinoma greitis priklauso nuo gamtovaizdžio, klimato sąlygų ir nuovargio lygio. Didžiausias greitis visos keliones metu buvo gal koks 130 km/h. Paskaičiavom, kad degalams reikės apie 250 Lt ir maistui apie 150 Lt. Žinoma, plius nenumatytos išlaidos.

Taigi saulėtą rytą susikrovėm daiktus ant savo tarškančio, barškančio žirgelio ir nuo Radviliškio patraukėm link Šiaulių. Kelias pakankamai gerai žinomas, tad ir greitis nemažas. Kur stovi policininkai daugiau mažiau žinau, o ir Lietuvos vairuotojai labai draugiški, visuomet praneša, kada turėtum būti atidesnis. Nuo Šiaulių pasukom link Naujosios Akmenės. Kurą stengdavomės pilti kaimų degalinėse, nes ten kuras keliais centais pigesnis. Žinoma, apie kokybę nekalbu, bet kiek pylėm „žirgelis“ viską suvartojo ir nesiskundė. Paskui nuo Naujosios Akmenės patraukėm link Mažeikių pro Akmenę. Važiavom tokiu metu, kai žmonės dirbo laukuose, tad pakelta ranka jiems praskaidrindavo sunkų darbą. Pakeliui sustojom prie Dovydžių ąžuolo. Jokios papildomos informacijos neradom, tik iš pastatų griuvėsių gali spręsti, kad čia būta dvaro.

Pirmomis kelionės dienomis maitinomės iš namų suruoštu maistu...

Pasistiprinę judėjom link Mažeikių, bet pakeliui sugalvojom išsukti iš kelio. Žvirkėliu bandėm pasiekti kamanų (gerai nepamenu) rezervatą, tačiau nelabai radom kelią, o gal ten išvis turistų nelaukia. Tad važiavom kol privažiavom, vietinių gausiai lankomą Meižių ežerą.

Nenorėjome vietinių gyventojų „gazdinti“, tad ilgėliau neužtrukome. Patraukėme pajūrio link. Vargais negalais radome asfaltuotą kelią ir pajudėjome link Skuodo. Pakeliui nuolat dairėmės nuorodų į lankytinas vietas. Vieną dar tokią radom. Pavadinimo nebepamenu, bet tikrai romantiška vietelė. Reikėjo net luktelti kol galėsime pasigrožėti iš po žemių trykštančiomis vandens srovėmis. Mat vestuvininkai linksminosi...

Nuo Skuodo patraukėm link pajūrio. Diena ėjo į pabaiga, tad dairėmės pakeliui stovyklavietės, kur galėtumėm pailsėti ir pernakvoti. Siekdami kuo greičiau pasiekti Šventosios kurortą trumpinom kelią, vietiniais kaimo keliais. Tai kai trumpinom ir prisitrumpinom – pasiklydom. Baisu, kad kokiu miško keliuku nekirstum Lietuvos-Latvijos sienos, paskui tik problemų ir nenumatytų išlaidų turėsi. Tad prigrožėję gamta, dulkėtais keleliais pasukome atgal iki gero kelio. Privažiavę Palangą susiradom rodos vieną iš paprastesnių stovyklaviečių. Pastebėję motociklus vokiečių numeriais nusprendėm patapti kaimynais. Nusikrovėm visą mantą nuo motociklo ir už kelių akimirkų prisistatė mergina, reikalaujanti 25 Lt mokesčio už palapinės vietą ir du žmogeliukus. Kadangi buvom jau pavargę, iš savo biudžeto tuos pinigėlius nurašėm į nenumatytų išlaidų sąrašą. Jei būtų buvę kokie ženklai, įspėjantys apie mokestį, tikrai nebūtumėm apsistoję toje stovyklavietėje. Bet laimei vokiečių poros ir Jurbarko stovyklautojų draugija visa tai kompensavo su kaupu. Tad tokie pirmos dienos nuotykiai

