Motomanų Diskusijos » Remontas » Bėdos su generatoriumi

| 2007-04-21 Laury | 339/178506 žinut.
 
Puslapiai: 1..9101112


 
Narys
1000cc ******
Avataras
#301    

Visus mokiau teoriskai, o siandien praejau pilna testavima pats. Dabar galiu konsultuot jau ne is oro, o is praktikoj pritaikyto service manualo :S

Keista, bet nors ir praejo RR diodu testas, taciau kaltas jisai :V
2015 Birželio 29 13:55
Narys
50cc *
Avataras
#302    

Aš ir turiu RR testas su testeriu idealus diodų bet krauna 15,4v.... Idėjau kiniška už 15e 14,4v su šviesom idealiai
2015 Birželio 29 23:22
Narys
1000cc ******
Avataras
#303    

Biski prisibijau det kitaiska, nes buna, kad motociklas sudega :D Noriu Shindengen SH775, kuri ejo kaip originalas i Polaris, bet bbz kaip cia man ja gaut protingiau :-/
2015 Birželio 30 12:33
Narys
50cc *
Avataras
#304    

Dėk saugiklį 10A. Plius laidą atskirai išvesk į akumo pliusą. Ir užtikrink gerą aušinimą relei. Dėk ventiliatorių ar pan. Taip mesk lauk tas fyškes laidus tiesei lituok ir su kembriku užtrauk
2015 Birželio 30 19:53
Narys
1000cc ******
Avataras
#305    

Citata:
Cituoju: BooBoo
Dėk saugiklį 10A. Plius laidą atskirai išvesk į akumo pliusą. Ir užtikrink gerą aušinimą relei. Dėk ventiliatorių ar pan. Taip mesk lauk tas fyškes laidus tiesei lituok ir su kembriku užtrauk

Zinau as ta taip vadinama Suzukio MOD3. Ale kontaktai neapsvile, pritepiau vazelino ir palikau kaip yra. Tik atvedziau ir prie vairo pajungiau LED voltmetra, veikianti ijungus degima. Kaip tik Intruderio lempoj buvo viena laisva jungtis, prie jos ir pajungiau. Mano motocikle LED voltmetras jau seniai prijungtas, dabar ir pas zmonos Intruderi bus :-)
2015 Birželio 30 21:40
Narys
400cc ***
Avataras
#306    

Sveiki,

yra problema, kurios niekasip neisprendziu savo jegomis.
Motociklas kawasaki zx12r - nekrauna akumo.
1. Krovimas matuojant ant akumo: 13,5v (ant laisvu aps.), 13,2v (ant 4000rpm) - cia man labai kista, kodel pakelus variklio apsukas, krita krovimas. Ijungus zibintus, atitinkamai buna 13,2v ir 13,0v - geriau kraunasi ant laisvu apsuku.
2. Matavau generatoriau voltaza, kaip aprasyta manuale - prie 4000rpm turi buti 85-120v (tarp bet kuriu triju laidu), pas mane yra ~110v, manau cia viskas ok. Generatoriaus isemes nebuvau, kad apziureti vizualiai, nes pagal itampa lyg ir viskas ok. Galiu pamineti, jog ant aisvu apsuku rodo ~30v.
3. Pagal aprasa manuale, tikrinau krovimo rele, ten irgi varza i viena puse yra i kita nera, na taip kaip turi but - rele vizualiai neatrodo sudegusi.
4. Pastebejimas, jog uzvedus moca, po 10min, labai karsta rele - rankoje laikyti per karsta, cia normalu?

kur ieskoti problemos?

