Motociklų apžvalga » Suzuki DR 650

| 2004-10-04 | 22 koment.
Bekelės nuotykiai žavi ne vieną motociklų gerbėją, deja, ne visi iš mūsų gali tobulai valdyti galingus bolidus, rodomus televizijos laidose ir dalyvaujančius įvairiose varžybose.
Mėgėjams ir yra skirtas pakankamai nebrangus ir geras SUZUKI DR 650, turbūt populiariausias enduro motociklas Lietuvoje ir ne tik.

 

Pastaraisiais metais išaugusi enduro motociklų kaimenė turi kelis pogrupius. Vieni yra skirti rali reidams, tokiems kaip Paryžius – Dakaras, kiti skirti varžyboms tikra pelkėta bekele ( hard enduro). Tačiau yra kategorija, skirta tiek važinėjimui kasdien, tiek ir aktyvesniam judėjimui sąlygine bekele ar miško keliais ( soft enduro). Vienas ryškiausių šios klasės atstovų ir yra Suzuki DR 650. Motocikloišvaizda nedaug skiriasi nuo lenktyninių brolių, tačiau jau iš gamyklos jis komplektuojamas su universaliomis padangomis, skirtomis tiek afaltui, tiek ir žvyrkeliams. Užkimštos miestų gatvės – puiki vieta parodyti DR 650 dinaminius sugebėjimus. Lenktynėse “nuo šviesoforo iki šviesoforo” tikrai nebus lygių bent jau automobilių tarpe. Motociklas lengvai stojasi ant galinio rato, nereikia net “žaisti” su sankabos svirtimi, tiesiog važiuojant pirmąja pavara ir staigiau suktelėjus “gazą” pajusite, kaip kyla priekinis ratas.

Stabdžiai – veini geriausių savo klasėje, lengvai dozuojami, gerai jaučiamas užsiblokavimo momentas. Tiek priekinės, tiek galinės pakabos eiga ( po 260 mm) pakankama važinėjant tiek asfaltu, tiek ir duobėtais keliais. Kroso trasoje pakabos standumo nepakanka, tačiau motociklas ir nėra krosinis.

Patogi vairuotojo sėdėsena ir gana žema sėdynė ( 855mm nuo žemės) leidžia džiaugtis motociklu ne vien tik aukštaūgiams ir ilgakojams. Patogi degalų bako forma, optimaliai išdėstyti jungikliai iškart kviečia susidraugauti su šiuo motociklu. Universalios padangos ti k pabrėžia jo visapusiškumą. Ankstesnių modelių ( iki 1992 metų) suzuki DR 650 buvo komplektuojami tik su kojiniu starteriu, tačiau to visiškai nereikia bijoti. Išmokęs nesudėtingą variklio užvedimo algoritmą, vartotojas nejus jokių nepatogumų.


Šis motociklas puikiai atlieka ir turistinio vaidmenį. Elastingas variklis ir komfortiška sėdėsena leidžia keliauti 130 km/h greičiu pakankamai patogiai. Viršijus 150 km/h greitį komforto sumažėja, vis dėl to veikia aerodinaminiai dėsniai.

Ekonomiškumo rodikliai visai neblogi – kuro suvartojimas siekia nuo 3.8 iki 7 litrų 100km priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Gal tik kai kurių modelių 13 litrų bakas mažokas tolimesnėms kelionėms, tačiau aksesuarų rinkoje nesunkiai galima rasti didesnį. Vokietijoje dėvėtų bakų kainos prasideda nuo 30 eurų ( 100 LT)
Variklis – vieno cilindro, aušinamas oru ir tepalu, labai ištvermingas ir, teisingai eksploatuojant nekeliantis ypatingų rūpesčių. Balansinis velenas puikiai kompensuoja vibraciją. Vyresnės kartos Suzuki DR buvo komplenktuojami 600cm3 varikliais, komplektuojamais tik su kojiniu starteriu.

Penkialaipsnė pavarų dėžė lengvai valdoma, pavaros jungiasi sklandžiai ir be didelių pastangų.
Tai motociklas su puikiomis variklio charakteristikomis bei nedidelėmis eksploatacinėmis išlaidomis.
Būtų įdomu atlikti palyginamąjį testą su konkurentais. Gal atsirastų skaitytojų, turinčių šios klasės enduro motociklus ir norinčius sudalyvauti redakcijos bandymuose.