Antros dienos ryta nusprendėm nuvažiuoti iki jūros. Iki jūros privažiavom pro Mončiškes. Po kairę pusę buvo raudonų plytų pastatas, rodos, vaikų stovykla. Pajūryje radom sodybą su žaliu nameliu ir joje, senyvo amžiaus šeimininko paprašėm palikti motociklą. Mūsų laimei, jis sutiko ir savo turtą palikę gerojo žmogaus žinioje išėjome į paplūdimį padeginti pilvų. Pasivartę saulės atokaitoje kokias pora valandėlių grįžome į sodybą. Su sodybos šeimininku aptarę politinę bei ekonominę Lietuvos padėtį draugiškai ir su šiltais prisiminimais išsiskyrėm. Toliau sprendėm kur judėti, link Ventės rago ar keltis i Nidą. Paskaičiavom, pasvarstėm ir nusprendėm keltis keltu į Nidą, nes Juodkrantėje turėjome galimybė dykai pavalgyti. Tad sumokėję 16 Lt labai operatyviai atsidūrėm ugnies nualintame, juodų stagarų miške.

„Pasigrožėję“ gamtos, o gal žmogaus gabumais, be sustojimų pakankamai greitai judėjom link Juodkrantės. Kontrolės poste (nežinau kaip pavadinti) susimokėjome taršos mokestį, mano atveju, greičiau, reikėjo mokėti triukšmo mokestį. Taršos mokestis, jei gerai pamenu, kainavo 7 Lt. Nuo čia priekyje mūsų važiavo pakankamai greitas vairuotojas, tad stengiausi neatsilikti. Viskas buvo puiku, kol pusiaukelėje nepradėjo byrėti motociklo apdailos detalės. Teko sustoti, apsisukti, susirinkti išbarstytas detales ir laimei žioplų vairuotojų vos nesuvažinėtas. Nežinau, ar iš žioplumo ar iš mandrumo nepastebi mano rodomų gestų, kad apvažiuotu mano pamestas detales. O gal aš blogai rankomis mosavau? Na bet viskas gerai, susirinkau detales, prisitaisiau ir tęsėm kelionę pas mylimus žmones. Nuvažiavę pavalgėm, aplankėm Saulės laikrodį, tiek kad audros apgriautas. Grįžinėdami į Klaipėdą užsukom į kormoranų koloniją.

Žinoma, nepravažiavome ir „Raganų kalno“.

Grįžimas keltu šiek tiek užtruko ir truko ilgiau. Na, bent mums taip atrodė. Klaipėdoje pasipildę maisto ir kuro atsargas, pro Priekulę patraukėm link Ventės rago. Ventės rage aplankę kelias stovyklavietes suvokėm, kad be 50 Lt nelabai su palapine ir pernakvosi žmogus. Tad nusprendėm nakvoti keli žingsniai nuo Kuršių marių, netoli paukščių žiedavimo centro.

Pasistatėm palapinę, pavakarieniavom ir sugulėm miegoti. Po šios nakties pradėjom jausti nuovargį. Ryte pažadino pro šalį važinėjantys automobiliai, tikriausiai žiedavimo centro darbuotojai į darbą suvažiavo. Ryte iš vietinio žmogaus sužinojome, kad nakvynei buvom pasirinkę nesaugią vietą, nes vietinis jaunimėlis mėgsta čia biotualetus laužyti ar tiesiog sumesti ant medžių. Tačiau mums naktis praėjo ramiai.

Iš švyturio darytoje nuotraukoje kairėje kelio pusėje stovi rausvai apsirengęs žmogeliukas, štai ten buvo mūsų nakvynės vieta.

Išsimaudę žydinčiose, labai šiltose ir negiliose Kuršių mariose judėjome link Šilutės.
Šilutės keliai pasižymi neplačiais, medžiais apsodintais keliais. Vietomis kanalų ir tiltelių gausa primena Olandija. Tikrai Lietuvoje neįprastai unikalus ir savotiškai gražus kraštas. Pakeliui radome lankytiną vietą. Kelias retai važinėjamas, smėlėtas, pušų apsuptyje. Didelis karštis, mažas greitis oru aušinamam varikliui ne pačios palankiausios sąlygos. Tad teko gesinti varikli ir pasimėgauti tyru oru ir svaiginančia tyla.

