Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki V Strom

| 2009-09-30 kaubojus | 125/47297 žinut.
 
Puslapiai: 12345


 
Praktikas
500cc ***
Avataras
#31    

Galėčiau įmesti linkų apie TDM, nes tikrai super variantas. Gimes iš Yama Tenere.

Tik daugiau nesiplėsiu nes ir taip matau kad į Suzi DL temą priėjo iš skersgatvio ir pradėjo apie bmw ir yamas diskutuoti kas geriau. Modero vietoj trinčiau tuos postus ant sykio.
2010 Sausio 14 08:36 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Narys
250cc **
#32    

Ar tikrai DL 1000 buvo gaminamas iki 2007 metų. Mobile.de parduodamų naujesnių nemačiau, tačiau eBay Amerikoje pardavinėja ir 2008 ir 2009 metų. Gal naujesni gaminami tik JAV rinkai?

[Redaguota 2010-1-28 kaubojus]
2010 Sausio 28 17:54
Narys
250cc **
#33   +1  

Sveiki,
sugalvojau pasidalinti savo įspūdžiais apie DL1000. Kadangi Sindbaad džiaugsmui turiu jo aprašytą motociklą, kurio pardavimo faktas iki šiol sukelia jam liūdesį, tai bent istorija apie motociklą gal jį bent šiek tiek pradžiugins :)
Taigi, jau bus trečias sezonas kai turiu DL'ą. Per praeitus du sezonus nuvažiavau panašiai apie 15.000 - 20.000 kilometrų, gal kiek daugiau net, dabar nepamenu. Kas liečia sėdėseną, nuovargį kelionėje ir pan, tai absoliučiai neturiu kuom skųstis. Yra tekę per dieną nuvažiuoti ir 800 km, jokio diskomforto dėl sėdėsenos nebūdavo (beje, šitoje vietoje gal būtų visai įdomu paminėti, kad mano ūgis 195).
Iš tiesų šis motociklas geriausiai jaučiasi ant asfalto. Litrinio variklio dėka atsukus rankeną, širdis dainuoja. Su juo žiauriai patogu kruizinti, keliauti ar pan. Kaip jau ir minėjo, kruizinis greitis apie 130, gali ir greičiau važiuoti, nesukeldamas didesnio diskomforto. Na ir mieste man jis labai patiko. Dažnai automobilį iškeisdavau į jį.
Dėl bekelės negalėčiau labai objektyviai pakomentuoti, tai susilaikysiu. Kas liečia žvyrą, tai nesusidūriau su jokiomis problemomis. Teko važinėti Latvijoje žvyrkeliais, tai labai sėkmingai 100 - 120 važiuojasi.
Kas liečia eksplotaciją, tai nuo motociklo pirkimo nieko labai rimto neteko daryti (na einamos priežiūros tokios kaip filtro, grandinės ar tepalo keitimo neskaičiuoju), išskyrus bandymą panaikinti tą Sindbaad minėtą barškėjimą / klapsėjimą. Problema pas juos yra iki kažkelintų metų su "karzina" (clutch basket). Iš esmės nieko tame blogo nėra, tiesiog po kažkurio laiko atsiranda toks papildomas garsas, barškėjimas. Nuspaudus sankabą jis išnyksta. Važiuojant nieko nesigirdi. Žodžiu visas nepageidaujamas veiksmas ant neutralios pavaros. Taigi... Praeitą pavasarį aš buvau pasišovęs sutvarkyti tą reikalą, kad garso nebūtų :) Greičiausiai tai nebuvo pats protingiausias sprendimas, tačiau... Tvarkiau tą reikalą Motostiliuje. Kadangi buvo bendrai nuspręsta, kad iš esmės nieko keisti nebūtina, tai man pakeitė kažkokias spyruokles, bijau dabar sumeluoti, bet na tarkime sankabos disko, šiaip kažką dar patvarkė, pavadinkime, pareguliavo. Žodžiu, problemos sprendimas buvo laikinas, nes po kurio laiko visas tas džiaugsmas sėkmingai atsirado iš naujo :) Tada, kas sekė toliau... Kažkuriuo etapu nutiko toks dalykas, kad būtent ten sankabos mechanizme, nulūžo kažkas (vėlgi tvarkiau Motostiliuje tą reikalą). Simptomai buvo tokie, kad ta nulūžusi detalė patekdavo tarp sankabos disko, na ir iš vietos pajudėjimas budavo toks... pavadinkime arkliškais šuoliais stipriai kojomis laikantis balno. Na ta problemėlė vėlgi kaip jau užsiminiau buvo likviduota, kažką ten pachimičinus. Na ir finalui, sezono pabaigoje, man tas paskutinis nutikimas pasikartojo. Taigi dabar laukiu geresnio momento nuvežti paremontuoti tą sankabą (nieko nechimičinant, o pakeičiant pagedusias detales naujomis). Tai čia bene vienintelis toks nutikimas, kurio greičiausiai buvo galima ir išvengti, jei nebūčiau norėjęs to garso panaikinti. Tai kai viskas bus baigta, jei bus pageidavimų, galėsiu pasidalinti įspūdžiais. Beje, reiktų būtinai paminėti, kad Motostiliui priekaištų absoliučiai neturiu, šaunuoliai vyrukai, patiko kaip dirba.
Dėl to bug'o su kuro įpurškimo sistema, tai prisipažinsiu, per visą tą laiką nei karto man nebuvo užsidegusi ta FI (fuel injection) klaida. Tai gal ir nevisiems tas bug‘as būna arba nebūna :)
Na ir pabaigai... Turbūt mano džiaugsmas Suzukiu DL1000 yra atvirkščiai proporcingas Sindbaad‘o liūdesiui :) O, bet, tačiau... tikrai esu juo patenkintas, manau price/performance santykis puikus. Gal įdomu dar būtų pasibandyti kažką iš BMW, tačiau ten jau kita kainų kategoriją...
2010 Kovo 19 00:50 redagavo peseaudr 2010 kovo 18 00:00 Audrius