1. sia savaite nusiirksiu nauja akuma, nes yra itarimas, jog akumas pavarges (nors visus tstus dariau su, atrodo, pakrautu akumu.
2. kazkur ieskoti blogo kontakto? (nes ant laisvu apsuku dar krauna, o joms padidejus ir padidejus krovimo srovei, jau kazkur "pramusa"? )
2015 Spalio 5 10:27
Prijaučianti narė
600cc ****
#307   +1  

Citata:
Cituoju: MYCIUS
Sveiki,

yra problema, kurios niekasip neisprendziu savo jegomis.
Motociklas kawasaki zx12r - nekrauna akumo.
1. Krovimas matuojant ant akumo: 13,5v (ant laisvu aps.), 13,2v (ant 4000rpm) - cia man labai kista, kodel pakelus variklio apsukas, krita krovimas. Ijungus zibintus, atitinkamai buna 13,2v ir 13,0v - geriau kraunasi ant laisvu apsuku.
2. Matavau generatoriau voltaza, kaip aprasyta manuale - prie 4000rpm turi buti 85-120v (tarp bet kuriu triju laidu), pas mane yra ~110v, manau cia viskas ok. Generatoriaus isemes nebuvau, kad apziureti vizualiai, nes pagal itampa lyg ir viskas ok. Galiu pamineti, jog ant aisvu apsuku rodo ~30v.
3. Pagal aprasa manuale, tikrinau krovimo rele, ten irgi varza i viena puse yra i kita nera, na taip kaip turi but - rele vizualiai neatrodo sudegusi.
4. Pastebejimas, jog uzvedus moca, po 10min, labai karsta rele - rankoje laikyti per karsta, cia normalu?

kur ieskoti problemos?

1. sia savaite nusiirksiu nauja akuma, nes yra itarimas, jog akumas pavarges (nors visus tstus dariau su, atrodo, pakrautu akumu.
2. kazkur ieskoti blogo kontakto? (nes ant laisvu apsuku dar krauna, o joms padidejus ir padidejus krovimo srovei, jau kazkur "pramusa"? )


Tai, kad krovimo relė (matyt RR turi minty) praeina testus pagal manualą nereiškia, kad ta relė yra gera. Pabandyk pakeisti ir pažiūrėk, ar nepadės.
2015 Spalio 5 12:34
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#308    

Keiti akumą ir krovimo relę (RR) akumas galėjo sugadinti krovimo relę, arba atvirkščiai.
2015 Spalio 5 13:03 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#309    

Tai faktas, kad reles reikia naujos vienareiksmiskai? nebebandyt situacijos idejus nauja akuma?

Sekantis klausimas: Kur siulot pirkti rele? kur kainos/patikimumo ir pristatymo greicio santykis geriausias? :)
2015 Spalio 5 13:42
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#310    

Dar statoriaus laidus praskambink ar nepramušti į korpusą, ir tarp kiekvieno laido patikrink ar turi varžą.
2015 Spalio 5 13:48 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#311    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Dar statoriaus laidus praskambink ar nepramušti į korpusą, ir tarp kiekvieno laido patikrink ar turi varžą.


Varza tarp kiekvieno 0,6-0,7 . Del pramusimo netikrinau kol kas.

Beje, uzsienio forumuose daug rasoma, jog sitam modelui problematiska vieta fiskes prie RR, netgi viena fiske siuloma mest lauk, ir kontaktus lituot. APziurejau savo, ir is tiesu - laidai pries fiske is geltonu, tape siek tiek rusvais ir jie siek tiek kietesni nei likusioj dalyje. Gal dar cia gali buti nekrovimo priezastis?
2015 Spalio 5 14:06
Narys
1000cc ******
Avataras
#312   +1  

Man irgi RR testą pilnai praėjo, bet vistik buvo sugedęs. Jei pas tave laidai pakepę prie fiškės, aš gal jau ir atsisakyčiau fiškės ir sulituočiau. Jei kibirkščiuoja, negerai bus ir naujam RR.
Vat, toks už kelis dolerius informuoja, kada reikia apsisukt ir maut namo, kad spėt grįžt su akumuliatoriaus likučiais :D
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Spalio 5 15:39 redagavo turistux 2015 spalio 5 15:42
Narys
400cc ***
Avataras
#313    

Bėda vis dar neišspresta.
1. Akumas nupirktas naujas.
2. R/R irgi nauja.

