Motociklų apžvalga » Honda GL 1800 Gold Wing
Pirmą modelį legenda tapusiu pavadinimu Honda pagamino 1974 metais. Nors turistinėms kelionėms skirtus modelius gamino ir kitos firmos, tame tarpe ir Honda, bet pasirodžius „auksasparniui“, sunkiųjų motociklų populiarumas neįtikėtinai išaugo. Galima drąsiai teigti, kad absoliuti dauguma sunkiųjų turistinių motociklų savininkų šios klasės privalumus sau atskleidė būtent Honda Gold Wing dėka. Šis modelis tapo savo klasės etalonu, panašiai kaip VW Golf automobilių pasaulyje, nors, jei kalbėt apie įvaizdį, tai Gold Wing galima sugretinti su legendiniu „šešiašimtuoju“.
Pirmas modelis GL 1000 turėjo 4 cilindrų opozitinį variklį ir atrodė kaip monstras tarp savo „klasiokų“. Naujasis Gold Wing ir ne išimtis. Reikėtų paminėti, kad jei pasirodžius prieš tai gamintam modeliui su 1,5 litro varikliu daugelis gavo šoką, tai naujo modelio su šešių cilindrų 1800 cm3 varikliu pasirodymas konkurentus įvarė į neviltį. Motociklo ilgis 2,6 metro, o plotis – metras. Motociklo rėmas pagamintas iš aliuminio ir dėl jo originalios formos pavyko variklį ir vairuotoją paslinkti į priekį. Variklio galia – 118 AG, o svoris siekia beveik keturis šimtelius. Kad motociklo savininkai nepakliūtų į komišką situaciją, modelis aprūpintas atbulinės eigos bėgiu. Taip pat įrengta ABS sistema, reguliuojamo stangrumo amortizatoriai ir speciali priekinio stiklo konstrukcija, leidžianti reguliuoti priešpriešinio oro srauto srovę. Be šio grynai techninio Honda sprendimo modelis aprūpintas firminiu muzikiniu centru ir kitomis patogiomis smulkmenomis kaip kad: stiklinių laikikliais, ypač galingu garsiniu signalu, autopilotu, valdymo įranga su apšvietimu, įskaitant tą, kuri išdėstyta ant vairo, sėdynių bei vairo pašildymu ir kt.
Pagyrimo verta stabdžių sistema. Jei daugeliui motociklų stabdymas esant šlapiai kelio dangai yra šiokia tokia problema, tai „auksasparnis“ lengvai su ja susidoroja, atsižvelgiant į jo nemenką masę. Paslaptys slypi kombinuotoje stabdžių sistemoje – du priekiniai ir vienas galinis, ventiliuojami stabdžių diskai aprūpinti trimis apkabomis, veikiančiomis tokiu principu: stabdžių rankenėlė ant vairo ir stabdžių pedalas aktyvuoja skirtingus, vidinius ir išorinius, stabdžių cilindriukus, optimaliai išnaudodami ratų sukibimą su kelio danga. Be abejo, didelė paspirtis efektyviam stabdymui tenka ir ABS sistemai su savidiagnostikos funkcija bei priekinės šakės hidraulikos blokavimui stabdymo metu.
Didelis dėmesys buvo skirtas vairuotojo ir keleivio komfortui, nors, žinoma, jei Gold Wing‘ą sugretinti su bet kuriuo sportiniu motociklu, tai jis ir taip atrodys kaip limuzino klasės.
Didžiulis priekinis stiklas gali būti reguliuojamas aukštyn žemyn 10 cm intervale. Tokiu būdu galima sukurti optimaliausią oro srauto duobę, kurioje jauku vairuotojui ir keleiviui, nepriklausomai nuo važiavimo greičio. Beje, konstruojant naująjį Gold Wing‘ą įgyvendintas unikalus sprendimas – šiltas oras nuo radiatorių, kurie išdėstyti ne vertikaliai, o kampu, paduodamas į tą pačią „duobę“, sukurdamas joje savo mikroklimatą. Verta paminėti, kad jei greitis žemesnis nei 25 km/h, tai specialus ventiliatorius išsiurbia šiltą orą ir karštis nuo radiatorių nesuteiks Jums nemalonių pojūčių.
Puiki audio šešių garsiakalbių sistema su šešių kompaktinių diskų keitikliu ir automatiniu garso reguliatoriumi, reaguojančiu į važiavimo greitį. Galinė motociklo dalis atlikta prisilaikant amerikietiškų tradicijų: masyvus bamperis, masyvūs žibintai ir didelis bagažo skyrių tūris (bendroje sumoje – 147 l). Žinoma, vidus juose išklotas minkštu audeklu, įrengtas apšvietimas ir atrakinti juos galima distancinio pultelio pagalba – argi „auksasparnyje“ galėtų būti kitaip? Na ir dar viena „smulkmenėlė“ – degimo rakte implantuota apsauginė mikroschema.
Naujam modeliui kompanija siūlo didelį pasirinkimą įvairiausių aksesuarų, pradedant chromuotomis detalėmis ir baigiant individualiais prietaisų skydeliais su visokiais zababonais. Bet svarbiausia – kaip patvarumo ir patikimumo patvirtinimą – naujajam Gold Wing‘ui kompanija Honda suteikia trijų metų, be ridos apribojimo, garantiją.
