Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki V Strom

| 2009-09-30 kaubojus | 125/47453 žinut.
 
Puslapiai: 123..5


 
Narys
250cc **
#1    

Suzuki V Strom

Nieko neradau apie šį moto, kokie jo pliusai ir minusai, pagrindinė paskirtis, konkurentai, konkurentų pliusai ir minusai
2009 Rugsėjo 30 21:47
Keliauninkas
500cc ***
#2    

Yra vienas ziauriai geras tinklapis apie motociklus. Ne visi ji zino, todel pasidalinsiu - www.google.lt.
Pagaida vienzo.
2009 Rugsėjo 30 22:48 BMW R 1150 GS
Narys
250cc **
#3    

lietuvių kalba nieko gero neišmeta, nebent pabūsivertėju. Vietoje išsidirbinėjimų galėtum nurodyt konkrečiau
2009 Spalio 1 07:14
Keliauninkas
500cc ***
#4    

Rusu kalba irgi pilna:
http://www.google.lt/search?hl=lt&client=safari&q=suzuki+.... ška&meta=lr%3Dlang_ru

tik nukopijuok visa linka

[Redaguota 2009-10-1 Sindbaad]

O jei trumpai - plentinis kelioninis enduro motas, liaudyje dar vadinamas drambliu. Gaminamas berods nuo 2002. Dvi modifikacijos - DL650 ir DL1000. Pastarieji leidžiami buvo iki 2007, jei gerai pamenu, šiuo metu leidžiami tik 650cc.
Nuo pat pradžių leidžiami su įpurškimu.
Turi kloną iš Kawasaki kaimo - modelis KLV.
Kainos ir kokybės santykis itin geras, kadangi iš litrinių tai bene pigiausias dramblys. Kadangi turėjau litrą, tai galiu prisimint tik geru žodžiu - autostradoje iki 16-17 važiuot malonu, labai patogi sėdynė, pilna vietos keleiviui, žvyrkeliu irgi be problemų. Į bekelę aišku su tokiu nepatartina, nes sunkus. Pagal apžvalgas 650cc skirtumas nuo litro labiausiai jaučiasi lenkiant, kai reikia užsukt, ir važiuojant magistralėmis virš 150. Bet mažesnysis turi kosmines kuro sąnaudas važiuojant iki 120.
Pagrindiniai konkurentai - kiti plentinukai, pradedant Honda Varadero, Aprilia Capponord ir baigiant kad ir BMW simplyzebest GS.

[Redaguota 2009-10-1 Sindbaad]

[Redaguota 2009-10-1 Sindbaad]
2009 Spalio 1 07:39 BMW R 1150 GS
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#5    

Kuria prasme turi kosmines sanaudas DL650???

Kiek teko girdet, zmonems letu tempu (~100-110) iki 4ltr/100 km gaunasi...
2009 Spalio 1 13:18 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Čioperistas
800cc *****
Avataras
#6    

TM žurnale buvo tokios klasės mocu palyginimas ( BMW F, Yamaha xt, KTM ir pan..) išvados ten tokios, kad kelioneje patogus, bet bekelėje su juo važiuoti ne tik nepatogu, bet ir pavojinga - važiuoja kur nori ir kaip nori, neprognozuojamas ir sunkiai valdomas.
2009 Spalio 1 13:24
Keliauninkas
500cc ***
#7    

Citata:
Cituoju: ramgav
Kuria prasme turi kosmines sanaudas DL650???

Kiek teko girdet, zmonems letu tempu (~100-110) iki 4ltr/100 km gaunasi...


Palyginus su konkurentais ir atsižvelgant į kuro bako talpą.
2009 Spalio 1 14:21 BMW R 1150 GS
Narys
250cc **
#8    

Čia yra Motomanų diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » . beveik visi modeliai turi temas. GSXR-ai net atskirai pagal klases, 600, 750, 1000. Pagrindinė mintis buvo užvesti temą apie DL-ą, t.y. padėti jį į vietą. Manau šis motociklas vertas, kad būtų priimtas į Suzuki šeimą. Ne visi domisi tik britvom.
2009 Spalio 1 20:56 redagavo kaubojus 2016 kovo 20 23:49
Keliauninkas
500cc ***
#9    