Suzuki DL-1000 VStrom
Plentinis endūrininkas
400cc ***
Avataras
#34    

Sveiki, turiu ir aš DL 1000 V-strom. Visiškai sutinku su anksčiau parašytais komentarais. Anksčiau "laksčiau" su Fazer 600-palakstyt mieste geras mocas,bet vaziuojant daugiau kaip 100 km.,pradėdavo skaudėti užpakalį(ka ten 100,jau po 50 km stodavau parukyt ir patupinėt). Su DL 1000 tokių problemų nėra.Pravažiavau be sustojimo 380 km.,ir nieko neskaudėjo. ;)
Nuo 0 - 100km/h isibėgėja(pagal manualą) per 3,6 sekundės(mano anksčiau turėtas Fazeris 600, taip pat -3,6 sek).Skirtumas tas,kad DL-as nuo mažų apsukų jau "rauna", o Fazeriukas iki 6500 ap/min. miega ir tik po to "prabunda".
Taigi, daugiau +++ duodu DL-ui. Tiesa, garsas mano ausiai buvo mielesnis Fazeriuko :)
2010 Kovo 20 02:01 Nesvarbu kiek metu bus,kol 2 ratus valdysiu-tol jaunas ir liksiu!
Suzuki DL 1000 V-Strom
Narys
25cc *
#35    

Sveiki broliai Stromeriai!

3 metus vazineju su DL650 ir pagaliau pribrendau - Facebook'e sukuriau grupe Suzuki V-Strom LT. Tad kvieciu visus turincius ar norincius tureti Strom'a/Strom'uka prisijungti ir kas zino - gal kazkada pasibendravimas virtualioj erdvej isaugs i tikra V-Strom gerbeju kluba!

Iki susitikimo!

Paulius79
2010 Rugsėjo 24 14:41
Krapštukas
1100cc *****
#36    

O kodel jo kruizinis greitis, lyginant su kubatura, atrodo pakankamai menkas? Kas atsitinka perkopus 130-140km/h? Variklis uzsivibruoja ar vejas vargina?
2010 Rugsėjo 24 15:55
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O kodel jo kruizinis greitis, lyginant su kubatura, atrodo pakankamai menkas? Kas atsitinka perkopus 130-140km/h? Variklis uzsivibruoja ar vejas vargina?


