Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Apie Honda Deauville

| 2007-10-31 Sashas | 173/51385 žinut.
 
Puslapiai: 1..456


 
Narys
400cc ***
Avataras
#151    
Sausio 21 20:51
Narys
50cc *
#152    

Citata:
Cituoju: Symius
http://www.ebay.ie/itm/2004-HONDA-NT-650-DEAUVILLE-ENGINE-MOTOR-/....

Stai lietuvis parduoda :)

kaip as cia praziopsojau...
Tikrai dekui.
Sausio 22 12:43
Narys
25cc *
#153    

Sveiki, vis dar neišsirenku kelioninio moco, vis akis krypsta i Dovile. Tad norėjau užklausti visų kokia komplektacija buvo diegiama nuo 2000 metų? ABS jau yra? kokie pagrindiniai minusai į ką reiktų atkreipti dėmesį prieš perkant Dovile?
Balandžio 11 11:13
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#154    

Citata:
Cituoju: trentas
Sveiki, vis dar neišsirenku kelioninio moco, vis akis krypsta i Dovile. Tad norėjau užklausti visų kokia komplektacija buvo diegiama nuo 2000 metų? ABS jau yra? kokie pagrindiniai minusai į ką reiktų atkreipti dėmesį prieš perkant Dovile?

viskas jau turetu buti aprasyta, bet trumpai tai yra 1998-2001 modelis ir 2002-2005, naujasniam ryskesne priekine lempa siek tiek didesnes sonines dezes ir pan. ABS tik ant NT700 deauville ir ejo kaip "optional".
ziuret kaip i visus moto, t.y. pagrindinius mazgus.
as su saviske siemet prisuksiu 50k km (in total) tai gan patikimas biudzetinis variantas kelionems pagal KET
Balandžio 11 21:00 real men ride twins
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#155    
Balandžio 11 21:03 real men ride twins
Narys
50cc *
#156    

Dar palyginimų: http://www.deauvilleuk.org/forum/specs.php
Pas mane NT700, bet irgi be ABS. Tiesa, po patirties su kitu motociklu prieš tai, stabdžių efektyvumu esu labai patenkintas. Ypač efektyviai veikia Hondos Combinated Brake System, kai stabdai pvz. galiniais stabdžiais bet veikia kartu ir priekiniai. Užblokuoti slydimui dar neteko, kas būdavo gan dažnai su kitu motociklu.
Balandžio 11 21:32 redagavo mibas balandžio 18 09:08
Narys
250cc **
#157    

Ar nesumaišei, kartais? Ar ne spaudžiant priekį, kartu stabdo ir galas ? O galą minant tik jis ir testabdo. Gal klystu, bet dideliems, GS bemsams taip yra, o tavo variantu - nelogiška ir nesaugu.
Balandžio 12 09:27
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#158   +1  
Balandžio 12 11:59 redagavo CerBeR balandžio 12 11:59 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#159   +1  

Nesumaišė

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Balandžio 12 12:57 redagavo DainiusM balandžio 12 12:58 Honda VFR 800Fi
Naujas narys
50cc *
#160    

Sveiki
Gal kas esate apžiūrėję, ar šiaip turite kokių komentarų apie šį https://autoplius.lt/skelbimai/honda-nt-deauville-650cc-touring-s.... ?
Pagal metus kažkaip kaina per gera ir jau kurį laiką stovi pardavime.
Ir pas tą patį stovi https://autoplius.lt/skelbimai/honda-nt-deauville-650cc-touring-s.... , taip pat jau kuris laikas
Ieškau sau pirmo moco, prisiskaitęs forumuose apsistojau ties Deauville.
Birželio 10 10:00 redagavo Debesys1 birželio 10 10:00
Naujas narys
50cc *
#161    

sveiki
truputį esu pasimetęs. Renkuosi kelioninį ir apsistojau ties šiuo modeliu, tačiau skelbimuose matau ir NT, ir NTV. kalbu apie 1999-2001m modelius. Kaip suprantu, NT650 turėtų būti Deauville, bet kai kurie skelbimai tarašo NTV650 (Deauville). Kur tiesa? Kuo skiriasi NT ir NTV? Naršiau forumuose, tai labai skirtinga info..
Birželio 18 11:28
Narys
50cc *
#162    