Bet situacija lygiai tokia pati. Na iš principo lieka generatorius, ir matyt taip ir bus, bet man dar lieka neaiškumas dėl generatoriaus tikrinimo:
1. Atjungus generatoriaus fishkę į R/R'ą ir ten matuojant varžtą tarp kontaktų (1-2;2-3;3-1) varža 0,6omh (manualas raso, jog turi buti 0,3-0,5omh prie 20C). Vos vos virsyjama rib, bet visi trys skaiciai vienodi po 0,6omh.
2. uzvedus motocikla, ant laisvu apsuku matuojant kintama itampa: ~38V velgi visose porose skaičiai vienodi. Keliant apsukas itampa tolygiai kyla.
3. dar pameginau matuoti itampa i korpusa, rodoma <1,5V, bet velgi visose porose vienodai.
4. Idomiausia dalis, kuria pastebejau vakar: sujungus generatoriu su R/R, ir tada matuojant generatoriaus generuojama itampa esant laisvom apsukom:
1-2: 2,2V
2-3: 14V
3-1: 2,2V
faktas, kad kažkas netaip su "1" generatoriaus faze, kai generatorius gauna apkrovą.
Ar čia taip turi būti ir aš nesamones matuoju? (nes esant pajungtai fishkei matavimo manual'as neapraso.)

bet daugiau jau variatu nebeturiu. kaip nekrauna, taip nekrauna man akumo..
2015 Gruodžio 2 09:15 redagavo MYCIUS 2015 gruodžio 2 09:22
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#314    

patikrink varžą tarp statoriaus fazių ir minuso, aišku neužkūrus moco :)
2015 Gruodžio 2 09:17 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#315    

Citata:
Cituoju: DainiusM
patikrink varžą tarp statoriaus fazių ir minuso, aišku neužkūrus moco :)

Gerai. Varžos turi nebūti visai? ar yra leistina kažkokia riba?
2015 Gruodžio 2 09:26
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#316    

Varža turi būti lygi 1
2015 Gruodžio 2 09:30 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#317    

Citata:
Cituoju: turistux
Man irgi RR testą pilnai praėjo, bet vistik buvo sugedęs. Jei pas tave laidai pakepę prie fiškės, aš gal jau ir atsisakyčiau fiškės ir sulituočiau. Jei kibirkščiuoja, negerai bus ir naujam RR.
Vat, toks už kelis dolerius informuoja, kada reikia apsisukt ir maut namo, kad spėt grįžt su akumuliatoriaus likučiais :D


o butent tokių voltmetrų yra kur nors lietuvoj nusipirkti?
kiek užmečiau aki tai pilnas ebay po 1eur, bet visi kinijoj/honkonge, is ten sius simta metu, o arciau niekur nerandu.arba lietuvoj siek tiek "sustresnis" jau 10eur.
2015 Gruodžio 2 13:49
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#318    

Aš pirkau normalų ir kokybišką daiktą iš čia kainavo apie 70 baksų :)
http://www.datelmeters.com/cgi-bin/webshop.cgi?config=ent-dcvoltmeters
2015 Gruodžio 2 14:00 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#319    

Nejaugi motocikluose tokios dažnos problemos su krovimu, jog labai rektų tokio daikto? ir dar už tokią kainą? Gamintojas jo net nenumate. Aišku, dabar turiu problemą, bet tai susitvarkau ir vuolia.
Neturiu didelės patirties su motociklais, bet buvusi yamaha per 3 metus nebuvo sukėlusi jokių bėdų su krovimu.
Užtat, bučiau linkęs, už minimalią sumą pasijungt tokią smulkmeną, paslėpt jį kad ir po keleivio sėdynę, tam kad būtų galima kartas nuo karto pasižiūrėti, ar vis dar OK su krovimu. Juk į tuos V vistiek nežiūrėsiu, kaip į spidometrą/tachometrą..
2015 Gruodžio 2 14:41
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#320    