SUZUKI DR 650 SE

Variklis: keturtaktis, vieno cilicndro, aušinama oru/tepalu, darbinis tūris 644 cm3
Paskirstymo mechanizmas: OHC, 4 vožtuvų
Suspaudimas: 9,5:1
Galia : 44 KM (32 kW) esant 6400 aps/min
Sukimo momentas: 55 Nm prie 4600 aps/min
Maitinimo sistema: karbiuratorius Mikuni BST 40 SS
Transmisija
Sankaba: daugiadiskė, šlapio tipo
Pavarų dėžė: 5 laipsnių
Galinė pavara - grandine

Rėmas uždaras, plieninis
Priekinė pakaba: 260 mm eigos šakės
Galinė pakaba: Monoamortizatorius 260 mm eiga
Stabdžiai - Priekis 1 290 mm skersmensdiskas, galas – 1 240 mm skersmens diskas
Padangos: priekis - 90/90-21, galas - 120/90-17

Parengto motociklo svoris: 165 kg
Ratų bazė: 1490 mm
Išmatavimai: 2255x865x1205 mm
Sėdynės aukštis: 855 mm
Standartinio bako talpa: 13 l

Maksimalus greitis: 162 km/h
0-100 km/h: 5,9 s
Kuro suvartojimas: 3,8-6,8 l/100 km
Kaina Vokietijoje: nuo 700 EURO
Konkurentai: Yamaha XT 600, Kawasaki KLR 650, HONDA NX 650 Dominator, Honda XR 600


Straipsnio autorius: KLR



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Tauras^ Tauras^
2009 Birželio 8 14:51

turiu ir as DR650 galiu drasiai sakyt kad pamilau si moca,vaziuoju kur noriu ir kaip noriu,viskas veikia gerai,koro maniskis sudegina tik 4l ant 100km.tikrai nesiskundziu,labai saunus motociklas

slipknot
2009 Balandžio 30 11:21

Visiškos nesamones skirstit koks mocas geresnis ar ne turečiau galimibe isigičiau visuklasiu po viena tiek čioperis tiek britva ,ar streetfaikteris ar keturratis ar traikas
visi turi savo privalumų nereik vaikitis mados mocas ne trusikai jei važinedamas su mocu tau suteike malonuma nesvarbu koks jis ar kokiu metu

slipknot
2009 Balandžio 30 10:51

Turiu toki viena DR 650 91metu neviskas taip jau su juo ir idealu kaip aprašita
jai važinet tik asfaltu tai viskas butu kaip ir puse velnio pirmu begiu kaip ir aprašita
kila ant vieneto bet tik imeti antra begi viskas mires mocas su tokiu perdavimu tik auto magistralem važinet kroso trasoj arba kalnuotoj vietovėj tik pirmu begiu ir tegalimas važiavimas tokios kubaturos mocas turetu visais bėgiais ant vieno kilt
antra priekines šakės silpnos šalto variklio užkurimas biski reik su kojale pasidarbuot ,variklio darbas labai daug pašaliniu barškesių,begiu permetimas ir nevisai kaip aprašita kartais laisva begi imest nevisai lengva atroditu kad kažkas laiko begiu kojale sankaba ir manau nebe priekaištų šiaip bent jau pakeitus pradžiai perdavima gal ir butu neblogas mocas bet jai yra finansines galimibės tai tikrai rinkčiaus KTM 380 tikra "bomba"

edwisss
2008 Rugsėjo 23 20:15

sveiki,
ieskau Suzuki DR 650 variklio detaliu, 860024668

Evaldis
2008 Vasario 11 18:02

Ziurekit noriu gero moco ir dvejoju biskuti ka galit pasakyt....
KTM lc4 ar suzuki dr supermoto Dar yamaha xt ziurineju....Kokie pliusai ir minusai...

SeaDOG
2007 Balandžio 4 10:47

44 KM (32 kW) esant 6400 aps/min
Pataisykit :)


Geras baikas - pats turejau Suza.
Bet sekanti pabandysiu KTM 640LC enduro.

Ramadanas
2007 Vasario 26 22:10

Ciki aparatas, kaip ish esmes visi enduro, tiek 125cc turi privalumu tiek ir 600. Pats ir toki ir toki turiu. Enduro cool. O britvanai atrodo gerai :) esi kiets su britva :)

rick
2007 Vasario 16 17:57

DR-a turejau ir as, netgi du. Vienas buvo senesnis 600cc, o kitas naujesnis 650cc. Abu buvo su kikais. Kai moki, uzvedimas jokiu problemu nesudarydavo - uzsikurdavo nuo pirmo paspaudimo. Tiesa, 650cc-a, kai oro temperatura nukrisdavo zemiau nulio, budavo jau sunkoka uzvesti, bet tai buvo technine problema, kuri gan daznai pasitaiko pavazinetuose motocikluose. Tiesa, pakaba, galima sakyti, vidutiniska, nepalyginsi su italu, bet italu yra nelabai patikimi varikliai. Siaip sis Enduras yra labai neblogas, minkstas, patikimas, nereikalaujantis daug prieziuros, neturi dideliu vibraciju, ne taip kaip turi KLR arba KTM, nes KLR as irgi turejau. Labai nepatiko jo vibracijos ir pakaba, neaisku kokiomis vietovemis pritaikyta vazineti, visai netinkama off roudui.

peugeot
2007 Sausio 19 18:36

as ir uz endurus :D britvos savizudzem ir tiem kas miestuose gyvena o andurai tau ir mieste ir kaime px :) kaip noreceu laukais palakstyt su kokiu klr'u...