Atvėsę nusprendėm nebeieškoti tos lankomos vietos, o grįžti į gerą kelią ir radus kokią dailesnę kavinukę pavalgyti. Kaip tarėm taip ir padarėm, už Šilutės keliasdešimt kilometrų, miško glėbyje įsitaisęs didelis maitinimo kompleksas, o ir kainos priimtinos. Pasigrožėję dailiai apsodintais darželiais, skaniai papietavę, judėjome link Jurbarko. Ten planavom pagirdyti žirgą ir apsirūpinti vakariene bei rytdienos pusryčiais. Nuo Jurbarko Judėjome link Kazlų rūdos ir ten tikėjomės rasti nakvynę, tačiau niekur nepastebėjome jokių kelio ženklų ar kitokių nuorodų į stovyklavietes. Devintą valandą, vakaro iš Kazlų rudos nusprendėm pasiekti Žuvinto rezervatą, o blogiausiu atveju palėkti iki Simno, nes žemėlapyje šis miestelis gausiai apsuptas ežerų. Marijampolėje taksistas padėjo atsipaistyti ir nurodė trumpiausią kelią, ačiū jam. Nuo Marijampolės išdegę akis lėkėme iki rezervato, o tuomet pradėjom dairytis stovyklavietės. Dėje, pasiklausus vietinio žmogaus, jis negalėjo nurodyti jokios stovyklavietės, aplinkui tik pelkynai ir viskas. Tuomet supratom, kad padarėm klaidą, reikėjo mums važiuoti link Kudirkos Naumiesčio. Tuomet pasinaudojom atsarginiu planu ir labai greitai pasiekėm Simną. Į miestelį įvažiavom apie 12 val. vakaro. Sutemę, vietos nepažįstamos, buvom nuklydę laukų keliukais, bet tinkamos vietos neradom. Tuomet nusprendėm pasiteirauti vietinio jaunimo, miestelio centre naktinėjančio ir gurkšnojančio alutį. Kaip nekeistą, automobiliu palydėjo iki stovyklavietės. Naktį nieko nematėm, tačiau ryte apstulbom, didelis, labai skaidraus vandens ežeras. Ačiū Simno chebrai!

Ketvirtos dienos rytą išsimaudėm, atsigavom ir patraukėm link Rambyno kalno. Manau, kad daugelis ten esate buvę ir žinote kokio įstabaus grožio draustinis. Tikrai rekomenduoju važiuoti panemune, nors kelias ir ne pats geriausias bet įspūdžių ir grožio per akis. Kai praplaukė kateris, supratau, kur pasieniečiai deda tokias dideles, jiems skiriamas, lėšas.

Nors ir panemune važiuodami labai apdulkėjom, „apsigargaliavo“ galinis amortizatorius, pamatyti vaizdai įstrigo visam gyvenimui.

Atsidžiaugę ir šiek tiek jau pavargę, patraukėme link Alytaus, nuo Alytaus pro Trakus, į Vilnių. Vilniuje pasidžiaugėm transporto spūstimis ir „tyru“ oru. Nuo sostinės važiavom į Pabradę, o nuo ten link Molėtų. Nakvynės vieta buvo numatyta Palūšėje. Pakeliui aplankėm partizanų bunkerius, kurie buvo išsprogdinti.

Pasiskaitinėjom informacinius stendus ir sužinojom daug įdomių dalykų apie to meto gyvenimą bei žmones. Kaip ir buvo planuota pasiekėm Palūšę. Nakvojom prie ežero, ten jų tokia daugybė, kad nebepamenu prie kokio tiksliai.

Penktąją dieną judėjom pro Zarasus, Rokiškį į Biržus. Pakeliui aplankėm Stelmužės ąžuolą, vergų bokštą ir seniausią Lietuvoje medinę bažnyčią. Viskas viename kaime.

Rokiškyje pakelės kavinėje papietavom ir popiet pasiekėm Biržus. Biržuose aplankėm Karvės olą.

Nuo Biržų važiavome į Panevėžį. Važiavome pro „žaliąją“. Tai būtų nuo Biržų link Vabalninko ir tuomet link Panevėžio. Pakeliui užsukom į žydų žudynių vietą. Pasirodo masinėje kapavietėje sušaudyti 4500 žmonių iš jų 1500 žydai, kiti aplinkinių miesteliu „nusikaltę“ tautiečiai (skaičių tiksliai nepamenu).
Pasiekę Panevėžį patraukėm namų link. Namus pasiekėm saulei dar nenusileidus...

Tikiuosi patiko, gal radot naujų idėjų, o gal iš savo patirties galite kažką rekomenduoti, pasiūlyti. Kaip ir visuomet, pirmas blynas šiek tiek prisvilęs.
Tačiau kitos kelionės bus kruopščiau planuojamos...
AČIŪ visiem žmonėms padėjusiems mums, pastebėjusius ir pasveikinusius rankos mostu ar kaip kitaip išreiškusius savo susižavėjimą. Sėmkės!

Mindaugas Garuckas ir Ieva Maraškaitė

Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
vaidusia
2011 Vasario 12 12:46

super :)

zenonas
2010 Gegužės 11 10:25

Bravo vaikai kad tęsiat tėvų tradicijas.
Easy Riders forever !

geras aprasymas

jolita
2008 Birželio 21 15:37

Kokia romantiska kelione :) Ir as noriuuu ;)
Saunuoliai ;)

avaldas77 avaldas77
2008 Birželio 16 23:31

vaziuociau ir as taip pagribaut

Dani
2008 Gegužės 5 09:49

Mes taip pat - pirkdami moca galvojom apie keliones po LT, todel pirkom toki, su kuriuo galetum per miskus, laukus, smeli bei plentu lekt. Tiesa - si savaitgali puse Lietuvos netiketai ir neplanuotai aplekem :) Kaunas-Kedainiai-Siauliai-KLA-Nida-KLA-Silute-Jurbarkas-KUN :) Bet tokias keliones reik planuotis, ypac - lankomas vietas, sustojimu skaiciu (kad neuzvargtu uzpakalytis ir nugara :) ir nakvyne pasiplanuot :) (Aciu motomanams is KLA ;)
Sveikinu iveikus nelengva kelione :)

StunTeR

as irgi noriu prisijunkti

Yvl
2008 Sausio 21 19:54

Kaip sykis planuoju panasu pasivezinima sia vasara... Dekuj uz kai kurias mintis :)

MiU
2007 Gruodžio 19 15:47

Dėkuj už rašinuką. Puikiai jūs čia ;) o viesiems kitiems, ir jums tuo pačiu, patarčiau sekantį kartą planuojant tokią kelionę, nepagailėti keleto litukų ir įsigyti Lietuvos lankytinų vietų žemėlapį. Tada ir vaizdų daugiau pamatysit ir kelionę sklandžiau susiplanuosit. Nors tiesa pasakius tie pasiklydimai irgi turi savotiško žavesio ;) Sėkmės!

Tauras^ Tauras^
2007 Rugpjūčio 22 22:10

super,aš ir norėčiau šitaip pakeliauti,geras straipsnis,beje kaip rašė Mindaugas,Kazlų Rūdoje,nebovo jokio ženklo kad kur nors būtų kokia nors poilsiavietė,tiesa paraše,aš pats esu iš Kazlų Rūdos ir žinau,kad nėra jokios informacijos,bet ten daug miškų,ir šiek tiek paieškojus galima rasti kokia nors vietele pasistatyti palapinę

vala
2007 Rugpjūčio 12 21:37

as ir gi pasistensiu tai padaryti!

Narsius Narsius
2007 Birželio 29 00:58

smagei smagei.... :)

jawaha jawaha
2007 Gegužės 30 21:17

Jai tas moto tiek ryja tai as dievas jojantis ant PLIENINIO VIENARAGIO...

Titukasxxx
2007 Gegužės 24 13:17

nu tikrai turi daug risto tokiai kelioniai,maladiec

gralas
2007 Kovo 23 16:57

jeeeeeeega, saunuoliai

laivitas
2007 Kovo 16 18:27

OOOoo!Garuckas!Geeras,po 100 metu pamaciau!Molodiec keliauninkas! :) [tiesa raso laivito antroji pusiala kvk pasekeja :) )

2007 Kovo 8 20:38

bandysim is sudo ispaust vaska.... :)

deima
2007 Kovo 6 23:09

saunuolis Minde keliauk toliau ir sia vasara tik moco reikia geresnio

wings
2007 Vasario 18 15:07

Dar karta skaitau.. Ir vasaros dar labiau laukiu... :)

Reciss
2007 Vasario 10 15:54

laukiam to biciuko ir mergickos rimtesnio gyvenimo zingsnio. :-) sekmes.