NTV ėjo iki 1998 m. vėliau buvo NT, tačiau kažkodėl kai kurie vis dar naujesnius modelius vadina NTV, Pvz Allegro.pl puslapyje ieškoti detalių geriau po šiuo pavadinimu "NTV 650" ar "NTV 700".
Pats turiu Honda NT700. Prieš tai turėjau Suzuki VZ800 Marauder, tad galiu lyginti tik su juo. Žinoma, tai skirtingos klasės. Panašumų jie turi tuom, jog abu nėra pilnavertiški savo klasės atstovai. Vienam trūksta iki pilnavertiško cruiser'io, kitam iki pilnavertiško kelioninio motociklo. Persėdęs nuo Suzuki, pajutau važiavimo kokybės skirtumus. Deauville daug labiau pritaikytas keliauti, važiuoti didesnius atstumus. Patogumas jaučiamas ne tik važiavime, bet ir papildomose integruotose talpose, puikia apsauga nu vėjo, informatyviu prietaisų skydeliu, kardanu. Tikras malonumas nebetepti grandinę kas 300 km. Nusipirkęs NT700 pakeičiau kardane tepalus ir šią nesunkią procedūrą galėsiu pamiršti sekantiems 36000 km. Visi šie malonumai pasijaučia svoryje. Motociklas nėra toks mažas, kaip atrodo nuotraukose. Jis didelis ir sunkus. Svoris labiau jaučiamas nei tarkime kokiam kruizeryje, kurio masė virš 300 kg., nes čia svorio centras aukščiau. Jei tavo kojos trumpos, stumdant šį moticiklą bus problemų.
Važinėdamas su Suzuki, kenčiau nuo vibracijos, čia ji daug mažesnė, bet egzistuoja. Nejaučiama iki 110 km/h, bet važiuojant greičiau jau pradeda varginti. Mano manymu, šio modelio didžiausia problema ir yra variklis. Jo pakanka, lyg ir, bet tuo pačiu norisi geresnio. Pvz. aš noriu mažesnės vibracijos ir didesnės traukos. Akivaizdu, jog sekantis moto bus 4 cilindrų didesnės kubatūros, o ne V-TWIN tipo. Tiesa, kuro sąnaudos džiugina. Jos šiuo metu yra 4,2 l./100 km.
Reziumuojant, motociklu esu patenkintas, bet iki idealo trūksta. Manau juom neapsistosiu.
Visiems NT700 turėtojams, kurie nori pagražinti savo žirgą, rekomenduoju apauti variklio apsauga. Moto tikrai pakeičia savo veidą:
https://goo.gl/photos/cvzWAG7TtSwc5trP9
Pirkau tai Ebay portale. Kaina ~170 EUR.

Beje, service manualus, po ilgos paieškos, buvau radęs interneto platybėse, bet dabar matau, jog nuoroda nebeveikia, tad dalinuosi savo resursais:
https://drive.google.com/file/d/0B1YcrTZqwkOkeWpfanMzNUYxa0E/view....
Liepos 8 23:40 redagavo mibas liepos 9 09:48
Naujas narys
50cc *
#163    

Dėkui už išsamų atsiliepimą. Nusipirkau šį 2001m gamybos arkliuką. Pravažiavau 400km. Galėčiau pasakyti, labai patogus. Mano ūgis 173cm, tai kojų laikysena patogi, atsisėdus pastumti atgal patogu, išskyrus vejoje, jei koks kupstelis pasitaiko. Tada jau slysta kojos ir norisi nulipti :) svorio centras taip, aukštokas ir pats motociklas daug sunkesnis, nei vizualiai atrodo. Laikant iš šono motociklą tai jaučiasi, nesinori per daug pakreipti į šoną. Bet tai privalumas prasilenkiant su sunkvežimiu, oro srautas ne taip bloškia į šoną.
Aukštas stiklas nerealiai saugo nuo vėjo ir lietaus. Jei ne šviesoforai, per lietų važiuoju sausas. Važiuojant daugiau nei 100km susidaro oro kišenė ir net šiek tiek stumia iš nugaros į priekį. Minusas tas, kad reikia važiuoti pradarius šalmo stiklą, nes galva vos išlenda virš stiklo ir nepučia vėjas į šalmą, todėl mažesnė ventiliacija ir rasoja šalmo stiklas. Važiuojant virš 60 jau galima stiklą uždaryti.
Už tai, kad nėra kuro daviklio konstruktorių reikėtų į kalėjimą uždaryti. Pirmą kartą nežinojau, kiek bake turi būti kuro iki rezervo, atrodė dar pakankamai, bet važiuojant lenkime pradėjo gesti variklis. Persukti į rezervą dar nebuvau bandęs, tai važiuojant užgesau nemenčinės plente antroje juostoje. Gerai, kad mašinų mažai buvo. Bet, kadangi užsiurbė oro, sužinojau, kad akumuliatorius buvo vos gyvas ir besukant paduso. Pasisekė, kad po kokių 10 min kepimo ant saulės netyčia pasuko variklį ir to pakako pagriebti.
Iš principo, motociklas atitiko lūkesčius. Ir mieste patogus, manevringas, neplatus ir ilgoms kelionėms tinka. Daiktadėžės nerealus dalykas susidėti aprangai ar batams bei kitiems daiktams. Ilgoms kelionėms jos mažokos, reikia pirkti didelę centrinę dėžę, kas pakels svorio centrą.
Šviesos taip pat silpnokos. Ir neaišku dėl akumuliatoriaus krovimo.
Taigi iš to klausimas. Pamatavau krovimą, jokio skirtumo, ar užvestas ar ne, įtampa 12,9V. Važinėjant mieste per porą dienų išsikrauna. Kame gali būti problema? Padės naujas akumas, ar relė/generatorius grybauja?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Liepos 10 21:00 redagavo Debesys1 liepos 12 00:14
Narys
50cc *
#164    