Visiskai nieko jam nenutinka, sukasi iki 160-180 labai smagiai... Tiesiog stromininkai daugumoj yra tokie vadeliotojai, kurie suka daug km, o va ilga atstuma vaziuoti virs 130-140 jau reikia daugiau jegu, maziau gali atsipalaiduot, o tas vargina.. O va vaziuoti 120-140 gali visiskai atsipalaidaves (proto ribose, aisku)..
2010 Rugsėjo 24 17:15 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
25cc *
#38    

Sveiki,

su DL650 spidometrinio greicio isspaudi 200km/h nesunkiai, bet malonumo jokio...
O malonus kruizas yra 130-140km/h - jokio streso ir kuro sanaudos normalios.

Paulius
2010 Rugsėjo 27 09:38
Narys
900cc *****
Avataras
#39    

senoka tema, įdomu būtų išgirsti kokie atsiliepimai apie šį motociklą , kurie važinėja Lietuvoje DL'u ?

aš pats turiu DL'ą 650 nuo 2010 -tų metų rudens ..prasukau 12 000 km . Puikus mocas kelionėse su butiniause manta ir keleiviu .
Ant asfalto valdosi įdealiai , o žvyrkelyje norisi ilgesnės šakių eigos ir stipininių ratų ..
2012 Sausio 27 00:08 "WBR" _Wild Bike Riders
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#40    

Po truputį žvalgausi naujo motociklo, renkuosi tarp FZS 1000, TDM 900 ir DL 1000.

Butu, įdomu sužinoti ar 177cm ūgio vairuotojui DL'as nebus per aukštas?
2012 Kovo 11 17:45 05' DL 650
Wee-Strom
Narys
900cc *****
Avataras
#41    

sveikas,

aš važinėju su DL-650 , sėdėsenos aukštis 820mm , mano ūgis 174cm ir mocas man tinka įdealiai;

jeidu paties ūgis 177cm - tai DL1000 pačiam tikrai nebus per aukųtas,
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dl1000_06.htm
rašo 840 mm - nors šeip esu sėdėjas ir aš ant DL-1000 jis labai panašus į "650-tuką" .

manau reikėtų pačiam pasibandyti kaip sėdėsena važiuojant ? ar patogi? su tavo ūgiu bijau, ar tik nebus pakojai per aukštai ?
2012 Kovo 12 15:43 "WBR" _Wild Bike Riders
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#42    

Citata:
Cituoju: Dariusss
manau reikėtų pačiam pasibandyti kaip sėdėsena važiuojant ? ar patogi? su tavo ūgiu bijau, ar tik nebus pakojai per aukštai ?


As su savo 194cm normaliai isitaisau ir pakojai nera per aukstai, tai manau, zemesniam irgi nebus per aukstai.
2012 Kovo 12 15:52 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
900cc *****
Avataras
#43    

na jei jau pats su 194cm gerai jautiesi ant tokio moco - tai nėr ko ir daugiau dvejoti žemesnimes ..
2012 Kovo 14 12:36 "WBR" _Wild Bike Riders
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#44    

Zemesniems vienintele problema, kad nuo kazkurio ugio nebepasieks kojomis zemes.
Bet ta problema sprendziama lowering Kit'u pagalba.
2012 Kovo 14 14:11 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
250cc **
#45    

Sveikas,

dėk aukščio...

Kiek esu žiūrėjęs internete, Suzuki DL iš esmės gali būti su 3 "aukščio" sėdynėmis (nekalbant apie custom gamintojų sėdynes). DL650 stock yra žemiausia, DL1000 stock aukštesnė. Yra dar ir "adventure" ar "touring", kuri yra aukščiausia. Tai kaip variantas galima būtų tau vietoje standartinės DL1000 sėdynės, jeigu tau ji per aukšta, užsidėti DL650.