Vladas
2007 Sausio 27 05:56

Tikrai neblogas darbas. Ir taip labai kukliai apie save :)
Kažkada teko dviračiu „Turist" aplink Lietuvą beveik pagal perimetrą per 10 dienų!
Kažkaip prisiminė, tai reiškia, kad kas gali paneigti, jog to nepakartosiu Yamaha :-)

jmdarius jmdarius
2007 Sausio 15 16:58

kitaip manau grazias vasaros dienas leisti nesamone,saunuoliai!

Mixas
2006 Gruodžio 7 17:40

Šauni kelionė labai įdomu skaityti tikrai labai fainai parašyta ir iliustracijos geros man patiko ;)

GURIS
2006 Gruodžio 6 21:44

puiku....as irgi siemet buvau apie lietuva...fotkes tokios pacios kaip ir pas mane...lankytinos vietos......kita met butinai mausiu vel....

adrenalinaz
2006 Gruodžio 6 07:55

pagarba uz ryzta ;) tokia kelione ir pats bandau planuoti artejanciai vasarai :)

Sennis Sennis
2006 Gruodžio 1 08:42

Šaunuoliai (y)

2006 Lapkričio 27 20:40

as pradejau neturedamas teisiu....

Bimbsiux Bimbsiux
2006 Lapkričio 27 20:13

kai teises issilaikysiu tai ir noreciau babandyk kazka panasaus ...

2006 Lapkričio 14 17:17

alkoholikas, tikrai nesiginciju ir ipatingai nakti, kokiam uzkampi lietui lyjant, pavargus, susalus ir uzlinktu motikas, niu tai.... Kita karta pasistengsiu taip nebedaryti :) Bet isizeist nesiszeidziau. Tiesiog, tiesa sakai. Matosi, zmogus su patirtim.... O mes jauni ir su visom ydom :)

kvorkis kvorkis
2006 Lapkričio 14 16:35

tikrai nebloga kelione kuri paliko neisdildomu ispudziu, saunu kad dar tokiu atsiranda siais laikasi... :D liux ;)

2006 Lapkričio 14 12:30

labas dabar gausi kritikos.tai sakai taupei po kelis centukus ir pyleisi alebilekur alebileka.aisku parizikuot smagu.o paskaiciavai kiek sutaupei?lituka ar du su puse?neatrodo juokjingai kai pripili pilna baka ir sutaupai 0.30 -0.50 ct.neteko uzsipilti kokio nors slamsto kai is niekur nieko motoras meta dirbti ir net nebando kurtis ar labai panasiai,naktis esi kazkokiam uzkampy nei rysio nera nei masinos vaziuja o jei ir vaziuoja tai gali gult po ratais -nestoja lietus vejas saltis kad nors kauk.............................o jei patinka taupyti tai pilk puse bako benzo o kta puse solerkos ..............paskaiciuok kiek pigiau(vaikystej teko man ir taip) oi koks nepatenkintas tada buvo minskiukas o sveikatos sveikatos kartais norisi net paciam nulipt kad jis nors save paveztu...............
labai neisizeisk bet kartais kolonelej kaimiskoj tokio su**** uzsipilti gali kad.........
PIGIA MESA SUNYS EDA ir dar viena SKUPAS MOKA DU KARTUS tai ne is pirsto lauzta .... tai aukso zodziai

2006 Lapkričio 13 01:30

siaip yra trukumu tuose krepsuose, viena karta jau norejau vezti, kad taisytum, bet atsisedau ir pats susitvarkiau. Siaip tik po miegmaisi ikisu ir dar kokias kelines, daugiau niekas i juos netelpa, jau reikia ir didesniu... O uzsukt, tai gal tik pavasario pabaigoj uzsuksiu...

sane
2006 Lapkričio 12 16:45

pagarba... matau ,mano gamybos krepsiai atlaiko... is ju ir pazinau...
busi netoliese uzsuk , gal ka bendro suorganizuosim ?...

Marrijuss Marrijuss
2006 Lapkričio 12 14:06

Kas dar svarbu, tai stebėti kuro likutį bake ir nepatingėti dažniau pasipildyti :D Nes įlindus į gilią provinciją, ne taip lengva po to rasti degalinę. Kas man ir buvo, kai besigrožėdamas pasakiškais dzūkijos vaizdais, susigriebiau, jog bakas baigiai išdžiūti Artimiausias taškas buvo už pusšimčio kilometrų, bet laimei dar užteko :)

2006 Lapkričio 11 21:28

tikriausiai nesmagiausia, kai sustoji ir pamatai, kad puse daiktu, prisistu ant bagazines ismetei, tuomet sukiesi ir vaziuosi nuo kelio rinkti ir pastoviai kokiu kelniu neberandi... Tas kas vaziuoja, tam ir pasitaiko.