Tada nusipirkt multimetrą ir pažiūrėk kartas nuo karto :) o man geriau kai matau pastoviai, nes yra taip buvę kad išvažiavau toli ir tik kai užgesau supratau kad kažkas ne taip. Bučiau iškarto matęs, būčiau nevažiavęs. Tad rinktis kiekvienam :)
2015 Gruodžio 2 14:46 Honda VFR 800Fi
Auksarankis
900cc *****
#321    

Citata:
Cituoju: MYCIUS
Bėda vis dar neišspresta.
1. Akumas nupirktas naujas.
2. R/R irgi nauja.

Bet situacija lygiai tokia pati. Na iš principo lieka generatorius, ir matyt taip ir bus, bet man dar lieka neaiškumas dėl generatoriaus tikrinimo:
1. Atjungus generatoriaus fishkę į R/R'ą ir ten matuojant varžtą tarp kontaktų (1-2;2-3;3-1) varža 0,6omh (manualas raso, jog turi buti 0,3-0,5omh prie 20C). Vos vos virsyjama rib, bet visi trys skaiciai vienodi po 0,6omh.
2. uzvedus motocikla, ant laisvu apsuku matuojant kintama itampa: ~38V velgi visose porose skaičiai vienodi. Keliant apsukas itampa tolygiai kyla.
3. dar pameginau matuoti itampa i korpusa, rodoma <1,5V, bet velgi visose porose vienodai.
4. Idomiausia dalis, kuria pastebejau vakar: sujungus generatoriu su R/R, ir tada matuojant generatoriaus generuojama itampa esant laisvom apsukom:
1-2: 2,2V
2-3: 14V
3-1: 2,2V
faktas, kad kažkas netaip su "1" generatoriaus faze, kai generatorius gauna apkrovą.
Ar čia taip turi būti ir aš nesamones matuoju? (nes esant pajungtai fishkei matavimo manual'as neapraso.)

bet daugiau jau variatu nebeturiu. kaip nekrauna, taip nekrauna man akumo..


pamenu,kad jau labai senai rasiau-jei nori patikrinti ar gerai dirba pats generatorius,paimk kokiu 100w 220 lempa,prijunk lygiagreciai prie testerio ir tada matuok itampas,kai RR atjungta.itampos ten priklausomai nuo apsuku ir kitu reikalu,jei genetratorius trifazis- nuo 25 iki60 voltu.jei tai yra palik apvijas ramybeje.
pagal tai ,ka parasei,pramustas kaip minimum vienas diodas ar valdymo tiristorius(cia jau RR niuansai).
kodel pramustas?1.pati rele numire siaip sau.2.akumuliatorius padejo3.padejai tu pats bandydamas uzkurti mota ir ilgai besukdamas starteri iskroves akuma ir panasiai.
1.tikrini generatoriu su lempos apkrova.jei gerai:

2. pakrauni akuma.taip 10 val normalaus krovimo.tikrini su testeriu,BUTINAI su kokia bent 12voltu 20 W lempute.be lempos jis gali rodyti ,kad labai geras,bet tai gali buti netiesa.jei akumas geras ir po krovimo,bet su prijungta lempa rodo ne maziau 12,na ten 11.5 volto(siaip turetu buti ne maziau 12.6 v
tada ieskai pasiskolinti nusipirkti rele.

paziurek,ar netrumpina moto elektros sitema.jei prijungus akuma ir ijungus rakteli akumas nerodo maziau nei 11 v -viskas gerai.

sekmes ieskant :-) )
2015 Gruodžio 2 16:05
Narys
600cc ****
#322    

Citata:
Cituoju: MYCIUS
2. R/R irgi nauja.