Turi galvoje DL'a? V-Strom DL1000 ir DL650. Siaip yra Tomuko sukurta tema apie sunkiuosius enduro. Ju ir siaip nera daug, ka jau kalbet apie stromus.
Anglu kalba yra net atskiri tinklapiai dedikuoti stromams, forumai ir pan. Na, bet ir pas mus gal liaudis prades keliaut ir mes tas britvas :)
2009 Spalio 1 21:30 BMW R 1150 GS
Gatvinis
500cc ***
#10    

Youtubei pastebejas kad i tuos stormus forsuoja dažnai ,esu mates turbinas deda nedideles.
2009 Spalio 1 21:32
Narys
250cc **
#11    

taip DL. Simpatizuoju 1000 cc.
2009 Spalio 1 22:17
Paparacis
900cc *****
Avataras
#12    

o man kazkaip dailiau varadieras ziurisi.
2009 Spalio 1 22:50
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: Sindbaad
Citata:
Cituoju: ramgav
Kuria prasme turi kosmines sanaudas DL650???

Kiek teko girdet, zmonems letu tempu (~100-110) iki 4ltr/100 km gaunasi...


Palyginus su konkurentais ir atsižvelgant į kuro bako talpą.


Galima detaliau??? :)
Rimtai.
2009 Spalio 2 09:04 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Sindbaad
Turi galvoje DL'a? V-Strom DL1000 ir DL650. Siaip yra Tomuko sukurta tema apie sunkiuosius enduro. Ju ir siaip nera daug, ka jau kalbet apie stromus.
Anglu kalba yra net atskiri tinklapiai dedikuoti stromams, forumai ir pan. Na, bet ir pas mus gal liaudis prades keliaut ir mes tas britvas :)


Tas jau seniai daroma :D :D :D
Todel ir dairausi varastromo etc :)
2009 Spalio 2 09:06 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Keliauninkas
500cc ***
#15    

Citata:
Cituoju: ramgav
Citata:
Cituoju: Sindbaad
Turi galvoje DL'a? V-Strom DL1000 ir DL650. Siaip yra Tomuko sukurta tema apie sunkiuosius enduro. Ju ir siaip nera daug, ka jau kalbet apie stromus.
Anglu kalba yra net atskiri tinklapiai dedikuoti stromams, forumai ir pan. Na, bet ir pas mus gal liaudis prades keliaut ir mes tas britvas :)


Tas jau seniai daroma :D :D :D
Todel ir dairausi varastromo etc :)


Ne tu vienas ;) Nors dar labai vežantis variantas, su bent šiokia tokia galimybe važiuoti prastesniu keliu nei žvyrkelis yra naujoji Tenere. Truputį tik neramina tas vienas kaušas...
Kita vertus gal kaip tik privalumas - baigsis važinėjimai ant 150 rajoniniais keliais :)

O dėl DL650 kuro sąnaudų - jos yra apie 4,2-4,5 litro nesmaugiant daugiau 130. Kiek gali nuvaizuot su pilnu 22 litrų baku gali pasiskaičiuot. Man tai daro įspūdį...
Jau nekalbant apie tai, kad jo ergonomika kaip to pačio DL1000, skiriasi tik jėgainė ir, natūralu, svoris. Todėl net ir lygint su kokiu pegaso ar kitais, kurių klasei jis priskiriamas pagal darbinį tūrį (to pačio TM žurnalo ir t.t.), bet jau man kažkaip nekyla ranka.
2009 Spalio 2 09:30 BMW R 1150 GS
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#16    

Su vieno kauso as jau atsikandau :) Ilgose kelionese vibracija jau nervina ir vargina ;) Trumpesnese (100-300km) dar normaliai :)

Realiai DL650 ir DL100o yra labai panasus mocai, svoris/matmenys irgi minimaliai skiriasi.
As ieskausi 1000cc, bet tiesiog kaip alternatyva ziuriu ir 650cc.. Vistik keliaujant sanaudos turi reiksme.. O jei rezultatas labai panasus, tai kam pilti daugiau (C) kazkokia tai reklama :D
2009 Spalio 2 11:32 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Keliauninkas
500cc ***
#17    

Na, pardavęs dabartinį, pavasarį vis tiek ieškosiu, kas tą Tenere turi ir gal pavyks prikalbint pabandyt. Nes priekinis ratas 21, prošvaista ir svoris labai vilioja. Jei tikrai ta vibracija uzknisa, teks žiurėt gal kokio padėvėto 990 adventure...
2009 Spalio 2 11:42 BMW R 1150 GS
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#18    

Adventure labiau offrouadui pagimdytas..
As jo atsisakiau, nes 99% kelio buna asfaltas pas mane..