2006 Lapkričio 11 20:49

asai tai patarciau kad pvz planuojant tokia kelione reiketu paimti ir gerai pastudijuoti zemelapi lankytinu vietu ar kaip jis ten vadinasi ir gerai paapgalvoti i kur is kur per kur vaziuoti kur bandyti planuoti nakvynes ir manyciau geriau gal butu vaziuot keliem ekipazam .......................BET is savo patirties zinau ka ilgai ir kruopsciai planuoji tas dazniausiai nueina viskas suniui ant uodegos ar dar kur nors........todel asmeniskai pas mane dazniausiai tokios keliones susiplanuoja per kokia penkiolika minuciu ar per puse valandos o paskui bus taip kaip bus ir aisku buna visko ir maloniu akimirku ir siaip visai nelabai tai tada tas malonias akimirkas linksmai prisimenam o tas kitas tai dazniausiai vadinu pamokom is kuriu bandau mokintis bet taip ir net nezinau ar gaunasi ar ne.pvz viena karta isvaziavom penki berniukai i soviecka siaip tipo reikejo ......... o kai nuvaziavom ir gerai apsigrabaliojom paaiskejo kad pasa turi tik vienas .................... paskui kita karta vaziavom i talina tai kai pasienietis paprase paso ......paaiskejo kad as striuke paskutiniu momentu persirengiau ir nei dokumentu nei piningu .............ar pries pora metu siauliuose kolonelej prisipyliau benzo ir su draugeliu uzsikalbejom begerdami kava ir nesusimokejom tai netoli kauno kitas draugelis paskambines pasake kad musu jau milicinykai iesko................tai teko suktis atgalios vaziuoti ir prisiduoti ........ tu kuriozu buta daug .vat prirasiau bilekiek o patarimo turbut rimto nei vieno.aisku pirmas blynas buna prisviles-bet geriau prisviles nei isvis tu blynu ner ..........

2006 Lapkričio 11 03:08

Tai gal kokiu rekomendaciju butu? Kai suksit tuos kilometrus butu smagu zinoti.

2006 Lapkričio 10 19:22

aprasymas liuks kai gyvenau tevynej tai visa lietuvele skersai isilgai esu ismakalaves ir zinau kaip ten grazu ir beskaitydamas taip susiveliau taip uzupavydejau kad net brrrrrr bet nieko parleksim ir mes su zirgeliais i tevyne apsuksim dar ne viena tukstanteli kilometru jos keliais keliukais.

2006 Lapkričio 9 20:23

Nera cia ko pavydeti, tereikia noro ir siek tiek drasos.

laalaa
2006 Lapkričio 9 09:00

Super , pavydziu, šaunuoliai!

2006 Lapkričio 8 10:48

Keliauti su bendraminciais dar nepribrendom. Tokiose kelionese buna daug spontanisku sprendimu kur vienam ekipazui paprasciau juos priimti. Bet keliems ekipazams butu smagiau vaziuoti, o ipatingai vakaroti. Bus matyt, ateityje gal ir pranesime apie panasias keliones. O tas bachuras su mergina tuoj rysis ir didesniam gyvenimo zygiui :)

2006 Lapkričio 7 17:12

Ir teksto neiskraipiai... mindazzz, dekui uz pagalba.

Dziaronimo Dziaronimo
2006 Lapkričio 6 20:58

Liaudis jus nerealus, pagarba :) kita kart galetumet pasiimt bendraminciu butu idomiau :)

Zemaituks
2006 Lapkričio 6 09:01

Pagarba uz ryzta, uz aprasyma ir uz tai, kad bicas su mergina pasiryzo kartu tokiam zygiui.

Yoshimura Yoshimura
2006 Lapkričio 5 19:19

Pagarba (+) (y)

Talkee Talkee
2006 Lapkričio 5 18:52

Šaunuoliai ;) (y) Įdomi kelionė, geras aprašymas :)