Naujas senas, naujas naujas neoriginalas, naujas naujas originalas? :)
Pagal visus parašymus visgi RR blogas...
2015 Gruodžio 2 19:21
Narys
400cc ***
Avataras
#323    

Ačiū, už išsamius paaiškinimus.
Vakaip, kaip Dainius patare, paziurėjau varzas i korpusa - rezultatas 1 (kaip ir priklauso). Na generatoriu iskrapsciau is savo vietos, foto imesiu vakare - vietomis patamsejes apviju lakas, bet vizualiai neatrodo sudeges.
O vat R/R'as visgi blogas. Man net nekilo mintis, tikrint su testeriu nauja neoriginalu R/R'ą, o vakar viską išsiėmęs - patikrinau.
http://www.ebay.com/itm/Regulator-Rectifier-Voltage-For-Kawasaki-.... :S 2gAAOSwD0lUkPPE&vxp=mtr
kaip elektros prekės vistiek grąžint nebepavyks, pinigai į balą, ir galima sakyt, skūpus moka du kart :D
Kur siūlote pirkt R/R'ą, kad būtų kokybiškas gaminys ir protingą kainą? :)
2015 Gruodžio 3 08:31 redagavo MYCIUS 2015 gruodžio 3 08:53
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#324    

Jei jau uždėjai feedbacka tada tikrai nepavyks jei dar ne tai pavyktų 100 procentu.
Aš pirkau iš čia http://www.stuff4bikes.co.uk/
siuntimas nebrangus ir laiko jau porą metų :)
P.S. o kaip su testeriu tu patikrinai reguliatorių? :)
2015 Gruodžio 3 09:13 redagavo DainiusM 2015 gruodžio 3 09:18 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
Avataras
#325    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Jei jau uždėjai feedbacka tada tikrai nepavyks jei dar ne tai pavyktų 100 procentu.
Aš pirkau iš čia http://www.stuff4bikes.co.uk/
siuntimas nebrangus ir laiko jau porą metų :)
P.S. o kaip su testeriu tu patikrinai reguliatorių? :)

Dar neuzdejau feedback'o, beabejo pameginsiu rasyt pardavejui, kad brokas. Nors cia gi elektros preke, kuriai kaip ir neturetu buti taikoma garantija.

Tikrinau pagal instrukcija aprasyta manuale, t.y. taip (tik cia truputi koitokie reguliatoriai, bet principas tas pats:
https://www.youtube.com/watch?v=dINJqxecb28
https://www.youtube.com/watch?v=F8EjV0IjW9Q
ant to kinisko reguliatoriaus vienas isejimas i akuma "trumpina", panasiai kaip pirmam video.
kas keiciausia, kad toki testa, mano senasis reguliatorius praeina, kaip geras. bet vistiek davus apsuku, krovimas krenta (nors ant laisvu lyg ir krauna kazkiek).
su kinisku praktiskai nekraunama visai jokiam sukiu diapazone.
 
2015 Gruodžio 3 09:33
Narys
400cc ***
Avataras
#326    

Citata:
Cituoju: veplys
pamenu,kad jau labai senai rasiau-jei nori patikrinti ar gerai dirba pats generatorius,paimk kokiu 100w 220 lempa,prijunk lygiagreciai prie testerio ir tada matuok itampas,kai RR atjungta.itampos ten priklausomai nuo apsuku ir kitu reikalu,jei genetratorius trifazis- nuo 25 iki60 voltu.jei tai yra palik apvijas ramybeje.
pagal tai ,ka parasei,pramustas kaip minimum vienas diodas ar valdymo tiristorius(cia jau RR niuansai).
kodel pramustas?1.pati rele numire siaip sau.2.akumuliatorius padejo3.padejai tu pats bandydamas uzkurti mota ir ilgai besukdamas starteri iskroves akuma ir panasiai.
1.tikrini generatoriu su lempos apkrova.jei gerai:

2. pakrauni akuma.taip 10 val normalaus krovimo.tikrini su testeriu,BUTINAI su kokia bent 12voltu 20 W lempute.be lempos jis gali rodyti ,kad labai geras,bet tai gali buti netiesa.jei akumas geras ir po krovimo,bet su prijungta lempa rodo ne maziau 12,na ten 11.5 volto(siaip turetu buti ne maziau 12.6 v
tada ieskai pasiskolinti nusipirkti rele.

paziurek,ar netrumpina moto elektros sitema.jei prijungus akuma ir ijungus rakteli akumas nerodo maziau nei 11 v -viskas gerai.

sekmes ieskant :-) )


panašu, jog sėkmės prireiks :)
dėl akumo abejonių kaip ir nekyla, jis naujas, pakrautas, čia viskas okey. beliko dar su lempa pasitikrint generatorių, ir vėl pirksiu rėlę, tik dabar jau iš patikimo pardavėjo. užklausiau bikeshop'e, pas juos oem rėlė 160eur. Manau, teks paplonint piniginę, jei visgi ne generatoriuje bėda..
2015 Gruodžio 3 15:54
Narys
600cc ****
#327    

Hmm, aš pirkčiau naudotą MOSFET'inį RR, pvz tokį...
O dėl kiniško, rašyčiau pardavėjui, kad DOA, tegu grąžina pinigus ir išsiųsčiau atgal (jei norės).
2015 Gruodžio 3 18:47 redagavo TomasJ 2015 gruodžio 3 18:48
Narys
400cc ***
Avataras
#328    

Na ką gi, mano istorija dėl krovimo, kuriam laikui baigta :) tikiuos neteks grįžti po pirmo išvažiavimo pavasarį :D
1. Sudėjau generatorių atgal - generatoriaus dangtelyje buvo palenktas laido fiksatorius, kuris, uždejus generatorių, lietėsi prie besisukancio magneto - atlenkiau ir užfiksavau, kaip reikia. Galbūt tai įtakos ir neturėjo.
2. Išmečiau krovimo relės fiškes velniop - visus laidus sulitavau. Matėsi laidų kaitimo pasekmės - laidai prieš rėlę buvo lengvai pageltę, aišku nuo karščio.
3. Peržiūrėjau akumo dėžutę su rėlėmis ir ten esančias jungtis šiek tiek paspaudžiau - įsikišo tvirčiau, nors jos ten gražios buvo, nesimatė jokių kaitimo požymių.
4. Iš naujo uždėjau minusą prie variklio, pravalęs jo vietą, nors ir čia situacija buvo graži - nesimatė oksidacijos.
Rezultatas:
ant laisvų apsukų krovimas 14,0-14,1V (tiek su šviesomis tiek be šviesų laikosi vienodai), davus apsuku, krovimas, kaip ir anksčiau krenta, bet labai minimaliai, dabar krenta iki 13,8-13,9V. Nors ir rezultatu neesu labai patenkintas, bet situacija išmetus fiškes tikrai pagerėjo.
Planas: atsisiųsti ir pasijungti skaitmeninį voltmetrą (anksčiau pavaizduotas nuotraukose) ir kartais stebėti situaciją. Tokio krovimo (14V) tikrai turėtų užtekti, kad akumas nemirtų :)

p.s. rėlė (R/R) palikta senoji, nes naujoji, faktas, jog bloga, su ja krovimas ant laisvų apsukų ~13,2-13,3V, bet įjungus žibintus, krenta iki 12,6V, o jei dar įsijungia ventiliatorius, tai krenta iki 12,2V (kas yra gerokai mažiau nei akumo įtampa.)
2015 Gruodžio 8 10:54 redagavo MYCIUS 2015 gruodžio 8 10:56
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#329    

Normali krovimo įtampa turėtų būti važiuojant su šviesom 14,3-14,4V
2015 Gruodžio 8 11:07 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
#330    

Sveiki. Imant generatoriu reikia isleist tepalai? :)
2016 Birželio 7 19:58
Puslapiai: 1..9101112




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17