Kelionės » Aplink Juodąją jūrą 2009 XI dalis: 28-29-30 dienos (papildyta)

| 2009-06-22 | 18 koment.

Dvidešimt aštunta ekspedicijos diena prabėgo Stambule. Viena jo dalis stovi Europoje, kita Azijoje. Tai nuostabaus grožio miestas, kuriame persipina Europietiška ir Azijietiška dvasia. Per pusantros dienos neįmanoma apžiūrėti net mažos jo dalies. Tai viena iš tų vietų į kurias pažadėjome grįžti dar kartą.

Paplaukiojom Bosforo sąsiauriu, aplankėm kelias mečetes, didįjį ir prieskonių turgus. Vakarėjant atsisveikinę su Laura ir jos vyru patraukėme link Bulgarijos. Nuo miesto centro net su motociklu per kamščius važiavome dvi valandas. Pasienio kirtimas neprailgo ir nors buvo po vidurnakčio Bulgarijos pasieniečiai sugebėjo mus pralinksminti. Kertant sieną teko sustoti šešiose vietose ir pirmojoje mums davę USB raktą, kurį turėjome nešti vis į kitą vietą, kol galų gale visos procedūros buvo baigtos ir mes galėjome vykti toliau. Nakvynės vietą radome jau paryčiui netoli Burgaso miesto. Palapines tamsoje pasistatėme visai šalia jūros, kaip paaiškėjo ryte kažkokiame vietiniame parkelyje.
Paskutinėmis žiniomis Rimas sėkmingai parvyko į Lietuvą. 3725 kilometrus nuo Turkijos vidurio iki Vilniaus jam pavyko įveikti per tris dienas.

Mes randamės:

N 42 26.367
E 027 38.795
Aukštis virš jūros lygio 7 metrai
Temperatūra: +23
27 dieną įveikta 349 km

Dvidešimt aštuntą ekspedicijos aplink Juodąją jūrą dieną po ilgo naktinio važiavimo iš Stambulo iki Bulgarijos motomanai leido sau pasilepinti šiltos saulės spinduliais. Neskubant pasiekiame Varna ir dar kartą lendame į vandenį atsivėsinti nuo nepakeliamo karščio. Atsigaivinti neįmanoma net greitai važiuojant motociklu. Sekančiai nakvynei stojame šiek tiek už Varnos ir dvidešimt devintą dieną įvažiuojame i Vengriją. Paskutinį kartą išsimaudžius šiltame Juodosios jūros vandenyje patraukiame nuo jūros link Vengrijos sostinės Bukarešto. Tik įvažiavus į miestą atkreipiame dėmesį į motociklininkų gausą. Viduryje miesto atsilaisvino Dainiaus bagažo tvirtinimo diržai. Vienas maišas prisilietė prie išmetimo vamzdžio ir pradegė. Teko stoti šalikelėje pasitvarkyti mantos. Vienas iš praeivių iškart pasiūlė savo pagalba paminėdamas, kad jis taip pat turi motociklą. Padėkojus už pasiūlymą ir persirišus maišus patraukėme toliau. Didesnę kelio dalį važiuodami pakankamai gerais keliais siekdami išvengti rimtesnių gedimų. Iš ekspedicijos pasitraukus grupės mechanikui Rimui motomanai tapo atsargesni.

Kompiuteris ant ribos. Gali būti, kad vienas paskutinių straipsnelių, nuo vibracijos technika padeda gesti...

28 diena

Aukštis virš jūros lygio 437 metrai
Temperatūra: +33
29 dieną įveikta 527 km

30 diena. neveikia keletas kompo klavisu ir atsikrate lcd ekrano pasvietimo lempa. visas veiksmas apgraibomis lyjant lietui ir kandant uodams... tai jus jau atleiskit jei ten kas visai ne i tema...

planuojam grizti treciadieni vakare jei kas nepasikeis.

15min: Motomanai baigė odisėją aplink Juodąją jūrą.

Į Lietuvą, nuvažiavę daugiau nei 9 tūkst. 300 km., grįžo ekspedicijos „Aplink Juodają jūrą 09“ dalyviai. Motomanai neslėpė – nuovargis didelis, tačiau įspūdžiai ir patirtis atperka visas kelionėje patirtas negandas.

„Išvažiavome su lietumi ir grįžome su juo“, – prie Sporto rūmų nuo motociklo nulipdamas šypsojosi vienas ekspedicijos vedlių Eduardas Bareika.  Pradėję kelionę prieš mėnesį lietuviai aplankė Rusiją, Gruziją pravažiavo Turkiją ir kitas šalis bei didžiuliu lanku apsukę Juodąją jūrą grįžo namo.  „Galva karšta nuo įspūdžių, tačiau labiausiai džiugina tai, kad visose šalyse Lietuvos vardas yra žinomas, o tokio žmonių svetingumo net nesitikėjome“, – kalbėjo E.Bareika.

