Kelionės » Aplink Juodąją jūrą 2009 VI dalis: 13 diena

| 2009-06-05 | 13 koment.

Pasirinkimas būti nušautam ar aplenkti dalį sausumos keliantis keltu. Sprendimą privalėjome priimti Rusijos-Abchazijos pasienyje. UPS pagalbą gavę reikiamą guolį ir susiremontavę motociklą tryliktą savo ekspedicijos dieną toliau tesiame savo kelione palei Juodosios jūros pakrante. Retkarčiais sustodami pasigrožėti vaizdingomis apylinkėmis ar atsigaivinti šiltame jūros vandenyje. Saulė kaitinusi visas mūsų priverstinių atostogų Gelendžike dienas ir toliau mus lydėjo šioje kelionėje.

Važiuojant į pietus atsiranda daugiau pavojingai važinėjančių vairuotojų, kurie pamatę motociklą „privalo" su juo palenktyniauti ir aplenkti. Motociklų keliuose tikrai mazai. Manome kaltos kainos.
Pravažiavę Tuapse priartėjome prie Soči. Soči mus pasitiko žaliuojančiais sodais, kiparisais ir žydinčiomis magnolijomis. Miestas labai tvarkingas ir švarus. Gyvenantis 2014 metų žiemos olimpiados nuotaikomis.
Pravažiavę Sočį patraukėme link Abchazijos sienos. Sustojome pasienio miestelyje užkasti prieš patekimą į pasienio punktą. Stovint gatvėje ir kramsnojant vietinės gamybos dešrainį prie mūsų stabtelėjo motociklininkas ir taisyklinga lietuvių kalba paklausė ką mes čia veikiame. Stasys gyvenantis Sočyje jau daugiau nei dešimt metų pasiūlė mums nakvynę ir patarė net nebandyti važiuoti per Abchazija. Abchazijos-Gruzijos siena yra beveik uždaryta, nes Abchazai nieko neleidžia į Gruzija, nors jei susitarus tai pavyktų Gruzinai įleisti turėtų. Užsiminus, kad Abchazijoje yra daug ginkluotų žmonių patvirtino, kad kiekvienuose namuose yra ne po vieną automatą AK, o po paskutinio karo su Gruzija ir trofėjinių M-16. Atsisveikinę su Stasiu vis dėl to nusprendėme pabandyti patys. Artėjant link sienos daugėja automobilių su Abchazijos numeriais. Prabangūs automobiliai kokių Lietuvoje pamatysi retokai, o gal ir visai nepamatysi. Sunku patikėti, kad Abchazija vargingai gyvenantis regionas. Pasienio milicijos pareigūnai ir pasieniečiai mus sutiko tikrai labai geranoriškai. Bet kiekvienas jų sakinys susijęs su Abchazija ir Gruzija persunktas politika. Vieni tvirtina, kad Gruzija laukinių kraštas, kur pilna ginkluotų bandytų, kiti paklausti apie tai nutyli suvokdami, kad patys neesame kvaili ir suprantame, kad ne viskas yra taip, kaip norima pateikti. Sienos kirtimo punkte teko praleisti 3 valandas. Per tą laiką oras subjuro ir prasidėjo audra su visais jai būdingais reiškiniais - lietus, vėjas ir žaibai. Didelio pasirinkimo neturėjome. Rusijos pareigūnai sutiko mus išleisti perspėję, kad Abchazai gali net neįsileisti. Deja tuo atveju nebeįsileistu ir Rusija, kadangi mes turime tik vienkartinę Rusijos vizą. Jei kartais į Abchazija mums pavyktu patekti 100%, kad Abchazai mūsų neišleis. Turime dar viena galimybę. Bandome skambinti buvusiam Abchazijos gynybos ministerijos viršininkui. Tikimės, kad Abchazijos kirtimas bus suorganizuotas. Deja nepavykus su juo susisiekti ir pasikonsultavus su Jungtinių Tautų stebėtoju dirbančiu Gruzijoje nuspręsta nerizikuoti likti keliems mėnesiams Abchazijoje, kol pavyktu grįžti į Rusiją. Sukamės ir grįžtame atgal į Sočį iš kurio bandysime keltis i Trabzoną. Trabzonas - Turkijos uostas, nuo Gruzijos sienos nutolęs apie du šimtus kilometrų. Susisiekimas tarp Gruzijos ir Turkijos vyksta. Nors JT pareigūnas nerekomendavo šiuo metu vykti i Tbilisį bandysime į Gruzija patekti per Turkija.

Mes randamės:

N 43 28.951
E 039 53.626
Aukštis virš jūros lygio 5 metrai
Temperatūra: oro +34, vandens +22
13 dieną įveikta 337 km

Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
wiesulas
2009 Birželio 18 18:54

isvis cia liuks kad dar raso saunuoliai aciu

valentinas
2009 Birželio 8 10:01

Labai jau grazi turistine kelione,noreciau ir as taip

fanatikas fanatikas
2009 Birželio 7 11:23

paskutine nuotrauka tai tiesiog.... ;) net sunku patiket kad taip yra istikruju :) beje gal butu galima ja kur nors didesne gauti tikrai labai graziai tiktu ant Desktop'o ;)

AntanasP AntanasP
2009 Birželio 6 14:11

tekstas netaisytas. isivaizduokit kaip jus parasytumet tokios keliones eigoj, kai nuo ispudziu galva svaigsta, o veikti jie tikrai turi ka daugiau nei prie kompo teksta surinkineti :)

Dejavu
2009 Birželio 6 13:22

As jais didziuojuosi! Saunuoliai! Ju zygis- tai irodymas, kad svajones gali pildytis.

enduro 4ever
2009 Birželio 6 13:12

pawydziu :)

Tauras^ Tauras^
2009 Birželio 6 12:33

jokios klaidos akiu nerezia,be to ne taisiklinga rasysena svarbiausia,o tai ka zmones nori mums papasakot,o jie tikrai turi ka

Kaubejas Kaubejas
2009 Birželio 6 11:53

kita kart parasyk jiem pm kur tos klaidos, pataisys.. o ne gadink reputacija teksto ;)

Nindzeee
2009 Birželio 5 23:33

to sandman,is kur jau toks rastingas?lauruti

Iksas Iksas
2009 Birželio 5 23:22

kazkada po kryma trankemes su dviraciais.... dabar va yra daug didesnes galimybes :) saunuoliai, puikus nuotykiai prisiminsit visa gyvenima... pagarba :)

kawa
2009 Birželio 5 22:11

tai ko jums issvis i ta gruzija lendat?

enetas enetas
2009 Birželio 5 21:48

paskutine nuotrauka isties grazi :P

MrSandman MrSandman
2009 Birželio 5 21:17

Labai jau akį rėžia klaidos tekste...