Offroadui arba jamsiu koki linksmesni daikta (mokymuisi), arba dabartini apmausiu piktom gumom ir leisiu i purvo vonias
2009 Spalio 2 11:59 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: Sindbaad
Na, pardavęs dabartinį, pavasarį vis tiek ieškosiu, kas tą Tenere turi ir gal pavyks prikalbint pabandyt. Nes priekinis ratas 21, prošvaista ir svoris labai vilioja. Jei tikrai ta vibracija uzknisa, teks žiurėt gal kokio padėvėto 990 adventure...


Ramas iš Enduro klubo turi nusipirkęs, su ja ir aplink juodąją apvažiavao. Manau susitartum dėl test važiavimo :)
2009 Spalio 2 12:50
Keliauninkas
500cc ***
#20    

Nemeluosiu, kad apie tai nepagalvojau :)

O dėl offroad'o - kolega rulis į sezono pabaigą labai neblogą pasivažinėjimų būdą įvaldė: važiuoti tradiciniais ratukais ir "imti" visus rudus ženklus. O dar kai prisimenu Alpes ir visus tuos neasfaltinius keliukus į kalnus...
Su GSX nesigauna ir moto gaila.
Vat tokie tie ateities planai garažiniai :)
2009 Spalio 2 15:17 BMW R 1150 GS
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#21    

as tai buciau linkes geriau bmw f 800 gs ziureti, o ne tenere. Svoris tas pats, ratas irgi 21", o cilindru visgi du ir galingumas skiriasi beveik dvigubai.
2009 Spalio 2 16:02
Keliauninkas
500cc ***
#22    

Kaina skiriasi irgi. Stumde krasta is sandelio naujus, 27k LTL uz plika su 30 proc. nuolaida, siaip virs 30k LTL, berods 35. Tenere pas mus apie 25, pas lenkus apie 22,5 nauja. Nezinau kaip del detaliu, priedu kainu, bet manau irgi atitinkamai. Aišku, mobile.de galima rast nedaug prabegusiu ir tu, ir tu, tik 800gs dar labai sviezias modelis
2009 Spalio 2 16:10 BMW R 1150 GS
Narys
250cc **
#23    

Rašėt, kad DL 1000 buvo gaminamas nuo 2002 iki 2007 m. Ar jis naujai sukurtas modelis, ar kokio senesnio nauja versija. DL 650 spėju jaunesnis Freewind brolis, ar klystu? Šiaip dažniausiai naujai sukurti modeliai turi taip vadinamų vaikiškų ligų, kol laikas jas išgydo
2009 Spalio 2 19:16
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#24    

Citata:
Cituoju: kaubojus
Rašėt, kad DL 1000 buvo gaminamas nuo 2002 iki 2007 m. Ar jis naujai sukurtas modelis, ar kokio senesnio nauja versija. DL 650 spėju jaunesnis Freewind brolis, ar klystu? Šiaip dažniausiai naujai sukurti modeliai turi taip vadinamų vaikiškų ligų, kol laikas jas išgydo


DL'as yra naujai sukurtas 2002 metais. Jame stovi SV'ukų varikliai, atitinkamai 1000 ir 650. Bazė jų nesiskiria, skiriasi tik variklio tūris ir prietaisų skydelis.
Jeigu santykis 80 asfaltas / 20 žvyras, motociklas tikrai tam tinkamas. Atsiliepimų ir bėdų pilnas internetas, laiko patikrinimui 7 metų pakanka.
2009 Spalio 2 19:51
Narys
1000cc ******
#25    

DL650 nieko bendro su freewind'u neturi - xf'as turi senuko DR vieno cilindro oru/tepalu ausinama varikli su dviem karbais. Remas ir pakaba taip pat visiskai kita.
2009 Spalio 2 20:42
Keliauninkas
500cc ***
#26   +1  