Sveikinu įsigijus moto. Su NT700, tas pats, važiuojant virš 120km/h keistas jausmas kai tave stumia ne nuo motociklo, o atvirščiai - į priekį. Dėl rasojimo, siūlau ant šalmo stikliuko užsidėti "pinlock": https://pinlock.com/what-is-a-pinlock-visor/
Kai nerodo kuro lygio, žinoma situacija :) Tas pats man buvo su Suzuki Marauder. Nuvežiau į servisą su puspilniu baku ir atsiėmęs net nepatikrinau kiek ten dar kliuksi bake. Viduryje kelionės namo benzas baigės :) Galvoju atsuksiu rezervą ir važiuosiu toliau :) Deja, rezervas auksarankių jau buvo atsuktas, tad teko kviestis pagalbą. NT700 jau yra kuro daviklis. Reik jį stebėti, nes su įpurškimu, nebūna ir rezervo :)
Dėl papildomos talpos, tai galima užsidėti padidintas daiktadėžių durelės. Tokios pas mane uždėtos. Aišku, moto iš galo atrodo keistai (nuotrauka), bet į šoninę dėžę telpa net fullface šalmas su T-COM prikabintu šone.
NT700 šviesos nėra labai blogos lyginat su Suzuki. Dar aš užsidėjęs LED lempas ant šonų iš aliexpress. Bendram apšvietimui padeda, o dieną esi labiau matomas: https://goo.gl/photos/F975TfjaFzEptB647
Dėl akumo nepatarsiu. Pas mane kai montavau į moto rodė 13,4V. Gal tiesiog laikas keisti akumą?
Šiek tiek video - trumpas pasivažinėjimas su Honda NT700 Deauville keliu link Molėtų:
https://youtu.be/HUYLZbwen20
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Liepos 11 21:42 redagavo mibas liepos 11 21:54
Naujas narys
50cc *
#165    

Dėl pinlock reikės, nes šiandien teko namo grįžti prietemoje ir per lietų, tai stiklo neįmanoma uždaryti. Dėžių dangčiai tai labai sudomino, nes planuoju rugsėjį palėkti iki Slovakijos
Kur tokių rasti?
Ir centrinės dėžės reiktų.
Liepos 12 00:53
Naujas narys
50cc *
#166    

Gal kas NT650V (2001m) elektros manual turite? Tinka ir angliškai ir rusiškai. Jei nesunku, mestelėkit į debesys1@gmail.com
Liepos 12 18:26
Narys
50cc *
#167    

Dangčius rasi arba ebay, arba jei nori pigiau allegro.pl. Tik reiks tartis, google translate pagalba, kad atsiųstų į Lietuvą. Pvz.: http://allegro.pl/pokrywa-kufra-poszerzana-prawa-ntv650-deauville....
Schemą rasi pvz čia: http://www.deauvillevrienden.be/memb/downloads.htm Su googlu nesunku rasti ir visą service manual Hondai NT650
Liepos 12 22:31 redagavo mibas liepos 12 22:48
Naujas narys
50cc *
#168    

