Motociklų apžvalga » Kawasaki ER-5 paprastumo įsikūnijimas

| 2007-06-20 | 19 koment.
1997-aisiais Kawasaki pristatė pirmąjį ER5 modelio motociklą. Tiesą pasakius tai buvo tas pats senasis GPZ 500 tik paprasčiausiai šįkart dizaineriai jį „išrengė“, ir išleido į pasaulį kaip naked motociklą. Nuo pat pirmųjų dienų ER paplito miestuose – sąlyginai nedidelis svoris (~180kg sausa masė), manevringumas, patogi sėdėsena – buvo patys tie faktoriai įtakojantys šio motociklo populiarumą.

Kawasaki GPZ 500 sąvininkai skeptiškai žiūrėjo į pirmuosius ER5 žingsnius (nors niekas jų ir negali kaltinti – net ir po dešimtmečio GPZ yra geriau žinomas nei ER5).

 

Juo labiau pasakyti, kad ER5 turi ryšį su GPZ galėjo ne kiekvienas. Tik atidžiau pažvelgus į šoninėmis plastmasėmis neapdengtą variklį galėjai suprasti, kad tai ir yra GPZ indėlis į šį motociklą.
498 cc variklis galėjo išvystyti 50 AG. O kas sakė, kad reikia daugiau? Šis miesto siaubas į vietą deda ne vieną kumelių prikištą automobilį. Per 4,4 sekundės pasiekiantis 100km/h greitį ER5 palieka nuščiuvusius automobilių vairuotojus prie šviesoforo linijos. Juo labiau, kad nardyti tarp miesto kamščiuose užstrigusių automobilių yra vienas malonumas. Patogus vairas, dar patogesnė sėdėsena, leidžianti matyti tai kas vyksta ir už priekyje judančio automobilio, tai dar vienas privalumas važinėjant mieste.


Savita Kawasaki ER5 išvaizda nekinta jau dešimtį metų. Net ir šiemet esantis ER5 dešimtmetis naujų permainų nežada. Paprasta vamzdinė rėmo konstrukcija leidžia lengvai prieiti prie bet kurios variklio dalies. Vienu raktelio pasukimu pašalinama vientisa sėdynė atveria kelią prie akumuliatoriaus ir benzino baką laikančių varžtų.
Jungtinėje karalystėje šio modelio motociklai paplito kaip mokomoji priemonė pradedantiesiems. Jie naudojami vairuotojų kursuose, perkami kaip pirmieji motociklai – vienas kitas šio motociklo nuvertimas daug rūpesčių nesukelia – variklio nedengia jokios plastmasinės dalys (kurios, kaip žinia kainuoja ne taip jau mažai). Gan platūs pakojai bent minimaliai apsaugo variklio dangtelius nuo didesnių sužalojimų.
Šiam motociklui būdingi trūkumai:
• Nereti elektros prietaisų gedimai. (Vienintelis dalykas ką man teko patirt, tai saugiklio perdegimas)
• Spidometro užstrigimas.
• Korozijos problemos (Ypatingai pastebima išmetimo sistemos vamzdžių išlenkimuose, kuriems tenka vanduo ir purvas tiesiai iš po priekinio rato). Šis trūkumas pastebimas Anglijoje, kur motociklai dažniausiai lietumi plaunami.

Net ir kalbant apie šiuos trūkumus ER-5 žinomas, kaip brangios priežiūros nereikalaujantis motociklas.
Techniniai duomenys
Variklis2 cilindrų, skysčiu aušinamas, 8 vožtuvai
Stūmoklis74x58mm
Darbinis tūris498cc
Suspaudimo laipsnis9,8:1
Maksimali galia50AG@9000rpm
Sukimo momentas4,6kgm@7200rpm
StarterisElektrinis
Pavarų dėžė6 laipsnių
PerdavimasGrandinė
Sauso Svoris174kg

Priekiniai stabdžiai280mm diskas
Galiniai stabdžiai160mm būgnas
Priekinis ratas110/70-17”
Galinis ratas130/70-17”
Ilgis2040mm
Plotis780mm
Bazė1430mm
Degalų bako talpa16l

PagreitisSekundės/metrai
0-100 km/h4,4/79
0-120 km/h6,3/140
0-140 km/h9,2/245
0-160 km/h14/448
DistancijaSekundės / km/h
0-200m8/132
0-400m13/155
0-1000m25,6/180
Pagreitėjimas km/hSekundės/metrai
60-803,5/68
60-12010,7/270
60-14014,7/414
Max greitis km/h (Realus/nurodomas)187/195
Degalų SąnaudosLITRAI/100km
Minimalios5,9
Vidutinės7,2
Maksimalios10,5
Vidutiniškas maksimalus nuotolis pilnu baku222km

Aprašė - Talkee

Informacija iš:
Žurnalo "MOTOCICLISMO";
Bikez.com puslapio;
MOTOMANAI.LT puslapio;
Wikipedia puslapio;
Kawasaki puslapio.





Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Zarnica Zarnica
2012 Rugpjūčio 4 15:18

as su tokiu vazineju antra sezona. Kuro sanaudos nesekia net 4 litru(apie 3.5 l) vaziojant iki 100 km, nuo 100 iki 120 pas mane gaunasi mazdaug 4l. Nzn kas cia ka raso ir kaip jus vazinejat ^)). Del miesto sanaudu pasakyciau kad apie 5l ramiai vaziojant, bet aisku labai panorejus galima ir 10 padaryt. Del greicio vaziojant, galiu taip pasakyt, perkat moto4u stikla uz 160 litu ir ramiausiai varot 130 km/h, be stiklo nepatarciau vazinet virš 110 km nes uzknysa vejas. Stabdziai puikus, paliginus su mano mašina tikrai geresni :) ). Galinis aisku stabdo kujovai, bet kas gi su galiniu stabdo. O tik pabandykit pastabdit su jo lyjant, is karto uzsiblokoja :) ) bet tai tikrai ne moco problema o padangu arba tai isvys gamtosdesnis. Del traukos: aisku mieste jos pilnai pakanka "padarau" bet ką net neviršyjus 4000 rpm, t.y galima pasakyt megant. O del uzmiescio tai aisku truksta sukimo momento. Ypac kai varai 100 su 6 saiba, tai geriau net nepradet lenkt, vazioji kaip su kokiu 2l GOLFu, bet cia vel gi mano durnumas, jungi 4 saiba duodi 7000rpm ir pagreitis jau arciau tiesos. Krc tai miesto mocas ir nereikia is jo reikalaut tai ko jis negali duot. Nors 4000 km lenkijoi ir slovakijoi su sio mocu kazka irgi reiskia.

PUPA PUPA
2010 Gruodžio 31 10:03

Laukiu antrojo sezono su savuoju ER-5. Patinka. Nenuvilia. Kaip pirmasis motociklas - geras pasirinkimas.

LMX
2010 Rugpjūčio 23 14:54

Na aš su tokiu važinėju, gan smagus motociklas. Kuro sąnaudos važiuojant 120 - 140km/h 6 litros /100 km. Šiaip dėl minusų, tai stabdžiai galėtų būti geresni.

giedrius96 giedrius96
2010 Liepos 26 19:18

kiek zinau tokie pat motorai yra tarp kawasaki kle500, kawasaki gpz500 ir sitame kawasaki er. as su kle500wazinejau tai pasakysiu kad traukos jie turi. neblogas tas aparatas turetu but :)

PUPA PUPA
2009 Liepos 13 02:16

Talkee, geras straipsnelis!

Dani
2009 Balandžio 28 19:36

va va jau panasu i tai, ko noreciau :P ~

danys
2009 Vasario 17 12:55

Turiu sita moca. Dirba neitiketinai tyliai mentai mano kad senis vaziuoja todel nestabdo beweik niekad :D

Eolas
2008 Rugsėjo 18 20:56

Is isvaizdos sudaro tokio tvarkingo motociklo ispudi, grazus daiktas. ;)

Doozgle
2008 Sausio 22 09:36

Na nzn is kur tie skaiciai, bet mano ER-5 2001 mieste eda 6-6,5l kai dazniau sukineju rankenele tarp masinu. Uzmiesti 4,5-5l vaziuojant 90-120km/h greiciu. Manau daugiau jis neskirtas, nes vaziuot juo 190km/h - jokio malonumo...

Mieste - labai dziaugiuosiu.

geRIMUKAS geRIMUKAS
2007 Liepos 29 11:31

gal su tuo eeru viskas ir gerai ....niu bet apetitu tai kaip matau nesiskundzia....600 fazeris 96 arkliai 6 litrais sociai pasitenkina.....

funny
2007 Liepos 26 14:54

nu faktas toks,stai koky motora supjove per nepilna ziema-tai ar patikimas?

Domsiukas
2007 Birželio 27 18:31

Bl geras moto... As visa laik tik uz kawasaki ir hondos vairo... tikrai sitas kawasaki yra geras, mano tevas nori pirkt, teko pabandyt.. su juo kamsiuose jautiesi kaip dievas

Infferno
2007 Birželio 23 17:24

geras straipsnelis!

mune23 mune23
2007 Birželio 21 09:08

Na jis visai neekonomiskas, dvigubai didesni turi turintis ir trigubai daugiau arkliu turintys CBR929RR nenaudoja net 10l maximaliai naudojant(tiek pagal popierius tiek realiai vazinejant)o vidutiniskai vazinejant iki 160km/h uztenka apie 6l.
O visa kita super pas ER5.

Egypt
2007 Birželio 21 06:51

Man jis pradeda patikti :)

Talkee Talkee
2007 Birželio 21 01:40

:D :-] Pavažinėkit jūs su visais Suziais autostradom Vilnius Kaunas :D Va "ekonomiškumas" tada pasimato :D

XmeN XmeN
2007 Birželio 21 01:30

ekonomiskas :)

stigass stigass
2007 Birželio 21 00:20

talkee maladiets

E1000
2007 Birželio 21 00:18

ziauriai jo noriu :)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17