Kaubojau, atsiprasau, galvojau dar vienas tinginys, tingintis pasiiesot internete.
Kadangi turejau DL1000, kuri iki siol gailiuosi pardaves, vazinejau sezona, galiu trupuciu pasidalint. Kruizinis greitis apie 130-140 idealus, pats tas 6 begiui ir apie 3500 apsukom. Ergonomika superine, bet mano ugiui oro srautas eidavo i salmo apacia, kas siaip issisprendzia su wind deflector. Itin patogus keleiviui ir superiniai stock lagaminai. Galine pakaba pilnai reguliuojasi. Su zmona ismaisem visa Anyksciu rajona, visa kampingo iranga tilpo ir nebuvo ne vieno nusiskundimo del patogumo. Litras yra litras, garsas ir galia veza. Greiciu dezes tikslumas puikus.
Nesu labai objektyvus, nes iki siol stromo pardavima laikau klaida, bet apie minusus:
bent jau iki 2003 turejo beda su greiciu deze. Nezinau kaip lietuviskai "karzina". Beveik visiems naujiems ja tekdavo keisto po 20 000 km. Truputi kalatodavosi ant laisvu, o nuspaudus sankaba dirbdavo lygiai. Bet jos kaina apie 500 Lt, tai ne itin baisu. Iki atnaujinimo (pasikeie prietaisu skydelis ir kelios smulkmenos) turejo bug'a su kuro ipurskimo sistema, dar zinoma kaip FI (fuel injection) klaida. Tekdavo kelis kartus ijungt/isjungt degima. Dar problemele su visais stock turistais - nelankstus priekiniai posukiai. Kadangi motas ypac su keleiviu sunkus, yra negriztamas posvyrio kampad, kuriame kad ir kiek koja stipri, nusiversi. Tada jie ir kencia.
Su dl1000, kiek bent vazinejau su Tomuku, kazkaip nestebino kuro sanaudos. Kiek forumuose skaiciau, jos nera ispudingos, ir panasios i jo karbiuratorinio Varadero, kuris nuo berods 2003, eina su ipurskimu. Su baku galima nuvaziuot apie 320-340 km.
Kainos prasme DL idealus baikas. Teoriskai, kadangi turejau ir kawasaki streeta, klonas KLV turetu tuo poziuriu buti dar geresnis del kainu pakopu honda-yamaha-suzuki-kawasaki. Bet cia nesigincisiu, nes kolegos gal turi daugiau patirties.
Visiskai sutinku del 80/20 proporcijos. 20 yra del svorio. Kai litrinis DL'as pradeda soki zvyrkelyje, tikrai yra ka veikti. Tai visgi plentinis enduro.
Autopliuse buvo forumiecio Haroldo uztiuninguotas enduro uz 16900. Jei dar turi, tikrai rekomenduoju. Jei netureciau savo kulio, tikrai buciau nusipirkes...
2009 Spalio 2 22:44 BMW R 1150 GS
Narys
250cc **
#27    

Dėkuju už atsakymus. Visgi norėtusi, kad tema neužsidarytų, nes žinių apie šiuos motociklus nėra daug, o patirtis tų, kurie turėjo vertinga.
2009 Spalio 3 12:46
Narys
250cc **
#28    

Kai trūksta tai, ko visada nėra per daug, pinigų, kaip geriau, palaukt, kol prikapsės V Stromui, ar imt truputį senesnį TDM.
2009 Spalio 3 13:35
Keliauninkas
500cc ***
#29    

Skirtingi motai, tdm skirtas tik asfaltui
2009 Spalio 3 18:07 BMW R 1150 GS
Praktikas
500cc ***
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: Sindbaad
Skirtingi motai, tdm skirtas tik asfaltui


nu laba diena - tdm tik asfaltui.
atsiverčiam youtube ir pažiūrim kiek po purvynus malasi.
mano manymu pagal pravažumą lygiaverčiai su DL. Nežiūrint į kubatūras, galingumus.

Ateis laikas pats rinksiuosi iš šių dviejų TDM or DL.
2009 Spalio 30 14:32 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Puslapiai: 123..5




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17