Taigi. Susiradau šiandien manualą ir sugalvojau saugiklių patikrinti. Pasirodo pagrindinis 30A saugiklių sudegęs. Dabar akumo įtampa padidėja prie 2-4 tūkst. Iki to ir po to krenta. Iki generatoriaus ir relės krovimo nepriėjau, dar nzn kur jie. Bet pavažinėjus su gabaritais valandėlę akumo įtampa pakilo nuo 12,2 Iki 12,9V. Tikiuosi, kad tai buvo pagrindinė bėda ir galiu planuoti palėkti kažkurį savaitgalį ratuką apie Lietuvą . Tik keista, kaip iš viso galėjau užvesti su perdegusiu pagrindiniu saugikliu...
Liepos 13 20:55
Narys
25cc *
#169    

Sveiki, susidūriau su problemėle. Nulužo raktelis daiktadėžės spynelėj, šiaip ne taip spynelę išardžiau ir išmontavau. Klausymas gal žinot kur galima rast užsisakyt dvi naujas spyneles?
Rugpjūčio 2 09:07
Naujas narys
50cc *
#170    

tai kaip reikiant pasukai, kad raktelis nulūžo :) Pas mane lengvai rakinasi. O kam tau 2 spynelės? Daiktadėžėms ir sėdynei? O bakas, užvedimas? Nes jei užvedimui, kiek skaičiau forume, taip paprastai nepakeisi.
Viso 4 spynelės yra.
Ebay komplektas ~300Eur (Model year: 2002-2005) http://www.ebay.com/itm/HONDA-NT-650-V3-RC47-DEAUVILLE-LOCK-SET-C....
1998-2001 metų ~290Eur http://www.ebay.de/itm/HONDA-NT-650-V3-RC47-DEAUVILLE-SCHLOsSATZ-.... bet gal kas vietoje turės
Rugpjūčio 2 09:36 redagavo Debesys1 rugpjūčio 2 09:43
Narys
25cc *
#171    

spynelė buvo kietai užstrigus, tai ir raktelis neatlaikė :)
pas mane užvedimo ir bako raktas yra vienas, o daiktadėžės ir sėdynės antras raktelis(mažesnis), būtent sėdynės spynelėj ir nulūžo.
Radau http://www.moto4u.lt/lt/detales/uzvedimo-spyneles/degimo-spyna-nei8006-honda.html man reikia tik šitų mažūjų, kurių nekur neradau atskirai pirkti.
Rugpjūčio 2 10:51
Narys
25cc *
#172    

Sveiki dovileciai :) norečiau pasikeisti pats žvakes, ar kas keitėtės patys? sunkus priėjimas? ką reikės nusiardyt?
Rugpjūčio 9 13:05
Naujas narys
50cc *
#173    

Citata:
Cituoju: trentas
Sveiki dovileciai :) norečiau pasikeisti pats žvakes, ar kas keitėtės patys? sunkus priėjimas? ką reikės nusiardyt?

Ratus :)
Pats nežiūrėjo, ar tik galvoji? Sorry už sarkazmą, bet aš pirmą pažiūrėčiau. Manau aptakus nusiėmęs prieisi.
Upd. Ką tik pažiūrėjau, manau iš dešinės nebus sunku, tik žiedinio rakto reikia trumpo. o iš kairės gali būti problematiška..
Laukiam auksarankių atsakymo
Rugpjūčio 9 15:16
Naujas narys
50cc *
#174    

Citata:
Cituoju: Debesys1
Taigi. Susiradau šiandien manualą ir sugalvojau saugiklių patikrinti. Pasirodo pagrindinis 30A saugiklių sudegęs. Dabar akumo įtampa padidėja prie 2-4 tūkst. Iki to ir po to krenta. Iki generatoriaus ir relės krovimo nepriėjau, dar nzn kur jie. Bet pavažinėjus su gabaritais valandėlę akumo įtampa pakilo nuo 12,2 Iki 12,9V. Tikiuosi, kad tai buvo pagrindinė bėda ir galiu planuoti palėkti kažkurį savaitgalį ratuką apie Lietuvą . Tik keista, kaip iš viso galėjau užvesti su perdegusiu pagrindiniu saugikliu...

Vis dėlto ne saugiklis, o relė įdėtą kažkokią neaiški. Užsisakius iš http://m.ebay.com/itm/Genuine-Honda-VTR1000-Firestorm-Regulator-R.... už 76 EUR originalią. Lietuvoj 250 EUR prašo ir laukti reikia, kol iš ebay parsisiųs :)
Rugpjūčio 9 15:51
Puslapiai: 1..456




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17