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=6712378&postcount=12
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=329030


Citata:
Cituoju: Theo
Po truputį žvalgausi naujo motociklo, renkuosi tarp FZS 1000, TDM 900 ir DL 1000.

Butu, įdomu sužinoti ar 177cm ūgio vairuotojui DL'as nebus per aukštas?
2012 Kovo 23 16:10 Audrius

Suzuki DL-1000 VStrom
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#46    

Šeštadienį salone motociklų prasitryniau. Apsėdinejau DL 650, nieko. Ugio užtenka, svoris tikrai nieko.
Prisiskaičiau krūva review ir mįslinu, kad gal ir DL 650 man per akis, motociklu paprastai ne vienas važinėju, tai tik dėl to visokie litriukai lenda į galvas :)

O ir šiaip, kadangi mėgstu paežerėm pasitrynti, (XJ'otas nemėgsta smėlio :D ) tai po truputį atmetinėju FZS1000, GSF1250 ir kitus.
2012 Kovo 25 20:43 05' DL 650
Wee-Strom
Narys
900cc *****
Avataras
#47    

iš savo patirties galiu pasakyti - kad 650-tukas tikrai normaliai traukia su keleiviu + manta (turiu mintyje kai motociklistas 70 kg, keleivis iki 60 kg ir bagažas iki 40 kg)

žinoma su litrinio trauka nėr ko lyginti - bet jei mėgsti ramų važiavimo stilių ir pagal eismo taisykles - 650-tukas bent pirmuosius kelis sezonus tenkins lūkesčius ...

be to šis modeliukas kur kas lengvesnis už visus litrinius ..todėl bekelėje jausies kur kas drąsiau ...
2012 Kovo 27 13:45 "WBR" _Wild Bike Riders
Narys
250cc **
#48    

Sveiki. O kaip su vibracija, visgi litras, cilindrai tik du ir dideli?
2012 Gegužės 13 12:19
Narys
1000cc ******
#49    

Is savo patirties pasakysiu - yra. Tikrai yra vibracijos ir jos juntamos. Aisku mieste, prie nedideliu greiciu, kai variklis sukasi zemose ir vidutinese rpm tos vibracijos juntamos, bet jos nevargina. Mieste jos net malonios ir jauciasi, kad motociklas gyvas. O vat karta teko paskubeti ir valanda pavaziuoti nemazesniu 140-160km/h greiciu. Rankos kaip rankos, bet kojos...Nulipus pirma karta net smuktelejo per kelius, nes buvo sakyciau nutirpe nuo tokio lengvo kutenimo. Tai nera siauba keliantis diskonfortas, bet pvz ant vardero to nepastebejau.
2012 Gegužės 13 13:41
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#50    

O sankabos karzina 100% tvarkoj? Su jos sutvarkymu dingsta 99% nemaloniu vibraciju
2012 Gegužės 13 20:43 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
1000cc ******
#51    

Ramgav, tikrai nepasakysiu, nes motociklas ne mano, tik buvo uz "grazias" akis paskolintas kelionei. Bet 99% galeciau patikinti, kad motociklas buvo labai tvarkingas ir tikrai nesijaute daugiau kazkokiu nesklandumu ar simptomu, kad sankabos sveikata slubuotu. Vertinciau tai grynai kaip variklio vibracijas, kurias manau turetu ir visiskai naujas toks motociklas.
2012 Gegužės 13 21:11
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#52    

Citata:
Cituoju: kaubojus
Sveiki. O kaip su vibracija, visgi litras, cilindrai tik du ir dideli?


Argi cia dideli? :)
2012 Gegužės 13 21:20
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: deuce
Ramgav, tikrai nepasakysiu, nes motociklas ne mano, tik buvo uz "grazias" akis paskolintas kelionei. Bet 99% galeciau patikinti, kad motociklas buvo labai tvarkingas ir tikrai nesijaute daugiau kazkokiu nesklandumu ar simptomu, kad sankabos sveikata slubuotu. Vertinciau tai grynai kaip variklio vibracijas, kurias manau turetu ir visiskai naujas toks motociklas.


Sankabos darbas lieka normalus prie tos DL/SV bedos. Tiesiog pati karzina (clutch basket) kiek kliba ir sukelia vibracijas. Jos labiausiai jauciasi ties ~3.5krpm
2012 Gegužės 13 22:03 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
500cc ***
Avataras
#54    

Pamėginsiu ir aš parašyti trumpą review apie savo V-Strom.
Maniškis 650cc 2006m pabaigos, ~ 35000 km.
Labai lengvas ir manevringas. Lyginu su prieš tai turėtu banditu 2010m, kuris svėrė 220kg. Šis - 190kg, nors yra žymiai didesnis. Priekinio stiklo dėka vėjo pasipriešinimas minimalus, kas aktualu ilgoms kelionėms. Sėdėsena taip pat žymiai patogesnė. Kuras:
pirmas pylimas buvo po 80km mieste važinėjant normaliai - 5ltr. Taigi gaunasi 6litrai/100km.
Prisipažinsiu nustebau, atrodo tikrai ne raudonoj padėtį buvo rodyklė...
antras pylimas - vienas be keleivio, užmiestis 70-120km/h greitis. 6 litrai - 150km. Taigi gaunasi lygiai 4litr/100km. Sakyčiau net labai VALIO. Taigi tikėtinos kuro sąnaudos su keleiviu ir daiktadėžėm kelionėje: 4.5 - 5 litr/100km.

Noriu paklausti pas DL turėtojus, ar pas visus yra tas trūkčiojimas? nuo žemiausių apsukų iki ~2.5rpm. Trūkčioja nesvarbu, šiltas ar šaltas motociklas.. Aš kaip suprantu, jog čia dėl variklio formos. Bet nesu tikras, tad ir galvoju, ar pradėt čia ieškot problemos akseleratoriaus trose, įpurškime ir t.t. ar tiesiog palikt ramybėj ? :)
2013 Balandžio 21 16:14
Narys
250cc **
#55    

Citata:
Cituoju: MeloMan
Noriu paklausti pas DL turėtojus, ar pas visus yra tas trūkčiojimas? nuo žemiausių apsukų iki ~2.5rpm. Trūkčioja nesvarbu, šiltas ar šaltas motociklas.. Aš kaip suprantu, jog čia dėl variklio formos. Bet nesu tikras, tad ir galvoju, ar pradėt čia ieškot problemos akseleratoriaus trose, įpurškime ir t.t. ar tiesiog palikt ramybėj ? :)


Mano Suzukis DL1000 iki 3000 rpm trukčioja (lėtame posukyje antra pavara važiuoti yra ganėtinai nesmagu). Prieš tai turėtas DL 1000 elgėsi labai panašiai. Kiek teko domėtis ir skaitinėti internete, tai šitas trukčiojimas pasitaiko visiems DL1000 nepriklausomai nuo pagaminimo metų. DL650 turėtojai tokiu trukčiojimu beveik nesiskundžia. Kiek supratau, tai arba nepasitaikantis, arba labai nedažnai pasitaikantis reikalas.

Trukčiojimą daugelis (nebandžiau pats) sprendžia su Power Commander'iu. Su juo parinkus ar pritaikius reikiamą "map'ą" visos problemos turėtų išnykti. Daug kas labai "šlovina" visą tą reikalą, sako kad motociklas tampa absoliučiai kitoks (gerąja prasme). Pats dar neapsisprendžiau iki galo ar man reikia to Power Commanderio ir pamodifikavimo kokio, ar ne.
2013 Balandžio 25 17:08 Audrius

Suzuki DL-1000 VStrom
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#56   +2  