Ryžtą palaikė žmonių šiluma

Vyrai neslėpė, kad ilga kelionė išsekino – būta ir tarpusavio ginčų, netikėtų motociklų gedimų.  „Važiavome Rusijos pakraščiu, jau buvo tamsu, ir sugedo mano motociklas. Mus aplenkė ir sustabdė vaikinas, paklausė, kas nutiko ir pasisiūlė padėti. Pagalvokite – naktis, mūsų saujelė, Rusijos gilumoj, sekame nepažįstamą žmogų“, – dabar jau šypsodamasis įtemptas akimirkas prisiminė E.Bareika.

Pasak pašnekovo, nuvykus į svetingojo Dimos namus, jų jau laukė vakarienė, kaimynai su armonikomis. „Jau beveik buvome netekę vilties, o toks sutikimas visiškai atėmė žadą. Bendraudamas su paprastais žmonėmis supranti, kas yra politika, o ką reiškia tikri žmonės. Ir taip buvo visur. Toks šiltumas palaikė mūsų ryžtą“, – dėstė  E.Bareika.

Kurs dokumentinį filmą

Ekspedicija „Aplink Juodąją jūrą 09“ buvo skirta paminėti Lietuvos vardo tūkstantmetį aplankant vietas, kur kadaise driekėsi Vytauto Didžiojo imperija. Motomanai savo žygį užfiksavo keturiomis kameromis ir ketina susukti dokumentinį filmą.

„Ekspedicija likome labai patenkinti. Tai pirma tokia ilga mūsų kelionė, bet tikriausiai ne paskutinė. Tik kitą kartą galbūt motociklus siųsime į vietą ir ten pasivažinėsime. Grįžtant atgalios jau visos šalys buvo daugiau mažiau pažįstamos, todėl norėjosi tik sukti rankeną ir greičiau grįžti namo“, – namų ilgesio neslėpė motociklininkai.

Vienas ekspedicijos dalyvis dėl sugedusio motociklo buvo priverstas dar žygio pradžioje palikti kelionės draugus, tačiau atvyko jų sutikti pilna ekipuote ir motociklu.

Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
DainiusM DainiusM
2012 Sausio 19 21:23

Kokiomis radijo stotelėmis naudojotės ir kaip krovėte joms baterijas?

Artnis Artnis
2009 Rugsėjo 6 11:58

Nereali kelione, nerealus nuotykiai, nerealus vaizdai.

spoks
2009 Liepos 2 00:16

Smagumelis, laukiu nesulaukiu, kada galesiu taip pakeliauti

Gedux^rKs Gedux^rKs
2009 Liepos 1 19:11

Na jeigu kas nors pasistengs ir sukurs sios keliones dokumentini filma, tai cia bus nerealu... :) Saunuoliai, neabejoju kad nelengva, bet tikiu kad nesigailit ;D

AntanasP AntanasP
2009 Birželio 29 17:26

Visos keliones foto: http://www.motomanai.lt/p-photos.parent-19645.pos-1.html
O del video strigimo - as truputi persoku i prieki.

RimasL RimasL
2009 Birželio 25 23:58

Ir man ties 1:22 stringa.

Gal ikele video zmones galetu pakartot ikelima, nes dabar per pacia intriga pakimba visks

marihuana marihuana
2009 Birželio 25 17:39

Saunuoliai ! Ar man vienam ant 1:22 video pastringa ?

Crusader

Super keliukai!

Yeti Yeti
2009 Birželio 23 09:09

Smagu riedėti tais kalnų keliukais.

FixiT
2009 Birželio 22 20:49

Važiuojam kur akys veda - pavadinimai nesvarbu. Kai užsieniečiai pasako, kad Lietuvos sostinė Ryga, mes pykstame. Visiems pasitaiko, niekas klaidos nesureikšmins. Sėkmės kelionėje.

BoomBoom
2009 Birželio 22 12:47

(y)

spurga spurga
2009 Birželio 22 11:04

Dabar jau nors ramiau skaityt. Civilizacija :D

daduda1
2009 Birželio 22 10:41

kompa labiausiai saugokite, nes jau labai idomu pasidare sekti jusu exspedicija . :) :D

ZLO ZLO
2009 Birželio 22 10:36

"3725 kilometrus nuo Turkijos vidurio iki Vilniaus jam pavyko įveikti per tris dienas."
wow! subinyte turejo skaudeti..

Daranius
2009 Birželio 22 10:36

3725 kilometrai per tris dienas...

SHANHAJ NINJA SHANHAJ NINJA
2009 Birželio 22 10:18

vengrijos sostine Budapeshtas :)