Agidas Agidas
2006 Lapkričio 7 19:39

Pats neperseniausiai isigijau suzuki dr650 rse 94m, ir esu lb juom patenkintas :)

GIXT
2006 Rugsėjo 25 22:51

kiekvienam savo bet enduro ekstrimas gali trukti zymiai ilgiau [laiko atzvilgiu daugiau galimybiu] pabandykit vieskeliu ar rudininkuose virs120km\h

cemas cemas
2006 Rugsėjo 14 21:10

na kiekvienas turi savo nuomone ir skoni....kas kam patinka tas ta ir pasirinks...asmeniskai man labiausiai patinka "britvos", nes lb patinka greitis ir t.t.....na cioperiu iswis nemegstu....man labiau prie sirdies extremelesnis vaziavimas....na o offroaderiai irgi geras dalykas....

suzu
2006 Gegužės 14 20:55

Labai geras motociklas,neseniai nusipirkau dirba kaip laikrodukas,traukia kaip zveris,zodziu esu labai patenkintas

Litas
2006 Sausio 28 20:54

man tai tik britva ir dar krosinis, daugiau pakeiciamu nera.

Gleiwoksnis
2006 Sausio 24 09:35

:) ...noreciau siek tiek daugiau info apie si "vaziuok kur nori" :D tipo moca... :) jei butu imanoma... :) labiau domintu mazesnes kubaturos modeliai... :) 400cc ar 250cc...jei zinoma tokiu komplektaciju yra... :) ... :)

Motomanas^^
2005 Gruodžio 28 16:46

Tradicinis lietuviu mentalitetas niekad nesupras enduro, street baiku......
Butu idomu isvysti straipsni apie KLR'us..... Aisku butu malonu jei nepamirstume 400cc 250cc nepamainomu aparatu tikrame offroade.......

Talkee Talkee
2005 Balandžio 3 19:41

Na aš gal ir pasirodysiu "tikru lietuviu", bet manau,kad motociklus žmonės renkasi pagal skonį. Juk jei žmogus turi pinigų kaip jūs sakot ir trokšta britvos - tegul, juk jis ir skiria tuos pinigus britvai, nesvarbu 10 ar 20 litrų benzo ji suris. O žmonės kurie nori patogaus važiavimo - bet tam taip pat reikia pinigų - jie rinksis chiopus ar dar kitokius. Žodžius viskas priklauso nuo žmogaus. Man irgi patinka britvos, patinka ir Streetai, ir kiek kol kas pasidairiau tai normalus apie 500 cc britva ir streetas ima apie 5litrus simtui km. Tad irgi nera taip jau daug.


2004 Lapkričio 12 13:46

Britva greiciau "vaziuok islaizytu asfaltu", o chopas "vaziuok lyg su papuopasta, isdabinta kaledine eglute"

KLR
2004 Lapkričio 4 16:42

Jep, o "Britva" ir chopperis tai grynakraujai lietuviai


2004 Spalio 23 19:42

Nu pritariu mindaugui del britwu
Man tai imponuoja hard enduro pvz kaip KTM EXC. O ten tai aparac!...
As irgi kazkada kai buvau maziukas swajojau apie britva, taciau sia vasara prasivazinejes su 50ccm endurke (nu shoods ne moto, bet vis gereu uz keule) supratau kad kai galesiu isigyt TIKRA moto tai bus KTM'as ir offroadinis :D
P.S.
Enduro labai nelietuviskas pavadinimas, as enduro vadinu - "vaziuok kur nori" tipo motociklais
:D


2004 Spalio 21 13:31

cia svajoniu motociklas. As negaliu suprast zmoniu kurie ne kart nevaziave motociklu sako:tureciau pinigu pirkciau "britva".Juoka keliantis pasakymas. Tos britvos ner musu keliams skirtas vazinet mocas su ja tik asfaltu ir tai tik lygiu, daugiau nelygumų ir vaziuok dantis sukandes. (Cia mano nuomone bet kuriuo etveju). Asmeniskai man malonesni yra enduro soft klases mocai. Jam praktiskai ner vietos kur nepravaziuotum. O traukos ir manevringumo i valias.gali be vargo gatvej apsisukt ir pan. O ir del isvaizdos nelabai jau ka pasakysi, aisku cia siektiek skonio reikalas, bet niekas nepasakys kad negrazus. Ir dar pazvelkim i kuro sanaudas "britvos" ir endurkes (soft), skirtumas ryskus. naciort mocas man jei jis ryja daugiau nei masina. aisku jei vazineji retkarciais tai gal ir pox, bet pabandyk kasdien. vidutiniam lietuviui butu sunku susitaikyt.

Ziurke Ziurke
2004 Spalio 14 10:35

:D


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17