Motociklų apžvalga » Suzuki B-King: Pirmasis Hayabusa pusbrolis

| 2008-01-28 | 7 koment.
Pirmas įspūdis:
Parodoje sunku nepastebėti 2008 metų Suzuki B-King modelio, kurio pirmoji koncepcija Tokyo Motor Show buvo pristatyta 2001 metais. Informacijos ir nuomonių apie šį motociklą rasti ganėtinai sunku, kadangi tokį modelį gyvai pamatyti labai sunku, tad laimingujų, kurie jau praktiškai galėjo išbandyti šį motociklą nėra labai jau daug. Tačiau įdomu, bent pasidomėti techniniais duomenimis (JAV versijos), tik laikui bėgant jie kinta, kadangi motociklo kūryba nuo pirmojo modelio iki naujausios versijos užtruko daugiau nei 7 metus.


 

Nors bendras motociklo svoris siekia 236 kg, jis yra puikiai subalansuotas ir neatrodo itin sunkus, nors žiūrint į parametrus motociklas vizualiai atrodo gana didelis. Motociklui stovint ant šoninės kojelės (vidurinės nėra) reikia aukštokai kilstelti koja, kad atsisėstum ant jo nenuspyręs jo įspūdingų duslintuvų. Tačiau atsisėdus ant sėdynės pamatai, kad vizualiai ji atrodė kur kas aukščiau nei yra realybėje. Tačiau, mažesniems žmonėms gali kilti bėdų sėdint tokioj žemoj sėdynėj ir bandant pasiekti sportinį B-King vairą. Nepatogumus dėl sulenktų kojų (ypač ilgakojams) galima šiek tiek kompensuoti keičiant pozicija sėdynėje (joje vietos visgi pakanka).
Vaizdas žiūrint į prietaisų skydelį visai neblogas, centre matosi analoginis tachometras su skaitmeniniais indikatoriais iš abiejų pusių.

Degalų bakas iš vairuotojo pozicijos atrodo įspūdingai, tačiau kas tikrai dominuoja, tai šoninės variklio apdangos, kurios atrodo lyg kokio viršgarsinio lėktuvo oro paėmimo vožtuvai. Prietaisų/kontrolės skydelis iš pirmo žvilgsnio atrodo lyg visiškai ne vietoje, tačiau įpratus, jis pasidaro ne toks krintantis į akį. Pati panelė turi visus standartinius mygtukus kaip ir visi motociklai, tik vienas jungiklis krenta į akį, Mode A ir Mode B, tai jungiklis perjungiantis variklio parametrus, pritaikant jį norimoms važiavimo sąlygoms (S-DMS). Pridėjus dar galines apdangas motociklas iš vairuotojo pozicijos kažkodėl primena skrendantį šikšnosparnį.
Kalbant apie variklį, paskutinėmis naujienomis Suzuki B-King variklis yra tiesiog ištrauktas iš naujausio Hayabusa (2008 metų) modelio ir su nežymiomis modifikacijomis įmontuotas į šį modelį. Dabar rinkoj randamų B-King variklių galios siekia apie 186 AG, tačiau pirmasis japonų planas buvo kurti B-King su 250 AG varikliu, šios idėjos turbūt atsisakė dėl praktiškumo.
Techiniai duomenys:
Variklis: 1340ccm, 4 cilindrų, vandenių aušinamas, DOHC, 16 vožtuvų (tokį pat variklį turi ir naujoji Hayabusa), TSCC.
Suzuki SDTV degalų įpurškimas
S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector)
Titaniniai oro įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai
Radiatorus, turintis 10 šerdžių ir du elektrinius ECM reguliuojamus ventiliatorius tepalo aušinimui.
4-into-2-into-1 dujų išmetimo sistema, su didelio tūrio katalizatoriumi, deguonies sensoriais. Viduriniame vamzdyje taip pat įmontuotas SET (Suzuki Exhaust Tuning) vožtuvas, tam kad optimizuoti dujų išmetimo efektyvumą.
Stūmoklio žiedai PVD metodu jonizuoti, taip gerokai prailginant jų ilgaamžiškumą ir sumažinant tepalų sąnaudas.

Šešių pavarų dėžė, dirbanti kartu su apsukas ribojančia sankaba ir užtikrinanti lengva pavarų perjungimą.

Korpusas:
Visiškai naujas Twin-spar aliuminio lydinio korpusas.

310 mm priekiniai ir 260 mm galiniai stabžių diskai grantuojantys saugų važiavimą, bet kokių greičiu.
200 mm galinis ratas, taip pat sudaro gerą įspūdį.

Kaina ~13000 JAV dolerių



Straipsnį išvertė: Dread



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
geRIMUKAS geRIMUKAS
2008 Vasario 3 05:30

taigi siandien specialiai parodoj ieskojau to BKingo...ir....ir galiu pasakyti kad yra vienas kitas trukumas.....duslintuvai kazkoki pieviski.....suduku sudukas.....nesiziuri nei is sono nei is galo....o tas optinis baiko (bako) platumas deka tu visu plastmasiu nezinau ar yra geris......atsisedes zvilgteleji i baika ir matai tokia platybe tarp koju....nors man patiko is vienos puses ta platybe...nereikia kojom baiko spausti.......jos tiesiog ant tiek isskestos kad placiau jau niekaip....bet siaip jei ziuresi is tinkamo kampo tai matysi rimta stryta..pikta pikta....o jei tik pazvelgsi kitu kampu tai pamatysi kazkoki tais peredielka (nedadielka).technine puse gal ir gerai pas ji bet su isoriniu groziu ir truputeliu patogumo reikia kazikatais daryti......

Theo Theo
2008 Sausio 31 23:09

nu cia skonio reikalas, man tai jis gerai atrodytu menulio karjerais lakstantis :)

Edcka29
2008 Sausio 30 21:19

Neteko gyvai matyti...taciau is paveiksliuku neblogas atrodo...man patinka kad disaineriai panaudojo kai kuriu naikintuvu savybiu....mano manymu pamaisius bet koki motocikla ir F-16 gautusi neblogas aparatas....

Geralt Geralt
2008 Sausio 29 09:01

Apžiūrėjus gyvai paliko didelio motociklo įspūdį. Kažkoks perauges street'as.
Man kaip ilgam iškarto užkliuvo, tiesiogine to žodžio prasme, vieta kojoms. Keliai netelpa dėl atsikišusių šoninių plastmasių. Ir nieko ten nepasitaisyti kitaip atisėsdamas. Kad nori važiuok išsižergęs :(
O šiaip tai įspūdingas motociklas... Vilniuj, Aprilia salone stovi (stovėjo).

Romper Stomper Romper Stomper
2008 Sausio 29 02:14

Kol nebuvau mates jo gyvai, as labai zvejausi juo, bet apziurejus gyvai ... Suzizavejimo, o tuo labaiu pagarbos nebeliko. Mano asmenine nuomone tai mocas zmonesms besivaikantiems kazko -iausio.

geRIMUKAS geRIMUKAS
2008 Sausio 28 22:19

vienam zurnale ziurejau ji ligino su dar keletu varijantu dabar nepamenu kokiu.tai jis dare juos visus kartu ir atskirai paemus. sitas B kingas ....pasirodo vertas pagarbos.


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17