Sveiki,

Toks mažas review: turiu ir aš DL 650 nuo '12 birželio. Prasukau jau virš 17000km. Motociklu esu labai patenkintas. 650cc variklis tikrai labai smagus. Atlaidus naujoko rankom :) Galia tokia vientisa, nėra galios kuprelės kažkokios. Ramiam važinėjimuo apsukos nuo 3000 iki 5000rpm. Pas mane minėto trukčiojimo prie 3000rpm nėra.
Motociklas ekonomiškas, "bėgioja" nuo 4,5-6l/100km. 6l/100km taip smaugiant arba su daiktadėžėm ~>130km/h.
Po XJ 600 pradžiai buvo nejauku lėti posūkiai, jis toks atrodo nerangokas- bet dabar ir pakoju paliesti galima. Ant asfalto rieda nuostabiai. Aukštas stiklas- vėjas netampo, žymiai tyliau. Aš praktiškai visada stikliuką atsidaręs važinėju. 80% laiko važinėju ne vienas- tiek man tiek keleiviui patogu, pakaba papildomo svorio nesibaimina.
Mieste tarp mašinų labai nepanardysi- vairas labai platus (nesu tikras ar orginalus pas mane). Mano ūgis 178, tad reikia žiūrėti, kad pvz ant "koleino" nesustotum- nes tikrai žemės nesieksi. Tipiniu atveju- pusė pėdos :)
Motociklas tikrai ne enduro. Tiesa su grubesnėm padangom galima smagiai po miškus, žvyrkelius palandžioti. Kol nelendi į balas, neviršiji greičio nes pakaba neskirta greitam grubios dangos įveikimui. Pradedi skristi arba rizikuoji "išsimesti" lauk.

O dabar toks įspėjimas!

Jeigu turite aliuminę variklio dugno apsaugą (skidplate) ir apsauginius lankus- apžiūrėkite priekinį purvasaugį ar neturi subraižymų. Maniškiame buvo, pastebėjau nuo pat pirkimo ir galvojau, kad čia nuo akmenukų atšokančių nuo variklio apsaugos.

O pasirodo- amortikui suėjus iki galo purvasaugis paliesdavo skidplate tvirtinimo varžto galvą ir braižydavosi. O galu gale- stabdant purvasaugis "užšoko" ant varžto ir vietoj to, kad kažkas nulūžtų amortikui grįžtant- jis nusprendė eiti per kraštinę purvasaugio briauną ir užsukti vairą. Šis džiaugsmas baigėsi 15m slydimu ant asfalto... Vėlio įmesiu foto, jeigu nieko nesupratote :)

Dabar variantai kodėl taip galėjo įvyktį:
1. sulenktos apsaugos- nors vizualiai buvo "in perfect condition".
2. Ne orginalūs varžtai, gal turėjo eiti "aptakiom" galvutėm
3. Kreivas vairo tiltelis- tikrai ne.
4. Blogas amortizatorių darbas- nupirkus buvo pilnai perrinkti. Jokių bėdų su spyruoklės darbu nepastebėjau.
5. ???

Bet kokiu atveju- apžiūrėkite savus- nes gali skaudžiai baigtis.

Apsaugos- sunku pasakyti. Labai panašios į SW-Motech. Vėliau foto prisegsiu saviškių...
2013 Rugpjūčio 19 18:09 05' DL 650
Wee-Strom
Narys
50cc *
#57    

Sveiki
Nezinau ar galiu cia rasyti bet uzklausiu Dl 650 turetoju gal kas turi soniniu deziu laikiklius ir ju tiesiog nenaudoja (ir noretu tuos laikiklius parduoti) o gal but ir su visom dezem?
2014 Balandžio 24 17:08
Narys
400cc ***
Avataras
#58    

Sveiki. Nepraejau TA dėl angliškų lempų. Neabejoju,kad kažkam teko susidurt su anglišku variantu. Ką patartumet ? Dėvėtų europinių neradau, suzuki atstovybė siūlo naują už 850lt.
2015 Sausio 23 13:13
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#59    

Yra vienas sprendimas. Galim susirašyt PM (man visos TA praėjo sava eiga).
2015 Sausio 23 15:47 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
125cc **
#60    

Prisijungsiu ir as prie jusu isigyjau DL 650 L0 2011 metu Pirkiniu esu patenkintas vaziuoti labai smagu ir viskas vyksta gana svelniai. Gaila kad siame modelyje ABS nera bet gal tai pliusas maziau elektronikos maziau bedu.
2015 Sausio 29 14:41
Puslapiai: 12345




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17