Vietoj epilogo. Kompanija Honda nusprendė apsaugoti motociklų vairuotojus oro pagalvių pagalba. Jomis kompanija Honda nuo 2006 metų aprūpins serijiniu būdu surinkinėjamus motocikluos Gold Wing, pirmąkart motoindustrijos istorijoje.
Hondos oro pagalvės sandara praktiškai tokia pati kaip ir naudojamų automobiliuose. Ji prisipildo azotu gavusi vieno iš keturių daviklių, įrengtų ant priekinės motociklo šakės. Po smūgio oro pagalvės išsiskleidimo trunka 0,06 s. Prisipildydama, ji stabdo motociklo vairuotojo susidūrimo metu inercijos veikiamą kūną.
Bandymų metu motociklai, su įrengtomis oro pagalvėmis ir manekenais, važiuodami 50 km/h greičiu atsitrenkdavo į stovintį automobilį.
Pasauly nėra pasyvios motociklų apsaugos sistemos standartų, tad spręsti apie Hondos oro pagalves efektyvumo lygį kol kas sunku. Be abejo, ji negali garantuoti motociklo vairuotojui šimtaprocentinės apsaugos susidūrimo metu. Jos paskirtis – sumažinti iš sėdynės išlekiančio vairuotojo greitį, kad smūgis į pasitaikiusias po skrydžio kliūtis būtų kuo silpnesnis. Visa kita priklausys nuo šalmo ir apsaugų bei vairuotojo asmeninės sėkmės.
Kol kas nėra žinoma kokią sumą už šią naujovę turės pakloti naujųjų „auksasparnių“ savininkai, bet, sprendžiant pagal tą įrangos gausą, kuria komplektuojamas motociklas šiuo metu, ji (oro pagalvė) čia tikrai derėtų.
Modelis - Honda GL 1800 Gold Wing
Pagaminimo metai - 2005
Kategorija - Touring‘as
Reitingas - 78 iš 100 pagal www.bikez.com
Variklis - 6 cilindrų, keturtaktis, 12 vožtuvų, skysčiu aušinamas, SOHC
Stūmoklio skersmuo ir eiga - 74 X 71 mm
Darbinis tūris - 1832 cm3
Kompresija - 9,8 : 1
Kuro padavimas - elektronika valdomas įpurškimas su automatiniu slopintuvu
Maksimali galia - 87 kW (118 AG), esant 5500 aps/min
Maksimalus sukimo momentas - 167 Nm, esant 4000 aps/min
Degimas - elektroninis, dvi žvakės cilindrui
Starteris - elektrinis
Sankaba - hidraulinė
Greičių dėžė - 5 bėgių (įeina papildoma pavara ir elektrinis reversas)
Perdavimas - kardaninis velenas
Išmatavimai - 2635 X 945 X 1455 mm
Ratų bazė - 1692 mm
Sėdynės aukštis - 739 mm
Prošvaistė - 125 mm
Kuro bako talpa - 25 l (4 l rezervas)
Priekinis ratas - 130 x 70 – 18
Galinis ratas - 180 x 60 – 16
Stabdžiai - priekiniai – hidrauliniai, 2 diskai 296 mm, ABS, galiniai – hidrauliniai, vienas diskas 316 mm, ABS
Svoris - 359,2 kg
Max. leistinas svoris - -
Kaina - LT – 79 250 Lt
Išvertė: Sennis
šaltiniai:
www.radaa.ru
www.motor.ru
www.bikez.com
www.gizmodo.ru
www.mobilehouse.info
www.powersports.honda.com
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
bikerizzzs
2008 Gegužės 7 09:29 |
axujenas mocas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
bikerizzzs
2008 Gegužės 7 09:28 |
a |
BLEKAS
2007 Liepos 20 10:44 |
ryja jisai visai nedaug, nes jis pagamintas kelionei, tad uz miesto jis turetu pasiimti 6-7 litrus, o mieste tai jau priklausys nuo vaziavimo salygu man asmeniskai goldwingo senesni modeliai labiau patinka, sitas jau per daug sportiskas, isvaizda patobulejo per daug, klasika kieciau |
ZLO
2007 Birželio 5 09:46 |
beje, teko viena autostradoj sutikt.. 220 eina nesistengdamas.. ir prie sankryzos mieste lygiai su britvom startuoja.. zveris. |
ZLO
2007 Balandžio 5 13:39 |
nu na.. o kiek sis sunkvezimis ryja? |
Ramadanas
2007 Vasario 26 22:02 |
Sunku sprest vien ish ispudingos ishvaizdos, butu cool pabandyti pralekti. Siaip akiai malonus. |
yamaha r1
2005 Gruodžio 6 22:20 |
nesamone. zmogaus gyvybes neapsaugos |
ADOC
2005 Lapkričio 5 20:16 |
man tik 85m. isejo, ale mocikas tikrai vertas demesio, solidus daiktas. |
ezhiukas
2005 Lapkričio 5 09:42 |
autobusas, o ne mocas. Geriau jau tada iskart masina pirkt... |
DariusM
2005 Lapkričio 4 22:03 |
gal kai užaugsiu ir aš tokį turėsiu |
auris
2005 Lapkričio 4 20:46 |
teisingas mocas ir straipsniukas |
Tmax
2005 Lapkričio 4 19:45 |
niesyp mnie sol na ranu |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |