Motomanų Diskusijos » Remontas » Bėdos su generatoriumi

| 2007-04-21 Laury | 333/221366 žinut.
 
Puslapiai: 1..789101112


 
Narys
25cc *
#241    

Įdėk schemą ir video kaip su ja tau krauna ir kokie temperatūriniai pokyčiai būna prie 5k rpm kaip dirba kai pajungtos šviesos ir pan, nes hm, vien tos dalys, kad atlaikytų apkrovas kainuoja nepigiai... todėl geriau pirktis visada kitą veikiančią, o jos genda dėl oksiduojančių kontaktų. Kada dauguma keičia kitom relėm, o laidų ir kontaktų netvarko ir kitą sezoną vėl naują deda relę
2013 Vasario 13 14:54 :-)
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#242    

aparatas ne mano, o ir yra isardytas, tad negaliu to padaryti, bet galiu tik pasakyti, kad bandymas buvo toks... Kol dar nebuvau uzpyles detaliu su epoxidke testavau, tai krovimas 14,4-14,6v prie ijungtos apkrovos trys sviesu lemputes (masinines trumpu sviesu 55w). Atjungus apkrova, palikus tik akuma - 14v. Akumas naujas 45Ah. Cia ant apsuku. Ant tuscios eigos krenta iki 13,5v. Itampa galima reguliuoti, bet su savininku nusprendeme pasirinkti tokia! Schema pabraizyciau, jei labai reikia. tai pacio gamyba, o ne interneto gamintoju kopija.
Temperatura tai tik truputi syla. ranka galima nulaikyti, tai nematavau su termu. siaip bedai esant uzdesiu ventiliatoriu. Yra munatytas, bet ar reiks nezinau.

virsuj prisegu schema
2013 Vasario 13 15:17 redagavo saulensas 2013 vasario 13 16:07
Praktikas
500cc ***
Avataras
#243    

rusiškos kilmės variantas.
žiūrėsim ar duos prisegti

Prisegtas failas: RegulatorRectifier_DIY_RU.pdf (620.06kb)
Šis failas buvo parsiųstas 81 kartus
2013 Vasario 13 15:56 redagavo MrDidzkis 2013 vasario 13 15:56 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#244    

Citata:
Cituoju: MrDidzkis
rusiškos kilmės variantas.
žiūrėsim ar duos prisegti


variantai zinoma neblogi, bet nemegstu kopijuoti ir daryti, kai nezinau ar veiks tinkamai. Beje, tiltai brangiau nei atskiri diodai. trifazis tiltas virs 30lt, o vienas sotky diodas 3lt (3x6=18). Na cia kiekvienas sveria pagal save.
2013 Vasario 13 16:01 redagavo saulensas 2013 vasario 13 16:06
Narys
25cc *
#245    

Šiaip būtų įdomu pirma, kad gerai ištestuotumėte relę, t.y. pažiūrėtumet kiek laikys, ir jai viskas gerai tai jai pasidalinsite savo žiniomis su kolegomis tai visi tikrai liks dėkingi, na kurie nemokės patys pasidaryt gal pasamdys jus, kad pagamintumėte (y)
2013 Vasario 13 18:44 :-)
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#246    

Citata:
Cituoju: TawaS
Šiaip būtų įdomu pirma, kad gerai ištestuotumėte relę, t.y. pažiūrėtumet kiek laikys, ir jai viskas gerai tai jai pasidalinsite savo žiniomis su kolegomis tai visi tikrai liks dėkingi, na kurie nemokės patys pasidaryt gal pasamdys jus, kad pagamintumėte (y)


Pagyvensim - pamatysim. Laikys tai 99,99%. As elektromonteris. Testus tai tik po visos sistemos laidu isvedziojimo ir pajungimo bus galima matuoti. O iki to dar daug darbu.
2013 Vasario 15 11:59
Narys
250cc **
Avataras
#247    

norejau paklausti kas galibut.kodel kaip salta rele ji rodo lyg ir krauna akuma nes ryskei sviecia pagazavus vos sviesos .paskuj pradingsta ir gaziuoji ar ne ji tokia tamsesne paskui vel taip tarpais atsiranda.srove lygir rodo 14.2v akumas besviesu.nabet isemus fiskia is reles rodo 12v.o rele pobisky kaista ir po kiek laiko ji ykaista kad pirstu nepalaikau.o juodas laidas fiskeja buvo sviles ir matosi kad reles aplink fiske biskely apsilyde ka daryt generatorius pareidineja? cia YAMAHA YZF R6 2001
Butu gerai atsakymas
2013 Liepos 4 18:40 redagavo mhundiz 2013 liepos 4 15:42
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#248    

pabandyk per naujo tuos apsvilusius kontaktus persidaryti kad butu geras
2013 Liepos 4 18:42
Narys
250cc **
Avataras
#249    

tai vat taip ir padariau.tai tas juodas yra - kiek suprantu tai as jo fiske nuvariau nusipirkau ydejau bet kad vistiek ir tos apsukos nukrenta kaip gerai pagaziuoji ir vel uzkyla y normale padety.tik tas retai krovimas atsirado berots.o pacioj fiskiai pajungiau testery tai juodas su raudonu rodo kad srove aina.sukitais trim laidukas kombinacijom nieko nerode.nors visos kitos fiskes kaip naujos atrodo
2013 Liepos 4 18:51 redagavo mhundiz 2013 liepos 4 15:55
Narys
400cc ***
#250    

Citata:
Cituoju: mhundiz
tai vat taip ir padariau.tai tas juodas yra - kiek suprantu tai as jo fiske nuvariau nusipirkau ydejau bet kad vistiek ir tos apsukos nukrenta kaip gerai pagaziuoji ir vel uzkyla y normale padety.tik tas retai krovimas atsirado berots.o pacioj fiskiai pajungiau testery tai juodas su raudonu rodo kad srove aina.sukitais trim laidukas kombinacijom nieko nerode.nors visos kitos fiskes kaip naujos atrodo


Atjunges krovimo rele, pamatuok kiek pats gereratorius atiduoda. Tik matuoti reikia ne pastove, o kintama srove. Tarp visu trieju kontaktu turi buti vienoda. Ant laisvu ne maziau 15v, prie 5000rpm 50-70v. Tada zinosi jog generatorius geras ir jog reikia ieskoti naujos krovimo reles.
Man irgi buvo, kol rele neperkaista - krauna. Pavazineji pusvalandi, ir ant laisvu uzgesta, su starteriu nebeuzsikuria. Tik stumiant.
2013 Liepos 4 20:01
Narys
250cc **
Avataras
#251    

Na pas mane rode 4000rpm 50v ant kintamos sroves.o Omais rode 0.05 ant neuzvesto.tai nusprendziau kad generatorius geras.tad pradejiau lupineti krovimo rele (lygintuva).islupinau atsargiai ta silikona lyg ir normalus kontaktai bet paskuj aina uzlieta plasmase ir nejo daugiau ka pamatyti.tai klausimas butu toks.kiek kainuotu man sroves reguletorius YAMAHAI R6 2001 METU? deveto ir naujo kainos.
2013 Liepos 8 10:01 redagavo mhundiz 2013 liepos 8 07:34
Narys
800cc *****
Avataras
#252    

O aš šiandiena, panašu, kad atradau savo senutės, karštos gesimo bėdą.
Istorija tokia, kad važinėjant po miestą, kai motas užkaista, prie šviesoforo stovint, įsijungus ventiliatoriui, labai ima kristi/plaukioti apsukos. Šansas užgesti taip banguojant RPM, 90% (iki aušintuvo užsivedimo, viskas OK, negęsta). Žaidžiau kelis metus turbūt su karbais, reguliavau, riebinau, liesinau, laisvos eigos varžtus sukiojau ir šūdą - tas pats. Kai tik pasiekia ventiliatoriaus įsijungimo temperatūra - atsiranda dūsimas ir užgesimo šansas.
Bet tai tik šiandieną, supratau vieną labai įdomią tendenciją. Kadangi vakar eilinį kartą išrinkau karbus, pariebinau mišinį (manualo ribose) surinkau viską, užvedžiau, užkaitinau motą na ir viskas OK. Užkaista, įsijungia aušintuvas, įjungiau dar ilgas šviesas, posūkį, nuspaudžiau stabdžių rankenėlę ir nieko. Ataušiną varikli aušintuvas ir toliau sau birbia. Taip 3-4 kartus užkaitinau, neužgesau ir patenkintas šokau 23.30 valandą ant moto ir išvažiavau testuoti. Pavažinėjus ilgėliau ir sustojus patestuoti jau įkaitusį motą, vistiek pastebėjau, kad apsukos ima plaukioti link dūsimo. Susinervinau, grįžau į garažą ir tada atėjo nušvitimas! Pas mane, generatorius yra kairėje (kur moto kojelė), motociklo pusėje. Visada, kai testuodavau jį surinkęs, motas stovėdavo ant kojeles, pasviręs į kairę pusę. Gi prie šviesoforo aš visada stoviu tiesiai vertikaliai. Iškarto pabandžiau pasitikrinti savo teoriją ir tikrai, kai motas ant kojelės, dirba gerai, tik pastatau vertikaliau (ar net paverčiu į dešinę) ir ima ta pačia sekundę akivaizdžiai pukšėti ir gesti nors stovėjęs pasviręs veikė gerai. Panašu, kad kokie nors generatoriaus guoliai išsidėvėję ir kai motociklas pasviręs kairėn, generas dirba laisviau ir lengviau, bet kai paverčiamas tiesiai horizontaliai, įkaitę ir gal kiek pasiplėtę, bet susidėvėję guoliai ima turbūt nebe atlikti savo darbo ir strigdina generatoriaus ašis ir taip užgesina motą.
P.S. Mano moto generatorius ne toks kaip visų kitų - jis toks kaip mašinos, korpuse, net su dirželiu sukamas. :) Kadangi turiu likusį nuo kito variklio, tai bandysiu nunešti restauruoti, nes motas vis tik 1989 metų, ne pirmos jaunystes.
Tiesa dar yra teorija, kad alkūninis sukasi lengviau pasvirus motui į kairę. Bet kodėl to nėra pasvirus motui į dešinę?
2013 Liepos 18 22:44 redagavo sandman^kfmf 2013 liepos 18 19:53
Narys
1000cc ******
#253    

Arba paaiskes, kad pastacius ant kojos pirmas cilindras tiesiog geriau aprupinimas kuru ir vel eisi misinio riebint :D
2013 Liepos 18 23:11
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#254    

pradziai gal pasimatuok itampa ka rodo ant akumo pavertus moca ir stovinti tiesiai, nemanau kad generatorius nuo pasvyrimo kazka blogai daro. nuimk dirzeli pabandyk kai veikia nuo akumo moca pavartyt ar bus tas pat
2013 Liepos 18 23:22
Narys
800cc *****
Avataras
#255    

Už karbus realiai galiu duoti b*** nukirsti :D Visi sureguliuoti, prikibti nėra kaip. :D Jie taip išknibinėti mano, kad aš juos mintinai moku. Užsimerkęs galiu išrinkti, išvalyti ir surinkti. Plūdes reguliavau, kiekvieną matuodamas turbūt po 10 kartų. :D Viskas išvalyta, blizga kaip katino kiaušai. Membranos sveikos. Plius kuro filtras pakeistas. O be to, prieš tai motas dirbo su plūdėmis ties 15 mm, o dabar sukeltos iki 13 mm (ta prasme plūdės nuleistos, bet kuras sukeltas). O variklio darbas identiškas. Aišku žvakės ledinės, jokių apnašų nėra.
Va tik testerio neturėjau šalia, tai matavimus nukelsiu kitai dienai. Bet variantas yra tiesiog kol kas toks. Pažiūrėjau schemą, tai jame yra du guoliai (tik kad kainuoja abu 80$ originalūs). Turiu kita generą nuo seno variklio, tai gal reikėtu patikrinti ar jie neišsimalę. Nes yra šioks toks patriukšmavimas iš kairės pusės, dirbant motui girdisi.
Žodžiu - laukia įtampu pamatavimas ir patestavimas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Liepos 18 23:45 redagavo sandman^kfmf 2013 liepos 18 20:48
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#256    

21039 turbut angliukas? gal i pabaiga tada buna durniuoja, bet tai labiau del krovimo bedos butu. gal siaip laidai ar fiskese kur nekontaktuoja? realiai px tas generatorius, gali atjungt ir kol akumas nenudves variklis turi suktis. pradziai prisikabink su kuo pamatuot itampa, o guolius tai uz skyvo paklibk ir matysi ar labai kliba
2013 Liepos 19 00:15
Narys
800cc *****
Avataras
#257    

Aha, tas 21039 ten angliukas yra. Bet jį galima atmesti, nes su krovimu tikrai nėra bėdų. Klibinti tai reikės tik po to, kai atjungęs generą, pabandysiu motą pabirbinti tik akumuliatoriumi maitindamas. Va tik klausimas, taip išeina, jei generatorius atjungtas, tai rėlė visą įtampą turi imti tik iš akumo? Tiesa, kaip minėjau, generatorius dirželiu varomas, tai pilnai gali būti, kad tas dirželis jau gerai suragėjęs ir pradėjo guolius ėsti. Tiesa gerai, kad turiu dar du juos... (tai ja atskira istorija, su dirželių pirkimu) :D
Na, bet tai bus kitą savaitę.
2013 Liepos 19 00:31
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#258    

siaip tai moco degimui ir kitai elektrai-elektronikai px is kur ta itampa, ar is generatoriaus ar is akumo ar nors ir is saules bateriju :-] , svarbu kad istisai butu 12-14V
2013 Liepos 19 00:41
Narys
25cc *
#259    

Na kolegos. Pakonsultuokit :)

Suzuki, GS 500. Senukas, 1992 m.

Kai važiuoju visa elektronika labai reguoja į variklio apsukas, tai yra šviesos prigęsta gazuojant, ir atsigauna laisvomis apsukomis.

Tada sekantis bairis, kad retkarčiais nesikuria su įjungtomis šviesomis. Išjungus Ok.

Akumas užgesintas - 12,5. Užvestas be šviesų - 13,5. Su ilgomis šviesomis - 13 - 13,2-3 smth smth.

AKumuliatorius naujas. Turiu nuojauta kad stabilizatorius ARBA generatorius. Tačiau realiai neįsivaizduoju nuo kur pradėti tikrinti. Na dar mėginau Fun trick - Užvedžiau, ir atjungiau akumuliatoriu (Neturiu žalio supratimo ar generatoriaus turi užtekti palaikyti vairklio degimui,,,), tai tokiu garsu nebuvau girdejas iš motociklo... ir 5 sekundžiu bėgyje užgęso :D

Tai laukiu komentarų :D labai nebauskit, ir patarkit :D
2013 Liepos 20 22:47
Narys
1000cc ******
#260    

Pirma reiktu tema paskaitinet, o tada kurt anketa ir klaust milijona kartu uzduoto klausimo. Tokias variacijas bedarydamas i komplekta dar galejai uzsidirbt ir sudeginta komutatoriu. Tavo geriausias pagalbininkas service manual. Akumas naujas reiskias ten ok, sekanti grandis krovimo rele. 99 is 100 beda ten ir buna arba jos pajungimo kanaluose bei mechanizmuose. Nors net nezinau kas geriau nusprogusi rele ar generatorius. Reles eina visiem ir kainuoja belekiek, o generus rimti meistrai labai nesunkiai pervynioja ir paima uz tai puse k.reles kainos.
2013 Liepos 21 12:17
Narys
800cc *****
Avataras
#261    

deuce:
Bet tu ir prikarksėjai. :D Žiauriai tau dėkingas. Jei kada kur susėsime, tai skolingas tau alaus.
O finalas toks. Išsilupau aš generatorių, bandžiau įdėti senąjį, bet pastarasis pasirodo per mažas. Padariau išvadą, kad sename mote pas mane buvo ZX750R variklis (nenusirašiau generatorių kodų, kad sutikrinti), o dabartinis tai tiesiog ZX750. Arba atvirkščiai. Vizualiai vienodi generatoriai, o kai pamatavau atstumus tarp varžtų skylių, tai nesutapo. Pagal mastelį, senasis kokius 10% mažesnis.
Tada nusprendžiau pavalyti igniter'io kontaktus. Ir ne veltui, nes pasirodo buvo oksidavęsi. Bevalant, stebuklingai nulaužiau vieną iš kontaktų. Susinervinau. Pamaniau jau chana. Išsiėmiau igniter'į, pradėjau jį knebinėti. Gavosi taip, kad išardžiau gražiai ir prilitavau bei išvedžiau laidą nuo kojelės kurią nulaužiau. Sudėjau viską atgal, uždėjau jungtis, sukomutavau laidus, dar prilitavau prie generatoriaus laido naują kištuką (senasis buvo pasvilęs, pajuodęs dėl oksidacijos ir nekontaktavimo) ir... užvedus gavosi tas pats. Vėl suirzau, bet kadangi dar turėjau laisvą ne vieną valandą, pamaniau, kad gal ir teisus tas deuce. Paėmiau ir pariebinau mišinį iki 3.5 atsukimų (maksimum ką visada atsukdavau tai 3 kartus, nes rodėsi, kad mišinys riebėja per daug). Ir stebuklas! Motas taip stipriai nebereaguoja į lempas (ilgas), į aušintuvą. Netikėdamas tuo, ką matau, specialiai visaip vartydamas motą, kaitinau variklį, kol aušintuvas įsijunginėjo kokius 5 kartus. Po to dar per lietų, specialiai į miestą išvažiavau, prie sankryžų stovėjau ir grožėjausi kaip gražiai leidžiasi apsukos, kaip jos nekrenta daugiau nei galima ir apskritai, nežinau ar tik taip rodosi, bet variklis gražiau dirba nuo 2000 RPM. Geriau į gazą reaguoja. Taip prasukau galinį ratą lietuje (eilinį kartą), kad teko prisiminti kaip smagiai motas išsitiesina savaime.
Žodžiu, pagaliau susitvarkiau vieną iš labiausiai erzinusių problemų.
2013 Liepos 24 16:50 redagavo sandman^kfmf 2013 liepos 24 13:51
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#262    

Citata:
Cituoju: deuce
Pirma reiktu tema paskaitinet, o tada kurt anketa ir klaust milijona kartu uzduoto klausimo. Tokias variacijas bedarydamas i komplekta dar galejai uzsidirbt ir sudeginta komutatoriu. Tavo geriausias pagalbininkas service manual. Akumas naujas reiskias ten ok, sekanti grandis krovimo rele. 99 is 100 beda ten ir buna arba jos pajungimo kanaluose bei mechanizmuose. Nors net nezinau kas geriau nusprogusi rele ar generatorius. Reles eina visiem ir kainuoja belekiek, o generus rimti meistrai labai nesunkiai pervynioja ir paima uz tai puse k.reles kainos.


O kiek uz generatoriaus pervyniojima specai ima? Rele relei nelygu....
2013 Spalio 8 19:11
Narys
400cc ***
Avataras
#263    

Jeigu kam idomu ir aktualu Itampos reguliatoriu nebrungiai is Aliexpress galima uzsisakyti iki 50 LT atsisiunciau sau 2 vnt. visi veikia be problemu ir nebloga kokybe, cia tarpkitko. Tik vienas trukumas labai ilgai reikia laukti iki 2 men.
2014 Sausio 19 17:13
Narys
25cc *
#264    

suzuki gsx 750cc 2008metu

Sveiki tatieciai turiu tokia problemele po ziemos sugalvojau sendien uzbaiditi savo zveriuka uzvedus uzsidege raudona lempute ir and skidelio f1 . pasivazinejau koki 20km gristant namo pastebejau kad priekine lempa mirkset pradejo pabandziau uzgesinti ir nebeuzvedzeu nes numire akumas .kas galetu buti ??? generatoriu ar ligintuvas kas?? jai generatorius gal kas man kvailiui pasakys kurioj vietoj jis stovi ir kur stovi tas ligintuvas labai dekui uz atsakimus ar patarimus iskart
2014 Vasario 18 20:04
Narys
25cc *
Avataras
#265    

Sveiki, nežinau ar į reikiama tema pataikiau bet tikiuosi labai nepyksite jeigu ne čia :) turiu tokia problemą su elektra, ijungus šviesas ir įjungus kuri nors posūkį prigesinėja šviesos ir spidometro apšvietimas. Ir įjungus tik požibinčius jie sviečia normaliai ryškiai, o tik ijungus trumpas arba ilgas jie prigesta. Motociklas yamaha R6 2000m
2014 Birželio 24 22:07
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#266    

Citata:
Cituoju: Spiritless
Sveiki, nežinau ar į reikiama tema pataikiau bet tikiuosi labai nepyksite jeigu ne čia :) turiu tokia problemą su elektra, ijungus šviesas ir įjungus kuri nors posūkį prigesinėja šviesos ir spidometro apšvietimas. Ir įjungus tik požibinčius jie sviečia normaliai ryškiai, o tik ijungus trumpas arba ilgas jie prigesta. Motociklas yamaha R6 2000m

Ar taip darosi tik prie žemų apsukų ar ir sakykim prie kokių 5K. Pažiūrėk manual ties kuriom apsukom yra maksimalus generatoriaus krovimas. Jei prie aukštesnių sukių tokios bėdos nėra tai gali būti, kad laikas keisti akumuliatorių.
Pamatuok akumuliatoriaus krovimo įtampą pagal manual ir kiek įtampa keičiasi nuo elektros prietaisų apkrovimo dirbant mocui laisvomis apsukomis.
2014 Birželio 24 22:10 redagavo murakest 2014 birželio 24 22:13 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
900cc *****
#267    

Citata:
Cituoju: Spiritless
Sveiki, nežinau ar į reikiama tema pataikiau bet tikiuosi labai nepyksite jeigu ne čia :) turiu tokia problemą su elektra, ijungus šviesas ir įjungus kuri nors posūkį prigesinėja šviesos ir spidometro apšvietimas. Ir įjungus tik požibinčius jie sviečia normaliai ryškiai, o tik ijungus trumpas arba ilgas jie prigesta. Motociklas yamaha R6 2000m

Tai ne problema.
2014 Birželio 24 22:17 Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#268    

Citata:
Cituoju: Pigassila
Citata:
Cituoju: Spiritless
Sveiki, nežinau ar į reikiama tema pataikiau bet tikiuosi labai nepyksite jeigu ne čia :) turiu tokia problemą su elektra, ijungus šviesas ir įjungus kuri nors posūkį prigesinėja šviesos ir spidometro apšvietimas. Ir įjungus tik požibinčius jie sviečia normaliai ryškiai, o tik ijungus trumpas arba ilgas jie prigesta. Motociklas yamaha R6 2000m

Tai ne problema.

Problema, akumuliatorius nepilnai įkrautas arba jau senas.
2014 Birželio 24 22:23 Honda VFR 800Fi
Narys
25cc *
Avataras
#269    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Citata:
Cituoju: Pigassila
Citata:
Cituoju: Spiritless
Sveiki, nežinau ar į reikiama tema pataikiau bet tikiuosi labai nepyksite jeigu ne čia :) turiu tokia problemą su elektra, ijungus šviesas ir įjungus kuri nors posūkį prigesinėja šviesos ir spidometro apšvietimas. Ir įjungus tik požibinčius jie sviečia normaliai ryškiai, o tik ijungus trumpas arba ilgas jie prigesta. Motociklas yamaha R6 2000m

Tai ne problema.

Problema, akumuliatorius nepilnai įkrautas arba jau senas.


Tai kad akumuliatorius naujas ;/
2014 Birželio 30 21:40
Narys
250cc **
#270    

Sveiki,
gal kas Kaune žinot kur pervyniotų generatorių R6 ? Gerai būtų , kad jau patys kokybę būtumėt pabande .
2014 Rugsėjo 25 09:19
Puslapiai: 1..789101112




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17